- 10 Μαρ 2019, 00:30
#570558
junior gt έγραψε:REALZEUS έγραψε:junior gt έγραψε:Ολα καλα να πανε.
Ξερω μερικα παιδια που εφυγαν για εκει και ηξερα οτι ηταν καλα στη δουλεια τους και στο νησι πηγαν πολυ καλα.
Γενικως εχω την αισθηση οτι λειπουν εκει εργαζομενοι με τα χαρακτηριστικα ενος Ελληνα εργαζομενου που εδω λες 'ειναι καλος στη δουλεια του'.
Οποτε καλα θα πανε.
Απλά εκεί θεωρείται δεδομένο ότι στις 8 ώρες ακριβώς έχεις σχολάσει, ειδικά όταν μιλάμε για manual labour. Για white collars δεν ισχύει απόλυτα, αλλά άνετα την κάνεις στην ώρα σου, χωρίς να μπορεί να σου πει κανείς κουβέντα. Το θέμα μετά είναι το goal achievement, αλλά αν δεν είναι feasible οι στόχοι εντός ωραρίου, σημαίνει ότι το Strategic HR και το Line Management έχει αποτύχει οικτρά. Θυμάμαι είχε γίνει θέμα στην JP Morgan (μιλάμε για εποχές που ακόμα άλλαζε από Chase σε JP) στο Bournemouth, όταν έκανα ένα placement εκεί προ αμνημονεύτων ετών, επειδή αργούσαν να φύγουν ορισμένοι υπάλληλοι και οι μανατζαρέοι τους έδιωχναν με το ζόρι.
Bill μου, δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα τα καταφέρεις καλύτερα από όσο φαντάζεσαι!!!
Τα παραδειγματα μου εμενα ειναι χειριστες μηχανηματων εργων, οδηγοι, τεχνιτες κλπ. Δεν ειναι μανατζαρεοι.
Πχ εκει εχουν ενα χειριστη εξιδεικευμενο για καθε μηχανημα. Εδω οι χειριστες καβαλανε και τσαπες, και φορτωτες, και πατητηρια, πολλοι ειναι και οδηγοι φορτηγων. Και το κανουν και πολυ καλυτερα και αποτελεσματικα απο τους εκει. Γιατι δουλευει το μυαλο τους.
Πηγε ενα παλικαρι που ειχα σε εναν εργολαβο που εκανε συνδεσεις αεριου,
υδρευσης κλπ. Πριν σε καθε συνεργειο ειχε εναν εργοδηγο, ενα χειριστη,
εναν οδηγο, ενα τεχνιτη και εναν βοηθο. Πηγε ο δικος μου σαν χειριστης σε δυο μηνες επαιρνε το φορτηγο, εβαζε απανω το τσαπακι, περναγε απο την αποθηκη επαιρνε και τα εργαλεια υλικα κλπ επαιρνε και τον τεχνιτη μαζι του με το φορτηγο αυτος εκανε και τον βοηθο και τελειωνε τη δουλεια. Συντομα του εδινε τα διπλα, τωρα τον εβαλε με ποσοστα.
Σκιζεται στη δουλεια βεβαια αλλα ετσι την παλευει καλυτερα με τις συνθηκες.
Τεσπα θελω να πω οτι οι Ελληνες εργαζομενοι γενικως 'το χουμε'.
Κατάλαβα τι θέλεις να πεις, αλλά λανθάνεις. Αυτές είναι εκφάνσεις διαφορετικής νοοτροπίας-εκπαίδευσης και ΟΥΧΙ ευφυίας ή ευστροφίας.
Το έχω ζήσει σε συνεκπαίδευση με Αμερικανούς σε ΝΑΤΟική άσκηση*. Εκεί τους έχουν δοθεί οι Χ παράμετροι και αυτές πρέπει να ακολουθήσουν. Αν τις υπερβούν θεωρούνται εκτός των ορίων τους και είναι υπόλογοι. Και άντε σε μια μικρή εταιρεία δεν τρέχει κάτι, αλλά σε μια πολυεθνική εταιρεία, ή σε Κυβερνητική Υπηρεσία, είναι λόγος διεξαγωγής ΕΔΕ και απόρροια ποινικών ευθυνών. ΑΝ ο οδηγός της τσάπας τραυματιστεί ή έστω σπάσει τον φορτωτή που δεν θα έπρεπε να χειρίζεται, θα είναι υπόλογος ο ίδιος, ο εργοδηγός, και ο υπεύθυνος του έργου. Εκεί λοιπόν δεν παίζουν με αυτά. Εγώ ως ιδιοκτήτης επιχείρησης χειριζόμουν περονοφόρο ανυψωτικό - κλαρκ (δεν είχα άδεια), φορτηγά κλπ. Στην Αγγλία δεν θα τολμούσα...
*Σε γέφυρα στο Πολύκαστρο ο ΟΥΜΑ των Μ60 των Αμερικανών Πεζοναυτών σταμάτησε, ώστε να κατεβεί ο Ουλαμαγός και να δει την Κλάση της γέφυρας και αν μπορεί να περάσει το Μ60 που είχε κλάση γεφύρωσης 60. Εμείς από πίσω με τα Leo 1 A5, τα οποία είχαν κλάση 50, απλά υπερφαλαγγίσαμε και περάσαμε. Ο Αμερικανός Ιλχος με ρώτησε μετά γιατί το έκανα. Επειδή ακίνητα άρματα είναι sitting ducks του είπα. Επίσης επειδή είχα περάσει την γέφυρα αυτή 100 φορές...