Πάντως εγώ θα το ρίσκαρα, γενικά είναι σχετικά ανεκτικοί, τουλάχιστον στο Αθήνα - ΧΧΧΧ. Στο ΧΧΧΧ-Αθήνα μάλλον όχι.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Dimitris_P έγραψε:Μιας και μιλάμε για Aegean, λένε ότι μπορείς να προσθέσεις μεγάλη βαλίτσα εώς 2 ώρες πριν την πτήση. Μπορείς να προσθέσεις ΑΦΟΥ έχεις κάνει το web ή mobile checkin ;Κ για ποιο λόγο να το αφήσεις για τελευταία στιγμή;
.
markvag έγραψε:Δεν κατάλαβα ποιο το πρόβλημα με τα Airbus, αλλά ΟΚ, όπως νομίζετε...Boring, no variety etc
GTS έγραψε:Παντως να εχετε υποψιν οτι υπαρχουν ασφαλειες που σου επιτρεπουν μεχρι και να αλλαξεις και γνωμη και να μην πεταξεις και πληρωνουν τα παντα, ειναι αρκετα κοινες αν θελεις να αγορασεις εισητηριο και δεν εισαι ακριβος σιγουρος για το προγραμμα σου.
Δεν έχω δει ποτέ μου ασφάλεια που να πληρώνει claim με αιτιολογία "άλλαξα γνώμη γιατί έτσι", πόσο μάλλον να είναι αρκετά κοινές. Αυτό δεν νοείται ως travel disruption, ενώ το άλλο σενάριο που αναφέρεις (καθυστέρησε η 1η πτήση) κατά πάσα πιθανότητα καλύπτεται (ανάλογα με τους όρους του συμβολαίου). Αν ίσχυε κάτι τέτοιο που λες, τότε δεν θα υπήρχε λόγος ύπαρξης για τα fully flexible (Y fare class κλπ) εισητήρια.
Και μια παράκληση, που ταιριάζει και εδώ και στο υπόλοιπο φόρουμ (και γενικώς): όταν γράφετε κάτι, ας είστε λίγο πιο σαφείς.
Έγραψες για το συμβάν παραλείποντας καίριες λεπτομέρειες, τρέχουν οι άλλοι σε συμπεράσματα (εύλογα ή μη, είναι άλλο θέμα) και καταλήγουμε σε ένα κατεβατό από ανούσια και αναίτια ποστάκια-θόρυβο. Πάμε λοιπόν από την αρχή, γράφεις ότι η 2η πτήση ήταν με άλλη εταιρία. Αυτό είναι αδιάφορο, αρκεί να είχαν κλειστεί και οι 2 με το ίδιο εισητήριο. Η easyjet γενικά δεν κάνει codeshare κλπ, αλλά ειδικά στο LGW υπάρχει το GatwickConnectsόπου πληρώνεις ένα έξτρα ποσό (κάπου £20) για εγγυημένη ανταπόκριση. Δεν είναι κανονική ανταπόκριση όπως γίνεται σε άλλα αεροδρόμια, γιατί πρέπει να πάρεις τις αποσκευές σου και να τις ξαναφήσεις στο ειδικό γκισέ, να ξαναπεράσεις security και (αν έρχεσαι απ'έξω) έλεγχο διαβατηρίων, και αν χρειάζεται να αλλάξεις terminal πρέπει να πάρεις το τρενάκι (δεν υπάρχει τρόπος να πας airside, όπως γίνεται λχ. στο Heathrow). Δεν ξέρω πόσο καλά δουλεύει στη πράξη, και μάλλον δύσκολα θα βρω ευκαιρία να το δοκιμάσω γιατί από Φεβρουάριο η Easyjet σταματάει να πετάει προς Gatwick από εδώ (και θα μείνουμε αμανάτι με το Luton ).
Dimitris_P έγραψε:Μπα, δεν λειτουργούν έτσι αυτά. Είναι business
Ήταν προγραμματισμένο να το σταματήσουν. Προκάλεσαν όμως, δοθείσης της ευκαιρίας, το σκηνικό με την Τιμισοάρα ώστε -και καλά-να φάνε κράξιμο και να το παίξουν-και καλά-θιγμένοι για να πιστέψει ο καημένος γκοζμάκης ότι τσαντίστηκε η κυρία Ράιαν και πήρε τα μπογαλάκια της.
