Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#848635
dimik έγραψε:Για διάβασε εδώ

https://airpages.ru/eng/ru/la7fw190.shtml

< >



Για πες λοιπόν σε ποιο σημείο καταρρίπτει την ανωτερότητα του La-7? Λέει απλά γενικές θεωρίες περί συγκρίσεων.

Εν αντιθέσει: The British test pilot, Eric Brown, was given the chance to fly an La-7 at the former Erprobungsstelle Tarnewitz Luftwaffe aircraft test station on the Baltic coast, shortly after the German surrender in May 1945. He described the handling and performance as "quite superb"
https://en.wikipedia.org/wiki/Lavochkin_La-7
Άβαταρ μέλους
By dimik
#848659
REALZEUS έγραψε:
dimik έγραψε:Για διάβασε εδώ

https://airpages.ru/eng/ru/la7fw190.shtml

< >



Για πες λοιπόν σε ποιο σημείο καταρρίπτει την ανωτερότητα του La-7? Λέει απλά γενικές θεωρίες περί συγκρίσεων.

Εν αντιθέσει: The British test pilot, Eric Brown, was given the chance to fly an La-7 at the former Erprobungsstelle Tarnewitz Luftwaffe aircraft test station on the Baltic coast, shortly after the German surrender in May 1945. He described the handling and performance as "quite superb"
https://en.wikipedia.org/wiki/Lavochkin_La-7
One of the significant drawbacks of the La-7 aircraft should be considered the absence of an automatic control unit for the operation of the propeller-engine group on the aircraft. It is not necessary to explain what a rapid change in the engine operating mode means in battle. The fact that on the FW-190 was controlled by the movement of one lever, on the La-7 required the manipulation of eight controls. It was possible to simplify the control of the propeller-motor group only by installing an 82-FN-VG regulator and an automatic thermostat ARTG-43 on the e-67 supercharger. The fighters began to receive this equipment only from the La-7, serial number 38101356, which passed flight tests from March 20 to April 8, 1945.

Φέξε μου και γλίστρησα δηλαδή που διορθώθηκε όταν τελείωσε ο πόλεμος

< >
Άβαταρ μέλους
By dimik
#848689 Για να καταλάβουν όλοι στα αεροσκάφη του Β ΠΠ έπρεπε ο πιλότος να ρυθμίζει την κλίση της προπέλας, το μίγμα του καυσίμου, τον χρονισμό του σπινθήρα, την ταχύτητα του υπερσυμπιεστη κοκ ανάλογα το υψόμετρο, την πυκνότητα του αέρα, την ταχύτητα και την οικονομία καυσίμου που ήθελε να πετύχει.

Αυτό στα γερμανικά γινόταν με έναν λεβιέ δίπλα στο throttle στο ρωσικό ήθελε 8 διαφορετικούς, βάστα τουρκο να γεμίσω.

Στα χαμηλά υψόμετρα μέχρι 5000 πόδια τα ρώσικα αεροσκάφη γενικά είχαν πλεονέκτημα από εκεί και πάνω όμως η έλλειψη υπερσυμπιεστη και το παραπάνω παράδειγμα έπαιζαν μεγάλο ρόλο για αυτό οι Γερμανοί προτιμούσαν να πετάνε ψηλά και να βυθίζονται με μέγιστη ταχύτητα να χτυπάνε και να φεύγουν.

Ίδιες τακτικές ανέπτυξαν και οι Αμερικανοί απέναντι στα ιαπωνικά αεροσκάφη τα οποία κατά κανόνα ήταν πιο ευέλικτα, τουλάχιστον μέχρι να ξεμείνει η ιαπωνια από καλά εκαπιδευμενους πιλότους.
Μετα γινόταν The Great Marianas Turkey Shoot

< >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#848708
dimik έγραψε:One of the significant drawbacks of the La-7 aircraft should be considered the absence of an automatic control unit for the operation of the propeller-engine group on the aircraft. It is not necessary to explain what a rapid change in the engine operating mode means in battle. The fact that on the FW-190 was controlled by the movement of one lever, on the La-7 required the manipulation of eight controls. It was possible to simplify the control of the propeller-motor group only by installing an 82-FN-VG regulator and an automatic thermostat ARTG-43 on the e-67 supercharger. The fighters began to receive this equipment only from the La-7, serial number 38101356, which passed flight tests from March 20 to April 8, 1945.


Γνωστά όλα αυτά, δεν είπε κανείς ότι ήταν εύκολο στο πιλοτάρισμα. Αλλά στα χέρια ενός ικανού πιλότου ήταν ανώτερο από οτιδήποτε άλλο. Δεν λες κάτι καινούριο.


mousatos έγραψε:κάτι σαν MiG-25 δηλ. Καλά κρασά.


Τι σχέση έχει το MiG-25 με όσα λέμε; Που ένα ιρακινό (άρα καταλαβαίνεις τώρα για τι εκπαίδευση μιλάμε) κατέρριψε ένα Αμερικανικό F18 και μετά όσο και να το κυνηγούσαν (εκτόξευσαν πολλά βλήματα Α/Α εναντίον του), απλά δεν το έφταναν! Τεράστιο πλεονέκτημα η ταχύτητα, να ανάβεις απλά την μετάκαυση και να κουνάς μαντίλι στους πάντες! Πράγμα που ξέχασαν οι Αμερικανοί, ειδικά στο F35.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#848710 Η αποστολή των MiG 25 και 31 είναι ο έλεγχος περιοχής, υψηλού υψομέτρου (upper airspace air superiority), με σκοπό την άμυνα κατά εισερχόμενων βομβαρδιστικών. Για αυτόν τον σκοπό έχουν τερατώδεις κινητήρες, μέγιστες ταχύτητες που ξεπερνούν τα 3 Mach (όταν οι Σοβιετικοί δοκίμαζαν το 25 πάνω από το Ισραήλ, αμερικανικά συστήματα αεράμυνας το είχαν καταγράψει στο Mach 3.2, εξαπέλυσαν πολλούς πυραύλους, αλλά δεν το πρόλαβαν ούτε οι πύραυλοι!!!), πανίσχυρα ραντάρ (το 31 είχε το πρώτο phased array στον κόσμο) και βλήματα Α/Α με τεράστια βεληνεκή. Οπότε τα Foxbats/Foxhounds (NATO reporting names) καντηλιάζονται στα 70-80 χιλιάδες πόδια, σαρώνουν την περιοχή, εξαπολύουν πυραύλους από 200+ χλμ μακριά και αν απειληθούν, βαράνε ένα 3άρι Μαχ και δεν τους φτάνει κανείς και τίποτα. Έτσι πέτυχε την κατάρριψη και ο Ιρακινός κατά του F18.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#848712
REALZEUS έγραψε:
dimik έγραψε:One of the significant drawbacks of the La-7 aircraft should be considered the absence of an automatic control unit for the operation of the propeller-engine group on the aircraft. It is not necessary to explain what a rapid change in the engine operating mode means in battle. The fact that on the FW-190 was controlled by the movement of one lever, on the La-7 required the manipulation of eight controls. It was possible to simplify the control of the propeller-motor group only by installing an 82-FN-VG regulator and an automatic thermostat ARTG-43 on the e-67 supercharger. The fighters began to receive this equipment only from the La-7, serial number 38101356, which passed flight tests from March 20 to April 8, 1945.


Γνωστά όλα αυτά, δεν είπε κανείς ότι ήταν εύκολο στο πιλοτάρισμα. Αλλά στα χέρια ενός ικανού πιλότου ήταν ανώτερο από οτιδήποτε άλλο. Δεν λες κάτι καινούριο.

.


Δεν μιλάμε για εύκολο-δύσκολο αλλά για με 2 το ίδιο εκπαιδευμενους πιλότους το γερμανικό θα είχε πλεονέκτημα καθαρά και μόνο επειδή είχε πρώιμο υπολογιστή διαχείρισης κινητήρα.

