junior gt έγραψε:markvag έγραψε:melos86 έγραψε:Στην περιπτωση ιδιωτη δεν μας ενδιαφερουν οι διαδικασιες! Δικο του το χρημα, δικο του και το ρισκο, δικη του και η επιλογη σε ποιον θα δωσει τις δουλειες! Ειτε ειναι κολλητος του ειτε αδερφος του ειτε ειτε ειτε!
E.... δεν πάει καθόλου έτσι... 2 παραδείγματα:
1) Τράπεζες. Δικά τους τα χρήματα, κάνουν ότι γουστάρουν έτσι;;; Στα @@ μας αν μία ιδιωτική τράπεζα δίνει θαλασσοδάνεια σε όποιον μιλάει Ελληνικά, έτσι;;; Όταν όμως έσκασαν από τις άπειρες |λογοκρισία| που έκαναν επί χρόνια, ποιος τις ξεχρέωσε;;; Ποιος θα είχε πρόβλημα αν η τράπεζα Πειραιώς πχ χρεωκοπούσε;;; Μήπως οι καταθέτες της;;; Μήπως η εθνική οικονομία;;;
2) Για να μείνουμε στη Φραπόρτ (η οποία παρεπιπτόντως λειτουργεί με πολύ περισσότερο προσωπικό απ' ότι λειτουργούσε το αεροδρόμιο η ΥΠΑ), αν δίνει μισθάρες στους μανατζαρέους της, δίνει δουλειές μόνο στους κολλητούς (με τιμές στο θεό) και αύριο γυρίσει και αυξήσει ΚΑΙ ΑΛΛΟ τα τέλη, τα ενοίκια και γενικά τα κόστη του αεροδρομίου, δεν θα μας επηρρεάσει όλους;; Από τους επιβάτες που θα πληρώνουν ακριβό εισητήριο, μέχρι την οικονομία της πόλης από τους τουρίστες που θα δουν ακριβό εισητήριο και θα παν αλλού..
Άρα, ΟΧΙ, προφανώς και ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ αν ο ιδιώτης είναι σωστός και αποδοτικός! Για να μην αναφέρω ποιος θα πληρώνει επιδόματα ανεργίας για τους εργαζόμενους που θα απολύσει ο μη αποδοτικός ιδιώτης αν / όταν κλείσει...
Μας νοιάζει και μας παρανοιάζει γιατί ο εν λόγω ιδιώτης δεν είναι ένα μαγαζί που πουλάει πατάτες και η αύξηση του κόστους της πατάτας θα έχει αντίκτυπο μόνο στον ίδιο και στον ανταγωνισμό του απέναντι στην αγορά.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν υπάρχει ανταγωνισμός (εκ της συμβάσεως- απαγορεύεται δηλ. να πάω να φτιάξω κι εγώ ένα αεροδρόμιο στα Χανιά, αλλά και πρακτικά ) και άρα το επιπλέον κόστος θα το επωμιστεί αναγκαστικά ο πολίτης.
Αλλά δυστυχώς ούτε στη διαγωνιστική διαδικασία από το δημόσιο προς τη Φραπορτ υπήρχε ανταγωνισμός οπότε οι τύποι αυτοί μπορούν να κάνουν ό.τι γουστάρουν.
Είναι ακριβώς αυτό που λέω χρόνια τώρα για τα ΣΔΙΤ (και το επιβεβαίωσε και η επιτροπή για τα ΣΔΙΤ της ΕΕ - το link το έχω βάλει στο τοπικό με τους αυτοκινητόδρομους) ότι δηλαδή μειώθηκε ή μηδενίστηκε ο ανταγωνισμός στη διαγωνιστική διαδικασία με αποτέλεσμα όλες αυτές οι υποδομές (δρόμοι-αεροδρόμια κλπ) να κοστίζουν στο τέλος της ημέρας πολύ πιο ακριβά για τον πολίτη και το κράτος ενώ υποτίθεται ο στόχος ήταν ο αντίθετος. Κοινώς αυτό που έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας εδώ μέσα:
ΙΔΙΩΤΕΣ Ε?
ΝΑ!!!
Αυτά είναι τα 15 χειρότερα αεροδρόμια στον κόσμο για το 2017 (τα 4 είναι στην Ελλάδα)
Στα 15 χειροτερα τα 4 ειναι δικα μας και ειναι των Χανιων, της Ροδου, της Σαντορινης και του Ηρακλειου!
Ολες τουριστικες περιοχες και ολες ειχαν και εχουν τρωγλες για να υποδεχονται τους τουριστες! Πως θα αναβαθμιστους αυτα τα αεροδρομια? Με ομιλιες δημαρχων, με κρατικες μελετες η μηπως με αριστερη κλανια μαγκια και εξατμιση?? Χρημα θελουν και το χρημα παρεχεται απο αυτους που τα χρησιμοποιουν... Ειτε μιλαμε για ελληνες πολιτες η για ξενουν τουριστες!
Φτανει τοσα χρονια με τις κρατικες τρωγλες...