Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#570554
224v έγραψε:
REALZEUS έγραψε:
224v έγραψε:Θελει δυνατη ψυχολογια για το περιβάλλον της Αγγλιας


Γιατί; :hmmm:


Γιατι δεν θα ζει στο City!!! :lol: η σε μουρατη γειτονια. Μακαρι να κανω λαθος…. :iconcool:


Δεν χρειάζεται να ζεις σε μουράτη περιοχή για να περνάς καλά. Στο City εγώ δεν θα ήθελα να ζω πάντως, ούτως ή άλλως κατά 90% είναι επιχειρηματική περιοχή, με γραφεία κλπ. Προσωπικά την "έβρισκα" τρελά σε μικρές πόλεις. Πήγαινα με τον συγκάτοικο (ειδικός στην μπύρα - ζυθοποιός) σε χωριουδάκια του Dorset και έμπαινα σε μικροσκοπικές pubs, που δεν είχαν καν μουσική, και οι patrons (πελάτες) ήταν γέροι ναυτικοί που έπαιζαν σκάκι, πίνοντας χλιαρό ale. Παίζαμε καμία παρτιδούλα και ανταλλάσσαμε ιστορίες. Μιλάμε για καλτίλα, σκηνές βγαλμένες από ταινία!!! :inlove:
Άβαταρ μέλους
By gianik
#570555 O Bill33 ειναι πραγματικά καλο παιδι .. :inlove:
Βασιλη σου ευχομαι τα καλυτερα.. :s_roses
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#570556 Καλή επιτυχία bill!

< Note >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#570558
junior gt έγραψε:
REALZEUS έγραψε:
junior gt έγραψε:Ολα καλα να πανε.
Ξερω μερικα παιδια που εφυγαν για εκει και ηξερα οτι ηταν καλα στη δουλεια τους και στο νησι πηγαν πολυ καλα.
Γενικως εχω την αισθηση οτι λειπουν εκει εργαζομενοι με τα χαρακτηριστικα ενος Ελληνα εργαζομενου που εδω λες 'ειναι καλος στη δουλεια του'.
Οποτε καλα θα πανε.


Απλά εκεί θεωρείται δεδομένο ότι στις 8 ώρες ακριβώς έχεις σχολάσει, ειδικά όταν μιλάμε για manual labour. Για white collars δεν ισχύει απόλυτα, αλλά άνετα την κάνεις στην ώρα σου, χωρίς να μπορεί να σου πει κανείς κουβέντα. Το θέμα μετά είναι το goal achievement, αλλά αν δεν είναι feasible οι στόχοι εντός ωραρίου, σημαίνει ότι το Strategic HR και το Line Management έχει αποτύχει οικτρά. Θυμάμαι είχε γίνει θέμα στην JP Morgan (μιλάμε για εποχές που ακόμα άλλαζε από Chase σε JP) στο Bournemouth, όταν έκανα ένα placement εκεί προ αμνημονεύτων ετών, επειδή αργούσαν να φύγουν ορισμένοι υπάλληλοι και οι μανατζαρέοι τους έδιωχναν με το ζόρι.


Bill μου, δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα τα καταφέρεις καλύτερα από όσο φαντάζεσαι!!! :superman:


Τα παραδειγματα μου εμενα ειναι χειριστες μηχανηματων εργων, οδηγοι, τεχνιτες κλπ. Δεν ειναι μανατζαρεοι.
Πχ εκει εχουν ενα χειριστη εξιδεικευμενο για καθε μηχανημα. Εδω οι χειριστες καβαλανε και τσαπες, και φορτωτες, και πατητηρια, πολλοι ειναι και οδηγοι φορτηγων. Και το κανουν και πολυ καλυτερα και αποτελεσματικα απο τους εκει. Γιατι δουλευει το μυαλο τους.
Πηγε ενα παλικαρι που ειχα σε εναν εργολαβο που εκανε συνδεσεις αεριου,
υδρευσης κλπ. Πριν σε καθε συνεργειο ειχε εναν εργοδηγο, ενα χειριστη,
εναν οδηγο, ενα τεχνιτη και εναν βοηθο. Πηγε ο δικος μου σαν χειριστης σε δυο μηνες επαιρνε το φορτηγο, εβαζε απανω το τσαπακι, περναγε απο την αποθηκη επαιρνε και τα εργαλεια υλικα κλπ επαιρνε και τον τεχνιτη μαζι του με το φορτηγο αυτος εκανε και τον βοηθο και τελειωνε τη δουλεια. Συντομα του εδινε τα διπλα, τωρα τον εβαλε με ποσοστα.
Σκιζεται στη δουλεια βεβαια αλλα ετσι την παλευει καλυτερα με τις συνθηκες.
Τεσπα θελω να πω οτι οι Ελληνες εργαζομενοι γενικως 'το χουμε'.



Κατάλαβα τι θέλεις να πεις, αλλά λανθάνεις. Αυτές είναι εκφάνσεις διαφορετικής νοοτροπίας-εκπαίδευσης και ΟΥΧΙ ευφυίας ή ευστροφίας.

Το έχω ζήσει σε συνεκπαίδευση με Αμερικανούς σε ΝΑΤΟική άσκηση*. Εκεί τους έχουν δοθεί οι Χ παράμετροι και αυτές πρέπει να ακολουθήσουν. Αν τις υπερβούν θεωρούνται εκτός των ορίων τους και είναι υπόλογοι. Και άντε σε μια μικρή εταιρεία δεν τρέχει κάτι, αλλά σε μια πολυεθνική εταιρεία, ή σε Κυβερνητική Υπηρεσία, είναι λόγος διεξαγωγής ΕΔΕ και απόρροια ποινικών ευθυνών. ΑΝ ο οδηγός της τσάπας τραυματιστεί ή έστω σπάσει τον φορτωτή που δεν θα έπρεπε να χειρίζεται, θα είναι υπόλογος ο ίδιος, ο εργοδηγός, και ο υπεύθυνος του έργου. Εκεί λοιπόν δεν παίζουν με αυτά. Εγώ ως ιδιοκτήτης επιχείρησης χειριζόμουν περονοφόρο ανυψωτικό - κλαρκ (δεν είχα άδεια), φορτηγά κλπ. Στην Αγγλία δεν θα τολμούσα...

*Σε γέφυρα στο Πολύκαστρο ο ΟΥΜΑ των Μ60 των Αμερικανών Πεζοναυτών σταμάτησε, ώστε να κατεβεί ο Ουλαμαγός και να δει την Κλάση της γέφυρας και αν μπορεί να περάσει το Μ60 που είχε κλάση γεφύρωσης 60. Εμείς από πίσω με τα Leo 1 A5, τα οποία είχαν κλάση 50, απλά υπερφαλαγγίσαμε και περάσαμε. Ο Αμερικανός Ιλχος με ρώτησε μετά γιατί το έκανα. Επειδή ακίνητα άρματα είναι sitting ducks του είπα. Επίσης επειδή είχα περάσει την γέφυρα αυτή 100 φορές... :lol:
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#570559 Δε με καταλαβες. Προφανως και ειχε ολες τις αδειες.
Ουτε στην Ελλαδα μπορεις να το κανεις αυτο. Αν γινει κατι τη γσμησες...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#570577 ολα καλα να πανε Βιλλ,χαρηκα που ακουσα τα νεα! :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By bill33
#570585 Σας ευχαριστώ όλους.
Κilo η σύζυγος θα μείνει Ελλάδα ,εγώ "εσώκλειστος" θα είμαι για όσο θα διαρκεί η τοποθέτηση στον πελάτη.Άλλωστε δεν ξέρεις και που θα σε στείλουν.Με το πέρας της τοποθέτησης μπορείς να πάρεις άδεια για πχ 2 εβδομάδες και μετά σε στέλνουν σε άλλο πελάτη .
Άβαταρ μέλους
By markvag
#570588 Bill εύχομαι τα καλύτερα μόνο και να τελειώσουν τα προβλήματά σου με το θέμα δουλειά! :superman:
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#570611 Ευχές κι από μένα για ομαλή πορεία και την καλύτερη δυνατή αποκατάσταση, bill. :)

Ποτέ να μην είμαστε oblivious για το τί συμβαίνει γύρω μας. Καλά τα χαχαχούχα, αλλά πολλοί συνάνθρωποί μας περνάνε δύσκολα και χωρίς επιλογές.
Μόνο σεβασμός για όσους παλεύουν για κάτι καλύτερο.