Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#501971
mirage έγραψε:Μάρκο, μια χαρα θα σας κατσει το φευγιο της Ryanair ειδικά αν οντως τα αεροπλανα της ηταν τοσο γεματα.

< >


Εμάς ναι, προφανώς. :innocent: :lol:


Α, κάτι άλλο που διάβασα σε άρθρο που ποσταρίστηκε πιο πριν... Πως λέει υπάρχει απαίτηση παρουσίας πυροσβεστικού όταν ο ανεφοδιασμός γίνεται με τους επιβάτες τριγύρω και αυτό κοστίζει 100 ευρώ στη Φραπόρτ... :lol: Ε... όσο το είδατε το πυροσβεστικό, άλλο τόσο το είδα κι εγώ... Και επειδή εδώ και 2 βδομάδες εκτελώ ειδικές αποστολές και περνάω τις μισές μου μέρες στην πίστα, το τσέκαρα καλά... :innocent: :lol: Δεν λέω ότι δεν υπάρχει η υποχρέωση (φαντάζομαι πως υπάρχει), λέω πως δεν εκπληρώνεται ποτέ... :lol:

Θα ήθελα επίσης να έβλεπα και τις αντιδράσεις των πυροσβεστών αν έπρεπε να πετάγονται στην πίστα κάθε τρεις και λίγο... :innocent: :lol:
Άβαταρ μέλους
By fokion
#501975 κατι μου λεει οτι δε ξερετε τις χρεωσεις Βενιζελου... 500 ευρω ανα τηλεφωνικη συσκευη ( να σου βαλουν)

Απο κει και περα... Οποιος δε θυμαται την κατασταση ( την να το πω ξενοδοχειακη) των αεροδρομιων επι δημοσιων χεριων εθελοτυφλει....
Λιγοι για το κοσμο γκισεδες, συνηθως πενταβρωμικα ειδικά οι τουαλετες που βεβαια ηταν για το 1/10 του κοσμου που φιλοξενουσαν κι απο αυτα οι μισες εκτός λειτουργίας...
Μη ξεχναμε οτι τα αεροδρομια στα 2 πιο δημοφιλή νησια μας ηταν μεσα στα 10 χειρότερα....
Μη ξεχναμε οτι καποιες θεσεις σταθμευσης εμεναν "καβα" για το μεγαλυτερο "πλειοδοτη"
Μη ξεχναμε οτι πολλοι υπαλληλοι της ΥΠΑ παραιτηθηκαν και πηραν τις ιδιες θεσεις στα ιδια αεροδρομια υπο την φραπ πλεον..
Μη ξεχναμε οτι ο Βεν εχει 2 διαδρομους.... για ψαξτε ποιος εχει το μεγιστο αριθμό προσαπογειώσεων την ωρα...
Οχι δεν ειναι ο Βεν με τους 2 διαδρόμους....
Βεβαια η φραπ εσφαξε τη σκιαθο πχ για τη γενική αεροπορια με αυτα που χρεωνει...

απο κει και περα...
το οτι εφυγε η ραιαν απο τα χανια δε λεει και τιποτα αν ολοι οσοι θελουν να εξυπηρετηθουν εξυπηρετουνται...
Δεν ειναι δα και η.... αστυπαλαια να επιδοτείται ωστε να γινεται η πτηση.....

τελικά το θεμα ειναι τι νομιζει ως σημειο ισορροπειας ο καθενας μεταξυ κοστους και προσφερομενων υπηρεσιων...
Άβαταρ μέλους
By corsair
#501984
fokion έγραψε:

Απο κει και περα... Οποιος δε θυμαται την κατασταση ( την να το πω ξενοδοχειακη) των αεροδρομιων επι δημοσιων χεριων εθελοτυφλει....


Την θυμαμαι και ηταν απο αποδεκτή ως καλή κατάσταση. Ποτε μου δεν ειχα ιδιαιτερο παράπονο. Την δουλεία τους την έκαναν. Μιλώ για τα αεροδρόμια Θεσ/νικης και Αθηνών απο το 95 ως και 2017. Για μικρότερα αεροδρόμια δεν ξέρω τι επικρατούσε.
Η κατάσταση για να βελτιωθεί ήθελε χρηστή διαχείριση και οχι ιδιωτικοποιηση για να χρεωνουμε 16 ευρω το ρολο κωλόχαρτο σε κάθε επιβάτη χέσει δε χεσει.
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#502042
mirage έγραψε:H Ryan εκλεισε την βαση που ειχε στα Χανιά. Δεν σταματησε να πετα για Χανιά. Πλακακια ο Λιρις δεν τα κανει με κανενα, ποσο δε μαλλον με την Star που της κατσικωθηκε πλεον στο FRA. H Ryan κλείνει και ανοίγει βασεις κατα το δοκουν με στοχο το μεγιστο κερδος απο τον στολο της. Στην παρουσα φαση της ελειπαν 12 αεροπλανα για τις Γερμανικες βασεις που προφανως μπορει να τα χρησιμοποιησει σε πιο κερδοφόρα δρομολογια απο το Χανια-Αθηνα. Γεματο αεροπλανο δεν σημαινει και μεγιστο κερδος.

< >

Κοίτα.
- Μάιο του 17 παραλαμβάνει η Fraport.
- Καλοκαίρι του 17 αυξάνει τα τέλη σε 13€ ανά επιβάτη.
- Νοέμβριο του 17 βγάζει η Ryan το πρόγραμμα του 18 που κόβει τις χειμερινές πτήσεις για Χανιά και τις επαναφέρει 27/3/18.
- Μαρτιο του 18 βγάζει προσφορές με 15,99€
- 27/3 ξαναρχίζουν οι πτήσεις
- 10/4 ανακοινώνει το κόψιμο των πτώσεων από 1/6/18
- 11/4 ανακοινώνει το κλείσιμο της βάσης στα Χανιά
- Το κόστος παραμένει το ίδιο ανά επιβάτη.

Δεν ήξερε τα κόστη από πρίν? Δεν είχε βγάλει όλο το πρόγραμμα της? Δεν συνέβη κάτι άλλο.
Ή δεν τα βρήκαν με τους τοπικούς και τις χρηματοδοτήσεις και το κόψιμο του χειμώνα ήταν προειδοποίηση ή παίζει μοίρασμα πίτας.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#502281
corsair έγραψε:Η κατάσταση για να βελτιωθεί ήθελε χρηστή διαχείριση και οχι ιδιωτικοποιηση για να χρεωνουμε 16 ευρω το ρολο κωλόχαρτο σε κάθε επιβάτη χέσει δε χεσει.

Χμ... Αυτή τη ΧΡΗΣΤΗ διαχειριση στο δημοσιο ποιος θα την κανει??? Ο διορισμένος από κομματοσκυλο των κομματων?? με τι προσοντα και τι κινητρα?? την αφοσιωση του στα κομματα??? Χωρις αξιολογηση των προσοντων του και τον φοβο της αντικαταστασης του Κανενας δεν θα δυσαρεστησει τις απαιτησεις των λαμογιων της εκάστοτε εξουσιας...
Οσο για το κωλοχαρτο ηταν καλυτερα πριν που δεν υπηρχε και βρωμουσε και εζεχνε η τουαλετα σαν Καλλιοπη στο στρατο??
Άβαταρ μέλους
By corsair
#502297
224v έγραψε:
corsair έγραψε:Η κατάσταση για να βελτιωθεί ήθελε χρηστή διαχείριση και οχι ιδιωτικοποιηση για να χρεωνουμε 16 ευρω το ρολο κωλόχαρτο σε κάθε επιβάτη χέσει δε χεσει.

Χμ... Αυτή τη ΧΡΗΣΤΗ διαχειριση στο δημοσιο ποιος θα την κανει??? Ο διορισμένος από κομματοσκυλο των κομματων?? με τι προσοντα και τι κινητρα?? την αφοσιωση του στα κομματα??? Χωρις αξιολογηση των προσοντων του και τον φοβο της αντικαταστασης του Κανενας δεν θα δυσαρεστησει τις απαιτησεις των λαμογιων της εκάστοτε εξουσιας...
Οσο για το κωλοχαρτο ηταν καλυτερα πριν που δεν υπηρχε και βρωμουσε και εζεχνε η τουαλετα σαν Καλλιοπη στο στρατο??


Το να ανηκει καποιος σε ενα κόμμα, δεν τον κάνει αυτομάτως λαμόγιο. Το πρωτο προσον που πρεπει να διαθετει κανεις ειναι η εντιμοτητα και η καλη πιστη (τουλαχιστον σε αυτη την χώρα). Το οποιο κομμα πάντως εχει συμφέρον να μπορει να περηφανεύεται για το έργο ενός στελέχους της.

Οσο για το κωλοχαρτο: Την βρώμα την αντέχω, την κλοπη οχι.

Υποτιθεται οτι ο ιδιωτης θα τα κανει ΚΑΛΥΤΕΡΑ, θα ειναι ποιο ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΣ... και απο αυτό θα κερδίσει. Αμα ειναι να κοπαναμε μια γεναια αυξηση στο κεφάλι για να έχουμε 1 ρολο κωλοχαρτο, τότε να γίνουμε και εμεις μανατζερς να αναλάβουμε την διαχειριση. Δύσκολα θα πεσουμε εξω οταν μονα-ζυγα ειναι δικα μας. Βεβαια δεν φταινε οι Γερμανοι, αλλα αυτοι που τα πουλησαν με τους ορους που τα πουλησαν. Φανταζομαι και το δημοσιο θα μπορουσε να παρεχει περισσοτερα κωλοχαρτα και λάμπες στο 1/3 της κλοπης της Fraport.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#502316
Anonymous Founder έγραψε:Το Δημόσιο έχει πολύ πιο διάφανες διαδικασίες, ο ιδιώτης κάνει ό,τι γουστάρει και συνήθως δίνει τις δουλειές στους κολλητούς. Στο Δημόσιο κάθε προμήθεια γίνεται με διαγωνισμό και ανεβαίνει στην Διαύγεια.
:help:


Ειτε δεν ντρεπεσαι να εξευτελιζεσαι λεγοντας τετοια, ειτε κανεις καποιου ειδους τεστ να δεις ποιος θα τσιμπησει, δεν εξηγειται αλλιως.

Σε καθε περιπτωση αυτο ποτ γραφεις ειναι πιπα ολκης. Το οτι ανεβαι ει κατι στη διαυγεια δεν σημαινει τιποτα για το στησιμο.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#502322
corsair έγραψε:
224v έγραψε:
corsair έγραψε:Η κατάσταση για να βελτιωθεί ήθελε χρηστή διαχείριση και οχι ιδιωτικοποιηση για να χρεωνουμε 16 ευρω το ρολο κωλόχαρτο σε κάθε επιβάτη χέσει δε χεσει.

Χμ... Αυτή τη ΧΡΗΣΤΗ διαχειριση στο δημοσιο ποιος θα την κανει??? Ο διορισμένος από κομματοσκυλο των κομματων?? με τι προσοντα και τι κινητρα?? την αφοσιωση του στα κομματα??? Χωρις αξιολογηση των προσοντων του και τον φοβο της αντικαταστασης του Κανενας δεν θα δυσαρεστησει τις απαιτησεις των λαμογιων της εκάστοτε εξουσιας...
Οσο για το κωλοχαρτο ηταν καλυτερα πριν που δεν υπηρχε και βρωμουσε και εζεχνε η τουαλετα σαν Καλλιοπη στο στρατο??


Το να ανηκει καποιος σε ενα κόμμα, δεν τον κάνει αυτομάτως λαμόγιο. Το πρωτο προσον που πρεπει να διαθετει κανεις ειναι η εντιμοτητα και η καλη πιστη (τουλαχιστον σε αυτη την χώρα). Το οποιο κομμα πάντως εχει συμφέρον να μπορει να περηφανεύεται για το έργο ενός στελέχους της.

Οσο για το κωλοχαρτο: Την βρώμα την αντέχω, την κλοπη οχι.

Υποτιθεται οτι ο ιδιωτης θα τα κανει ΚΑΛΥΤΕΡΑ, θα ειναι ποιο ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΣ... και απο αυτό θα κερδίσει. Αμα ειναι να κοπαναμε μια γεναια αυξηση στο κεφάλι για να έχουμε 1 ρολο κωλοχαρτο, τότε να γίνουμε και εμεις μανατζερς να αναλάβουμε την διαχειριση. Δύσκολα θα πεσουμε εξω οταν μονα-ζυγα ειναι δικα μας. Βεβαια δεν φταινε οι Γερμανοι, αλλα αυτοι που τα πουλησαν με τους ορους που τα πουλησαν. Φανταζομαι και το δημοσιο θα μπορουσε να παρεχει περισσοτερα κωλοχαρτα και λάμπες στο 1/3 της κλοπης της Fraport.


Ναι θα μπορουσε ισως αλλα ΤΟΣΑ χρονια ΔΕΝ το εκανε... γιατι αραγε?? είναι τοσο δυσκολο να βρει μελος του κομματος που να κανει καλη δουλεια και να παρει το κομμα τα ευσημα??
Ισως μου πεις ότι δεν το εκανε για να ερθει η στιγμη να τα πουλησει... ώστε καποιος να φαει το κατι τις του.... Εγω παλι λεω ότι το κάθε Αρχηδιον (μικρη εξουσια ) ΔΕΝ θελει να κανει τιποτα ώστε να αλλαξει κατι.... προς το καλλυτερο, ετσι από ανηξηγητη κατ'εμε |λογοκρισία| του. Αυτό μας εφτασε εδώ που φτασαμε... Ακομα και να υπηρχαν ατομα σωστα (που σιγουρα υπηρχαν σε όλα τα κομματα που περασαν από την εξουσια) Οι μηχανισμοι των κομματων τα επνιξαν ώστε να μην ξεχωρισει κανενας και ζητησει ψηφουλακια ... Εξηγηστε μου σας παρακαλω αυτή την κατασκευή στο Καρπενησι μεσα στη πολη!!!! ...πως εφτασε σε αυτό το σημειο η κατασκευή για να την σταματησουν??? αν την σταματησαν και δεν φαληρισε ο "επενδυτης'" τρομαρα του... Εχουμε Κρατος Διοικηση?? Τι εχουμε??? παπαρια μαντολες εχουμε!!!! σαν Κρατος, ουτε περιπτερο δεν μπορούμε να στησουμε και βγαλουμε φραγκα...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By melos86
#502324
trident1971 έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Το Δημόσιο έχει πολύ πιο διάφανες διαδικασίες, ο ιδιώτης κάνει ό,τι γουστάρει και συνήθως δίνει τις δουλειές στους κολλητούς. Στο Δημόσιο κάθε προμήθεια γίνεται με διαγωνισμό και ανεβαίνει στην Διαύγεια.
:help:


Ειτε δεν ντρεπεσαι να εξευτελιζεσαι λεγοντας τετοια, ειτε κανεις καποιου ειδους τεστ να δεις ποιος θα τσιμπησει, δεν εξηγειται αλλιως.

Σε καθε περιπτωση αυτο ποτ γραφεις ειναι πιπα ολκης. Το οτι ανεβαι ει κατι στη διαυγεια δεν σημαινει τιποτα για το στησιμο.

Εγω λογικο το βρισκω!
Στην περιπτωση ιδιωτη δεν μας ενδιαφερουν οι διαδικασιες! Δικο του το χρημα, δικο του και το ρισκο, δικη του και η επιλογη σε ποιον θα δωσει τις δουλειες! Ειτε ειναι κολλητος του ειτε αδερφος του ειτε ειτε ειτε!
Εκει που χρειαζεται διαφανεια ειναι στο δημοσιο που το χρημα ανηκει σε ολους μας και καποια απλα το διαχειριζονται...
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#502330
melos86 έγραψε:
trident1971 έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Το Δημόσιο έχει πολύ πιο διάφανες διαδικασίες, ο ιδιώτης κάνει ό,τι γουστάρει και συνήθως δίνει τις δουλειές στους κολλητούς. Στο Δημόσιο κάθε προμήθεια γίνεται με διαγωνισμό και ανεβαίνει στην Διαύγεια.
:help:


Ειτε δεν ντρεπεσαι να εξευτελιζεσαι λεγοντας τετοια, ειτε κανεις καποιου ειδους τεστ να δεις ποιος θα τσιμπησει, δεν εξηγειται αλλιως.

Σε καθε περιπτωση αυτο ποτ γραφεις ειναι πιπα ολκης. Το οτι ανεβαι ει κατι στη διαυγεια δεν σημαινει τιποτα για το στησιμο.

Εγω λογικο το βρισκω!
Στην περιπτωση ιδιωτη δεν μας ενδιαφερουν οι διαδικασιες! Δικο του το χρημα, δικο του και το ρισκο, δικη του και η επιλογη σε ποιον θα δωσει τις δουλειες! Ειτε ειναι κολλητος του ειτε αδερφος του ειτε ειτε ειτε!
Εκει που χρειαζεται διαφανεια ειναι στο δημοσιο που το χρημα ανηκει σε ολους μας και καποια απλα το διαχειριζονται...

Η φαση ειναι "τι καλα που ηταν με το δημοσιο" διαφανεια και αξιοπιστια κλπ
Μιλαμε για ματζικ λαιφ.

Διαβασε απο εδω viewtopic.php?f=9&t=141&start=5565#p501205 να δεις που το παει :lol:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#502340
melos86 έγραψε:Στην περιπτωση ιδιωτη δεν μας ενδιαφερουν οι διαδικασιες! Δικο του το χρημα, δικο του και το ρισκο, δικη του και η επιλογη σε ποιον θα δωσει τις δουλειες! Ειτε ειναι κολλητος του ειτε αδερφος του ειτε ειτε ειτε!


E.... δεν πάει καθόλου έτσι... 2 παραδείγματα:

1) Τράπεζες. Δικά τους τα χρήματα, κάνουν ότι γουστάρουν έτσι;;; Στα @@ μας αν μία ιδιωτική τράπεζα δίνει θαλασσοδάνεια σε όποιον μιλάει Ελληνικά, έτσι;;; Όταν όμως έσκασαν από τις άπειρες |λογοκρισία| που έκαναν επί χρόνια, ποιος τις ξεχρέωσε;;; Ποιος θα είχε πρόβλημα αν η τράπεζα Πειραιώς πχ χρεωκοπούσε;;; Μήπως οι καταθέτες της;;; Μήπως η εθνική οικονομία;;; :s_wink

2) Για να μείνουμε στη Φραπόρτ (η οποία παρεπιπτόντως λειτουργεί με πολύ περισσότερο προσωπικό απ' ότι λειτουργούσε το αεροδρόμιο η ΥΠΑ), αν δίνει μισθάρες στους μανατζαρέους της, δίνει δουλειές μόνο στους κολλητούς (με τιμές στο θεό) και αύριο γυρίσει και αυξήσει ΚΑΙ ΑΛΛΟ τα τέλη, τα ενοίκια και γενικά τα κόστη του αεροδρομίου, δεν θα μας επηρρεάσει όλους;; Από τους επιβάτες που θα πληρώνουν ακριβό εισητήριο, μέχρι την οικονομία της πόλης από τους τουρίστες που θα δουν ακριβό εισητήριο και θα παν αλλού.. :s_wink


Άρα, ΟΧΙ, προφανώς και ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ αν ο ιδιώτης είναι σωστός και αποδοτικός! :protest: Για να μην αναφέρω ποιος θα πληρώνει επιδόματα ανεργίας για τους εργαζόμενους που θα απολύσει ο μη αποδοτικός ιδιώτης αν / όταν κλείσει...
Άβαταρ μέλους
By melos86
#502343 Υπαρχουν διαφορες αποψεις και γνωμες! Ολοι δικαιουνται απο μια ασχετως αν δεν συμφωνουμε ολοι...
Σαφεστατα υπαρχει και ενας πυρηνας που ηταν ευχαριστημενος με αυτη τη μετριοτητα που επικρατουσε τοσα χρονια! Ειτε γιατι βολευοταν απο αυτη την κατασταση ως εργαζομενος που απολαμβανε ενα περιβαλλον χωρις πολυ δουλεια, χωρις ελεγχο με τα κρατικα χρηματα να μπαινουν καθε μηνα υπο την μορφη του μισθου ειτε γιατι συνεργαζοταν με τετοιους ανθρωπους και εργαζοταν σε αντιστοιχους ρυθμους ειτε μιλαμε για εναν δημαρχο μιας τουριστικης περιοχης που επειδη εχασε το ερισμα που ειχε στο αεροδρομιο (διορισμοι, ελεγχος για λογαριασμο των "φιλων" του τουριστικου κλαδου, μιζες απο τα εργα οταν αυτα γινονταν κλπ κλπ) ειτε μιλαμε για ανθρωπους που απλα επιθυμουν την κρατικη περιουσια να υπολειτουργει και να προαγει σκανδαλα αρκει να μην παει σε χεριο ιδιωτων για πολιτικους λογους!

Υπαρχουν βεβαια και ολοι οι υπολοιποι που απλα βαρεθηκαν να ζουν στην κρατικη μετριοτητα, παρεα με τους κρατικοδιαιτους και μονιμως κουρασμενους και αδικημενους υπαλληλους του δημοσιου τομεα και επιθυμουν καλυτερες συνθηκες για τον πελατη, επενδυσεις και επιτελους μια ευγενικη υποδοχη με μια καλημερα απο το προσωπικο των αεροδρομιων!

Ολες οι αποψεις σεβαστες... Δεν νομιζω φυσικα οτι καποιος απο την μια πλευρα θα αλλαξει γνωμη σε καποιον απο την αλλη πλευρα!
Οποτε απλα διαβαζεις για να περναει η ωρα και λες και την αποψη σου που και που για να υπαρχει μια ροη!
Άβαταρ μέλους
By melos86
#502349
markvag έγραψε:
melos86 έγραψε:Στην περιπτωση ιδιωτη δεν μας ενδιαφερουν οι διαδικασιες! Δικο του το χρημα, δικο του και το ρισκο, δικη του και η επιλογη σε ποιον θα δωσει τις δουλειες! Ειτε ειναι κολλητος του ειτε αδερφος του ειτε ειτε ειτε!


E.... δεν πάει καθόλου έτσι... 2 παραδείγματα:

1) Τράπεζες. Δικά τους τα χρήματα, κάνουν ότι γουστάρουν έτσι;;; Στα @@ μας αν μία ιδιωτική τράπεζα δίνει θαλασσοδάνεια σε όποιον μιλάει Ελληνικά, έτσι;;; Όταν όμως έσκασαν από τις άπειρες |λογοκρισία| που έκαναν επί χρόνια, ποιος τις ξεχρέωσε;;; Ποιος θα είχε πρόβλημα αν η τράπεζα Πειραιώς πχ χρεωκοπούσε;;; Μήπως οι καταθέτες της;;; Μήπως η εθνική οικονομία;;; :s_wink

2) Για να μείνουμε στη Φραπόρτ (η οποία παρεπιπτόντως λειτουργεί με πολύ περισσότερο προσωπικό απ' ότι λειτουργούσε το αεροδρόμιο η ΥΠΑ), αν δίνει μισθάρες στους μανατζαρέους της, δίνει δουλειές μόνο στους κολλητούς (με τιμές στο θεό) και αύριο γυρίσει και αυξήσει ΚΑΙ ΑΛΛΟ τα τέλη, τα ενοίκια και γενικά τα κόστη του αεροδρομίου, δεν θα μας επηρρεάσει όλους;; Από τους επιβάτες που θα πληρώνουν ακριβό εισητήριο, μέχρι την οικονομία της πόλης από τους τουρίστες που θα δουν ακριβό εισητήριο και θα παν αλλού.. :s_wink


Άρα, ΟΧΙ, προφανώς και ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ αν ο ιδιώτης είναι σωστός και αποδοτικός! :protest: Για να μην αναφέρω ποιος θα πληρώνει επιδόματα ανεργίας για τους εργαζόμενους που θα απολύσει ο μη αποδοτικός ιδιώτης αν / όταν κλείσει...

Μα στα λογια μου ερχεσαι! Απο τη στιγμη που οι τραπεζες δεχτηκαν κρατικο χρημα για να μεινουν ζωντανες τοτε επιμενεις να λειτουργουν με την μεγιστη διαφανεια για να ελεγχεις αυτο το χρημα... Η αποψη μου βεβαια ειναι οτι σαν ιδιωτικες επιχειρησεις επρεπε να κλεισουν οπως μια οποιαδηποτε κακοδιαχειριζομενη επιχειρηση και οχι να διατηρηθουν με καθε κοστος! Τα θαλασσοδανεια θα επρεπε να πληρωθουν απο τις περιουσικα στοιχεια που κατειχε η οποιαδηποτε τραπεζα και οχι απο τον κρατικο προυπολογισμο!

Σου ειπα και σε παλαιοτερα ποστ, προσωπικα πριν κρινω την οποιαδηποτε φραπορτ θα ηθελα να δω το εργο της! Η αυξηση στα κομιστρα δεν ειναι κατι απαραιτητα κακο... Θα φανει σε βαθος χρονου! Προτιμω ομως 14 ευρω ακριβοτερο εισητηριο και να μπαινω σε ενα ευρωπαικο αεροδρομιο παρα το χαλι που συναντας σε πολλα απο τα 14 αυτα αεροδρομια! (της θεσσαλονικης ειναι απο το ωραιοτερα ουτως η αλλως!!) Αδυνατω να πιστεψω ομως οτι μια επιχειρηση που διαχειριζεται το αεροδρομιο της Φρανκφουρτης δεν ξερει να διαχειριστει σωστα 14 περιφερειακα αεροδρομιακια στην ψωροκωσταινα και ηξερε η πρωην κρατικη διοικηση!
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#502350
markvag έγραψε:
melos86 έγραψε:Στην περιπτωση ιδιωτη δεν μας ενδιαφερουν οι διαδικασιες! Δικο του το χρημα, δικο του και το ρισκο, δικη του και η επιλογη σε ποιον θα δωσει τις δουλειες! Ειτε ειναι κολλητος του ειτε αδερφος του ειτε ειτε ειτε!


E.... δεν πάει καθόλου έτσι... 2 παραδείγματα:

1) Τράπεζες. Δικά τους τα χρήματα, κάνουν ότι γουστάρουν έτσι;;; Στα @@ μας αν μία ιδιωτική τράπεζα δίνει θαλασσοδάνεια σε όποιον μιλάει Ελληνικά, έτσι;;; Όταν όμως έσκασαν από τις άπειρες |λογοκρισία| που έκαναν επί χρόνια, ποιος τις ξεχρέωσε;;; Ποιος θα είχε πρόβλημα αν η τράπεζα Πειραιώς πχ χρεωκοπούσε;;; Μήπως οι καταθέτες της;;; Μήπως η εθνική οικονομία;;; :s_wink

2) Για να μείνουμε στη Φραπόρτ (η οποία παρεπιπτόντως λειτουργεί με πολύ περισσότερο προσωπικό απ' ότι λειτουργούσε το αεροδρόμιο η ΥΠΑ), αν δίνει μισθάρες στους μανατζαρέους της, δίνει δουλειές μόνο στους κολλητούς (με τιμές στο θεό) και αύριο γυρίσει και αυξήσει ΚΑΙ ΑΛΛΟ τα τέλη, τα ενοίκια και γενικά τα κόστη του αεροδρομίου, δεν θα μας επηρρεάσει όλους;; Από τους επιβάτες που θα πληρώνουν ακριβό εισητήριο, μέχρι την οικονομία της πόλης από τους τουρίστες που θα δουν ακριβό εισητήριο και θα παν αλλού.. :s_wink


Άρα, ΟΧΙ, προφανώς και ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ αν ο ιδιώτης είναι σωστός και αποδοτικός! :protest: Για να μην αναφέρω ποιος θα πληρώνει επιδόματα ανεργίας για τους εργαζόμενους που θα απολύσει ο μη αποδοτικός ιδιώτης αν / όταν κλείσει...


Μας νοιάζει και μας παρανοιάζει γιατί ο εν λόγω ιδιώτης δεν είναι ένα μαγαζί που πουλάει πατάτες και η αύξηση του κόστους της πατάτας θα έχει αντίκτυπο μόνο στον ίδιο και στον ανταγωνισμό του απέναντι στην αγορά.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν υπάρχει ανταγωνισμός (εκ της συμβάσεως- απαγορεύεται δηλ. να πάω να φτιάξω κι εγώ ένα αεροδρόμιο στα Χανιά, αλλά και πρακτικά ) και άρα το επιπλέον κόστος θα το επωμιστεί αναγκαστικά ο πολίτης.
Αλλά δυστυχώς ούτε στη διαγωνιστική διαδικασία από το δημόσιο προς τη Φραπορτ υπήρχε ανταγωνισμός οπότε οι τύποι αυτοί μπορούν να κάνουν ό.τι γουστάρουν.
Είναι ακριβώς αυτό που λέω χρόνια τώρα για τα ΣΔΙΤ (και το επιβεβαίωσε και η επιτροπή για τα ΣΔΙΤ της ΕΕ - το link το έχω βάλει στο τοπικό με τους αυτοκινητόδρομους) ότι δηλαδή μειώθηκε ή μηδενίστηκε ο ανταγωνισμός στη διαγωνιστική διαδικασία με αποτέλεσμα όλες αυτές οι υποδομές (δρόμοι-αεροδρόμια κλπ) να κοστίζουν στο τέλος της ημέρας πολύ πιο ακριβά για τον πολίτη και το κράτος ενώ υποτίθεται ο στόχος ήταν ο αντίθετος. Κοινώς αυτό που έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας εδώ μέσα:
ΙΔΙΩΤΕΣ Ε?
ΝΑ!!! :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#502351 [quote="melos86"Αδυνατω να πιστεψω ομως οτι μια επιχειρηση που διαχειριζεται το αεροδρομιο της Φρανκφουρτης δεν ξερει να διαχειριστει σωστα 14 περιφερειακα αεροδρομιακια στην ψωροκωσταινα και ηξερε η πρωην κρατικη διοικηση![/quote]

Την ίδια αδυναμία έχω κι εγώ και όσοι το ζούμε από μέσα καθημερινά, πίστεψέ με... :lol: :lol:

Τα πράγματα που βλέπουμε, απλά είναι απιστευτα ώρες ώρες... :lol: :lol: