Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By fokion
#467298 Λειπει η βιδα στο συνδεσμο που θα εσφιγκε την καθετη ραβδο?

edit ή αν εχει βιδα μεσα στην τρυπα που φαινεται στο συνδεσμο που ενωνει τις 2 ραβδους
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#467303 Το σύστημα πρέπει να έχει ένα βαθμό ελευθερίας μεταξύ των δύο οριζόντιων ράβδων που συναντιούνται κατά 90ο μεταξύ τους και με την κάθετη ράβδο, δηλαδή η μικρή οριζόντια ράβδος πρέπει να μπορεί να περιστραφεί ελεύθερα κατά την κίνητη της οριζόντιας ράβδου της τάπας όταν ανασηκώνεται η κάθετη ράβδος αφού η διαδρομή της είναι αρκετή και δεν μπορεί να την καλύψει η τρύπα που έχει η μικρή ράβδος στο σημείο που την διαπερνά, εκτός και αν μεγαλώσει η τρύπα στην άκρη της μικρής ράβδου ώστε η ελευθερία της να είναι τόσο όσο να επιτρέπει την τάπα να κάνει όλη τη διαδρομή της μέχρι το σφράγισμα, και βέβαια χρειάζεται μια βίδα για να ασφαλίσει την κίνηση της κάθετης ράβδου με την μικρή οριζόντια, εκτός και αν 'ηδη υπάρχει εκεί σκουλικόβιδα και δεν φαίνεται.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#467514 Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Επιτέλους χρόνος να πιάσω τα μεταλλικά μέρη των μηχανών προς ανακατασκευή.
Μιξ από σταυρούς τιμονιού, μαρσπιεδες μέχρι θήκες μπαταρίας.

Ασταρι δυο στοιχείων (50€/kg :s_crazy )
Αερογραφος με μειωτηρα στα 0,4MPa

Ιδανικά θέλω εσωτερικό χώρο με ρυθμισμένη υγρασία, θερμοκρασία και σκόνη αλλά δεν γαμεις :lol:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#467520 Μικρά αντικείμενα είναι, αν δεν φυσάει και έχεις ήλιο δεν έχεις πρόβλημα, μου κάνουν εντύπωση οι πόροι από τα χυτά, τι υλικό είναι ? Αλουμίνιο ή μαντέμι ? Από τι μηχανή είναι ?

Αν μετά το 2Κ αστάρι τα πέρναγες και ένα στόκο πιστολιού θα έκλεινες τους πόρους.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#467523 Και οι δυο σταυροί είναι από χυτοσίδηρο.
Οι πόροι είναι λόγω χύτευση με άμμο χυτηριου. Google it να δεις πως βγάζανε παλιά τα χυτα

Νομίζω ότι είναι πιο όμορφο με τους πόρους, δείχνει την ηλικία και την τεχνική της παραγωγής :inlove:

Ο δεξιά είναι από Ducati scrambler 350 ‘78
Και ο αριστερά από Kawasaki Ζ400 ‘80
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#467545 Το κατάλαβα από τους πόρους και το χρώμα μετά την συρματόβουρτσα που τα είχες περάσει ότι είναι μαντέμι αλλά ρώτησα μήπως και έκανα λάθος αφού τόσο χοντρούς πόρους το αλουμίνιο δεν κάνει, αλλά και να κάνει σε πολλά σημεία θα υπάρχουν μαζί και σπηλαιώσεις.

Άμμο δεν είναι γιατί δεν είναι παραγωγική μέθοδος όπως η kroning, τα χυτά ακόμα και σήμερα σε μικρά χυτήρια για λίγα τεμάχια έτσι βγαίνουν, στην άμμο.

Γνωρίζω τις τεχνικές χύτευσης γιατί πέρασα 3 χρόνια σε χυτήριο state of the art, αν και στις πωλήσεις κάθε 15 που ανέβαινα στα Γιάννενα κατέβαινα κάτω στις χυτεύσεις και στο μηχανουργείο, είχανε και άμμο και kroning παρόλο που η ειδίκευση του χυτηρίου ήταν σε Investment Casting ή αλλιώς Lost Wax casting.

Eπίσης μου κάνει εντύπωση για την Kawa του ΄80 που δεν είναι από αλουμίνιο.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#467564 Κόκκινο τέρας, έχεις φωτογραφία από το Ducati του 78?



Όχι ότι το Καβασάκι δεν αξίζει, αλλά αυτό το θυμάμαι

Από το Redmi Note 4
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#467573
21 quadra έγραψε:Το κατάλαβα από τους πόρους και το χρώμα μετά την συρματόβουρτσα που τα είχες περάσει ότι είναι μαντέμι αλλά ρώτησα μήπως και έκανα λάθος αφού τόσο χοντρούς πόρους το αλουμίνιο δεν κάνει, αλλά και να κάνει σε πολλά σημεία θα υπάρχουν μαζί και σπηλαιώσεις.

Άμμο δεν είναι γιατί δεν είναι παραγωγική μέθοδος όπως η kroning, τα χυτά ακόμα και σήμερα σε μικρά χυτήρια για λίγα τεμάχια έτσι βγαίνουν, στην άμμο.

Γνωρίζω τις τεχνικές χύτευσης γιατί πέρασα 3 χρόνια σε χυτήριο state of the art, αν και στις πωλήσεις κάθε 15 που ανέβαινα στα Γιάννενα κατέβαινα κάτω στις χυτεύσεις και στο μηχανουργείο, είχανε και άμμο και kroning παρόλο που η ειδίκευση του χυτηρίου ήταν σε Investment Casting ή αλλιώς Lost Wax casting.

Eπίσης μου κάνει εντύπωση για την Kawa του ΄80 που δεν είναι από αλουμίνιο.


Σωστός, όπου έχεις πολύ περιορισμένη παραγωγή, ακόμα και σήμερα γίνεται με άμμο
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#467576
Νίκος Παππάς έγραψε:Κόκκινο τέρας, έχεις φωτογραφία από το Ducati του 78?



Όχι ότι το Καβασάκι δεν αξίζει, αλλά αυτό το θυμάμαι

Από το Redmi Note 4


Το ντουκατι είναι μονοκυλινδρο χωρίς δεσμοδρομικο σύστημα. Προς το παρόν είναι σε κούτες, με όλα τα ορίτζιναλ κομμάτια.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#467578 H Ducati είχε ένα μονοκύλινδρο 350 έβγαινε σε κίτρινο χρώμα αλλά δεν θυμάμαι αν ήταν desmo.

Το βρήκα, αυτό θυμόμουν

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#467590
21 quadra έγραψε:H Ducati είχε ένα μονοκύλινδρο 350 έβγαινε σε κίτρινο χρώμα αλλά δεν θυμάμαι αν ήταν desmo.

Το βρήκα, αυτό θυμόμουν

Εικόνα



Αυτό είναι, το δικός μας είναι σε πορτοκαλί
Έβγαινε σε 250, 350, 450
Στην Ελλάδα ζήτημα να υπάρχει άλλο ένα :metalo:

Ps Το φίλτρο κουτί της φωτογραφία είναι αφτερ
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#467594 που το κονόμησες ρε θηριο?
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#467600
dimviii έγραψε:που το κονόμησες ρε θηριο?



Το είχε πάρει Μτχ ο πατέρας μου -σχεδόν τσάμπα- πριν καμία 35αρια χρόνια τότε που Ducati ήταν συνώνυμο του σπρωξίματος :lol:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#467685 Το έλεγε scrambler, ξεχασμένη πια η λέξη, τότε ήταν της μόδας και όλοι είχαν στην γκάμα τους και ένα scrambler.