Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By bill33
#687729
Dimitris_P έγραψε:Για να μην πηγαίνω συνέχεια Ρυθμίσεις->Google->Υπηρεσίες->Google Pay

HF άσχετες οι ερωτήσεις μ'αυτό που ρώτησα
ωστόσο
- Ναι
- Και σε κατάστημα και στο internet (banggood και αλλού)
- Revolut
- Στην αρχική οθόνη του κινητού

Γιατί πας στο υπηρεσίες κλπ;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#687750 Πουθενά, γιατί να το κάνεις αυτό; Απλά ξεκλειδώνεις το κινητό και ακουμπάς. Τι χανω;
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#687753 Δεν ξέρω δεν το'χω δοκιμάσει. Νόμιζα ότι πρέπει ν'ανοίξεις το google pay για να μπορείς να πληρώσεις, και έτσι βασικά είναι το σωστό για περισσότερη ασφάλεια.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#687756
Dimitris_P έγραψε:Δεν ξέρω δεν το'χω δοκιμάσει. Νόμιζα ότι πρέπει ν'ανοίξεις το google pay για να μπορείς να πληρώσεις, και έτσι βασικά είναι το σωστό για περισσότερη ασφάλεια.

Για να πληρώσεις πρέπει να ξεκλειδωσεις το κινητό με πιν ή δακτυλικό.Αν θες "έξτρα" ασφάλεια κλείσε το NFC.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#687763
Dimitris_P έγραψε:Για να μην πηγαίνω συνέχεια Ρυθμίσεις->Google->Υπηρεσίες->Google Pay

HF άσχετες οι ερωτήσεις μ'αυτό που ρώτησα
ωστόσο
- Ναι
- Και σε κατάστημα και στο internet (banggood και αλλού)
- Revolut
- Στην αρχική οθόνη του κινητού

Σε ρώτησα γιατί το Google Pay δεν παιζει με ελληνικές κάρτες απ' όσο ξέρω.
Όσο για τα υπόλοιπα, σου απάντησαν οι άλλοι.
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#687843 Έπαιξε. Αν βάλω όμως και 2η κάρτα θα πρέπει να μπαίνω να επιλέγω.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#687850
Dimitris_P έγραψε:Έπαιξε. Αν βάλω όμως και 2η κάρτα θα πρέπει να μπαίνω να επιλέγω.

Εχει να βάλεις την μια default.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#687962

Αφήνω αυτό εδώ το review από τον Κώστα το φιλαράκι μου, για το Poco M3.
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#687982 Τι αχταρμάς αγγλικών και ελληνικών είναι αυτός? :lol:
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#688408
Focusman91 έγραψε:
lazarefa έγραψε:Είχα αγοράσει το Σεπτέμβρη του 2018 από το Πλαίσιο ένα Redmi Note 4X (3/32) επίσημης αντιπροσωπείας (Quest). 9 μήνες μετά (Ιούνιος 2019) βγάζει κοκκινίλα κατά μήκος της αριστερής πάνω πλευράς της οθόνης. Γίνεται επισκευή στο σέρβις της αντιπροσωπείας - αλλαγή οθόνης.
Μετά από άλλους 11 μήνες περίπου (τέλη Ιουνίου 2020) ξανά η ίδια κοκκινίλα στην ήδη αλλαγμένη μια φορά οθόνη.
Πάλι η συσκευή πηγαίνει στο σέρβις της αντιπροσωπείας - αλλαγή οθόνης.
Προ 3-4 ημερών το ξαναεμφάνισε και στη νέα οθόνη.
To πρόβλημα είναι ακριβώς όπως στην παρακάτω φωτό:
https://i.redd.it/7yj51kstyzu11.jpg
Μπορώ να ζητήσω πάλι επισκευή εντός εγγύησης ή ακόμα καλύτερα, αντικατάσταση συσκευής με νέα, λόγω (προφανώς) συστηματικού ελαττώματος της συγκεκριμένης παρτίδας; Η αρχική εργοστασιακή εγγύηση των 2 ετών έληξε τον Σεπτέμβρη του 2020, αλλά φαντάζομαι ότι μετά από κάθε αντικατάσταση οθόνης, η νέα οθόνη που τοποθετείται, έχει κι αυτή ως ανταλλακτικό εγγύηση (υποθέτω διάρκειας όχι μικρότερης του ενός έτους). Τα λέω σωστά παιδιά; Εσείς τι θα κάνατε στη θέση μου;
Θα πάρεις ένα ωραιότατο redmi note 8 pro ή 9 pro.

Είχα και γω το ίδιο θέμα με το 4χ και ευτυχώς μια μέρα στο στρατό έπεσε και έσπασε η οθόνη και πήγα και τσίμπησα την κινηταρα τότε, redmi note 5.

Επίσης είμαι ο μόνος που όταν μου λειτουργει η κλήση μέσω wifi έχω χειρότερη ποιότητα κλήσης απ'ο,τι με τα μεγκαμπιτια?

< Note 8 >

Τελικά πήγα τη συσκευή στο σέρβις της Quest την προηγούμενη Τετάρτη και μου τηλεφώνησε σήμερα κάποιος από την εταιρεία που συστήθηκε ως προϊστάμενος τεχνικών για να μου πει ότι θα μου κόψουν ένα πιστωτικό από την Quest για να πάω με αυτό στο Πλαίσιο για τα περαιτέρω. Όταν τον ρώτησα τις αξίας είναι το πιστωτικό, μου είπε όσο ήταν η τιμή αγοράς της συσκευής (149 ευρώ).
Σας έχει τύχει κάτι ανάλογο; Πως δουλεύει αυτή η διαδικασία;
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#688439 Κάτι ανάλογο που να εμπλέκεται το πλαίσιο εννοείς;
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#688442 Παιρνεις το πιστωτικο, πας απο το Πλαισιο και παιρνεις καινουργιο τηλεφωνο απο 149€ και πανω

Υπαρχει η πιθανοτητα να μπορεις να παρεις οτιδηποτε θες απο την τιμη αυτη και πανω αλλα θα πρεπει να το σιγουρεψεις.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#688444 Επειδή δεν έχω ξαναεμπλακεί σε ανάλογη διαδικασία, εννοώ αν κατάλαβα σωστά, ότι παίρνω το πιστωτικό της Quest (που αναγράφει ένα Χ ποσό) πηγαίνω στο Πλαίσιο μαζί και με την παλιά συσκευή και το εξαργυρώνω απλά με κάποια άλλη αγορά;
Αυτό που δεν κατάλαβα με σαφήνεια, είναι κατά πόσο το Πλαίσιο δεσμεύεται να δεχθεί το πιστωτικό που θα κόψει η Quest.