- 25 Μάιος 2019, 18:36
#584707
Νίκος Παππάς έγραψε:markvag έγραψε:Νίκος Παππάς έγραψε:https://www.cjr.org/watchdog/greece-media-campaign.php
Μας πήρανε χαμπάρι.
Από το Mi A1.
Και δυστυχώς δεν είναι καθόλου αστείο...
Σκεφτόμουν να το βάλω στο " δημοσιογραφία και παραπληροφόρηση" μιας και ταιριάζει και εκεί αλλά προτίμησα την πολιτική.
Να κλαίς είναι όταν οι ξένοι καταλαβαίνουν την σχέση συγκεκριμένων ΜΜΕ με πολιτικά κόμματα ενώ εμείς θεωρούμε ότι προσφέρουν αντικειμενική ενημέρωση.
Από το Mi A1.
Αυτό το φαινόμενο είναι παγκόσμιο, δεν αφορά μόνο την Ελλάδα δηλαδή. Κανάλια, δημοσιογράφοι, κτλ, κάνουν ξεκάθαρη κομματική προπαγάνδα και πολλοί ψηφοφόροι θεωρούν πως αυτοί είναι σοβαροί και αδέκαστοι Μπάρες. Και το κακό δεν είναι μόνο αυτό, το δεύτερο κακό είναι πως δίνουν και τον ρυθμό που κινείται η ενημέρωση και η επικαιρότητα, δες πχ
αυτόΚαι το πρόβλημα είναι πως α) φτάσαμε να θεωρούμε απαραίτητη την κομματική προπαγάνδα (αριστερή ή δεξιά, δεν έχει σημασία) και β) πως καθόμαστε και ασχολούμαστε καθημερινά με την κάθε |λογοκρισία| που πετάει ο κάθε αρχιπαπάρας τύπου μπουμπούκου ή Πολάκη, χωρίς να βλέπουμε τα πραγματικά ζητήματα.
edit: Δες πχ εδώ πόσες γραμμές έχουν αφιερωθεί για τον Πολάκη και την κάθε παπαριά του (γιατί προφανώς το πρόβλημα δεν έρχεται μόνο από δεξιά). Θέλω να τραβήξω τα μαλλιά μου τρίχα τρίχα όταν σκέφτομαι πως πλέον ο μόνος τρόπος για να αναδειχθεί ένα κόμμα (όσο σοβαρό κι αν είναι) είναι να έχει τους περισσότερους μπουμπουκο-πολάκηδες...
Peugeot 206 1.6 110ps => not any more... bye bye...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα