2004 στο ΚΕΤΘ: Μπροστά το Μ88 ή το Leo Standard να ανοίγει την Εθνική με το πτύο, εκεί που τα εκχιονιστικά της Νομαρχίας είχαν κολλήσει, και από πίσω τα Μ113 να μοιράζουν τσάι, σταφίδες, "αραπάκια" και σάντουιτς του γνωστού προμηθευτή. Τα επείγοντα περιστατικά τα έπαιρναν τα GD 240-290 που ακολουθούσαν και τα μετέφεραν στο ΚΕΤΘ, όπου ε/π της ΑΣ τα μετέφεραν στην Αθήνα. Γιαγιάδες, που τις κουβαλούσαμε σηκωτές, να μας φιλούν τα χέρια... Τρελές καταστάσεις!
Δια μα την Παναγία αν ξαναπείς "πτυο" θα σε βάλω να ακούς Φαραντούρη 3 μέρες σερί.
EDDIE_147 έγραψε:Ο γνωστός προμηθευτής ήταν ο Στεργίου;
Ποιος άλλος;
g8777 έγραψε:ια μα την Παναγία αν ξαναπείς "πτυο" θα σε βάλω να ακούς Φαραντούρη 3 μέρες σερί.
Πτύο-πτύο-πτύο. Περιμένω 9 μέρες Φαραντούρη αγάπη.
Τανκ και Discovery. Λες και το έφτιαξαν για εσένα realzeus!
sargus έγραψε:https://www.autoblog.gr/2019/01/23/des-se-slow-motion-ena-blhma-apo-tank-na-katastrefei-ena-land-rover-discovery/
Τανκ και Discovery. Λες και το έφτιαξαν για εσένα realzeus!
Διατρητικό APDS 105mm, βληθέν από πυροβόλο M68 (αντιγραφή του αγγλικού L7/52). Κάπου 4-5 μέτρα μέτρα μέσα στο χώμα πρέπει να βρήκανε το core.
Παίζει να έχω ρίξει καμιά 500αριά βλήματα με αυτό το πυροβόλο... Τα περισσότερα APFSDS όμως, όχι APDS.
Φεύγει η Task Force KRONOS – Τί μας “δίδαξαν” τα Stetson;
Μια άλλη εντυπωσιακή διαπίστωση, ήταν οι χρόνοι στους οποίους οι Αμερικανοί εκτελούν τις εργασίες συντηρήσεως των αεροπορικών μέσων τους. Τα στελέχη της Αεροπορίας Στρατού διαπίστωσαν έκπληκτα ότι οι Αμερικανοί έφεραν εις πέρας τις εργασίες επιθεωρήσεως – συντηρήσεως ενός ελικοπτέρου που προβλέπονται κάθε φορά που συμπληρώνει 250 ώρες πτήσεως, μέσα σε χρόνο μίας εβδομάδος. Η σύγκριση με τα ελληνικά δεδομένα ή καλύτερα με τους ρυθμούς που ακολουθούνται στον Ελληνικό Στρατό, είναι αποκαλυπτική. Οι ίδιες εργασίες στην Ελλάδα, απαιτούν χρόνο 2-3 μηνών…