- 26 Σεπ 2014, 16:19
#15754
elteo έγραψε:Mία απορία - ερώτηση: αν έχεις κάνει αίτηση διακοπής στον πάροχο και μετά από 2 μήνες δεν σου έχει κοινοποιηθεί ακόμα η διακοπή και παράλληλα σου έρχονται λογαριασμοί υποχρεούσαι να τους πληρώσεις; Μιλάμε για νεκρή σύνδεση μιας και έχω μετακομίσει. Σε τηλεφωνική επικοινωνία μου είπαν να αγνοήσω τους λογαριασμούς που έρχονται αλλά εγώ επειδή τα έχω πάρει στην κράνα έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ.
Τι ισχύει όμως;
Ακριβώς ίδια περίπτωση είχα εγώ με τη HOL. Όταν μετακόμισα, είχα στείλει 2-3 mails και faxes στο αρμόδιο τμήμα της HOL, ενημερώνοντας σχεδόν 3 μήνες νωρίτερα ότι, την τάδε ημερομηνία μετακομίζω, άρα κλείνω τηλέφωνο και ADSL. Τα πολλαπλά mails και faxes ήταν γιατί ποτέ δεν έλαβα καμία απάντηση, έστω κάτι του στυλ "λάβαμε το αίτημά σας....".
Έχοντας γνωστοποιήσει στην εταιρεία εν ευθέτω χρόνο την παραίτησή μου από τη σύμβαση, μετακομίζω, κάνω νέα αίτηση στη Forthnet κλπ κλπ. Με παίρνει τηλέφωνο η μάνα μου και μου λέει "ήρθαν κάτι λογαριασμοί". Τι λογαριασμοί ? Της HOL, η οποία συνέχιζε να με χρεώνει
Τους ξαναλέω λοιπόν πολύ ευγενικά, θυμίζοντας τα mails και faxes, ότι έχω ενημερώσει εγκαίρως και φυσικά δεν πληρώνω τίποτα. Συνεχίζουν το βιολί για 3-4 μήνες ακόμα, ώσπου κάποια μέρα με παίρνουν και τηλέφωνο από την HOL. Όχι σε επιθετικό στυλ, αλλά και καλά "έχετε μια οφειλή σε εκκρεμότητα" και πως θα την εξοφλήσω κλπ κλπ. Είχα πρόχειρα mails, ημερομηνίες κλπ, οπότε τα εξηγώ στη κοπέλα στο τηλέφωνο και της λέω ότι προφανώς δεν θα πληρώσω τίποτα, αφού ούτε χρησιμοποιούσα τηλέφωνο και ADSL, αλλά είχα ειδοποιήσει και μήνες νωρίτερα.
Την επόμενη φορά που μου έστειλαν λογαριασμό και με ξαναπήραν τηλέφωνο, ετοίμασε εξώδικο η σύζυγος, το οποίο περιελάμβανε και αποζημιώσεις για ψυχική οδύνη, παρενόχληση κλπ που πήγε κανονικότατα με κλητήρα. Μετά από μια βδομάδα μου στείλανε έναν "διορθωμένο" λογαριασμό με μηδενικό υπόλοιπο, και έληξε εκεί το θέμα.
Απλώς λέω την εμπειρία μου, μήπως φανεί χρήσιμη σε κάποιους