- 12 Δεκ 2016, 23:24
#337827
Deleted User 1 έγραψε:Όλοι έχουμε τέτοια παραδείγματα όπως κι εγώ ο ίδιος έχω υπάρξει τέτοιο. Από κει και πέρα άλλα τόσα είναι τα παραδείγματα αυτών που βρήκαν δουλειά και μάλιστα γρήγορα και στον τομέα τους. Στον τομέα που αναφέρεται ο Κοβάθε θεωρώ (απ' την οποια εικόνα μπορεί να έχω της αγοράς) ότι άνεργος δεν θα μείνει για πολύ. Αν και, όπως προείπα, ενδεχομένως δεν θα βρει εύκολα τις αποδοχές, τα ωράρια και τις κορυφαίες παροχές του τραπεζικού συστήματος. Συν τοις άλλοις παίζει εκ του ασφαλούς και μπορεί να αρχίσει αναζήτηση ως ενεργός με καβάντζα επαγγελματική αλλά και οικονομική, γεγονός που σίγουρα παίζει το ρόλο του.
Στον ίδιο τομέα είμαστε με τον κοβάθε πάνω κάτω...
Από τους πιο χτυπημένους κλάδους! Πόσοι λογιστάδες, μανατζαραίοι και λίαν συντόμως τραπεζικοί απολύθηκαν / έφυγαν από τις δουλειές τους και άνοιξαν γραφεία... πιο πολλοί από τους κόκκους της άμμου...
Να μη σου δείξω πόσοι απλά φυτοζωούν...
Το ν' αρχίσει να ψάχνεται όσο δουλεύει, το θεωρώ αυτονόητο. Για εμένα οφείλεις στον εαυτό σου να ψάχνεις το καλύτερο συνεχώς.
Αν το βρεις αποφασίζεις, τα ζυγίζεις και πράττεις αναλόγως.
ThanasisN έγραψε:. Σήμερα μάλλον θα πέσει πολύ γέλιο...
Το ίδιο με άλλα λόγια...
Nikos! έγραψε:οπότε καλά στελέχη δύσκολα βρίσκεις.
< >
Μην το ξαναπιάσουμε αυτό το θέμα, γιατί πονάει... Εν συντομία, καλά στελέχη δεν βρίσκουν όσοι ψάχνουν, γιατί ψάχνουν Φερράρι με κόστος συντήρησης Fiat!
και για κάποιον περίεργο λόγο παίρνουν τα @@ τους.
Αν θέλεις Φερράρι, θα πρέπει να πληρώσεις τιμή και κόστος συντήρησης Φερράρι, αν πληρώνεις Φίατ θα πάρεις Φίατ και αν σπάσει κανένας διάολος κανένα ποδάρι και βρεθείς με Φερράρι, στο πρώτο σέρβις θα πάθεις έναν νταμπλά απίστευτο!
21 quadra έγραψε:Και ναί Μάρκο, οι εποχές όσο αλλάζουν τόσο ίδιες μένουν γιατί απλά υπάρχουν άνθρωποι σε όλες τις εποχές και πρέπει να προσαρμόζονται σε αυτές ανά 6μηνο παρακολουθώντας τα πάντα για να μην τους προλαβαίνουν τα γεγονότα.
Το μάρκετινγκ έχει απίστευτα εργαλεία και τεχνικές που μας κάνουν καλύτερους σε όλα τα επίπεδα ασχέτως αν κάνουμε τελείως άσχετη εργασία, υπάρχουν πολλά μικρά καλογραμμένα βιβλία από πολύ έμπειρους του χώρου που τα ρουφάει κανείς απνευστή, ξεκινήστε να διαβάσετε κάποιο και δεν θα πάει χαμένος ο κόπος.
Χωρίς να θέλω να υποτιμήσω τις εμπειρίες και τις γνώσεις σου, απλά επιβεβαίωσες τα λεγόμενά μου.
Πολύ απλά οι άνθρωποι σαν εσάς (εσένα και τον πατέρα μου που γεννήθηκε το '49 και επίσης δουλεύει από μικρό παιδί) δεν μπορούν να κατανοήσουν το τι σημαίνει "δεν υπάρχει δουλειά", το να χτυπάς 100 (όχι 1 και 2, 100 και στην περίπτωσή μου πάνω από 3.000, και δεν υπερβάλλω καθόλου) πόρτες και όχι να παίρνεις ένα ΌΧΙ, τουλάχιστον αυτό θα ήταν κάτι... αλλά να μην παίρνεις καν απάντηση!
Αφενός δεν γίνεται όλοι να είναι τεχνίτες ή πωλητές και αφετέρου ακόμα και εκεί υπάρχει μεγάλο πρόβλημα ανεργίας. Μικρότερο ίσως από άλλους κλάδους, αλλά σαφέστατα μεγάλο πλέον... Πόσα μηχανουργεία έκλεισαν ή αναγκάστηκαν να μειώσουν προσωπικό;;; Πόσα εργοστάσια που στήριζαν τα μηχανουργία έκλεισαν και πλέον δεν;;; Όταν είχες μία αγορά με Χ μηχανουργεία που ζούσαν εξυπηρετώντας Ψ αριθμό εργοστασίων και πλέον ο αριθμός των εργοστασίων είναι ο μισός, πόσοι έχουν κλείσει;;;;
kovathe έγραψε:Δε νομιζω να κινδυνεύει η θέση μας (γενικά η φουρνιά μου) αλλά σίγουρα δε νομίζω οτι οι συνθήκες μας θα παραμείνουν τόσο καλες όσο τώρα.
Σίγουρα θα επιβαρυνθουμε κι άλλο απ' την εθελούσια την ίδια με ολους αυτους που θα φύγουν και τη δουλεια που θα πεσει πανω μας.
Δεν ξέρω τι επιφυλάσσει το μέλλον αλλά σίγουρα δε θα ήθελα να μετανιωσω που δεν έφυγα.. Τεσπα.
Βέβαια, από την άλλη, επειδή (λογικά) θα φύγουν οι πιο μεγάλοι (που έχουν και πιο υψηλόβαθμα πόστα) αυτό σημαίνει ότι θα δημιουργηθούν κάποιες ευκαιρίες για όσους μένουν. Όχι αντίστοιχες σε αριθμό με τους αποχωρούντες προφανώς, αλλά θα υπάρξουν σίγουρα κάποια κενά που θα πρέπει να καλυφθούν.
Peugeot 206 1.6 110ps => not any more... bye bye...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα