Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By melos86
#502352
junior gt έγραψε:
markvag έγραψε:
melos86 έγραψε:Στην περιπτωση ιδιωτη δεν μας ενδιαφερουν οι διαδικασιες! Δικο του το χρημα, δικο του και το ρισκο, δικη του και η επιλογη σε ποιον θα δωσει τις δουλειες! Ειτε ειναι κολλητος του ειτε αδερφος του ειτε ειτε ειτε!


E.... δεν πάει καθόλου έτσι... 2 παραδείγματα:

1) Τράπεζες. Δικά τους τα χρήματα, κάνουν ότι γουστάρουν έτσι;;; Στα @@ μας αν μία ιδιωτική τράπεζα δίνει θαλασσοδάνεια σε όποιον μιλάει Ελληνικά, έτσι;;; Όταν όμως έσκασαν από τις άπειρες |λογοκρισία| που έκαναν επί χρόνια, ποιος τις ξεχρέωσε;;; Ποιος θα είχε πρόβλημα αν η τράπεζα Πειραιώς πχ χρεωκοπούσε;;; Μήπως οι καταθέτες της;;; Μήπως η εθνική οικονομία;;; :s_wink

2) Για να μείνουμε στη Φραπόρτ (η οποία παρεπιπτόντως λειτουργεί με πολύ περισσότερο προσωπικό απ' ότι λειτουργούσε το αεροδρόμιο η ΥΠΑ), αν δίνει μισθάρες στους μανατζαρέους της, δίνει δουλειές μόνο στους κολλητούς (με τιμές στο θεό) και αύριο γυρίσει και αυξήσει ΚΑΙ ΑΛΛΟ τα τέλη, τα ενοίκια και γενικά τα κόστη του αεροδρομίου, δεν θα μας επηρρεάσει όλους;; Από τους επιβάτες που θα πληρώνουν ακριβό εισητήριο, μέχρι την οικονομία της πόλης από τους τουρίστες που θα δουν ακριβό εισητήριο και θα παν αλλού.. :s_wink


Άρα, ΟΧΙ, προφανώς και ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ αν ο ιδιώτης είναι σωστός και αποδοτικός! :protest: Για να μην αναφέρω ποιος θα πληρώνει επιδόματα ανεργίας για τους εργαζόμενους που θα απολύσει ο μη αποδοτικός ιδιώτης αν / όταν κλείσει...


Μας νοιάζει και μας παρανοιάζει γιατί ο εν λόγω ιδιώτης δεν είναι ένα μαγαζί που πουλάει πατάτες και η αύξηση του κόστους της πατάτας θα έχει αντίκτυπο μόνο στον ίδιο και στον ανταγωνισμό του απέναντι στην αγορά.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν υπάρχει ανταγωνισμός (εκ της συμβάσεως- απαγορεύεται δηλ. να πάω να φτιάξω κι εγώ ένα αεροδρόμιο στα Χανιά, αλλά και πρακτικά ) και άρα το επιπλέον κόστος θα το επωμιστεί αναγκαστικά ο πολίτης.
Αλλά δυστυχώς ούτε στη διαγωνιστική διαδικασία από το δημόσιο προς τη Φραπορτ υπήρχε ανταγωνισμός οπότε οι τύποι αυτοί μπορούν να κάνουν ό.τι γουστάρουν.
Είναι ακριβώς αυτό που λέω χρόνια τώρα για τα ΣΔΙΤ (και το επιβεβαίωσε και η επιτροπή για τα ΣΔΙΤ της ΕΕ - το link το έχω βάλει στο τοπικό με τους αυτοκινητόδρομους) ότι δηλαδή μειώθηκε ή μηδενίστηκε ο ανταγωνισμός στη διαγωνιστική διαδικασία με αποτέλεσμα όλες αυτές οι υποδομές (δρόμοι-αεροδρόμια κλπ) να κοστίζουν στο τέλος της ημέρας πολύ πιο ακριβά για τον πολίτη και το κράτος ενώ υποτίθεται ο στόχος ήταν ο αντίθετος. Κοινώς αυτό που έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας εδώ μέσα:
ΙΔΙΩΤΕΣ Ε?
ΝΑ!!! :lipsealed:


Αυτά είναι τα 15 χειρότερα αεροδρόμια στον κόσμο για το 2017 (τα 4 είναι στην Ελλάδα)

Στα 15 χειροτερα τα 4 ειναι δικα μας και ειναι των Χανιων, της Ροδου, της Σαντορινης και του Ηρακλειου!
Ολες τουριστικες περιοχες και ολες ειχαν και εχουν τρωγλες για να υποδεχονται τους τουριστες! Πως θα αναβαθμιστους αυτα τα αεροδρομια? Με ομιλιες δημαρχων, με κρατικες μελετες η μηπως με αριστερη κλανια μαγκια και εξατμιση?? Χρημα θελουν και το χρημα παρεχεται απο αυτους που τα χρησιμοποιουν... Ειτε μιλαμε για ελληνες πολιτες η για ξενουν τουριστες!
Φτανει τοσα χρονια με τις κρατικες τρωγλες...
Τελευταία επεξεργασία από melos86 και 15 Απρ 2018, 14:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By melos86
#502355 Ενω αντιθετα το Βενιζελος που τελει υπο ιδιωτικη διαχειρηση ηταν στην 15η θεση αυτη τη φορα στα καλυτερα αεροδρομια της ευρωπης!! Δεν νομιζω οτι χρειαζεται να πουμε κατι διαφορετικο...

Best Airports in Europe 2017

...
15. Athens Eleftherios Venizelos International Airport, Greece (ATH)
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#502356
melos86 έγραψε:
junior gt έγραψε:
markvag έγραψε:
melos86 έγραψε:Στην περιπτωση ιδιωτη δεν μας ενδιαφερουν οι διαδικασιες! Δικο του το χρημα, δικο του και το ρισκο, δικη του και η επιλογη σε ποιον θα δωσει τις δουλειες! Ειτε ειναι κολλητος του ειτε αδερφος του ειτε ειτε ειτε!


E.... δεν πάει καθόλου έτσι... 2 παραδείγματα:

1) Τράπεζες. Δικά τους τα χρήματα, κάνουν ότι γουστάρουν έτσι;;; Στα @@ μας αν μία ιδιωτική τράπεζα δίνει θαλασσοδάνεια σε όποιον μιλάει Ελληνικά, έτσι;;; Όταν όμως έσκασαν από τις άπειρες |λογοκρισία| που έκαναν επί χρόνια, ποιος τις ξεχρέωσε;;; Ποιος θα είχε πρόβλημα αν η τράπεζα Πειραιώς πχ χρεωκοπούσε;;; Μήπως οι καταθέτες της;;; Μήπως η εθνική οικονομία;;; :s_wink

2) Για να μείνουμε στη Φραπόρτ (η οποία παρεπιπτόντως λειτουργεί με πολύ περισσότερο προσωπικό απ' ότι λειτουργούσε το αεροδρόμιο η ΥΠΑ), αν δίνει μισθάρες στους μανατζαρέους της, δίνει δουλειές μόνο στους κολλητούς (με τιμές στο θεό) και αύριο γυρίσει και αυξήσει ΚΑΙ ΑΛΛΟ τα τέλη, τα ενοίκια και γενικά τα κόστη του αεροδρομίου, δεν θα μας επηρρεάσει όλους;; Από τους επιβάτες που θα πληρώνουν ακριβό εισητήριο, μέχρι την οικονομία της πόλης από τους τουρίστες που θα δουν ακριβό εισητήριο και θα παν αλλού.. :s_wink


Άρα, ΟΧΙ, προφανώς και ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ αν ο ιδιώτης είναι σωστός και αποδοτικός! :protest: Για να μην αναφέρω ποιος θα πληρώνει επιδόματα ανεργίας για τους εργαζόμενους που θα απολύσει ο μη αποδοτικός ιδιώτης αν / όταν κλείσει...


Μας νοιάζει και μας παρανοιάζει γιατί ο εν λόγω ιδιώτης δεν είναι ένα μαγαζί που πουλάει πατάτες και η αύξηση του κόστους της πατάτας θα έχει αντίκτυπο μόνο στον ίδιο και στον ανταγωνισμό του απέναντι στην αγορά.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν υπάρχει ανταγωνισμός (εκ της συμβάσεως- απαγορεύεται δηλ. να πάω να φτιάξω κι εγώ ένα αεροδρόμιο στα Χανιά, αλλά και πρακτικά ) και άρα το επιπλέον κόστος θα το επωμιστεί αναγκαστικά ο πολίτης.
Αλλά δυστυχώς ούτε στη διαγωνιστική διαδικασία από το δημόσιο προς τη Φραπορτ υπήρχε ανταγωνισμός οπότε οι τύποι αυτοί μπορούν να κάνουν ό.τι γουστάρουν.
Είναι ακριβώς αυτό που λέω χρόνια τώρα για τα ΣΔΙΤ (και το επιβεβαίωσε και η επιτροπή για τα ΣΔΙΤ της ΕΕ - το link το έχω βάλει στο τοπικό με τους αυτοκινητόδρομους) ότι δηλαδή μειώθηκε ή μηδενίστηκε ο ανταγωνισμός στη διαγωνιστική διαδικασία με αποτέλεσμα όλες αυτές οι υποδομές (δρόμοι-αεροδρόμια κλπ) να κοστίζουν στο τέλος της ημέρας πολύ πιο ακριβά για τον πολίτη και το κράτος ενώ υποτίθεται ο στόχος ήταν ο αντίθετος. Κοινώς αυτό που έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας εδώ μέσα:
ΙΔΙΩΤΕΣ Ε?
ΝΑ!!! :lipsealed:


Αυτά είναι τα 15 χειρότερα αεροδρόμια στον κόσμο για το 2017 (τα 4 είναι στην Ελλάδα)
Στα 15 τα 4 ειναι δικα μας και ειναι των Χανιων, της Ροδου, της Σαντορινης και του Ηρακλειου!
Ολες τουριστικες περιοχες και ολες ειχαν και εχουν τρωγλες για να υποδεχονται τους τουριστες! Πως θα αναβαθμιστους αυτα τα αεροδρομια? Με ομιλιες δημαρχων, με κρατικες μελετες η μηπως με αριστερη κλανια μαγκια και εξατμιση?? Χρημα θελουν και το χρημα παρεχεται απο αυτους που τα χρησιμοποιουν... Ειτε μιλαμε για ελληνες πολιτες η για ξενουν τουριστες!
Φτανει τοσα χρονια με τις κρατικες τρωγλες...


Θυμίσου ότι πιθανότατα το ίδιο έλεγες το 2008 για τους αυτοκινητόδρομους.
Ότι έχουμε τους χειρότερους δρόμους και άντε να περάσουν στους ιδιώτες να κατασκευαστούν μια ώρα αρχίτερα και φθηνότερα. Δέκα χρόνια μετά βλέπεις ότι δεν γίνανε έτσι ακριβώς τα πράγματα. Καθυστερήσεις, υπερβάσεις κόστους κλπ. Δεν τα λέω εγώ. Οι ίδιοι τα λένε. Άρα κάτι άλλο φταίει. :rtfm:
Τελευταία επεξεργασία από junior gt και 15 Απρ 2018, 14:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By 224v
#502357 στον διαγωνισμο που πηρε η φραπορτ υπηρχε άλλος?? η ηταν η μονη που εμφανιστηκε?? εάν ηταν η μονη ισως εστησαν τη δουλεια για τους Γερμανους... η μοιραστηκαν την πιττα σε συγκεκριμενο γεωγραφικο χωρο... Το σιγουρο είναι ότι το κουμαντο του δικου μας κρατους ηταν για τα πανυγηρια... ασχέτως του κοστους... γιατι είναι η πρωτη εικονα για τον ξενο τουριστα η εικονα του οποιου αεροδρομιου....

Θυμίσου ότι πιθανότατα το ίδιο έλεγες το 2008 για τους αυτοκινητόδρομους.
Ότι έχουμε τους χειρότερους δρόμους και άντε να περάσουν στους ιδιώτες να κατασκευαστούν μια ώρα αρχύτερα και φθηνότερα. Δέκα χρόνια μετά βλέπεις ότι δεν γίνανε έτσι ακριβώς τα πράγματα. Καθυστερήσεις, υπερβάσεις κόστους κλπ. Δεν τα λέω εγώ. Οι ίδιοι τα λένε. Άλλα κάτι άλλο φταίει.


Για κανε ένα περασμα από τον Θηβα- Πλαταιες- Μανδρα, για να πεις τι ομορφη δουλεια κανουν οι δημοσιες υπηρεσίες και ποσο χρονο προσπαθουν να τον κανουν ασφαλη δρομο ..... Τον περασα Δευτερα του Πασχα με μικρη σχετικα κυκλοφορια μετα τις 7 το βραδυ, και τα μηματα που εχουν ολοκληρωθεί είναι ελαχιστα και εκει που δουλευουν εχουν τμηματα που εχουν μια λωριδα κυκλοφοριας και με φαναρι περναει μια ο ενας και μια ο άλλος.... και θεωριτικα μετα την Μανδρα και τον χαμο που εγινε το βιαζονται κιολας!!!!
Άβαταρ μέλους
By melos86
#502358 Οποτε η λυση που προτεινεις ειναι να τα αφησουμε ολα μπουρδελο?? :dizzy:
Να μην μπουνε οι κακοι ιδιωτες και να μεναμε για αλλα 30 χρονια με τα τεμπη? Να μην ειχα την εγνατια και να πηγαινα ακομα απο την καταρα?
Να μην ειχαμε την γεφυρα ριου αντιριου και να ημασταν ακομα με τα φερυ??
Η μηπως μας χαλασε η Ολυμπια και η Ιονια Οδος??
Οι δρομοι εγιναν ομως!!! Ναι, αργησαν! Ναι, κοστισαν και κατι παραπανω ΑΛΛΑ ΕΓΙΝΑΝ!!!!

Προχθες συμπληρωθηκαν 10 χρονια απο το ατυχημα στα τεμπη με το λεοφορειο και τα νοβοπαν!! Ποσα χρηματα νομιζεις θα εδιναν οι οικογενειες των θυματων για να ειχε περασει το λεωφορειο απο τις καινουριες συραγγες και σημερα τα παιδια να ηταν ζωντανα??

Φυσικα και προτιμω να πληρωνω κατι παραπανω και να απολαμβανω ασφαλεια για εμενα και την οικογενεια μου που ταξιδευει! Ειδικα στο κομματι των δρομων!!!!
Τελευταία επεξεργασία από melos86 και 15 Απρ 2018, 15:00, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#502359
224v έγραψε:στον διαγωνισμο που πηρε η φραπορτ υπηρχε άλλος?? η ηταν η μονη που εμφανιστηκε?? εάν ηταν η μονη ισως εστησαν τη δουλεια για τους Γερμανους... η μοιραστηκαν την πιττα σε συγκεκριμενο γεωγραφικο χωρο... Το σιγουρο είναι ότι το κουμαντο του δικου μας κρατους ηταν για τα πανυγηρια... ασχέτως του κοστους... γιατι είναι η πρωτη εικονα για τον ξενο τουριστα η εικονα του οποιου αεροδρομιου....
Ποιον διαγωνισμό;
Προαπαιτούμενο ήταν για το τρίτο μνημόνιο.
Απαίτηση του Σόιμπλε ειδικότερα.

Από το Redmi Note 4
Άβαταρ μέλους
By 224v
#502364
Νίκος Παππάς έγραψε:
224v έγραψε:στον διαγωνισμο που πηρε η φραπορτ υπηρχε άλλος?? η ηταν η μονη που εμφανιστηκε?? εάν ηταν η μονη ισως εστησαν τη δουλεια για τους Γερμανους... η μοιραστηκαν την πιττα σε συγκεκριμενο γεωγραφικο χωρο... Το σιγουρο είναι ότι το κουμαντο του δικου μας κρατους ηταν για τα πανυγηρια... ασχέτως του κοστους... γιατι είναι η πρωτη εικονα για τον ξενο τουριστα η εικονα του οποιου αεροδρομιου....
Ποιον διαγωνισμό;
Προαπαιτούμενο ήταν για το τρίτο μνημόνιο.
Απαίτηση του Σόιμπλε ειδικότερα.

Από το Redmi Note 4


Το προαπαιτουμενο ηταν "να δοθουν σε ιδιωτη" η αποκλειστικα στην Φραπορτ?? Το δευτερο τοτε είναι |λογοκρισία| των Γερμανων... δεν διαφωνω.., όμως ξεροντας ότι οι δικες μας διαδικασιες να κανουμε διαγωνισμο, να πηδηξουν στο ταβανι οι δημαρχαιοι και τα κομματικα οργανα θα παιρνουσαν 15 χρονια το εκβιασαν... και καλα εκαναν... Τα ιδια κανουν και με το Ελληνικο... αλλα σε λιγο το υπογραφουν..... Μας καταλαβαν ολοι πλεον...
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#502368
melos86 έγραψε:Οποτε η λυση που προτεινεις ειναι να τα αφησουμε ολα μπουρδελο?? :dizzy:
Να μην μπουνε οι κακοι ιδιωτες και να μεναμε για αλλα 30 χρονια με τα τεμπη? Να μην ειχα την εγνατια και να πηγαινα ακομα απο την καταρα?
Να μην ειχαμε την γεφυρα ριου αντιριου και να ημασταν ακομα με τα φερυ??
Η μηπως μας χαλασε η Ολυμπια και η Ιονια Οδος??
Οι δρομοι εγιναν ομως!!! Ναι, αργησαν! Ναι, κοστισαν και κατι παραπανω ΑΛΛΑ ΕΓΙΝΑΝ!!!!

Προχθες συμπληρωθηκαν 10 χρονια απο το ατυχημα στα τεμπη με το λεοφορειο και τα νοβοπαν!! Ποσα χρηματα νομιζεις θα εδιναν οι οικογενειες των θυματων για να ειχε περασει το λεωφορειο απο τις καινουριες συραγγες και σημερα τα παιδια να ηταν ζωντανα??

Φυσικα και προτιμω να πληρωνω κατι παραπανω και να απολαμβανω ασφαλεια για εμενα και την οικογενεια μου που ταξιδευει! Ειδικα στο κομματι των δρομων!!!!


:lol: :lol: :lol: :lol:
Γελάω γιατί αν σου έλεγα το 2008 οι ιδιώτες θα τελειώσουν 400 χιλιόμετρα δρόμου και ένα τούνελ σε δέκα χρόνια και με κόστος δυόμιση φορές πάνω από το προυπολογισμένο που ήταν ήδη υπερκοστολογημένο (και ακόμα πολύ περισσότερο άμα βάλεις το κόστος κατασκευής τον κομματιών που αφαιρέθηκαν από το αντικείμενό τους aka Πατρα-Τσακώνα, το μεγαλύτερο τμήμα της Ε65) θα με έλεγες παλαβό.
Τώρα δίνουμε αβάντα στους καλούς ιδιώτες. Δεν πειράζει τα κακόμοιρα τα παιδιά τι να κάνουνε?
Και όχι μόνο αυτό αλλά δεν πειράζει που πληρώνουμε παραπάνω. Πιάνουν τόπο τα λεφτά μας. Πάνε στον Μπόμπολα :slap:
Σε αντιστοιχία δημόσιου έργου και πολύ μεγαλύτερης δυσκολίας μπορώ να σου αναφέρω την Εγνατία. Με πολύ μικρότερο αναλογικά κόστος κατασκευής και πολύ μικρότερο συντήρησης.
Το θέμα όμως δεν είναι μόνο με ποιο τρόπο θα κατασκευασθεί ένα έργο (ΣΔΙΤ ή όχι) ή θα δωθεί μια υπηρεσία όπως τα αεροδρόμια. Το θέμα είναι να υπάρχουν οι διαδικασίες εκείνες οι οποίες εξασφαλίζουν ότι το έργο ή η υπηρεσία θα γίνει με τον οικονομικότερο, συντομότερο και συμφερότερο προς τους πολίτες τρόπο.
Και τελικά αποδείχτηκε ότι αυτό που λέγατε ότι δηλαδή το δημόσιο είναι πολύ ακριβό και αργό σε αντίθεση με τους ιδιώτες ΔΕΝ ισχύει. Πώς να το κάνουμε τώρα?
Άλλο είναι το θέμα...
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#502369 Διαβαζοντας εδω, μαθαινω οτι οταν κατι το διαχειριζεται ιδιωτης ο πολιτης πληρωνει και αυτο ειναι κακο.
Να συμπερανω οτι οταν αυτο το κατι το διαχειριζεται το δημοσιο, ο πολιτης δεν πληρωνει... :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#502371
melos86 έγραψε:Αδυνατω να πιστεψω ομως οτι μια επιχειρηση που διαχειριζεται το αεροδρομιο της Φρανκφουρτης δεν ξερει να διαχειριστει σωστα 14 περιφερειακα αεροδρομιακια στην ψωροκωσταινα και ηξερε η πρωην κρατικη διοικηση!


Μια χαρά ξέρουν και οι δύο. Το θέμα είναι η θέληση. Κι εγώ αδυνατώ να πιστέψω ότι πιστεύεις πως θέλουν να ρίξουν τα ζεστά τους τα λεφτουδάκια και όχι απλά να βγάλουν όσα περισσότερα μπορούν.


melos86 έγραψε:Να μην μπουνε οι κακοι ιδιωτες και να μεναμε για αλλα 30 χρονια με τα τεμπη? Να μην ειχα την εγνατια και να πηγαινα ακομα απο την καταρα?


Πρώτον, τους δρόμους που είχαμε τόσα χρόνια τους έχει φτιάξει το Κράτος.
Δεύτερον τις σήραγγες των Τεμπών ΕΜΕΙΣ τις πληρώσαμε, όπως και όλες τις Ε.Ο. Ο ιδιώτης ήρθε απλά και πήρε το νταβατζιλίκι του, με χρήματα του Δημοσίου και ΠΡΟΕΙΣΠΡΑΤΩΝΤΑΣ διόδια για δρόμους που ΙΣΩΣ και να φτιάξει... κάποτε!!! :tomato:


224v έγραψε:Το προαπαιτουμενο ηταν "να δοθουν σε ιδιωτη" η αποκλειστικα στην Φραπορτ??


Μιλημένο ήταν εξ' αρχής.
Άβαταρ μέλους
By melos86
#502373
junior gt έγραψε:
melos86 έγραψε:Οποτε η λυση που προτεινεις ειναι να τα αφησουμε ολα μπουρδελο?? :dizzy:
Να μην μπουνε οι κακοι ιδιωτες και να μεναμε για αλλα 30 χρονια με τα τεμπη? Να μην ειχα την εγνατια και να πηγαινα ακομα απο την καταρα?
Να μην ειχαμε την γεφυρα ριου αντιριου και να ημασταν ακομα με τα φερυ??
Η μηπως μας χαλασε η Ολυμπια και η Ιονια Οδος??
Οι δρομοι εγιναν ομως!!! Ναι, αργησαν! Ναι, κοστισαν και κατι παραπανω ΑΛΛΑ ΕΓΙΝΑΝ!!!!

Προχθες συμπληρωθηκαν 10 χρονια απο το ατυχημα στα τεμπη με το λεοφορειο και τα νοβοπαν!! Ποσα χρηματα νομιζεις θα εδιναν οι οικογενειες των θυματων για να ειχε περασει το λεωφορειο απο τις καινουριες συραγγες και σημερα τα παιδια να ηταν ζωντανα??

Φυσικα και προτιμω να πληρωνω κατι παραπανω και να απολαμβανω ασφαλεια για εμενα και την οικογενεια μου που ταξιδευει! Ειδικα στο κομματι των δρομων!!!!


:lol: :lol: :lol: :lol:
Γελάω γιατί αν σου έλεγα το 2008 οι ιδιώτες θα τελειώσουν 400 χιλιόμετρα δρόμου και ένα τούνελ σε δέκα χρόνια και με κόστος δυόμιση φορές πάνω από το προυπολογισμένο που ήταν ήδη υπερκοστολογημένο (και ακόμα πολύ περισσότερο άμα βάλεις το κόστος κατασκευής τον κομματιών που αφαιρέθηκαν από το αντικείμενό τους aka Πατρα-Τσακώνα, το μεγαλύτερο τμήμα της Ε65) θα με έλεγες παλαβό.
Τώρα δίνουμε αβάντα στους καλούς ιδιώτες. Δεν πειράζει τα κακόμοιρα τα παιδιά τι να κάνουνε?
Και όχι μόνο αυτό αλλά δεν πειράζει που πληρώνουμε παραπάνω. Πιάνουν τόπο τα λεφτά μας. Πάνε στον Μπόμπολα :slap:
Σε αντιστοιχία δημόσιου έργου και πολύ μεγαλύτερης δυσκολίας μπορώ να σου αναφέρω την Εγνατία. Με πολύ μικρότερο αναλογικά κόστος κατασκευής και πολύ μικρότερο συντήρησης.
Το θέμα όμως δεν είναι μόνο με ποιο τρόπο θα κατασκευασθεί ένα έργο (ΣΔΙΤ ή όχι) ή θα δωθεί μια υπηρεσία όπως τα αεροδρόμια. Το θέμα είναι να υπάρχουν οι διαδικασίες εκείνες οι οποίες εξασφαλίζουν ότι το έργο ή η υπηρεσία θα γίνει με τον οικονομικότερο, συντομότερο και συμφερότερο προς τους πολίτες τρόπο.
Και τελικά αποδείχτηκε ότι αυτό που λέγατε ότι δηλαδή το δημόσιο είναι πολύ ακριβό και αργό σε αντίθεση με τους ιδιώτες ΔΕΝ ισχύει. Πώς να το κάνουμε τώρα?
Άλλο είναι το θέμα...

Αργο δεν ειναι! Ανυπαρκτο ειναι...
Το θεμα μας ομως δεν ειναι οι δρομοι εδω περα, αλλα τα αεροδρομια!
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#502374
trident1971 έγραψε:Διαβαζοντας εδω, μαθαινω οτι οταν κατι το διαχειριζεται ιδιωτης ο πολιτης πληρωνει και αυτο ειναι κακο.
Να συμπερανω οτι οταν αυτο το κατι το διαχειριζεται το δημοσιο, ο πολιτης δεν πληρωνει... :whistlink:


Μάλλον δεν είσαι καλός μαθητής. Το κάνω νια νια για σένα αποκλειστικά:
Διαβάζοντας εδώ μαθαίνεις ότι: ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΠΩΣ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ όταν κάτι το διαχειρίζεται ο ιδιώτης, ο πολίτης πληρώνει περισσότερο απ'ότι θα πλήρωνε αν το διαχειριζότανε το δημόσιο.
Σε αντίθεση με ότι σας μάθανε όταν ήσασταν μικροί... :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By melos86
#502375
REALZEUS έγραψε:
melos86 έγραψε:Αδυνατω να πιστεψω ομως οτι μια επιχειρηση που διαχειριζεται το αεροδρομιο της Φρανκφουρτης δεν ξερει να διαχειριστει σωστα 14 περιφερειακα αεροδρομιακια στην ψωροκωσταινα και ηξερε η πρωην κρατικη διοικηση!


Μια χαρά ξέρουν και οι δύο. Το θέμα είναι η θέληση. Κι εγώ αδυνατώ να πιστέψω ότι πιστεύεις πως θέλουν να ρίξουν τα ζεστά τους τα λεφτουδάκια και όχι απλά να βγάλουν όσα περισσότερα μπορούν.

Οχι κανεις τεραστιο λαθος! Οταν στα 15 χειροτερα αεροδρομια ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ (!!) τα 4 ειναι ελληνικα τοτε ο ενας απο τους δυο ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ δεν ξερει!
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#502376 Μια χαρά ξέρει. Το θέμα είναι να υπάρχουν τα λεφτά και φυσικά να μην βάζουν άχρηστους επικεφαλής!
Άβαταρ μέλους
By melos86
#502379
REALZEUS έγραψε:Μια χαρά ξέρει. Το θέμα είναι να υπάρχουν τα λεφτά και φυσικά να μην βάζουν άχρηστους επικεφαλής!

Αιντε καλα! :dizzy: :yahoo: :s_whiteflag