- 28 Φεβ 2018, 00:52
#489840
dimik έγραψε:Βασικά όσο σφίγγεις το τιμόνι τόσο χειροτερεύει αλλά ποιος έχει την ψυχραιμία να χαλαρώσει την λαβή του τέτοιες στιγμές.
Ειναι μια ακομη αιτια που το προκαλει. Το τιμονι, ταλαντωνεται ΠΑΝΤΑ. Με οτι ταχυτητα και αν κινεισαι, το μονο που αλλαζει ειναι η συχνοτητα ταλαντωσης (Hz).
Εαν υποθεσουμε πως ξαφνικα μαγκωνει τελειως το τιμονι να το παρομοιασω με ηλεκτροκολληση... συνεχιζεις την τροχια που ειχες και καταληγεις ξαπλα, αργα και βασανιστικα.
Εαν σφιξει και χαλαρωσει αποτομα, η ταλαντωση αλλαζει για να φερει ξανα σε ισορροπια τη μοτοσυκλετα, με αποτελεσμα να ειναι πιο βιαιη.
Εαν βρεθει σε αρμονικη ταλαντωση με το πλαισιο, το τρως το "tankslapping". Εαν επεμβεις με σφιχτα τα χερια, ενισχυεις την ταλαντωση και πλεον ξεφευγει για τα καλα.
Ρυθμισμενα αμορτισερ, σωστες πιεσεις, χαλαρα χερια και κουμπωμα του σωματος ενα-με-τη-μηχανη ... και ολα θα πανε καλα. Δυσκολα να το παθεις.
Εαν συμβει, ειναι καθαρα θεμα τυχης αν θα το γλιτωσεις γιατι ειναι πολλοι παραγοντες που θα παιξουν καθοριστικο ρολο.
Το εχω παθει 2 φορες. Τη 2η ηταν αρκετα εντονο το tankslapping και πολυ πιθανον να τη γλιτωσα, επειδη βρισκομουν σε εξοδο στροφης και ανοιξα κι αλλο το γκαζι. Ο τροχος ισα που εγλειψε ασφαλτο και ηρεμησαν τα πραγματα. 4-5 σφαλιαρες απο στοπ σε στοπ εκανε το τιμονι (GSR600) και την αμεσως επομενη στιγμη επιταχυνα σχεδον ευθεια αν θυμαμαι καλα με γεματη 3η.
Οπως ειπες, ποιος μπορει εκεινη τη στιγμη να ελεγξει απολυτα την ενστικτωδη αντιδραση;
Τυχη να 'χεις και ολα καλα!