Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#396306 Τα μηνύματα για τους κροκόδειλους και το δικό μου με το βίντεο του μητροπολίτη πρέπει να ξαναπάνε στο θρησκείες και παραλογισμός.
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#396315 Θεωρωντας δεδομενο οτι φταιει και ο αρσενικος, γιατι πρεπει μια γυναικα να μην φροντιζει και η ιδια για την αντισυλληψη πχ με αντισυλληπτικα, με σπιραλ, με το να υποχρεωσει τον αντρα να φοραει προφυλακτικο, με χαπι της επομενης μερας κλπ και αντι αυτου να φορτωνει στις πλατες του γιατρου την εκτρωση, "γιατι μια γυναικα εχει μονο αυτη το δικαιωμα να αποφασιζει για το σωμα της και ο γιατρος δεν δικαιουται να αρνηθει";
Αν ισχυει αυτο και το καταλαβει ο γιατρος, νομιζω οτι οι περισσοτεροι γιατροι εντασσουν την πραξη της διακοπης της κυησης σε εκεινες τις περιπτωσεις που αξιζουν να καμψουν τα οποια ηθικα τους διληματα ως προς την διακοπη.
Τελευταία επεξεργασία από Y.V και 17 Μάιος 2017, 17:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By dimik
#396319
mjacob έγραψε:το χάπι της επόμενης μέρας, τι διαφορά έχει από την έκτρωση;



Άλλο το χάπι της επόμενης ημέρας κι άλλο το χάπι της άμβλωσης;

Φυσικα. Το χαπι της επομενης ημερας δεν προκαλει εκτρωση όπως το Ru-486 (mifepristone), αλλα αποτρεπει τη συλληψη.

- See more at: http://www.drpolyzos.gr/%CF%87%CE%AC%CF ... m7mO3.dpuf
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#396320
dimik έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:@ dimik, το ξέρεις ότι η απόρριψη που αισθάνεται ένα υιοθετημένο παιδί το ακολουθεί σε όλη του την ζωή;
Ξέρεις πότε την βιώνει; Την στιγμή που το μαθαίνει!
Γι'αυτό συνιστούν οι παιδοψυχολόγοι να λέγεται στο παιδί όσο πιο νωρίς γίνεται και πάντως πριν πάει έστω και παιδικό σταθμό!
Ξέρεις ότι αν πάει σε ίδρυμα το ανεπιθύμητο βρέφος παθαίνει κάτι που λέγεται Ιδρυματοποιηση;
Ξέρεις τι είναι;

Φαντάζεσαι πόσο δύσκολο είναι να κερδίσεις την εμπιστοσύνη, να μεγαλώσεις, ένα παιδί που έχει βιώσει τα παραπάνω;

Διάβασε κανένα βιβλίο για αυτά, καλό θα σου κάνει και μην γράφεις για πράγματα που έχεις μαύρα μεσάνυχτα.

Μπροστά σε αυτά οι ηθικοί φραγμοί του γιατρού είναι αστείο και μάλιστα κακόγουστο

Από το Redmi Note 4


Όχι δεν ξέρω, ξέρεις εσύ τι νιώθει η γυναίκα μετά από μια έκτρωση ή είναι και αυτό κακόγουστο αστείο;

Επίσης μου λες ότι επειδή είναι δύσκολο να μεγαλώνεις ένα τέτοιο παιδί καλύτερα να μην είχε γεννηθεί ποτέ;
Πρέπει η υποψήφια μητέρα να επιλέγει την έκτρωση για να μην κάνει το λάθος να φέρει στον κόσμο ένα παιδί που ΙΣΩΣ δεν καταφέρει να μεγαλώσει; Κι αν κάνει λάθος και τελικά μπορεί να το μεγαλώσει; Για αυτό λέω συμβουλευτική, για να μπει στην διαδικασία να ζυγίσει όλες τις παραμέτρους από μόνη της και να ελαχιστοποιηθούν η περιπτώσεις τόσο λάθους γέννησης όσο και έκτρωσης.

Οι ηθικοί φραγμοί του γιατρού τι σχέση έχουν; Τελείωσαν οι γιατροί που δεν έχουν τέτοια κολλήματα;

Τέλος να χαλαρώσουμε λίγο, edit mod άλλωστε σε καφενέ βρισκόμαστε :)


Σου λέω ότι ένα βρέφος δεν χρειάζεται να τα περάσει αυτά από την στιγμή που δεν είναι επιθυμητό.

Λέω ότι από την στιγμή που παίρνεις χαμπάρι την κύηση περνούν 4 με 5 εβδομάδες στην καλύτερη, άρα μέχρι τις 12 που ορίζει ο νόμος δύσκολα θα προλάβει να την δει ψυχολόγος.
Γιατί έτσι είναι η κατάσταση στην Ελλάδα τώρα. Τουλάχιστον 2 μήνες για ραντεβού σε ψυχιατρική.

Στο νησί μπορεί και να τελείωσαν οι γιατροί του δημοσίου νοσοκομείου. Αν υπάρχουν ιδιώτες εκεί είναι αδιάφορο αφού προϋποθέτει την ύπαρξη χρημάτων που δεν έχουν όλοι.

Θεωρώ λογικό να υπάρχουν ηθικοί φραγμοί σε έναν γιατρό που καλείται να παραμορφώσει έναν άνθρωπο, ή αν του ζητηθεί να βοηθήσει κάποιον να αυτοκτονήσει.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση οι φραγμοί έχουν να κάνουν με θρησκευτικές πεποιθήσεις.


Από το Redmi Note 4
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#396325 Ξέρετε τι δεν μπορώ να καταλάβω εγώ από την όλη συζήτηση? Γιατί το δικαίωμα ελεύθερης επιλογής ενός ανθρώπου , η ηθική του , το δικαίωμα του να ορίζει το σώμα του γίνονται απόλυτα σεβαστά ( και καλώς) , αλλά την ίδια ώρα ένας άλλος ανθρωπος δεν πρέπει να έχει δικαίωμα ελεύθερης επιλογής, να έχει δική του ηθικη, να ορίζει ο ίδιος το σώμα του εφόσον δεν συμφωνούμε μαζί του.
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#396326
mjacob έγραψε:το χάπι της επόμενης μέρας, τι διαφορά έχει από την έκτρωση;


Εμενα ρωτας; που να ξερω;
Δεν καλουμαι εγω να διακοψω την κυηση τριτων ωστε να πρεπει να σταθμισω τα διαφορα ηθικα διλημματα που προκυπτουν απο την διακοπη ή μη και απο ποτε θεωρειται οτι υπαρχει πλεον ζωη.
Δεν γνωριζω καν αν χρειαζεται συνταγογραφηση η πωλειται ελευθερα.

Ετσι επιδερμικα που το βλεπω μια και μιλαμε για το χαπι της επομενης μερας, δεν θεωρω την γονιμοποιηση του ωαριου ως υπαρξη ζωης.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#396331 Δεν ρωτάω κανένα συγκεκριμένα γιατί όλοι μας βλέπουμε τα πράγματα καθαρά υποκειμενικά. Και γενικά οι άνθρωποι έχουμε την τάση να θεωρούμε σωστά αυτά με τα οποία συμφωνούμε και ακραία αυτά που είναι απέναντί μας. Προσωπικά για πολλοστή φορά θα πω ότι είναι δικαίωμα της γυναίκας να ορισει το σώμα και την ηθική της, είναι όμως δικαίωμα και δικό μου να ορίσω το σώμα, την ηθική και τα όρια μου σαν επαγγελματίας μέσα στα πλαίσια των νόμων φυσικά. Το ίδιο ισχύει και για τους δικηγόρους ( ή δεν έχετε ακούσεις ποτέ για καποιο ειδεχθές έγκλημα ότι δεν βρίσκεται κάποιος δικηγόρος να αναλάβει τον κατηγορούμενο?), μηχανικούς κλπ. Στο παράδειγμα που έγραψε ο qsis με την αστυνομικό που αντί να είναι στην θέση της πήγαινε Εκκλησία, φταίει ο διοικητής της που δεν της έκοψε τα πόδια είτε πήγαινε στην Εκκλησία είτε στην συνέλευση του κόμματος είτε για καφέ εν ώρα υπηρεσίας.
Άβαταρ μέλους
By mjacob
#396334
belgarion έγραψε:Ξέρετε τι δεν μπορώ να καταλάβω εγώ από την όλη συζήτηση? Γιατί το δικαίωμα ελεύθερης επιλογής ενός ανθρώπου , η ηθική του , το δικαίωμα του να ορίζει το σώμα του γίνονται απόλυτα σεβαστά ( και καλώς) , αλλά την ίδια ώρα ένας άλλος ανθρωπος δεν πρέπει να έχει δικαίωμα ελεύθερης επιλογής, να έχει δική του ηθικη, να ορίζει ο ίδιος το σώμα του εφόσον δεν συμφωνούμε μαζί του.

Γιατί βρίσκεται σε μια θέση, και από αυτή τη θέση απορρέουν κάποιες υποχρεώσεις.

Ένας ταρίφας δεν μπορει να αρνηθεί διαδρομή. Αν δεν θέλει να κανει ό,τι διαδρομή του ζητάνε, να μην γίνει ταρίφας.
Άβαταρ μέλους
By mjacob
#396337
otso έγραψε:Κυριε mjacob θα μπορουσαμε να εχουμε την γνωμη σας επι του θεματος;

εγώ είμαι υπέρ του να μπορεί να αποφασίζει η γυναίκα.

Ταυτόχρονα όμως, δεν μπορώ να απαντήσω τόσο απλά ότι ο γιατρός δεν πρέπει να μπορεί να θέτει ηθικούς περιορισμούς στην πρακτική του.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#396338
mjacob έγραψε:
belgarion έγραψε:Ξέρετε τι δεν μπορώ να καταλάβω εγώ από την όλη συζήτηση? Γιατί το δικαίωμα ελεύθερης επιλογής ενός ανθρώπου , η ηθική του , το δικαίωμα του να ορίζει το σώμα του γίνονται απόλυτα σεβαστά ( και καλώς) , αλλά την ίδια ώρα ένας άλλος ανθρωπος δεν πρέπει να έχει δικαίωμα ελεύθερης επιλογής, να έχει δική του ηθικη, να ορίζει ο ίδιος το σώμα του εφόσον δεν συμφωνούμε μαζί του.

Γιατί βρίσκεται σε μια θέση, και από αυτή τη θέση απορρέουν κάποιες υποχρεώσεις.

Ένας ταρίφας δεν μπορει να αρνηθεί διαδρομή. Αν δεν θέλει να κανει ό,τι διαδρομή του ζητάνε, να μην γίνει ταρίφας.

Οι υποχρεώσεις από που απορρέουν? Από τους νόμους σωστά? Αν αύριο όλοι οι γιατροί της χώρας αρχίσουν να κάνουν εκτρώσεις κατ επιλογή ή γενικώς αρνούνται μπορεί να έρθει η Πολιτεία και να πει σκάστε και κάντε αυτό που σας υποχρεωνω. Προς το παρόν όμως δεν το κάνει, ίσως γιατί αναγνωρίζει ότι για κάποιους ανθρώπους μπορεί αυτή η πράξη να δημιουργεί ηθικό πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
By mjacob
#396339 απαντησα γενικα γιατι αναγνωρίζουμε σε κάποιους αυτό το δικαίωμα και όχι σε κάποιους άλλους. Γιατί νόμιζα ότι γενικά το έθεσες