Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By famas
#1367 Nα κι η συνέχεια, ακόμη πιο ενδιαφέρουσα
Εικόνα
μια και πρόκειται για τα άρματα πρώτης γραμμής των Ρώσσων(Τ72Β3 - Τ90) που αποδεικνύει ότι όσο αναβαθμισμένο κι αν είναι ένα Τ72, παραμένει ακόμα ένα Τ72.
Άβαταρ μέλους
By dimik
famas έγραψε:Nα κι η συνέχεια, ακόμη πιο ενδιαφέρουσα
Εικόνα
μια και πρόκειται για τα άρματα πρώτης γραμμής των Ρώσσων(Τ72Β3 - Τ90) που αποδεικνύει ότι όσο αναβαθμισμένο κι αν είναι ένα Τ72, παραμένει ακόμα ένα Τ72.

Οι γνωστοί ιπτάμενοι πύργοι....το ίδιο πράγμα από το 1941 και τα Τ34 :s_crazy
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#2802 Μη τα πιστεύεις αυτά Δρ. Δήθεν έχουνε τα καλύτερα αεροπλάνα, τα καλύτερα υποβρύχια, τα καλύτερα άρματα. Ρώσοι ψεύτες αδερφέ μου...
Άβαταρ μέλους
By dimik
#2843 εντάξει σε άρματα-πυροβολικό-μηχανοκίνητα είχαν και έχουν μια παράδοση παρά την μέθοδο του εκτινασόμενου πύργου :s_tongue οι σύντροφοι αλλά σε ναυτικό-αεροπορία δεν μπορώ να διανοηθώ ότι μπορούσαν να συγκριθούν με αμερικάνους και βρετανούς με πολύ μεγαλύτερη εμπειρία στον αεροναυτικό πόλεμο.

και αυτά τα βαμμένα μπλε-πράσινο εσωτερικά πλοίων και αεροσκαφών είναι τουλάχιστον αηδιαστικά για να μην μιλήσω για ανέσεις πληρώματος που στη ΕΣΣΔ ήταν άγνωστη λέξη με ότι αυτό συνεπάγεται για το ηθικό.
Άβαταρ μέλους
By nass
#2935 Image

(και στα Typhoon και στα Oscar)

και από το παραπάνω link

The Soviet Navy and its submarine force were glorified as symbols of Soviet power and innovation. The Soviets wanted to have the best submarines, and although they got off to a bad start with their unreliable early nuclear boats, by the end of the Cold War, their submarines were better in nearly every way than the American submarines. (I understand this is a very controversial statement, especially with American submariners, but it is true in my opinion. Diving depth, metallurgy, reactor power density, acoustic quieting, hydrodynamics and hydrodynamic/thermal stealth are all areas in which Russia is ahead. The US leads in safety [but not by much], crew quality and passive sonar. Weapons and speed are effectively tied. This is really a topic for another day.)

και επίσης γιατί η ΕΣΣΔ δεν έφτιαξε αεροπλανοφόρα:

The Soviet leadership under Khrushchev decided to pursue submarine development instead of building aircraft carriers, like the US Navy.

"The Americans had a mighty carrier fleet - no one could deny that. I'll admit I felt the nagging desire to have some in our own navy, but we couldn't afford to build them. They were simply beyond our means. Besides, with a strong submarine force, we felt able to sink the American carriers if it came to war." (from Khrushchev Remembers)

Khrushchev's successors continued to build the massive Soviet submarine force and by the end of the Cold War, the USSR had built 737 submarines, while the United States only managed around 220.