Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By bujinkan
#853104
Anonymous Founder έγραψε:Ωραία! Αναμένουμε φωτό και εντυπώσεις!
Βεβαίως


< >
Άβαταρ μέλους
By glf
#853171
axel12p έγραψε:Είχα την εντύπωση ότι το κατάλαβες όταν ανέφερες το Μόντε Κάρλο. Λέω του θύμισε τις εποχές των αναβάσεων :lol:
Αν δε κάνω λάθος, το σημείο που φαίνεται στην αρχή από το βιντεάκι ήταν ο τερματισμός, σωστά;

Ήρθα εκτάκτως και για χαμαλίκι αυτή την φορά (έχει πέσει πολύ κουβάλημα), την επόμενη θα σε ενημερώσω από νωρίτερα για να τα πούμε και από κοντά!

Εντωμεταξύ βλέπω χιόνια το ΣΚ, οπότε αν βολέψει με βλέπω για Ξηρολίβαδο την Κυριακή! :thumbsup:
Αξίζει με τα χίλια για όποιον του αρέσουν τα χιόνια αλλά δεν κάνει σκι. Σέλι και 3-5 θα γίνεται πανικός λογικά πάλι.


Ναι η γραμμή τερματισμού ήταν νωρίτερα και εκεί στο πυροφυλάκιο (υποθέτω, δε ξέρω τι ήταν) είχαμε στήσει το STOP και τη ζυγαριά. Και μετά ανηφόριζαν και παρκάρανε στη Ζωοδόχο Πηγή και πιάνανε τραπεζάκι στις ταβέρνες. Και γαμώ..

Ξηρολίβαδο έχω πάει μόνο καλοκαίρια όταν είχε συναυλίες. Φαντάζομαι για τις ταβέρνες θα πας; Χειμώνα δεν έχω πάει αλλά μία φορά πήγα με το KLE από Κοζάνη μέχρι εκεί με φουλ λάσπες... οκ είχα τρακτερωτά λάστιχα αλλά εκείνο το πράμα... αναγκάστηκα να βγάλω το εμπρός φτερό γιατί μπούκωνε από τη λάσπη και θα έσπαγε :metalo:
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#853183 Ξηρολίβαδο αξίζει για αυτό:

ΕικόναwPXL_20220116_115251939.PANO by Alex, on Flickr

Μπορείς να χαρείς το χιόνι, χωρίς τον πανικό του χιονοδρομικού. Άσε που πολλές φορές η Τροχαία δεν σε αφήνει καν να προσεγγίσεις το Σέλι. Για φαγητό δεν βρήκα κάτι εκεί πάνω. Έχει ταβέρνες που αξίζουν πιο χαμηλά, στο κατέβασμα από Ξηρολίβαδο.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#853266 Σήμερα κλείνει ένας χρόνος από την πρώτη πτήση με το DJI Mini 2.
Τα στατιστικά λένε: 187 πτήσεις, 37,7 ώρες πτήσης, 665Km απόσταση
Έχει βγάλει τα λεφτά του με τα χίλια!

Τι θα ήθελα; Αισθητήρες για την αποφυγή εμποδίων και ίσως πιο δυνατά μοτέρ.
Σε περίπτωση αναβάθμισης δεν ξέρω αν πρέπει να κινηθώ πως Mini 3 ή 4 (ανάλογα τα λεφτά) ή σε κάποιο μεταχειρισμένο Air2S, το οποίο είναι πιο δυνατό και έχει και μεγαλύτερο αισθητήρα (έτσι και αλλιώς κυρίως φωτογραφίες βγάζω).

Για την ώρα πάντως, συνεχίζουμε σταθερά με το Mini 2! :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By bujinkan
#853267
axel12p έγραψε:Σήμερα κλείνει ένας χρόνος από την πρώτη πτήση με το DJI Mini 2.
Τα στατιστικά λένε: 187 πτήσεις, 37,7 ώρες πτήσης, 665Km απόσταση
Έχει βγάλει τα λεφτά του με τα χίλια!

