Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#748852
cabala10 έγραψε:σιγουρα θα μεινει το 301 εδω δηλαδη ελπιζω το μονο αεροσκαφος που εχει καταρριψει φ16 παγκοσμια

:lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#748872
cabala10 έγραψε:ειναι πολυ καλυτερο απο το μιραζ και τα f16 εχει πολυ καλυτερο combat range εχει supercruise


Combat range ναι, αλλά υπολείπεται σε power/weight ratio, μέγιστη ταχύτητα και δυνατότητα ελιγμών. Επίσης το supercruise στο Mach 1.4... το διαφημίζουν μεν, αλλά απορώ πως το πετυχαίνουν με 2χ50 ΚΝ military power, όταν με full reheat (afterburner), δηλαδή 2x75 KN, δηλώνουν Mach 1.8 μέγιστη. Θυμίζω ότι δεν είναι α/φ variable swing για να πεις ότι μειώνει την οπισθέλκουσα... Αλλά αν δεχθούμε ένα supercruise στα 1.2, σε light configuration, κάπου εκεί μπορεί να κρουιζάρει και το F16 Block 52+.


cabala10 έγραψε:για φαντασου να περναμε eurofighter ομως πραγματικα θα το ηθελες ετσι οπως καταντησε η γερμανια το προγραμμα? η να στο θεσω αλλιως οσο η γερμανια μπαινει σε αμυντικα προγραμματα και τους δινουν για αναπτυξη κρισημα σημεια αλλο τοσο δεν το θελω κοντα στην ελλαδα...οι ανθρωποι εχουν καταστρεψει ΤΑ ΠΑΝΤΑ απο το nh90 μεχρι το rpas και το eurofighter

το tranche 3 δεν μπαινει σε 1 ουτε και στο 2Α γιατι οι δομικες αλλαγες που θα ερχοντουσαν στο 2Α καθυστερησαν 7 χρονια λογο γερμανιας οπως και το 3 εχει καθυστερησει αλλα 5 τωρα γιατι η γερμανια δεν εχει δωσει το certification


Οι Γερμανικές αγκυλώσεις είναι όντως ένα πρόβλημα και επίσης δεν θα παίρναμε τόσο καλή τιμή, ίσως και όχι όλα τα όπλα (αλλά Meteor θα μας έδιναν πιστεύω). Το θέμα είναι όμως ότι το Eurofighter είναι σαφώς ανώτερο μαχητικό αεροπορικής υπεροχής, σε σχέση με το Rafale. Ταχύτερο, καλύτερο ραντάρ (ειδικά στο Tranche 3) και πιο ευέλικτο. Αν κάπου υπερέχει το Rafale είναι στους Scalp, κάτι όμως που δεν θα μας χρειαστεί ποτέ στην πράξη.
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#748874
REALZEUS έγραψε:
cabala10 έγραψε:ειναι πολυ καλυτερο απο το μιραζ και τα f16 εχει πολυ καλυτερο combat range εχει supercruise


Combat range ναι, αλλά υπολείπεται σε power/weight ratio, μέγιστη ταχύτητα και δυνατότητα ελιγμών. Επίσης το supercruise στο Mach 1.4... το διαφημίζουν μεν, αλλά απορώ πως το πετυχαίνουν με 2χ50 ΚΝ military power, όταν με full reheat (afterburner), δηλαδή 2x75 KN, δηλώνουν Mach 1.8 μέγιστη. Θυμίζω ότι δεν είναι α/φ variable swing για να πεις ότι μειώνει την οπισθέλκουσα... Αλλά αν δεχθούμε ένα supercruise στα 1.2, σε light configuration, κάπου εκεί μπορεί να κρουιζάρει και το F16 Block 52+.


cabala10 έγραψε:για φαντασου να περναμε eurofighter ομως πραγματικα θα το ηθελες ετσι οπως καταντησε η γερμανια το προγραμμα? η να στο θεσω αλλιως οσο η γερμανια μπαινει σε αμυντικα προγραμματα και τους δινουν για αναπτυξη κρισημα σημεια αλλο τοσο δεν το θελω κοντα στην ελλαδα...οι ανθρωποι εχουν καταστρεψει ΤΑ ΠΑΝΤΑ απο το nh90 μεχρι το rpas και το eurofighter

το tranche 3 δεν μπαινει σε 1 ουτε και στο 2Α γιατι οι δομικες αλλαγες που θα ερχοντουσαν στο 2Α καθυστερησαν 7 χρονια λογο γερμανιας οπως και το 3 εχει καθυστερησει αλλα 5 τωρα γιατι η γερμανια δεν εχει δωσει το certification


Οι Γερμανικές αγκυλώσεις είναι όντως ένα πρόβλημα και επίσης δεν θα παίρναμε τόσο καλή τιμή, ίσως και όχι όλα τα όπλα (αλλά Meteor θα μας έδιναν πιστεύω). Το θέμα είναι όμως ότι το Eurofighter είναι σαφώς ανώτερο μαχητικό αεροπορικής υπεροχής, σε σχέση με το Rafale. Ταχύτερο, καλύτερο ραντάρ (ειδικά στο Tranche 3) και πιο ευέλικτο. Αν κάπου υπερέχει το Rafale είναι στους Scalp, κάτι όμως που δεν θα μας χρειαστεί ποτέ στην πράξη.

instant turn rate και sustained turn rate ειναι πανω απο ολα εκτως απο το su35/f22 δεν ειναι αεροσκαφος υπεροχης προφανως αλλα και τι να το κανεις τωρα? νομιζω οτι ειναι ξεκαθαρο πως ΑΝ παρουμε τα σαπακια 35 θα αλλαξει ολο το δογμα σε TASMO οταν φυγουν με το καλο τα ΑΑ σε υποτιθεμενη συρραξη ολα θα εχουν τελειωσει για αυτους οποτε

η εκδοση f4 υποτιθεται φερνει αρκετα καλουδια
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#748875 Sustained rate δεν μπορεί να κρατήσει 9g, επειδή απλά δεν έχει την δύναμη. Σε instant είναι καλό, επειδή είναι δελταπτέρυγο. Σε αντίθεση με όλα τα Flanker, Fulcrum, F22, F16, το Eurofighter και φυσικά το εξωπραγματικό Felon.
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#748877
REALZEUS έγραψε:Sustained rate δεν μπορεί να κρατήσει 9g, επειδή απλά δεν έχει την δύναμη. Σε instant είναι καλό, επειδή είναι δελταπτέρυγο. Σε αντίθεση με όλα τα Flanker, Fulcrum, F22, F16, το Eurofighter και φυσικά το εξωπραγματικό Felon.

κανενα δεν κραταει 9g εγω μιλαω για το οτι εχει sustained turn rate 27 μοιρων ενω τα αλλα 28
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#748878 Τα Ρωσικά φυσικά και κρατάνε. Υπάρχει κάπου μάλιστα μια συνέντευξη Ισραηλινού Ταξιάρχου, που είχε πετάξει με MiG-29 που νοίκιασαν από την Πολωνία (αν θυμάμαι σωστά), και έλεγε ότι έπρεπε απλά να βρεις το ιδανικό σημείο (γιατί δεν είχε fly-by-wire) και μπορούσε να στρίβει με 9g, χωρίς καν full afterburner, μέχρι να τελειώσει η κηροζίνη του. Ήταν η 2η πτήση με Fulcrum από το αντίπαλο στρατόπεδο, αλλά η 1η δοκιμή στο πεδίο. Η 1η πτήση έγινε από τους Καναδούς, όταν πήγαν οι Σοβιετικοί σε επίδειξη εκεί το 1989 και έπαθε πλάκα ο Καναδός πιλότος όταν τράβηξε 90 μοίρες κάθετα μετά την απογείωση και το α/φ συνέχισε να επιταχύνει vertically, όταν το F18 του έχανε ταχύτητα συνεχώς...
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#748881
REALZEUS έγραψε:Τα Ρωσικά φυσικά και κρατάνε. Υπάρχει κάπου μάλιστα μια συνέντευξη Ισραηλινού Ταξιάρχου, που είχε πετάξει με MiG-29 που νοίκιασαν από την Πολωνία (αν θυμάμαι σωστά), και έλεγε ότι έπρεπε απλά να βρεις το ιδανικό σημείο (γιατί δεν είχε fly-by-wire) και μπορούσε να στρίβει με 9g, χωρίς καν full afterburner, μέχρι να τελειώσει η κηροζίνη του. Ήταν η 2η πτήση με Fulcrum από το αντίπαλο στρατόπεδο, αλλά η 1η δοκιμή στο πεδίο. Η 1η πτήση έγινε από τους Καναδούς, όταν πήγαν οι Σοβιετικοί σε επίδειξη εκεί το 1989 και έπαθε πλάκα ο Καναδός πιλότος όταν τράβηξε 90 μοίρες κάθετα μετά την απογείωση και το α/φ συνέχισε να επιταχύνει vertically, όταν το F18 του έχανε ταχύτητα συνεχώς...

μιλαμε για πιλοτους τωρα οχι για τις μηχανες το αεροσκαφος μπορει να στριβει και με 20 μεχρι να σβησει ο ηλιος ο πιλοτος ομως? :lol:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#750705 MiG-31 με hypersonic πύραυλο Kinzhal. Το α/φ μπορεί να φτάσει Mach 3+ και το βλήμα μετά φτάνει 5-6 Mach.

Εικόνα

2-3 τέτοιοι πύραυλοι δύνανται να βυθίσουν αεροπλανοφόρο κλάσης Nimitz. Για αυτό δεν τολμάνε πλέον να πλησιάσουν στις ρωσικές ακτές αμερικανικά αεροπλανοφόρα.
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#750706 Μπορεί να πλησιάζουν και να μην τα βλέπουν :innocent:
αρα για τον Πούτιν δεν πλησιάζουν γιατί φοβούνται το MIG 31+πύραυλο

το οποίο MIG 31 θα πιάσει mach 3 στην καλλίτερη περίπτωση το πολύ με 2 ΑΑ πυραύλους και για πολύ λίγο αλλιώς κινητήρες καπούτ ,με αυτό το γομάρι να κρέμεται απο κάτω δεν μου φαίνεται ουτε καν υπερηχητικά να πετάει :lol:

Τα Αεροπλανοφόρα τύπου Nimitz μόνο με απευθείας κτύπημα πυραύλου με πυρηνική κεφαλή (που σημαίνει Αρμαγεδδών :( )
που το ξέρουν ; ... προσπάθησαν να βούλιαξαν οι Αμερικάνοι ενα δικό τους το 2005 (Παλιότερης κλάσης ) σε άσκηση ,4 εβδομάδες βομβαρδισμού και δεν πήγαινε στον πάτο!


Exercise SinkEx


https://murtie-djokobayu.medium.com/how ... d113fb8a32
Άβαταρ μέλους
By corsair
#750710
REALZEUS έγραψε:MiG-31 με hypersonic πύραυλο Kinzhal. Το α/φ μπορεί να φτάσει Mach 3+ και το βλήμα μετά φτάνει 5-6 Mach.

Εικόνα

2-3 τέτοιοι πύραυλοι δύνανται να βυθίσουν αεροπλανοφόρο κλάσης Nimitz. Για αυτό δεν τολμάνε πλέον να πλησιάσουν στις ρωσικές ακτές αμερικανικά αεροπλανοφόρα.


Αν καταφερουν να περάσουν ναι. Επειδη ομως εχουν εξαιρετικα ρανταρ με πολυ καλη αποσταση αποκαλυψης για χαμηλα ιπταμενους στόχους (υποθετω οτι δε θα δουν ποτε το αεροπλανο), δεν ειναι πρόβλημα ουτε για τον SM2 -ESSM ουτε για τον RIM116 Block 2. Εχουν επαρκη προειδοποιηση (αν και σαφεστατα μειωμενη). Γενικα βαριες φρεγάτες και πανω, με συγχρονους αισθητηρες και οπλα, ειναι πολυ δυσκολοι στοχοι για τους antiship πυραυλους. 3-4 ζωνες αμυνας έχουν.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#750713
MONMAN έγραψε:Τα Αεροπλανοφόρα τύπου Nimitz μόνο με απευθείας κτύπημα πυραύλου με πυρηνική κεφαλή (που σημαίνει Αρμαγεδδών :( )
που το ξέρουν ; ... προσπάθησαν να βούλιαξαν οι Αμερικάνοι ενα δικό τους το 2005 (Παλιότερης κλάσης ) σε άσκηση ,4 εβδομάδες βομβαρδισμού και δεν πήγαινε στον πάτο!


Exercise SinkEx


https://murtie-djokobayu.medium.com/how ... d113fb8a32

Στη ναυμαχία του Midway τα Ιαπωνικά αεροπλανοφόρα βυθίστηκαν επειδή οι λίγες βόμβες αμερικάνικων αεροπλάνων που τα χτύπησαν δημιούργησαν chain reaction στα γεμάτα από αεροπλάνα καταστρώματα. Βόμβες και τορπίλες εκτεθειμένες στο κατάστρωμα έτοιμες για φόρτωμα, καύσιμα .
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#750724
mousatos έγραψε:
MONMAN έγραψε:Τα Αεροπλανοφόρα τύπου Nimitz μόνο με απευθείας κτύπημα πυραύλου με πυρηνική κεφαλή (που σημαίνει Αρμαγεδδών :( )
που το ξέρουν ; ... προσπάθησαν να βούλιαξαν οι Αμερικάνοι ενα δικό τους το 2005 (Παλιότερης κλάσης ) σε άσκηση ,4 εβδομάδες βομβαρδισμού και δεν πήγαινε στον πάτο!


Exercise SinkEx


https://murtie-djokobayu.medium.com/how ... d113fb8a32

Στη ναυμαχία του Midway τα Ιαπωνικά αεροπλανοφόρα βυθίστηκαν επειδή οι λίγες βόμβες αμερικάνικων αεροπλάνων που τα χτύπησαν δημιούργησαν chain reaction στα γεμάτα από αεροπλάνα καταστρώματα. Βόμβες και τορπίλες εκτεθειμένες στο κατάστρωμα έτοιμες για φόρτωμα, καύσιμα .


και αυτό δυστυχώς εχει γίνει το 1967 στο αεροπλανοφόρο Forrestal εξω απο τις ακτές του Βιετνάμ ....κατά λάθος :( :help:
τρομερές απώλειες σε ψυχές και υλικό αλλα το αεροπλανοφόρο δεν βούλιαξε
https://en.wikipedia.org/wiki/1967_USS_Forrestal_fire
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#750725 Έγιναν και λάθη στην κατάσβεση

"Footage revealed that damage-control teams sprayed firefighting foam on the deck to smother the burning fuel, which was the correct procedure, but their efforts were negated by crewmen on the other side of the deck who sprayed seawater, which washed the foam away. The seawater worsened the situation by washing burning fuel through the holes in the flight deck and into the decks below. In response, a "wash down" system, which floods the flight deck with foam or water, was incorporated into all carriers, with the first being installed aboard Franklin D. Roosevelt during her 1968–1969 refit.[6][47] Many other fire-safety improvements also stemmed from this incident.[6]

Due to the first bomb blast, which killed nearly all of the trained firefighters on the ship, the remaining crew, who had no formal firefighting training, were forced to improvise"