g8777 έγραψε:Το κουφό είναι ότι από το λάπτοπ σερφαρει κανονικά και επίσης "βλέπει" τον εκτυπωτή.
Αυτο ειναι πραγματι κουφο γιατι σημαινει οτι ο εκτυπωτης ειναι συνδεδεμενος στο ιδιο δικτυο/router
Αντίστοιχο περίεγο πρόβλημα έχω εγώ με ένα παλιό Epson. Το βλέπεις, τυπώνεις αλλά δεν σκανάρεις από την εφαρμογή της epson (που παλιά μπορούσες) αλλά μόνο από το Window fax and scan....
Join Domain/Workgroup?
Εαν ειχε σεταρει home/workgroup με shares για αρχεια και εκτυποτες στα Windows 7, για να κανει χρηση των shares αλλος υπολογιστης, συνδεδεμενος με το ιδιο ρουτερ, πρεπει να κανει join στο ιδιο group
g8777 έγραψε:Τι να σας πω, θα περάσω από το σπίτι του μέσα στην βδομάδα να δω τι παίζει.
Μηπως αυτο ειναι το ζητουμενο; Μην πας.
Network configuration page
If the printer is connected to a network, you can print a network configuration page to view the
network settings for the printer and a list of networks detected by your printer. The last page of the
report includes a list of all detectable wireless networks in the area, along with signal strength and the
channels being used. This might help you select a channel for your network which is not heavily used
by other networks (which will improve network performance).
You can use the network configuration page to help troubleshoot network connectivity problems. If
you need to call HP, it is often useful to print this page before calling.
To print the network configuration page
1.From the printer control panel, touch Setup.
2.Touch Reports and then touch Network Configuration Report.
Wireless test report
Print the wireless test report for information about the printer wireless connection. The wireless test
report provides information about the printer status, hardware (MAC) address, and IP address. If the
printer is connected to a network, the test report displays details about the network settings.
To print the wireless test report
1.From the printer control panel, touch
(the Wireless button), and then touch (the Settings
button).
2. Touch Print Reports.
3. Touch Wireless Test Report
https://hp-officejet-pro-6830.printerdo ... irelessly/
ενώ βλέπω στο interface της foscam ότι λειτουργούν, δε τις βλέπω στην αναζήτηση τoυ surveillance.
τί μπορεί να φταίει? παλιά μπορούσα να τις δω, έπειτα απενεργοποίησα το surveillance. Στο μεταξύ πήρα νέο router. Η External IP έχει αλλάξει ίσως, όμως η εσωτερική όχι προφανώς.
When the going gets tough, the tough get going
PeterPan έγραψε:δε μπορώ να βρω στο surveillance του synology τις κάμερες, εταιρίας foscam...
ενώ βλέπω στο interface της foscam ότι λειτουργούν, δε τις βλέπω στην αναζήτηση τoυ surveillance.
τί μπορεί να φταίει? παλιά μπορούσα να τις δω, έπειτα απενεργοποίησα το surveillance. Στο μεταξύ πήρα νέο router. Η External IP έχει αλλάξει ίσως, όμως η εσωτερική όχι προφανώς.
επιστέλους τα κατάφερα.
έπρεπε να τις κάνω reset και πάλι από την αρχή
When the going gets tough, the tough get going
cabala10 έγραψε:hp ειναι aka hope and pray
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΤΑΚΑ!!!!
Ασε που ετσι οπως το παει ο g8777, μεχρι να δει τι παιζει, το μηχανημα θα βγαλει το κλασσικο "printer head error" και θα παει για RMA με refurbished... εαν ειναι ΕΝΤΩΣ εγγυησης
PeterPan έγραψε:PeterPan έγραψε:δε μπορώ να βρω στο surveillance του synology τις κάμερες, εταιρίας foscam...
ενώ βλέπω στο interface της foscam ότι λειτουργούν, δε τις βλέπω στην αναζήτηση τoυ surveillance.
τί μπορεί να φταίει? παλιά μπορούσα να τις δω, έπειτα απενεργοποίησα το surveillance. Στο μεταξύ πήρα νέο router. Η External IP έχει αλλάξει ίσως, όμως η εσωτερική όχι προφανώς.
επιστέλους τα κατάφερα.
έπρεπε να τις κάνω reset και πάλι από την αρχή
Με προλαβες...
Αυτο θα σου λεγα να κανεις.
Οταν αλλαζει κατι στο δικτυο και ξαφνικα ολα τα υπολοιπα αρχιζουν τις χαζομαρες, ξεκινας τα reset
Είχε περίεργη συμπεριφορά τις προηγούμενες μερες και χθες τον τσέκαρα…1 tb παλιός από τι θυμάμαι.
Τον εχω σαν δεκτη των τορρεντς που κατεβαίνουν και μετα μοιράζονται τα αρχεια στους ανάλογους δίσκους…
Αλλαγή άμεσα μην κανεις κανα μπραφ??