- 02 Σεπ 2020, 08:29
#661445
Ειμαι επιφυλλακτικός και να εξηγησω το γιατι.
Κατ αρχην φιλος πεταγε Μιραζ. Κι εχει "πεταξει" και με το simulator του rafalle. Δική του ειναι η εκτίμηση η οποια συναδει και με τα πολύ λιγοτερα που μπορω να αντιληφθώ.
Οταν λεμε επιχειρισιακά κατ αρχήν δεν εννοουμε 1 ή 2 αεροσκάφη ( και αντιστοιχους πιλότους) αλλά για εστω μια ολοκληρη μοιρα. Οι οποιοι θα πρεπει να "χτισουν" και την αντιστοιχη εμπειρία.
επίσεις ( και για μενα ισως συμαντικότερο ) να εχει γινη ηδη η εκπαίδευση και πιστοποίηση υπολόγων τεχνικών εφοδιαστών οπλουργών κ.λ.π. κ.λ.π. κι αυτό ανα την επικράτεια στα αεροδρόμια διασποράς...
να ελεγθουν στην πράξη οι συμβατότητες και διαθεσιμότητες με τα υπάρχοντα οπλικά και άλλα συστήματα, και εν τελη επάρκεια αυτών για ολα τα αεροσκαφη ( ναι οι τραμπες ειναι εφικτές αλλά αν ειναι να παιξουμε αυτο το παιχνιδι ας "αναστήσουμε" τα EGM που εχουν και ελαχιστες ωρες τα airframe τους....)
γενικώς με τα F.O.S. τα εχουμε κανει του μπαχάλου σε υπαρχον οπλο. Εχουμε "αποτελεσμα" τελικά αλλα ........
Γενικά ολη η "γραμμή" θα πρεπει να μαθει ενα τελείως νεο "μοντελο" - ακόμα και η ΕΑΒ για τις βαριές συντηρήσεις ( στα f-16 ειναι αλλιως γιατι το πηγαμε σταδιακά απο την μια εκδοση=εξελιξη στην αλλη ) με καμια τεχνικη και πτητική ομοιότητα με οτι προϋπάρχει.....
Και εν τελη αν με τις -μη- διαθεσιμότητες των υπολοιπων αεροσκαφών και προσωπικου πρεπει να ειναι "προτεραιότητα".... Τι να το κανεις ενα αεροσκάφος "οταν δε πεταει τιποτα αλλο"
Πχ C-130 το μουλαρι της ΠΑ....
Πχ Τ2 που με το ζορι και πολλές "πατεντες" κρατιουνται στον αέρα ελαχιστότατα αεροσκάφη για την εκπαίδευση το οποιο και οσονουπω αποσύρεται και δεν εχουν ξεκινήσει ΚΑΝ συζητήσεις για την αντικαταστασή του, αντιθετα παιζουν πολλά μπρος πισω οσον αφορά το εκπαιδευτικό κεντρο της Καλαματας χωρίς να ειμαστε κοντά σε μια λύση, όποια λυση. ...
Πχ τα F-4 που παρομοίως ειναι οχι απλά στην Δυση της καριερας τους αλλα εχουν παρει και συνταξη και δε το ξέρουν, κι επισεις δεν εχει προβλεφθεί το "τι" μετα την απόσυρσή τους ( οχι τα f16 ναι μεν μπορούν αλλα δεν εχουμε και τοσα πολλά πιά για να αναλαμβάνουν και τους ρόλους όσων αποσύρουμε - Βλεπε πχ Α7 και ικανότητα φορτιου βομβων)
Πχ ελλειψη πιλότων ( που θα την βρουμε μπροστά μας σε λιγα χρονια ) λογω ελαχιστων αναλογικά ικάρων (χοντρικά μόνο/ουτε οι μισοι απο τους εισακτέους πρωτοετής καταληγουν σε μαχητικά), προαγωγών, αποστρατειών παραιτήσεων κ.λ.π.
Γενικά αυτο που ΔΕΝ καναμε με σύστημα και σοβαρότητα ειναι την στιγμή που παραλαμβάνουμε ενα οπλικό συστημα να ξεκιναμε τις - χρονοβόρες - διαδικασίες για τον.... αντικαταστάτη του!
DISCLAIMER. Ολα αυτα απο εναν "ειδικό" του πληκτρολογίου....
ΥΓ. συνοψίζω
Α-7 αποσύρθηκαν δεν αντικαταστάθηκαν
F-4 Αποσύρθηκαν δεν αντικατασταθηκαν
μανι μανι 100 α/φη κατω... κι αυτο βοήθησε στο να "κρυφτεί" ( προσωρινά) το ελλημα πιλότων που αναφέρω πιο πάνω..
Τ-2 αποσύρονται σύντομα δεν προβλεπεται αντικατάσταση
Υπολοιπα F-4 αποσύρονται συντομα δεν προβλεπεται αντικατάσταση
Οσα και οτι εχει πεσει δεν εχει αντικατασταθεί ποτέ ( εστω απο Μιραζ κι F16)
τα C-27 ακομα τα παραλαμβάνουμε που θα βοηθουσαν τα C-130