Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#364236 Ισχύει αυτό που λέει ο Pitt οτι γίνονται λάθη.

Στο κατάστημα μου δέχομαι κάρτες εδώ και πάρα πολλά χρόνια, απο τότε που υπήρχαν μόνο τα χειροκίνητα μηχανήματα με το καρμπόν.

Πάρα πολλά λάθη, με συναλλαγές που έχουν γίνει αλλά δέν μου έχουν πιστωθεί, και μιλάμε για μέχρι πρόσφατα, με τα ηλεκτρονικά POS. Δυστυχώς τώρα μετά τα CC που έχει δεκαπλασιαστεί η κίνηση με κάρτες μου είναι δύσκολο να τα διασταυρώσω, όμως δέν αποκλείεται να συνεχίζουν τα λάθη.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#364239
fubar.gr έγραψε:Ισχύει αυτό που λέει ο Pitt οτι γίνονται λάθη.

Στο κατάστημα μου δέχομαι κάρτες εδώ και πάρα πολλά χρόνια, απο τότε που υπήρχαν μόνο τα χειροκίνητα μηχανήματα με το καρμπόν.

Πάρα πολλά λάθη, με συναλλαγές που έχουν γίνει αλλά δέν μου έχουν πιστωθεί, και μιλάμε για μέχρι πρόσφατα, με τα ηλεκτρονικά POS. Δυστυχώς τώρα μετά τα CC που έχει δεκαπλασιαστεί η κίνηση με κάρτες μου είναι δύσκολο να τα διασταυρώσω, όμως δέν αποκλείεται να συνεχίζουν τα λάθη.

Δεν συγκρίνεις το χαρτί του πακέτου με τις πιστώσεις;
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#364241 Ο θείος μου καθόταν και έλεγχε ένα-ενα τα χαρτάκια. Υπήρχαν συναλλαγές οι οποίες ενώ είχαν γίνει δέν φαίνονταν στο πακέτο.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#364244 Το πακέτο αποστέλλεται κάθε βράδυ αυτόματα πλέον, οπότε κάθε πρωί βρίσκεις τυπωμένες όλες τις κινήσεις, τις οποίες επιβεβαιώνεις με τα αποκόμματα των συναλλαγών. 3 χρόνια τώρα, ποτέ δεν έχω βρει λάθος.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#364246
fubar.gr έγραψε:Ο θείος μου καθόταν και έλεγχε ένα-ενα τα χαρτάκια. Υπήρχαν συναλλαγές οι οποίες ενώ είχαν γίνει δέν φαίνονταν στο πακέτο.

Τότε θα είχες πρόβλημα και στο κλείσιμο του ταμείου σου.Θα σου έλειπαν χρήματα.
Στο βενζινάδικο που ήμουν δεν θυμάμαι να είχαμε ποτέ πρόβλημα με τις κάρτες,μηχανάκι της Αλφαμπανκ.Απο την στιγμή που έβγαινε η απόδειξη ήταν και στο πακέτο.
Αντίθετα με το μηχανάκι της ΒΡ για την κάρτα στόλου υπήρχαν κάμποσα προβλήματα .
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#364266
Pitt έγραψε:3. Χρέωση από M&S για συναλλαγή που δεν ολοκληρώθηκε. Πέρσι τέτοιο καιρό περίμενα πάνω από 20 λεπτά στο ταμείο για να περάσει η κάρτα, είχαν αρχίσει να μαζεύονται πολλοί πελάτες στο ταμείο που είχε μπλοκάρει και για να ξεμπερδεύουμε όλοι είπα να ακυρώσει την συναλλαγή (περίμενε έγκριση) και να τους πληρώσω με μετρητά, όπως και έγινε. Τον επόμενο μήνα είδα και ένα ξεγυρισμένο 120άευρω στην ανάλυση του λογαριασμού. Καλά που είχα κρατημένη την απόδειξη και την εκτύπωση της συναλλαγής που υποτίθεται ότι δεν ολοκληρώθηκε.


mirage έγραψε:Σοφά λογια.
Επιση απο το 1985 μεχρι σημερα βεβαια πολλα στο πως γινεται μια συναλλαγη με καρτα.


:s_yes

fubar.gr έγραψε:Ισχύει αυτό που λέει ο Pitt οτι γίνονται λάθη.

Στο κατάστημα μου δέχομαι κάρτες εδώ και πάρα πολλά χρόνια, απο τότε που υπήρχαν μόνο τα χειροκίνητα μηχανήματα με το καρμπόν.

Πάρα πολλά λάθη, με συναλλαγές που έχουν γίνει αλλά δέν μου έχουν πιστωθεί, και μιλάμε για μέχρι πρόσφατα, με τα ηλεκτρονικά POS. Δυστυχώς τώρα μετά τα CC που έχει δεκαπλασιαστεί η κίνηση με κάρτες μου είναι δύσκολο να τα διασταυρώσω, όμως δέν αποκλείεται να συνεχίζουν τα λάθη.


Έχουμε λοιπόν συναλλαγές που έχουν γίνει και ΔΕΝ σου έχουν πιστωθεί (ως πωλητής) και συναλλαγές που ΔΕΝ έχουν γίνει και μου έχουν χρεωθεί (ως πελάτης)!

Το μόνο που δεν έχουμε δεί ποτέ είναι τα αντίστροφα (συναλλαγές που ΔΕΝ έχουν γίνει και σου έχουν πιστωθεί και συναλλαγές που έχουν γίνει και ΔΕΝ μου έχουν χρεωθεί!) Ο λόγος είναι απλός:
Η τράπεζα διασφαλίζει ότι δεν θα χάσει ΠΟΤΕ! :s_no

Για τους άλλους, στα @@ της. "Αν το δουν κι αν το καταλάβουν κι αν μας το ζητήσουν, θα το διορθώσουμε"
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#364269 Πάντως, δεν αποκλείεται να γίνει κάποιο λάθος στη διαδικασία. Θέλει έλεγχο, η μόνη μου διαφωνία είναι ότι ο έλεγχος είναι πολύ εύκολος. (είτε σαν επαγγελματίας, είτε σαν καταναλωτής)