Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#519673 Ένα μικρό update από την αγαπημένη μου εταιρεία διαχείρισης αεροδρομίων. Για να πάρουμε το Χ χαρτί, χρειάζεται να καταθέσουμε τα α, β, γ, δ, ε και στ έγγραφα και να περιμένουμε να γίνει έλεγχος, εγκρίσεις, κτλ. ΟΚ. Με το κακό και γραφειοκρατικό δημόσιο αυτό έπαιρνε 15 μέρες. Με τον καλό και αποδοτικό ιδιώτη από 40 μέρες (το minimum) μέχρι και 9 μήνες (δεν αστειεύομαι).

ΑΛΛΑ, η διαδικασία μπορεί να ξεκινήσει με τα α και β χαρτιά μόνο και τα υπόλοιπα όταν έρθει η έγκριση. ΟΚ; ΟΚ... Πάει λοιπόν σήμερα ο καϋμένος ο markvag με τα α και β χαρτιά και παίρνει την απάντηση: Α... όχι, χρειαζόμαστε και τα γ και δ... :s_mad :s_mad :s_mad :s_mad :s_mad :s_mad :s_mad :s_mad :s_mad :s_mad

Από πότε; Αφού είχαμε πει πως...
Ε, άλλαξε ( :roll: ). Τώρα θέλω τα α, β, γ και δ και μετά ξεκινάει η διαδικασία.

Εγώ: :s_crazy :s_whiteflag :s_wacko :s_sarcastic :s_shout :s_shout :s_shout :s_shout :s_shout

Μόνιμη κατάσταση. Πας και ρωτάς τι σκατά κωλόχαρτα θέλουν και ΚΑΘΕ φορά, σου λένε άλλα... ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ όμως... :vava: :tomato: :s_mad


Ξαναλέω: χίλιες, όχι χίλιες, άπειρες φορές καλύτερα και λιγότερο γραφειοκρατικά με τη δημόσια ΥΠΑ. ΠΟΤΕ στα 3 χρόνια που έκανα ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ με την ΥΠΑ δεν αντιμετώπισα τέτοια προβλήματα. Οι διαδικασίες ήταν ΠΑΝΤΑ σταθερές, οι χρόνοι ανταπόκρισης πολύ πιο μικροί και φυσικά ΠΑΝΤΑ υπήρχε ευελιξία και διάθεση για συνεργασία και βοήθεια. ΠΑΝΤΑ.


Α! και φυσικά ΠΡΕΠΕΙ να βάψουμε το τέρμιναλ ΣΤΟ ΜΕΣΟ ΤΗΣ ΚΩΛΟΣΕΖΟΝ που γίνεται της ΠΟΠΗΣ στην πίστα και να μην μπορούμε να παρκάρουμε τα αμάξια μέσα (που εκεί πάμε ΜΟΝΟ για δουλειές, είναι αμάξια που χρησιμοποιούνται για τη δουλειά). :s_whiteflag 1,5 χρόνο δεν μπορούσαμε να πάρουμε ένα στουπέτσι να βάψουμε, έπρεπε να περάσει η μισή σεζόν! :s_whiteflag :s_sarcastic


Αλλά ' νταξ'... ιδιωτικές επενδύσεις (με δικά μας λεφτά), πιο αποδοτικοί (2-10πλάσιες τιμές :s_sarcastic και από 15 μέρες ανταπόκριση πήγαμε σε μήνες :s_sarcastic )... Αλλά φτιάξαμε τη χέστρα. :svivhaha: Και ελέγχουμε αν φοράν όλοι φωσφορίζων γιλέκο... :s_sarcastic
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#520044 https://www.naftemporiki.gr/finance/sto ... eisitirion

Tripsta - Airtickets: Ριζική αναδιάρθρωση και αναστολή έκδοσης νέων εισιτηρίων

Δυστυχώς, όμως, συγκεκριμένοι συνεργάτες, προσδοκώντας σε πρόσκαιρα οφέλη, αντί να σταθούν αρωγοί, υπονόμευσαν οποιοδήποτε σχεδιασμό και με απαράδεκτο τρόπο έπληξαν την επιβίωση των δύο εταιρειών. Το αποτέλεσμα ήταν να δημιουργήσουν ένα τόσο ασφυκτικό πρόβλημα ρευστότητας, που κατέστησε αδύνατη τη συνέχιση της εύρυθμης λειτουργίας τους.
Άβαταρ μέλους
By Red Garland
#520511 Ψιλοάσχετη πληροφορία.
Το 2016 οι εταιρίες με τις μεγαλύτερες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου (για πτήσεις εντός Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου)
ήταν η Ryanair και η Easyjet.

Εικόνα
Εικόνα
source
Άβαταρ μέλους
By fokion
#520515 Λογικό απο μια αποψη αν και πιο σωστο θα ηταν αν η μελετη εκανε αναγωγή σε "ανθρωποχιλιόμετρο' γιατι δεν ειναι μονο οι περισσότεροι επιβατες αλλα και το 'μηκος' καθε ταξιδιου...
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#520631
corsair έγραψε:H θέση σου αυτη ειναι ασύμβατη με το φορουμ αυτο :rtfm: Εμεις εδώ θελουμε gossip aviation news. Αμα βαριεσαι αφορητα, φύγε να στειλουμε τον Μάρκο να μας τα λεει με το Νϊ και με το Σιγμα :inlove:

Άντε, να σας δώσω και την πληροφορία, PAN-PAN χθες στο Ηράκλειο, ένα B738 με μισά μόνο flaps έκανε go-around και επέστρεψε για προσγείωση, αφού έκανε τα τσεκ του στο holding. Το emergency το δήλωσε όντας στην τελική.
Λόγω του μπαχάλου που επικράτησε (στον αέρα), 5 αεροπλάνα στο holding πίσω του. Ο 3ος (και πάλι Β738, Ρώσος) δηλώνει short of fuel, προτού προσγειωθεί το PAN-PAN. Μια όμορφη κατάσταση :-)
Στο έδαφος, Σαββάτο βράδυ τώρα σκεφτείτε, η πιο hot βάρδια όλης της βδομάδας, καμιά 10-15 πτήσεις χάνουν τα πλάνα τους και αλαλάζουν στις συχνότητες.
Όλοι προσγειώθηκαν με ασφάλεια και γρήγορα.

Το ζόρι είναι τι έπεται των emergency, πώς αποκαθίσταται η ροή της κυκλοφορίας, αυτών που έρχονται (και στριμώχνονται σε ένα κομμάτι ουρανού) και αυτών που φεύγουν (που ξαφνικά οι χρόνοι των πλάνων τους εκτοξεύονται 1h+ πίσω, όπου πέφτουν πάνω στα επόμενα, κλπ). Η πίστα να στενάζει από έλλειψη χώρου, το ίδιο και ο αέρας.
Πυρετός το Σαββατόβραδο :lol:
Άβαταρ μέλους
By corsair
#520635
JarnoT έγραψε:
Το ζόρι είναι τι έπεται των emergency, πώς αποκαθίσταται η ροή της κυκλοφορίας, αυτών που έρχονται (και στριμώχνονται σε ένα κομμάτι ουρανού) και αυτών που φεύγουν (που ξαφνικά οι χρόνοι των πλάνων τους εκτοξεύονται 1h+ πίσω, όπου πέφτουν πάνω στα επόμενα, κλπ). Η πίστα να στενάζει από έλλειψη χώρου, το ίδιο και ο αέρας.
Πυρετός το Σαββατόβραδο :lol:


Jarno... ακου τώρα απο τον πιο εμπειρο Corsair :shifty: : H τεχνική λέγεται elephant walk. Θα τα σαλαγίσεις ολα τα γίδια που ναι για departure μαζι και με ενα minimum spacing 30 secs θα φευγουν ο ενας πισω απο τον αλλο. Θα ναι λιγο bumpy ride απο τα wake turbulence αλλα εκει θα ξεχωρίσουν και αυτοι που πήραν τα φτερα με την αξία τους

Θα σε βοηθησει αρκετα αυτο: https://youtu.be/giDcZ3y-bzU?t=42
Happy to be of assistance. Οτι αλλο θες ρωτα :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#520940 corsair κέρδισες στο Pilot for a day ; Εκεί θα ήταν γαμώ τις εμπειρίες :metalo:

Ο Ρώσος δεν είχε καμιά βότκα να ρίξει στο ντεπόζιτο; :shifty:
Άβαταρ μέλους
By fokion
#521696 το ειχαμε κανει μια φορά στο τατοι οταν επρεπε να διωξουμε 15 ιδιωτικά fly in μεσα σε 30 λεπτά.
τα ειχαμε ντανιασει στους συνδετήριους τα πιο βαρια στο πιο μακρυνό κ.λ.π. αλλα θες γατονια πυργαιους....

και βεβαια πιλοτους με νιονιο κι ογι να του λες ανεβα 500 και στροφη αριστερα κι αυτος να πηγαινει δεξια....
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#521712
corsair έγραψε:Jarno... ακου τώρα απο τον πιο εμπειρο Corsair :shifty: : H τεχνική λέγεται elephant walk. Θα τα σαλαγίσεις ολα τα γίδια που ναι για departure μαζι και με ενα minimum spacing 30 secs θα φευγουν ο ενας πισω απο τον αλλο. Θα ναι λιγο bumpy ride απο τα wake turbulence αλλα εκει θα ξεχωρίσουν και αυτοι που πήραν τα φτερα με την αξία τους

Ακούω και καταγράφω. Ότι τα διώχνεις, τα διώχνεις. Υπάρχει δυστυχώς αυτή κατάρα/ευλογία στην πολιτική κυκλοφορία που λέγεται CTOT και σαν σπαθί σου κόβει τα χέρια, και αντίστοιχα δύσκαμπτοι flow manager στας Αθήνας που σε τέτοιες περιπτώσεις δεν ενεργούν για εξαιρέσεις.
fokion έγραψε: αλλα θες γατονια πυργαιους....

Υπερψηφίζω και υπογράφω. Όταν όλα καίνε, σε αέρα και έδαφος, ο ρόλος του πυργαίου είναι ο πιο κρίσιμος. Να πήξει το σύστημα ή να το αποφορτίσει. Πάντα σε συνεργασία, προφανώς, αλλά είναι και ο μόνος που δουλεύει με margins δευτερολέπτων. Κι αν δεν αναλάβει ελεγχόμενα "ρίσκα" δεν..
Άβαταρ μέλους
By markvag
#521847 Η φωτιά είναι η λύση στο πρόβλημά σου. :s_wink Όσο έχει φωτιά δεν έχεις πρόβλημα. Άμα πάει να σβήσει ρίξτε λίγο ακόμα καύσιμο. :s_wink Μην ξεχάσετε κανένα αεροπλάνο με εξωτερική επένδυση σε κοψίδια, κρίμα είναι οι πυροσβέστες να μείνουν νηστικοί. :rtfm:

Done :s_cool . Όλα εγώ θα τα λύνω εδώ μέσα πια;;; :roll:


Κάτι άλλο, τώρα που έχω ρέντα; :twisted: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By krom
#522640 Πέτυχα κάτι τρελά pdf με σουπεραναλυτικές περιγραφές, σχέδια και φωτό από πυρηνικούς turbojet.

Εικόνα

http://www.holosgen.com/about-us-1-2/


APEX-901: Comprehensive Technical Report, General Electric Direct-Air-Cycle Aircraft Nuclear Propulsion Program, Program Summary and References
http://www.osti.gov/scitech/servlets/purl/1048124

APEX-908 Part B: XNJ140E Nuclear Turbojet Section 4 - Reactor
http://www.osti.gov/scitech/servlets/purl/12555356

APEX-908 Part C: XNJ140E Nuclear Turbojet, Section 5, Shield; Section 6, Turbomachinery; Section 7. Control System
http://www.osti.gov/scitech/servlets/purl/12475089

APEX-910: Aircraft Nuclear Propulsion Application Studies
http://www.osti.gov/scitech/servlets/purl/1048126

APEX-913: Metallic Fuel element Materials
http://www.osti.gov/scitech/servlets/purl/12475098

APEX-918: Reactor & Shield Physics
http://www.osti.gov/scitech/servlets/purl/4491615

APEX-919 : Aerothermodynamics,
http://www.osti.gov/scitech/servlets/purl/1048135
Άβαταρ μέλους
By Morx
#522659 Αππαπαπαπαπαπαπαπαπαπα !!!!

ΚΡΥΨΤΕ ΤΟ ΠΟΣΤ !!!!

Θα βγουν τιποτα ψεκασμενοι τωρα και θ'αρχισουν "OMG μας ψεκαζουν με ραδιερνεργα κλπ" ποιος τους ακουει μετα!!!
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#522702
Morx έγραψε:Θα βγουν τιποτα ψεκασμενοι τωρα και θ'αρχισουν "OMG μας ψεκαζουν με ραδιερνεργα κλπ" ποιος τους ακουει μετα!!!


Μετανοείτε. :help:


Εικόνα

Eίναι το Β-36 που αναφέρεται στο άρθρο, και εδώ η ιστορία του: http://www.aviation-history.com/article ... erican.htm