Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By mirage
#563869 Βαριέμαι την πολύ χαλαρότητα. Πλέον που δεν είναι το 80% αλλά το 30 με 20% τα λές και ευχάριστη αλλαγή ειδικά αν είναι site work.


< >
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#563914 +1

Μετά τα ναυτιλιακά που γύριζα όλο τον κόσμο για μεγάλα διαστήματα (Και Δε με χάλασε καθόλου Γιατί πάντα τσονταριζα και διακοπές ) τώρα έχει πέσει δραματικά το εκτός και ζοριζομαι :lol:
Τους είπα, φροντίστε να με στέλνετε τουλάχιστον ένα 20% κάπου Γιατί αλλιώς δεν θα την παλέψω. Και υπόψιν δεν είναι καθαρά γραφειο, έχω και το εργοστάσιο και κόβω τις βόλτες μου
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#563944 "Rolls-Royce has become in terms of conception a German organisation, so belonging to the EU," a European official said.



Rolls engines used on Airbus and Boeing widebody passenger jets will also be given a German badge for regulatory purposes.

https://uk.mobile.reuters.com/article/a ... ssion=true
Άβαταρ μέλους
By fokion
#564068 εχει γινει (και εχει να γινει ακομα) της τρελής το μαλι................
Άβαταρ μέλους
By markvag
#564088 Καλά... μόνο που σκέφτομαι πως τα μισά AOG (Aircraft On Ground, που συχνά ξεκινάει άτομο με το αεροπλάνο της γραμμής με το ανταλλακτικό παραμάσχαλα για να στο φέρει ΧΘΕΣ) έχουν προέλευση Βρετανούς προμηθευτές... :lipsealed: Αυτό όταν (αν;;; :hmmm: ) θα γίνει το Brexit το ξεχνάμε, μιας και θα θέλει τελωνείο. Εκτός αν γίνει καμιά μαγκιά κι εκεί... γιατί αφορά πολλές εταιρείες στην Ευρώπη προφανώς...
Άβαταρ μέλους
By fokion
#564102 Mark αν και Βρεττανος ο.... "χοντρεμπορος" δε παυει να ειναι "αμερικανικής κατασκευης και προελευσεως" το προιον και η απαγορευση λεει "αμεσα ή εμμεσα" οποτε......
και δε συφαιρει κανενα εμπορο να φαει μπλοκ απο Αμερική.......

( In other news πολλοι "χοντρεμποροι" εχουν πραγματικά ή λογιστικά μετακομίσει αλλου - μεχρι και Βουλγαρία! - αλλη μια περιπτωση που ως κρατος πιαστίκαμε κοιμομενοι και δεν ανοιξαμε τις πυλες να ερθουν εδω....)
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#564110 Bad data in F-35 logistics system resulting in lost missions

https://www.defensenews.com/air/2019/02 ... -missions/

Some F-35s Could Become Unflyable by 2026

Structural cracks could limit early-production F-35s to nearly a quarter of their planned service lives.


https://www.popularmechanics.com/milita ... unflyable/

αεροπλαναρα :lol:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#564122
fokion έγραψε:Mark αν και Βρεττανος ο.... "χοντρεμπορος" δε παυει να ειναι "αμερικανικής κατασκευης και προελευσεως" το προιον και η απαγορευση λεει "αμεσα ή εμμεσα" οποτε......
και δε συφαιρει κανενα εμπορο να φαει μπλοκ απο Αμερική.......


Συνήθως (όχι πάντα βέβαια) αυτά έχουν περάσει τελωνείο για κυκλοφορία εντός ΕΕ, οπότε δεν τίθεται θέμα. Σίγουρα μπορεί να βρεθεί λύση (πχ να υπάρχουν τελωνειακές αποθήκες στο UK που τα πράγματα θα εκτελωνίζονται για είσοδο στην ΕΕ - να είναι δηλαδή τελωνειακά "ευρωπαϊκό έδαφος"), αλλά βλέπω πολλές εταιρείες να ανοίγουν αποθήκες σε χώρες της ΕΕ...

fokion έγραψε:( In other news πολλοι "χοντρεμποροι" εχουν πραγματικά ή λογιστικά μετακομίσει αλλου - μεχρι και Βουλγαρία! - αλλη μια περιπτωση που ως κρατος πιαστίκαμε κοιμομενοι και δεν ανοιξαμε τις πυλες να ερθουν εδω....)


... όπως λες κι εσύ... :lol:
Άβαταρ μέλους
By elteo
#564125 Όλοι φεύγουν από ΗΒ. Οι κσένοι μας πήραν τις δουλειές. :shifty: :svivhaha:

Εικόνα

Εικόνα



:rtfm:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#564158 Ε, καλά... αυτοί νομίζουν πως ακόμα έχουν την αυτοκρατορία, επειδή τους έμειναν κάτι νησάκια στη μέση του Ατλαντικού και του Ειρηνικού. :lol:

Εγώ ξαναλέω πως το brexit το βλέπω να τρώει χοντρό άκυρο... αλλά είμαστε εντελώς :offtopic: :innocent: :lol:



Για το συγκεκριμένο (και πολύ εξειδικευμένο θέμα) πάντως δεν βλέπω άλλη λύση εκτός από τη δημιουργία τελωνειακών αποθηκών της ΕΕ στο UK είτε τη δημιουργία αποθηκών εντός ΕΕ. Και σιγά να μην θέλει η ΕΕ να διευκολύνει τις βρετανικές επιχειρήσεις. :lol: :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#564187
kubiak έγραψε:Θα μεταφερθουν / ιδρυθουν στην εε...


Έχει ξεκινήσει ήδη, σιγά μη περίμεναν. Πχ, τα Χριστούγεννα πέταξα με αυτό:
https://www.airfleets.net/ficheapp/plane-a319-4040.htm

Η Easyjet είχε κι έχει ακόμα μια θυγατρική στην Ελβετία (την πρώην TEA Switzerland). Πέρσι τον Μάρτιο άνοιξαν μια νέα θυγατρική στην Αυστρία και έχουν μεταφέρει ήδη το 1/3 περίπου του στόλου τους σε Αυστριακή σημαία για να μπορούνε να πετάνε στην ΕΕ και μετά το brexit.

Η Iberia είναι που θα έχει το μεγαλύτερο πρόβλημα, γιατί καθώς η πλειονότητα των μετοχών της IAG προέρχεται από την British: https://www.forbes.com/sites/anagarciav ... in-the-eu/
Άβαταρ μέλους
By fokion
#564197 Μαρκο απο αυτα που ξερω το εμπαργκο περιλαμβανει ολες τις πωλησεις που δεν υπαρχει συγκεκριμενος πελατης.....
Αναρωτιεμαι γιατι αφου αδειο δε φευγει με 1 κινητηρα για διπλανό αεροδρομιο.....
εδω τα σαπακια της ολυμπιακής εφυγαν οπως οπως................
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#564645 Φίλος που πέταξε με Aegean λέει ότι έκανε checkin τη μεγάλη βαλίτσα σε αυτόματο μηχάνημα εδώ Αθήνα αντί για το γκισέ. Καινούριο αυτό; Και αν βγεις λίγο παραπάνω, πχ 24 κιλά αντί για 23 πληρώνεις ντούκου;
Άβαταρ μέλους
By dimik
#564692
Dimitris_P έγραψε:Φίλος που πέταξε με Aegean λέει ότι έκανε checkin τη μεγάλη βαλίτσα σε αυτόματο μηχάνημα εδώ Αθήνα αντί για το γκισέ. Καινούριο αυτό; Και αν βγεις λίγο παραπάνω, πχ 24 κιλά αντί για 23 πληρώνεις ντούκου;



Aυτόματα μηχανήματα είχα δει της Ryan στην Αγγλετέρα, ζύγιζε και σου έκοβε το κεφάλι αναλόγως με δυνατότητα επι τόπου πληρωμής με κάρτα αν θυμάμαι καλά, αλλιώς έβγαζε απόδειξη και πήγαινες γκισέ.
Το έσκασα το 50ρακι μου πάντως :lipsealed: