Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#489740 :lipsealed: :omg:



https://www.youtube.com/watch?time_cont ... zf5oeP3eRE
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#489761 :lipsealed: Γιατί του έφυγε όμως και έκανε δεξιά-αριστερά; Λάστιχο;
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#489767 Οχι!
Μπορει να συμβει αυτο το κοσκινισμα, σε υψηλες ταχυτητες, ειδικα αν δεν εχει αμορτισερ τιμονιου!
Εν τω μεταξυ στο βιντεο εχει θολωσει την ενδειξη του κοντερ... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Morx
#489777 Tankslapping.
Δυσκολα να σου κατσει σε τετοιο - ανεξελεγκτο βαθμο...

Τα χιλιομετρα δεν λενε τιποτα το ιδιαιτερο... το εχω παθει και με 130.... Οχι σε τετοιο βαθμο ωστοσο.
Εαν τα αμορτισερ δεν ειναι ρυθμισμενα σωστα, οι πιεσεις λαθος και ο χειρισμος ατσαλος οταν συμβει, επιδεινωνεται η κατασταση.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#489778 Βασικά όσο σφίγγεις το τιμόνι τόσο χειροτερεύει αλλά ποιος έχει την ψυχραιμία να χαλαρώσει την λαβή του τέτοιες στιγμές.
Το έχω δει να συμβαίνει σε φίλο με 636 δίπλα μου με αρκετά χλμ και χεστηκα.

< >
Άβαταρ μέλους
By Morx
#489840
dimik έγραψε:Βασικά όσο σφίγγεις το τιμόνι τόσο χειροτερεύει αλλά ποιος έχει την ψυχραιμία να χαλαρώσει την λαβή του τέτοιες στιγμές.

Ειναι μια ακομη αιτια που το προκαλει. Το τιμονι, ταλαντωνεται ΠΑΝΤΑ. Με οτι ταχυτητα και αν κινεισαι, το μονο που αλλαζει ειναι η συχνοτητα ταλαντωσης (Hz).
Εαν υποθεσουμε πως ξαφνικα μαγκωνει τελειως το τιμονι να το παρομοιασω με ηλεκτροκολληση... συνεχιζεις την τροχια που ειχες και καταληγεις ξαπλα, αργα και βασανιστικα.
Εαν σφιξει και χαλαρωσει αποτομα, η ταλαντωση αλλαζει για να φερει ξανα σε ισορροπια τη μοτοσυκλετα, με αποτελεσμα να ειναι πιο βιαιη.
Εαν βρεθει σε αρμονικη ταλαντωση με το πλαισιο, το τρως το "tankslapping". Εαν επεμβεις με σφιχτα τα χερια, ενισχυεις την ταλαντωση και πλεον ξεφευγει για τα καλα.

Ρυθμισμενα αμορτισερ, σωστες πιεσεις, χαλαρα χερια και κουμπωμα του σωματος ενα-με-τη-μηχανη ... και ολα θα πανε καλα. Δυσκολα να το παθεις.
Εαν συμβει, ειναι καθαρα θεμα τυχης αν θα το γλιτωσεις γιατι ειναι πολλοι παραγοντες που θα παιξουν καθοριστικο ρολο.
Το εχω παθει 2 φορες. Τη 2η ηταν αρκετα εντονο το tankslapping και πολυ πιθανον να τη γλιτωσα, επειδη βρισκομουν σε εξοδο στροφης και ανοιξα κι αλλο το γκαζι. Ο τροχος ισα που εγλειψε ασφαλτο και ηρεμησαν τα πραγματα. 4-5 σφαλιαρες απο στοπ σε στοπ εκανε το τιμονι (GSR600) και την αμεσως επομενη στιγμη επιταχυνα σχεδον ευθεια αν θυμαμαι καλα με γεματη 3η.

Οπως ειπες, ποιος μπορει εκεινη τη στιγμη να ελεγξει απολυτα την ενστικτωδη αντιδραση;
Τυχη να 'χεις και ολα καλα!
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#489859 Αυτο που ειναι απιστευτο ειναι που περασε κατω απο την νταλικα χωρις να γινει μαρμελαδα! :omg: :omg: :lipsealed:

Οταν θες να κανεις φιγουρα στην γκομενα στο μαγαζι αλλα............... :lol:

Άβαταρ μέλους
By dimviii
#490449 στο 3,05 τι κανει ο γιγαντας! :s_omg



https://www.youtube.com/watch?v=cQEJHAD ... r_embedded
Άβαταρ μέλους
By g8777
#490564 Στην Πορσα δουλευει, μαλλον εκει θα παει το πραγμα με την 911. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#490926 γατι παρακολουθει ταινια,πολυ γελιο :lol:
https://twitter.com/METALTEARSOLID/stat ... 3236001792
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#491159
:lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#491403
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#493720


:vava: :vava: :vava: