Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#391211
JBT έγραψε:
seismic έγραψε:Όποιος κατάφερε να διαβάσει αυτό το κείμενό μου και εν πολλοίς να κατανοήσει την πατέντα αυτή ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ!

ΕΡΕΥΝΑ
Σύντομη περιγραφή της εφεύρεσης

Οι σεισμοί των τελευταίων δεκαετιών σε όλο τον κόσμο, καθώς και οι πρόσφατοι σεισμοί στη Ελλάδα, έχουν θέσει σε πρώτη προτεραιότητα το μείζον κοινωνικό και οικονομικό θέμα της σεισμικής συμπεριφοράς και της γενικότερης αντισεισμικής προστασίας των κατασκευών έναντι των σεισμών. Λόγω της αναγκαιότητας του περιορισμού των επιπτώσεων του σεισμού έχουν αναπτυχθεί διάφορες μέθοδοι βελτιστοποίησης της απόκρισης των κατασκευών προς τις σεισμικές κινήσεις.

Ο μηχανισμός του ελκυστήρα δομικών έργων της παρούσας εφεύρεσης καθώς και η μέθοδος κατασκευής των δομικών κατασκευών χρησιμοποιώντας τον μηχανισμό του ελκυστήρα της παρούσας εφεύρεσης έχουν ως κύριο σκοπό την ελαχιστοποίηση των προβλημάτων που σχετίζονται με την ασφάλεια των δομικών κατασκευών στην περίπτωση αντιμετώπισης φυσικών φαινομένων όπως είναι ο σεισμός, οι ανεμοστρόβιλοι και οι πολύ ισχυροί πλευρικοί άνεμοι.

Σύμφωνα με την εφεύρεση αυτό επιτυγχάνεται με μια συνεχή έλξη της δομικής κατασκευής προς το έδαφος και του εδάφους προς την κατασκευή, κάνοντας αυτά τα δύο μέρη ένα σώμα. Αυτή τη δύναμη έλξης την εφαρμόζει ένας μηχανισμός έλξης. Αυτός αποτελείται από έναν τένοντα ο οποίος διαπερνά ελεύθερα μέσα από σωλήνες διόδου τοποθετημένες στα άκρα τους στα καθ ύψος κάθετα στοιχεία στήριξης της δομικής κατασκευής, καθώς και το μήκος των γεωτρήσεων ευρισκόμενες κάτω από την βάση τους μέσα στο έδαφος. Στο κάτω άκρο του ο τένοντας είναι συνδεδεμένος με ένα μηχανισμό τύπου άγκυρας που ανοίγει και πακτώνεται στα βάθη της γεώτρησης πάνω στα πρανή της και δεν μπορεί να ανέλθει ή να κατέλθει. Στο επάνω μέρος του, ο τένοντας είναι συνδεδεμένος με έναν μηχανισμό έλξης ο οποίος το έλκει με μία συνεχή δύναμη ανόδου. Η ασκούμενη έλξη του άνω άκρου του τένοντα από τον μηχανισμό έλξης με τον οποίον συνδέεται και βρίσκεται τοποθετημένος στο ανώτατο δώμα της κατασκευής και η αντίδραση σ’ αυτήν την έλξη του τένοντα προερχόμενη από την πακτωμένη άγκυρα ευρισκόμενη συνδεδεμένη στο κάτω άκρο του μέσα στα βάθη της γεώτρησης γεννά την επιθυμητή θλίψη μεταξύ του εδάφους προς την κατασκευή και της κατασκευής προς το έδαφος εξασφαλίζοντας κατ αυτόν τον τρόπο την ένωση αυτών των δύο ανεξάρτητων σωμάτων κάνοντάς αυτά ένα σώμα.
Τι επιτυγχάνει αυτή η ένωση εδάφους δώματος
Με την μέθοδο σχεδιασμού πάκτωσης των κόμβων της ανώτατης στάθμης με το έδαφος ευελπιστώ να εκτρέψω τις εξωτερικές πλάγιες αδρανειακές εντάσεις του σεισμού σε πιο ισχυρές περιοχές της δομής από αυτές τις περιοχές που οδηγούνται σήμερα. Αυτές οι ισχυρές περιοχές που οδηγούνται οι εντάσεις του σεισμού είναι οι εγκάρσιες καθ ύψος δομές των επιμήκη υποστυλωμάτων καθώς και άλλων καθ ύψος κατακόρυφων φερόντων δομικών στοιχείων οι οποίες έχουν την ικανότητα να προλαμβάνουν και να αποτρέπουν την εμφάνιση της ελαστικής παραμόρφωσης και του στρεπτοκαμπτικού λυγισμού, πάνω στον κορμό των φερόντων στοιχείων, της δοκού και του υποστυλώματος οπότε ευελπιστώ να εμφανίζονται λιγότερες εντάσεις και αστοχίες.
Πως σχεδιάζουν σήμερα.
Όταν το υποστύλωμα είναι σχεδιασμένο με πεδιλοδοκούς και ο οπλισμός του σήμερα σταματάει μέσα σε αυτούς τότε είναι μοιραίο όλες οι πλάγιες φορτίσεις του σεισμού να οδηγούνται μέσο των ροπών του κόμβου πάνω στα φέροντα στοιχεία κάμπτοντας τον κορμό τους προκαλώντας την ελαστική παραμόρφωση και με την αύξηση της προσφοράς σεισμικής ενέργειας περνάνε σε ανελαστικές παραμορφώσεις και αστοχούν.
Λύση
Η αμφίπλευρη πάκτωση των κόμβων της ανώτατης στάθμης ενός επιμήκη υποστυλώματος με το έδαφος μέσο μηχανισμών τύπου πάκτωσης και έντασης αποτρέπει α) την ροπή ανατροπής του β) την ελαστική παραμόρφωση του κορμού των φερόντων στοιχείων γ) το αμφίπλευρο ανασήκωμα της βάσης του υποστυλώματος κατά το λίκνισμα της κατασκευής που μαζί με την ελαστική παραμόρφωση των καθ ύψος κορμών των υποστυλωμάτων συντελούν στην παραμόρφωση όλων των καθ ύψος κόμβων δοκών και πλακών συμπεριλαμβανομένων και αυτών της ανώτατης στάθμης . H πάκτωση στο ανώτατο επίπεδο όλων των άκρων των καθ ύψος επιμήκη υποστυλωμάτων με το έδαφος της γης, χρησιμοποιώντας τους μηχανισμούς της ευρεσιτεχνίας, διατηρεί την εγκάρσια καθετότητα τους κατά το λίκνισμα του σεισμού διότι αδυνατούν να ανατραπούν λόγο της ύπαρξης των μηχανισμών της ευρεσιτεχνίας ο οποίοι παραλαμβάνουν και εκτρέπουν τις πλάγιες φορτίσεις του σεισμού και τις μεταφέρουν μέσα από την εγκάρσια ισχυρή δομή των υποστυλωμάτων μέσα στο έδαφος. Η αντίθεση των δύο δυνάμεων επί της εγκάρσιας δομής των καθ ύψος υποστυλωμάτων δημιουργούμενες αφενός α) από το αρνητικό πρόσημο της έντασης του μηχανισμού ο οποίος δημιουργεί μια αντίρροπη ροπή ως προς την ροπή ανατροπής των καθ ύψος υποστυλωμάτων εφαρμοζόμενη πάνω στα ανώτατα άκρα του προερχόμενη από το έδαφος και αφετέρου β) η αντίδραση του εδάφους καθώς και η αντίδραση του άλλου αντικριστού μηχανισμού προς τα θλιπτικά στατικά φορτία ευρισκόμενος τοποθετημένος στο αντικριστό κάτω μέρος τις βάσης του, εκτρέπουν μέσα από την εγκάρσια ισχυρή δομή του τα φορτία του σεισμού και τα μεταφέρουν μέσα στο έδαφος δηλαδή τα επιστρέφει μέσα σε αυτό από το οποίον προήλθαν. Δηλαδή το έδαφος κάτω από την βάση ενός αμφίπλευρα πακτωμένου επιμήκη υποστυλώματος δέχεται δύο δυνάμεις ήτοι στο ένα άκρο θλίψη και στο άλλο έλξη. Ο μηχανισμός πάκτωσης κάτω από την βάση ανταποκρίνεται επιτυχώς τόσο στην θλίψη όσο και στην έλξη που του δημιουργεί εναλλάξ κατά την ταλάντωση η ροπή ανατροπής του επιμήκη υποστυλώματος διότι έχει ισχυρή πάκτωση με το έδαφος και μπορεί να δέχεται επιτυχώς ανοδικές και καθοδικές εντάσεις τις οποίες μεταβιβάζει στα βάθη των πρανών των γεωτρήσεων μέσα στο έδαφος.
Επίσης ο τένοντας του μηχανισμού κατά την κάμψη του κορμού των υποστυλωμάτων τείνει να επιμηκυνθεί και δέχεται μεγάλες εντάσεις εφελκυσμού στις οποίες όμως αντιδρά και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να αποτρέπει την ελαστική παραμόρφωση των φερόντων στοιχείων.
Κατ αυτόν τον τρόπο μειώνονται οι παραμορφωτικές ιδιομορφές του φέροντα οργανισμού που είναι τόσες πολλές όσες είναι και οι διαφόρων κατευθύνσεων μετατοπίσεις του σεισμού. Και με την κατάλληλη διαστασιολόγηση, πάκτωση όλων των άκρον, μορφοποίηση και σωστή τοποθέτηση των επιμήκη υποστυλωμάτων επί του φέροντα οργανισμού σταματάμε και τον στρεπτοκαμπτικό λυγισμό των ασύμμετρων κατασκευών.
Αυτές τις δυνάμεις που παίρνουμε από το έδαφος ( μέσο του μηχανισμού αγκύρωσης - πάκτωσης ) πρέπει να τις μεταφέρουμε πάνω στο δώμα ελεύθερες αποφεύγοντας την δημιουργία του μηχανισμό της συνάφειας πάνω στην διεπιφάνεια του τένοντα και του σκυροδέματος. Για να το κατορθώσουμε αυτό πρέπει ο τένοντας του μηχανισμού που μεταφέρει αυτές τις δυνάμεις πάνω στο δώμα να διαπερνά εγκάρσια το υποστύλωμα μέσα από μία σωλήνα διόδου.

Αυτό είναι αναγκαίο για να απαλλάξουμε τα υποστυλώματα από τα προβλήματα που παρουσιάζει ο μηχανισμός της συνάφειας ο οποίος πλέων καθ αυτόν τον τρόπο δεν υφίστανται και η νέα μέθοδος όπλισης αλλάζει τον μηχανισμό καταπόνησης των υποστυλωμάτων.
Με αυτήν την μέθοδο το τελευταίο υποστύλωμα καθ ύψος στο ανώτατο άκρο του δέχεται θλιπτικά φορτία με αρνητικό πρόσημο διότι κατά το λίκνισμα παρεμποδίζεται από τον μηχανισμό να ανέλθει και να στρέψει τον κορμό του κυκλικά σταματώντας καθ αυτόν τον τρόπο την ροπή ανατροπής. Αυτά τα θλιπτικά φορτία στο ανώτατο άκρο του υποστυλώματος προέρχονται από το έδαφος και τα μεταφέρει ο μηχανισμός της εν λόγο μεθόδου ώστε αυτά να αντιταχθούν αρνητικά ως προς την ροπή ανατροπής των καθ ύψος υποστυλωμάτων. Το σκυρόδεμα έχει τις προδιαγραφές να παραλάβει αυτές τις θλιπτικές εντάσεις με αρνητικό πρόσημο που του επιβάλει ο μηχανισμός διότι η θλιπτική ικανότητα αντοχής του σκυροδέματος είναι 12 φορές μεγαλύτερη από ότι είναι η ικανότητα του στον εφελκυσμό. Αυτή η θλίψη στο ανώτατο άκρο του υποστυλώματος προέρχεται από τον μηχανισμό και δεν περιλαμβάνει πρόσθετα στατικά φορτία της κατασκευής διότι έχει αρνητικό πρόσημο από αυτά οπότε δεν υφίσταται κίνδυνος υπέρβασης της θλιπτικής ικανότητας του σκυροδέματος. Καταργείται καθ αυτόν τον τρόπο η καταπόνηση που δέχεται το σκυρόδεμα επικάλυψης του υποστυλώματος από τον μηχανισμό της συνάφειας ο οποίος ισούται με την εμφάνισης ακτινωτών διατμητικών εντάσεων εξασκούμενες πάνω στην διεπιφάνεια του σκυροδέματος και του χάλυβα οι οποίες αν περάσουν ορισμένες τιμές έντασης επέρχεται το αποτέλεσμα της εμφάνισης διόρυξης του σκυροδέματος επικάλυψης και εξόλκησης του χάλυβα δηλαδή η πλήρη αστοχία. Ακόμα αποφεύγεται η εξόλκηση του χάλυβα από το σκυρόδεμα κοντά στην βάση λόγο του ότι ο οπλισμός του υποστυλώματος του ισογείου δεν σταματά στην βάση του αλλά επεκτείνεται μονοκόμματος μέχρι τα βάθη της γεώτρησης. Κατ αυτόν τον τρόπο αλλάζει η διαφορά δυναμικού των ροπών και αντίρροπων ροπών που παρατηρείται στην θέση του υπομοχλίου που δημιουργείται κοντά στην βάση του ισογείου πάνω στον κορμό του υποστυλώματος μεταξύ ελαστικής και άκαμπτης περιοχής και έχει σαν αποτέλεσμα την εξόλκηση του οπλισμού μέσα από την βάση του υποστυλώματος. Κατ αυτόν τον τρόπο ο χάλυβας εξαντλεί 100% τις εφελκυστικές αντοχές του οι οποίες δεν ακυρώνονται πια λόγο της εξόλκησής του μέσα από το σκυρόδεμα. Αυτό σημαίνει ότι με λιγότερο χάλυβα επιτυγχάνουμε τις επιθυμητές αντοχές με οικονομία.
Εάν με τους ίδιους μηχανισμούς έντασης και πάκτωσης του δώματος και του εδάφους εφαρμόσουμε από το δώμα και θλιπτικές εντάσεις πάνω στα καθ ύψος υποστυλώματα τις τάξεως έως και του 70% του σ.θρ του σκυροδέματος τότε εκτός των άλλων έχουμε πετύχει και την αύξηση της αντοχής του σκυροδέματος ως προς τις τέμνουσες, μεγαλύτερης του κανονικού έως και 37%.
https://www.youtube.com/watch?v=zhkUlxC6IK4&t=86s


εγώ το διάβασα και κόλλησα εκεί που μιλάς για θλίψη.

όντως έτσι λέγεται; :hmmm:




Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By JBT
#391225 Σεισμικ επειδή άνοιξα το βίντεό σου στο γιουτουμπ κι έπεσα σε πολλές άλλες λύσεις να παρουσιάζονται.

Μπορείς να γράψεις 2 λόγια πού υστερούν σε σχέση με το δικό σου;

Είδα εκεί τις παγοδες, κάτι με αμορτισέρ κλπ κλπ. Όπως είναι φυσιολογικό γίνονται προσπάθειες σε ολόκληρον τον κόσμο για να νικηθεί αυτό το "κακό".

Θα βοηθήσεις;
Άβαταρ μέλους
By seismic
#391255
JBT έγραψε:Σεισμικ επειδή άνοιξα το βίντεό σου στο γιουτουμπ κι έπεσα σε πολλές άλλες λύσεις να παρουσιάζονται.

Μπορείς να γράψεις 2 λόγια πού υστερούν σε σχέση με το δικό σου;

Είδα εκεί τις παγοδες, κάτι με αμορτισέρ κλπ κλπ. Όπως είναι φυσιολογικό γίνονται προσπάθειες σε ολόκληρον τον κόσμο για να νικηθεί αυτό το "κακό".

Θα βοηθήσεις;
Φυσικά και θα βοηθήσω.
Α) Η λύση που προτείνω είναι η μόνη στον κόσμο που μπορεί να τοποθετηθεί άμεσα σε κτίρια που επλήγησαν από τον σεισμό για άμεση αντισεισμική προστασία.
Β) Τοποθετείται σε όλες τις υφιστάμενες κατασκευές
Γ) Είναι το μόνο αντισεισμικό σύστημα που αντί να έχει ένα πρόσθετο κόστος απεναντίας κάνει πολύ πιο φθηνή την υπό ανέγερση κατασκευή από ότι κοστίζει σήμερα.
Δ) Δεν καταργεί τα άλλα αντισεισμικά συστήματα ούτε τις μελέτες των σημερινών σχεδιασμών διότι έρχεται να ενισχύσει και όχι να τα αλλάξει Αυτό συμβαίνει διότι οι περιοχές που μεταβιβάζει η μέθοδος αυτή τις φορτίσεις του σεισμού είναι σε διαφορετικές περιοχές από αυτές τις περιοχές που οδηγούνται σήμερα.
Ε) Η μέθοδος που προτείνω εμπεριέχει μέσα της όλα τα άλλα αντισεισμικά συστήματα σε 1 πακέτο.
1)Παγόδες, 2) οριζόντια σεισμική μόνωση που περιλαμβάνει εφέδρανα, ελατήρια, 3) αποσβεστήρες σεισμικής μόνωσης είναι μέρος της μεθόδου μου. Δες εδώ https://www.youtube.com/watch?v=IO6MxxH0lMU&t=29s
Αυτά δεν τα λέω μόνο εγώ αλλά και ο ομότιμος καθηγητής της αντισεισμικής τεχνολογίας των κατασκευών Παναγιώτης Καρύδης https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE ... E%B7%CF%82
Δέστε το σχετικό βίντεο. https://www.youtube.com/watch?v=8t-q8L- ... s&index=14
Άβαταρ μέλους
By seismic
#416127 Σε ένα άλλο νήμα του φόρουμ με κατηγορούν και λένε ότι αφού δεν είμαι μηχανικός πρέπει να ακούω τους μηχανικούς και να μην έχω άποψη για τις κατασκευές. Αφού οι πολιτικοί μηχανικοί μου είπαν λέει ότι η αντισεισμική μου πατέντα δεν είναι καλή .... δεν είναι. Έχω όμως και εγώ μερικές ερωτήσεις.
Γράφω 10 χρόνια για την πατέντα στα φόρουμ. Οι μηχανικοί μου λένε ότι η πατέντα δεν είναι καλή αλλά δεν αιτιολογούν τον λόγο που δεν είναι καλή επικολλώντας ότι εγώ δεν ξέρω και δεν θα καταλάβω και αν μου πούμε. Από την άλλη εγώ επικαλούμαι ότι έχω τινάξει την μπάγκα στον αέρα γιατί έχω βρει τα λάθη που κάνουν στον σχεδιασμό οι πολιτικοί μηχανικοί και έχω βρει και την λύση.
Κανένας όμως δεν τολμά να με ρωτήσει που είναι αυτά τα λάθη και πια είναι η λύση.
Ας γίνει η αρχή εδώ μέσα ζωντανά.
Ερωτήσεις.....
Άβαταρ μέλους
By g47
#416130 Τι σου λενε?
Λογικα και οι απιστοι θα το καταλαβουν οταν τη δουν να δουλευει Live. Υπαρχει στο προγραμμα να μπει σε νεα οικοδομη η υφισταμενη?
Άβαταρ μέλους
By seismic
#416132
g47 έγραψε:Τι σου λενε?
Λογικα και οι απιστοι θα το καταλαβουν οταν τη δουν να δουλευει Live. Υπαρχει στο προγραμμα να μπει σε νεα οικοδομη η υφισταμενη?
Στο πρόγραμμα υπάρχει... οικοδομή δεν βρήσκω για να την τοποθετήσω.
Άβαταρ μέλους
By seismic
#416137
seismic έγραψε:
g47 έγραψε:Τι σου λενε?
Λογικα και οι απιστοι θα το καταλαβουν οταν τη δουν να δουλευει Live. Υπαρχει στο προγραμμα να μπει σε νεα οικοδομη η υφισταμενη?
Στο πρόγραμμα υπάρχει... μελέτες υπάρχουν .... οικοδομή δεν βρήσκω για να την τοποθετήσω.
Άβαταρ μέλους
By seismic
#416183 Σίγουρα το να εφεύρεις κάτι νέο και χρήσιμο για την ανθρωπότητα είναι μεγάλο κατόρθωμα. Το ποιό δύσκολο όμως είναι να το κάνεις προιόν διαθέσιμο για την ανθρωπότητα. Πιστέψτε ότι αυτό είναι το πιο δύσκολο κομμάτι του έργου διότι 1) χρειάζεται ένας πακτωλός αριθμός χρημάτων τα οποία ο εφευρέτης δεν διαθέτει. 2) Χρειάζεται μεγάλος χρόνος για κατοχύρωση διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας, πειράματα, επιστημονικές δημοσιεύσεις, πιστοποιήσεις λειτουργικότητας υποσχόμενων προδιαγραφών και ασφάλειας και γενικά άδεια λειτουργίας και πώλησης του προιόντος. Η πλειοψηφία των εφευρετών δεν διαθέτει ούτε την υπομονή ούτε τα χρήματα που χρειάζονται όλα αυτά με αποτέλεσμα οι εφευρέσεις ή να θάβονται ή να υποκλέπτονται στην πορεία της εξέλιξής τους. Ή ο γιαλός είναι στραβός ή στραβά αρμενίζουμε.
Δεν είναι δυνατόν το κράτος να απουσιάζει δια της σιωπής του από την διαδικασία προώθησης των ευρεσιτεχνιών.
Ο κύριος Πέτρος Ζωγράφος λύνει το ενεργειακό πρόβλημα. Άλλες Ελληνικές ευρεσιτεχνίες λύνουν προβλήματα που προκαλούν οι φυσικές καταστροφές. Άλλες εφευρέσεις κατασκευάζουν την τέλεια ανάρτηση για τα αυτοκίνητα.
Που είναι το κράτος .... πως θα έρθει η ανάπτυξη... με δανεικά χωρίς να κάνουμε πράξη την εφεύρεση των Ελλήνων εφευρετών? Προδοσία ή βλακεία? Ότι και να είναι αυτή η κατάσταση πρέπει να αλλάξει εδώ και τώρα. Αυτά ως απάντηση για όλους αυτούς που αναρωτιόνται γιατί αργεί ο Π. Ζωργάφος και κάθε εφευρέτης γενικά.
Ο εφευρέτης είναι ο πρώτος που θέλει να δει την ευρεσιτεχνία του να πάει μπροστά... αλλά ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη. Στον επόμενο σεισμό να ξέρετε ότι κάποιοι αποφάσισαν να κινδυνέψετε εσείς οι οικογένειές σας και το περιεχόμενο του σπιτιού σας και το ίδιο σας το σπίτι για δικό τους όφελος.
Στον επόμενο λογαριασμό ρεύματος και στο επόμενο γέμισμα που ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου σας κάποιοι αποφάσισαν για δικό τους όφελος να τα σκάσουμε χοντρά Κάποιοι αποφάσισαν να είστε άνεργοι και εξαρτώμενοι από τις εισαγωγές.