Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#517051
pipinos1976 έγραψε:Να ευχαριστήσω αρχικά όλους για τις πληροφορίες. Ειδικά τον trident1971, που κυριολεκτικά με έσωσε. Το να πήρα το υγρό 7.25€ και θα μου βγάλει 2 χρόνια καθαρισμού με άνεση. Το μαγαζί το έβλεπα τόσα χρόνια και δεν ήξερα ότι πουλάει τέτοια πράγματα.

Θα συνεχίσω τώρα το ερώτημα:

1. Το πράσινο υγρό τό έχετε βάλει για εξωτερικές μονάδες; Υπάρχει κανένα πρόβλημα αν το ρίξω κι εκεί; Καμία από αυτές που θέλω να καθαρίσω δεν είναι ιδιαιτέρως βρώμικη, αφού όλες προστατεύονται από βροχές κτλ.

2. Αντίστοιχο υγρό, πάλι σε bulk συσκευασία, για τα αυτοκίνητα υπάρχει; Για να κάνω πλήρη καθαρισμό δηλαδή, όχι απλά κάτι σύντομο, όπως παρουσιάζω στο βίντεο στο YouTube. Έχω δει ότι οι μάστορες βάζουν κάποιο κόκκινο, που δεν χρειάζεται, όμως, ξέπλυμα, πράγμα φυσιολογικό για τα τμήματα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Ευχαριστώ.


Γνωμη:
Πλακωσε τις εξωτερικες μοναδες με νερο με το λαστιχο, να φυγουν τα πολλα-πολλα και τελος, μην ταλαιπωρεισαι. Λογικα ομως το πρασινο που πηρες θα κανει και για εξω.

Για αυτοκινητο εσωτερικα βαλε εκεινα τα ψεκαστικα σπρευ που κλειδωνουν ανοιχτα, κανουν δουλιτσα
Βαλτο στην ανακυκλωση κλπ εχει οδηγιες κανα 10-12 το ενα κανουν.

Επισης υπαρχει αφρος με μακρυ μαρκουτσι λεπτο, το βαζεις μεσα οσο παει στον αεραγωγο, βαζεις και τραβας προς τα εξω μεχρι να γεμισει ο αεραγωγος κλπ, αφηνεις και καθαριζει.

Τσεκαρε ισως εχει ο Κοντολαιμακης (που ειναι επισης πολυ κοντα στη γειτονια) μια και νομιζω εχεις Opel ειναι καλος να τον εχεις υποψη.
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#517062 Τον Κοντολαιμάκη τον γνωρίζω προσωπικά. Είμαι πελάτης από το '85 με το Kadett και έχω εξαιρετικές τιμές εκεί. Έχει έναν αφρό αυτός, έχω και άλλα, αφού καθαρίζω το AC του αυτοκινήτου 2 φορές τον χρόνο τουλάχιστον. Αυτός, όμως, είναι πρόχειρος καθαρισμός. Το πρόβλημα είναι πώς καθαρίζω κανονικά το AC του αυτοκινήτου. Εννοώ ότι θέλω να βγάλω το φίλτρο, να καθαριστεί εκεί, που ο αφρός δεν το φτάνει, να ανοίξω την σωλήνωση και να καθαρίσω και εκεί μέσα, όπως το κάνει ο μάστορας. Τι υλικό βάζουν αυτοί; Γιατί υγρό σαν το πράσινο για το οικιακό AC, που χρειάζεται ξέπλυμα μετά, δεν είναι. Λες να έχει ο Κόντες και για αμάξια; Ξέχασα να ρωτήσω χτες.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#517072
pipinos1976 έγραψε:Εννοώ ότι θέλω να βγάλω το φίλτρο, να καθαριστεί εκεί, που ο αφρός δεν το φτάνει, να ανοίξω την σωλήνωση και να καθαρίσω και εκεί μέσα, όπως το κάνει ο μάστορας. Τι υλικό βάζουν αυτοί; Γιατί υγρό σαν το πράσινο για το οικιακό AC, που χρειάζεται ξέπλυμα μετά, δεν είναι. Λες να έχει ο Κόντες και για αμάξια; Ξέχασα να ρωτήσω χτες.

Ευχαριστώ.


Δεν το κοβω να ειναι τοσο ευκολο αυτο. Για αυτοκινητα ο Κοντες δεν ξερω αν εχει. Μονο το αλλο εχω παρει.
Άβαταρ μέλους
By otso
#517601 Ερωτηση που δεν μπορω να βρω απαντηση πουθενα στο νετ.
Πότε βγαζουμε την χαρτοταινια μασκαρισματος σε βαφη μερους αυτοκινητου . Θυμαμαι τα παλια χρονια με τα ακρυλικα μονης την βγαζαμε αμεσως μετα το σουλφασαρισμα , τριβαμε βαζαμε αλλη για το βαψιμο την οποια βγαζαμε αμεσως σχεδον μετα το βαψιμο.
Τωρα με τα ακρυλικα διπλης εχουμε ισως και 2 φορες σουλφασαρισμα , 2 φορες η και τρεις βαψιμο και αλλες 2 φορες βερνικι . Πρεπει να βαζουμε και να βγαζουμε τοσες φορες; αν αφησουμε επανω την ιδια , παιζει να τραβηξει και φλουδα απο την νεα μπογια; οπως φοβοντουσαν οι παλιοι μαστοροι;
Δεν υπαρχει πουθενα καμμια αναφορα γυρω απο αυτο , ξερει κανεις;
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#517602 Μόνο φανοποιος θα απαντούσε σίγουρα.
Κάνε αυτό που έκαναν παλιά. Σπάνια η ταινία θα πάρει φλούδα από το υλικό που πέρασες αλλά αν το κάνει την πάτησες άσχημα

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#517631
otso έγραψε:Ερωτηση που δεν μπορω να βρω απαντηση πουθενα στο νετ.
Πότε βγαζουμε την χαρτοταινια μασκαρισματος σε βαφη μερους αυτοκινητου . Θυμαμαι τα παλια χρονια με τα ακρυλικα μονης την βγαζαμε αμεσως μετα το σουλφασαρισμα , τριβαμε βαζαμε αλλη για το βαψιμο την οποια βγαζαμε αμεσως σχεδον μετα το βαψιμο.
Τωρα με τα ακρυλικα διπλης εχουμε ισως και 2 φορες σουλφασαρισμα , 2 φορες η και τρεις βαψιμο και αλλες 2 φορες βερνικι . Πρεπει να βαζουμε και να βγαζουμε τοσες φορες; αν αφησουμε επανω την ιδια , παιζει να τραβηξει και φλουδα απο την νεα μπογια; οπως φοβοντουσαν οι παλιοι μαστοροι;
Δεν υπαρχει πουθενα καμμια αναφορα γυρω απο αυτο , ξερει κανεις;


Για σιγουριά ρώτα ένα μπογιατζή, αλλά ότι και να σου πεί για την εφαρμογή εσύ να αγοράζεις επώνυμες ταινίες 3Μ / beiersdorf ( Tesa ) έχουν την σωστή κολλητική δύναμη και μεγάλη αντοχή στον χρόνο επάνω στο αμάξωμα - πάνω από 15 ημέρες χωρίς να αλλοιωθεί η κόλλα τους.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#517635
21 quadra έγραψε:Για σιγουριά ρώτα ένα μπογιατζή, αλλά ότι και να σου πεί για την εφαρμογή εσύ να αγοράζεις επώνυμες ταινίες 3Μ / beiersdorf ( Tesa ) έχουν την σωστή κολλητική δύναμη και μεγάλη αντοχή στον χρόνο επάνω στο αμάξωμα - πάνω από 15 ημέρες χωρίς να αλλοιωθεί η κόλλα τους.


επισης δεν αφηνουν την κολλα πανω στη λαμαρινα,οταν μπει το αυτοκινητο σε φουρνο για να ψηθει το χρωμα.
Οι χαρτοταινιες που μασκαρουν οι φανοποιοι ειναι αλλης κατηγοριας απο αυτες που χρησιμοποιουμε στα σπιτια.
Υπαρχουν 60 βαθμων,οπως και 80 βαθμων.Αντεχουν δλδ στους 80βαθμους χωρις να αφησουν κολλα πανω στη λαμαρινα/πλαστικα κλπ = δεν ξυνεις σε φρεσκοβαμμενο αμαξι.
Άβαταρ μέλους
By egobrain
#521162 αλλαξαμε τη φυσουνα του μπανιου με μια φτηνη ξυλινη πορτα και τωρα ειμαι στο σταδιο του βαψιματος.
τι υλικο περναμε στο πρωτο χερι πριν περαστει το χρωμα?
ειχα ρωτησει φευγαλεα ενα γνωστο μπογιατζη αλλα δεν θυμαμαι το ονομα του υλικου που με ειπε (ειχε "β" μεσα).

ασταρι ή πράιμερ βλεπω στις πρωτες αναζητησεις.
αν εχει σημασια το υλικο, προκειται για ενα πολυ απλο και ελαφρυ ξυλο αλλα δεν γνωριζω την ονομασια του.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#521925 Καλημέρα, σκέφτομαι να "φρεσκάρω" την γκαραζόπορτα της ατομικής θέσης στάθμευσης γιατί έχουν εμφανιστεί σκουριές. Επειδή η μόνη σχετική μου εμπειρία είναι παρατηρητής/εκτελών "εντολές" την εποχή που πήγαινα σχολειο, θα ήθελα βοήθεια/σχόλια στο τι να κάνω. Σκέφτομαι τα εξής:

1) Τρίψιμο σκουριάς με σιδερόβουρτσα στα "χοντρά" και γυαλόχαρτο στα "ψιλά"
2) Πέρασμα με σταθεροποιητή σκουριάς τα συγκεκριμένα σημεία
3) Πέρασμε με αστάρι τα συγκεκριμένα σημεία
4) Βάψιμο όλης της πόρτας

Κάθε αντιπρόταση/διόρθωση δεκτή!

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα