- 15 Ιούλ 2019, 22:56
#595338
markvag έγραψε: Ή εναλλακτικά μπορεί να μετατραπεί σε cargo ή / και να πετάει σε πιο "χαλαρές" περιοχές (πχ Αφρική).
Spot on!!!!!!!!!
πρακτικά - οπως και τα αυτοκίνητα - οσο υπάρχουν ανταλλακτικά ( και λεφτά) ενα αεροπλάνο μπορεί να πεταει για πάντα....
Πχ πολλά Α7 "κατσαρολιαστικαν" γιατι αν και ειχαν ώρες υπόλοιπο δεν υπήρχαν διαθέσιμα ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ανταλλακτικά..
Το ιδιο και με πολλά F1 όπου αν τρέχαμε την αναβάθμιση τους στον καιρό της θα πέταγαν επιχειρησιακά περίπου μεχρι το 2003... Θυμιζω εδω οτι οι Αμερικάνοι αγόρασαν καμιά 60αρια από Γαλλια και αλλου για να τα εχουν ως aggressor....... ( προφανως με αναβαθμίσεις)
επίσης οι ασφαλιστικές δεν είναι η Εθνικη Ασφαλιστική
ειναι συνήθως εταιρείες που εχουν εξειδικευμένο εστω τμημα όπου συνοδεία για το νεο ασφάλιστρο παει και το log book......... ( και η ειδησεογραφία...
)
Συνήθως οι λογοι απόσυρσης ειναι αλλοι
ΠΧ 2. Τα Χιουι πανε προς απόσυρση οχι γιατί δεν υπάρχουν ανταλλακτικά - υπάρχουν ακομα και κινητήρες "στη λαδοκολα" - αλλα η τεραστια για το εργο που μπορούν να προσφέρουν κατανάλωσή τους και κοστος ανα ωρα πτησης...
Στα πολιτικά αεροσκάφη λογος αγοράς νεου μοντέλου ειναι η μειωμένη κατανάλωση ( = κόστος καυσίμων ) και ο θόρυβος, μια και πολλά αεροδρόμια ( Ελ Βεν περιλαμβανομενου δυστυχώς ) εχουν θεμα........
Γι αυτό στις περισσότερες εταιρείες ικανό μερους του στολου τους ειναι με leasing ή νοικιάρικα ( dry or wet) με οποιοδήποτε αλλο τροπο....