Στα αεροσκάφη δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα τα χαρακτηριστικά σε ιδανικές συνθήκες δεν ισχύουν σε συνθήκες μάχης. Ο φόρτος σε καύσιμα και πυρομαχικά, το ύψος πτήσης και η ταχύτητα αλλάζουν τον φάκελο πτήσης δραματικά οπότε δεν μπορείς να πεις το τάδε στρίβει τόσο και σκαρφαλώνει τόσο άρα είναι καλύτερο από το άλλο που έχει μικρότερα νουμερα.
Το καθένα έχει διαφορετικές βέλτιστες συνθήκες απόδοσης και το κατά πόσο θα βρεθεί σε αυτές εξαρτάται από τις τακτικές χρήσης και την συγκεκριμένη αποστολή κάθε φορά.

Δηλαδή και το Mig31 με τα εντυπωσιακά νούμερα στα χαρτιά δεν είναι ακριβώς έτσι όπως το περιγράφεις.

< >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#848715
dimik έγραψε:Δεν μιλάμε για εύκολο-δύσκολο αλλά για με 2 το ίδιο εκπαιδευμενους πιλότους το γερμανικό θα είχε πλεονέκτημα καθαρά και μόνο επειδή είχε πρώιμο υπολογιστή διαχείρισης κινητήρα.


Το Γερμανικό θα είχε πλεονέκτημα όταν ο πιλότος δεν θα ήξερε να διαχειριστεί χειροκίνητα τις παραμέτρους που ανέφερες πριν. Ο πιλότος που θα ήξερε όμως, θα είχε καλύτερες επιδόσεις με το Ρώσικο. Είναι το ίδιο πράγμα που υπάρχει και στα άρματα, που γνωρίζω καλύτερα. Είναι αυτό που λέμε "operator's workload".


dimik έγραψε:Στα αεροσκάφη δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα τα χαρακτηριστικά σε ιδανικές συνθήκες δεν ισχύουν σε συνθήκες μάχης. Ο φόρτος σε καύσιμα και πυρομαχικά, το ύψος πτήσης και η ταχύτητα αλλάζουν τον φάκελο πτήσης δραματικά οπότε δεν μπορείς να πεις το τάδε στρίβει τόσο και σκαρφαλώνει τόσο άρα είναι καλύτερο από το άλλο που έχει μικρότερα νουμερα.
Το καθένα έχει διαφορετικές βέλτιστες συνθήκες απόδοσης και το κατά πόσο θα βρεθεί σε αυτές εξαρτάται από τις τακτικές χρήσης και την συγκεκριμένη αποστολή κάθε φορά.


Σωστά όλα αυτά και για αυτό ο χειριστής του κάθε οπλικού συστήματος προσπαθεί να το φέρει στις βέλτιστες παραμέτρους λειτουργίας του.


dimik έγραψε:Δηλαδή και το Mig31 με τα εντυπωσιακά νούμερα στα χαρτιά δεν είναι ακριβώς έτσι όπως το περιγράφεις.


Μα το περιέγραψα όπως ανέφερες κι εσύ, περί συνθηκών λειτουργίας. Αν κάποιος προσπαθήσει να πιλοτάρει ένα 31, σαν να είναι 29, δεν θα έχει ελπίδα. Το 31 είναι άστριφτο και δεν του αρέσουν οι χαμηλές ταχύτητες και υψόμετρα. Το 29 από την άλλη γυρνάει επιτόπου στα 100 μέτρα από το έδαφος (όταν το είχαν δοκιμάσει οι Καναδοί που πετούσαν F18, είπαν ότι αν προσπαθούσαν να κάνουν τις ίδιες μανούβρες με το 18, θα είχαν στολλάρει και σκοτωθεί!!!). Το 31 όμως έχει τελική σχεδόν 1 Μαχ περισσότερο από το 29.
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#853218

Εικόνα

:ninja:
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#853221 Βγάλανε ανακοίνωση ότι υπήρξε τεχνική βλάβη :roll:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#853227
Same_old_story έγραψε:Βγάλανε ανακοίνωση ότι υπήρξε τεχνική βλάβη :roll:



Ναι ΟΚ, αλλά γιατί δεν βάρεσε την μπουρού, για προειδοποίηση, όπως προβλέπεται;