Τι θα ήθελα; Αισθητήρες για την αποφυγή εμποδίων και ίσως πιο δυνατά μοτέρ.
Σε περίπτωση αναβάθμισης δεν ξέρω αν πρέπει να κινηθώ πως Mini 3 ή 4 (ανάλογα τα λεφτά) ή σε κάποιο μεταχειρισμένο Air2S, το οποίο είναι πιο δυνατό και έχει και μεγαλύτερο αισθητήρα (έτσι και αλλιώς κυρίως φωτογραφίες βγάζω).

Για την ώρα πάντως, συνεχίζουμε σταθερά με το Mini 2! :thumbsup:
Όταν αποφασίζεις μου λες ...έχω δεύτερο ένα 2s και μπορεί και να το δώσω


< >
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#853384
axel12p έγραψε:Πτήση σε χιονισμένο βουνό. Ο πιο εύκολος τρόπος να χάσεις το drone σου, ευτυχώς αυτή την φορά την γλιτώσαμε! :)

Για πες τι έγινε, για να μαθαίνουμε κι εμείς... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#853479 Η πρώτη παγίδα είναι η ψευδαίσθηση πως αν πέσει θα μπορέσεις να το ανακτήσεις. Προσωπικά δεν μου δημιουργεί την ίδια ανασφάλεια, όπως για παράδειγμα όταν πετάω πάνω από την θάλασσα. Στην πράξη βέβαια, διαπίστωσα ότι αν μου έπεφτε 500 μέτρα από εμένα για παράδειγμα, δεν είχα δυνατότητα να το ανακτήσω, μιας και δεν υπήρχε κάποιος δρόμος τριγύρω. Σε απόσταση ενός χιλιομέτρου από εμένα υπήρχαν σημεία που είχαν υψομετρική διαφορά άνω των 300 μέτρων! Οπότε το να έκανα μόνος μου τον ορειβάτη μέσα στα χιόνια, παρέα με τα τσομπανόσκυλα της περιοχής, δύσκολο το βλέπω!

Η δεύτερη παγίδα είναι η ταχύτητα με την οποία μεταβάλλονται οι συνθήκες πτήσης. Στο βίντεο που ανέβασα, εγώ ήμουν σε ένα ηλιόλουστο άνοιγμα και είχα την αίσθηση ότι είχα τον αέρα πλάτη. Στα 200 μέτρα από εκεί που βρισκόμουν είχε δημιουργηθεί ένα σύννεφο με αποτέλεσμα σε κάποια φάση να μπει το drone στο σύννεφο και να έχω ορατότητα μηδέν. Αν ήμουν σε πεδιάδα δεν υπάρχει θέμα, αλλά εκεί δεν ήξερα πως ήταν η μορφολογία του εδάφους. Αν συνέχιζα ευθεία μπορεί να έπεφτα στην απέναντι πλαγιά, ή κάποιο ψηλό δέντρο. Το γύρισα πρακτικά στα τυφλά, βασιζόμενος στον χάρτη της εφαρμογής.
Επίσης, ενώ φοβήθηκα ότι ο αέρας μπορεί να έπαιρνε το drone μακρυά μου, με έκπληξη διαπίστωσα ότι μάλλον υπήρχαν ανοδικά ρεύματα στο σημείο, με αποτέλεσμα να μην έχω θέμα στην επιστροφή. Μου έχει συμβεί επίσης, να σκεφτώ να σηκώσω το drone για να τραβήξω μερικά πλάνα και μέσα σε 5 λεπτά να έχει βγάλει τέτοιο αέρα, που αμφιβάλλω αν θα μπορούσε να επιστρέψει το mini 2 πίσω.

Τρίτη παγίδα είναι τα δέντρα. Από την στιγμή που δεν έχει αισθητήρες το mini 2 είναι πολύ εύκολο να βρεις σε κάποιο κλαδί ή να καρφωθείς σε κάποιο δέντρο. Στο τελευταίο πλάνο, προσπάθησα να ακολουθήσω τον δρόμο με το drone, με την λογική ότι το σημείο είναι καθαρό και αν κάτι γίνει μπορώ να το ανακτήσω γρήγορα. Στην πράξη έχασε σε κάποια φάση το σήμα, γύρισε σε Return to Home και ευτυχώς που ανέκτησα το σήμα γιατί το είδα να ανεβαίνει και να κατευθύνεται προς τα κλαδιά του δέντρου που ήταν από πάνω του.

Τέταρτη παγίδα, το γεγονός πως μπορεί σε line of sight ακόμη και το μικρό mini 2 να φτάνει τα 4km εμβέλειας, στο βουνό όμως, με το πήρα την στροφή του δρόμου, το drone έχασε απευθείας επαφή και προσπάθησε να γυρίσει πίσω. Λογικό εν μέρη, αλλά δεν περίμενα ότι στα 300 μέτρα από εμένα θα έχανε σήμα.

Να τονίσω πως με ένα ακριβότερο drone με δυνατότερα μοτέρ και την προσθήκη αισθητήρων, αρκετά από αυτά τα θέματα να μην υφίστανται καν. Σε κάθε περίπτωση πάντως, θεωρώ πως θέλει προσοχή, μιας και λόγω των υψομετρικών διαφορών είναι εύκολο να μην το εντοπίσεις και να χτυπήσεις σε κάτι (γνωστός μου πέρσι γλίτωσε στο τσακ πτερύγιο ανεμογεννήτριας!).
Άβαταρ μέλους
By otso
#853562 Ιδεα , ωραια προκληση παιχνιδι να προσπαθεις να το περασεις αναμεσα στα πτερυγεια ανεμογεννητριας με αερα ανω των 30 km/h .
Εχουν καμερες οι ανεμογεννητριες;
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#857721
Άβαταρ μέλους
By bebes
#857722 Aν παρω ενα drone της Dji απο Αμερικη (ΗΠΑ), μπορει να χρησιμοποιηθεί κανονικά εδω, ή χρειαζεται τιποτα μετατροπες;
Μπορω δηλαδη να το ανοίξω, να το συνδεσω κατευθειαν με την εφαρμογη στο κινητο και να το χρησιμοποιήσω;

πχ στο συγκεκριμενο νημα συζητούσαμε οτι εχουν διαφορετικά πρωτόκολλα επικοινωνίας.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#857726 Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος, λογικά θα λειτουργήσει χωρίς κανένα πρόβλημα.
Η κύρια διαφορά τους είναι ότι τα Ευρωπαικά έχουν μικρότερη ισχύ εκπομπής (CE), ενώ τα Αμερικάνικα μεγαλύτερη (FCC). Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι έχεις καλύτερο σήμα με το Αμερικάνικο, σε σχέση με το Ευρωπαϊκό (στο Mini 2 για παράδειγμα η μέγιστη θεωρητική εμβέλεια είναι 6 Km για το CE και 10Km για το FCC). Αυτός είναι και ο λόγος που έχουν κυκλοφορήσει και πολλά hack για την μετατροπή των CE σε FCC, μιας και με το FCC έχεις πολύ καλύτερο σήμα με ελάχιστες διακοπές.

Να σημειώσουμε βέβαια πως σε πιο σύγχρονα μοντέλα που χρησιμοποιούν πιο σύγχρονα πρωτόκολλα μετάδοσης (όπως το Ο4 στο DJI Mini 4), η πραγματική εμβέλεια φτάνει άνετα τα 7Km χωρίς να χρειαστεί να γίνουν μετατροπές σε FCC.

Στην Αμερική επίσης, κυκλοφορούν κανονικά οι μεγάλες μπαταρίες για τα Mini 3 και 4, κάτι που τους δίνει χρόνο πτήσης κοντά στα 45 λεπτά. Στην Ευρώπη δεν πωλούνται αυτές οι μπαταρίες, οπότε η μόνη λύση είναι να τις παραγγείλεις από Aliexpress.
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#858432 Έχω πάρει mini 3 Pro από us με τις μεγαλύτερες μπαταρίες και ενεργοποιημενο care.
Κανένα πρόβλημα απολύτως!