Not θα έλεγα
Δουλευόμαστε μου φαίνεται.
markvag έγραψε:Η Aegean είχε θέματα με την επιτροπή ανταγωνισμού και την Κομισιόν όταν αγόρασε την Ολυμπιακή, μιας και είχε μονοπωλιακό ποσοστό της αγοράς στην Ελλάδα (άνω του 80%). Οπότε αφήνει τους μικρούς σαν την Ellinair να γλύφουν κανένα κοκκαλάκι καπ' καπ'...
Τώρα, δεν ξέρω πόσο ελεγχόμενος παίκτης είναι η Ellinair από τον Βακάκη, ίσως εννοείς πως αν θέλει τους σβύνει σε χρόνο dt (που ισχύει προφανώς, όπως και με όλες τις μικρές, Astra, SkyExpress ή όποια άλλη)
Εκεί είναι το πρόβλημα, όταν ένας παίκτης έχει δεσπόζουσα θέση στην αγορά (το ίδιο γίνεται λχ. και με τον ΟΤΕ) οι αρχές τους αναγκάζουν να "αφήνουν χώρο" για τον ανταγωνισμό. Παρεμπιπτόντως, ταξίδεψα πρόσφατα με Ellinair. ΟΚ, τίμια επιλογή αλλά οι καραμελίτσες τους μάραναν.
melos86 έγραψε:Παντως οταν -και αν- ολοκληρωθει η σιδηροδρομικη συνδεση αθηνας θεσσαλονικης με τα γρηγορα τρενα στην πραξη δεν θα εχει νοημα η αεροπορικη συνδεση! Ξερει κανεις πως παει το συγκεκριμενο θεμα?
Όχι βέβαια. Όταν τελειώσει η γραμμή, το τρένο θα γίνει αρκετά πιο ανταγωνιστική επιλογή αλλά και πάλι θα υπάρχει χρησιμότητα για το αεροπλάνο, ως ταχύτερη αλλά κάπως ακριβότερη λύση. Κρίμα βέβαια που η ΤΡΕΝΟΣΕ σταμάτησε τη προσφορά που είχε στο Θεσσαλονίκη-Αθήνα με 9-19-29€ και ουσιαστικά κατουρούσε τα ΚΤΕΛ.
corsair έγραψε:και 1000 αεροσκάφη να χει, αν ολα ειναι 320, ΝΑ ΤΑ ΒΡΑΣΩ. Νυσάφι με αυτο τον καρκίνο.
Οταν θα πάρει κανα wide body ή κανα short-haul regional, ξυπνήστε με
Ο Κορσές έφτασε στο απόγειο όταν η Ολυμπιακή πετούσε τα Α300 στο ATH-SKG.
Zorz έγραψε:Ο Κορσές έφτασε στο απόγειο όταν η Ολυμπιακή πετούσε τα Α300 στο ATH-SKG.
και οταν πεταξα Αγγλια με 340 αλλα και Ροδο με Α300-600R.
Ωραιες εποχες. Γενικα ομως η Aegean ειναι boring as hell. Βρώμισε με 320 και πηγαινει οπου πάει το έρμο... πουθενα αλλου. Θα θελα να δω καποτε να βαζει μερικα δρομολογια μακρυνα με τα αντιστοιχα wide body.
Textbook GTS το συγκεκριμένο, θα διαβάζει και κανένας άσχετος και θα λέει ΣΩΘΗΚΑ
corsair έγραψε:και οταν πεταξα Αγγλια με 340 αλλα και Ροδο με Α300-600R.
Ωραιες εποχες. Γενικα ομως η Aegean ειναι boring as hell. Βρώμισε με 320 και πηγαινει οπου πάει το έρμο... πουθενα αλλου. Θα θελα να δω καποτε να βαζει μερικα δρομολογια μακρυνα με τα αντιστοιχα wide body.
Fleet commonality είναι το όνομα του παιχνιδιού. Δουλεύει για τη Southwest, δουλεύει για την Easyjet, δουλεύει και για την Aegean. Άλλωστε, για regional δεν μπορείς να πεις ότι έχει κακό δίκτυο. Από Εδιμβούργο μέχρι Τζέντα πετάει. Τώρα, αν θέλεις 742 με ελληνική σημαία στο Narita --> αυτά μόνο με ΠΑΣΟΚ.
Ερώτηση: 1 ώρα για ανταπόκριση σε MUC μαζί με έλεγχο διαβατηρίων (από εκτός Σέγκεν) βγαίνει; Δεν έχω πρόσφατη εμπειρία από Μόναχο, έχω χρόνια να περάσω από εκεί. Τουλάχιστον στο FRA πρέπει να τρέξεις, αλλά θυμάσαι προς τα που.
https://www.safetydetective.com/blog/ma ... worldwide/
(*) Ισχύει για το σύστημα amadeus που χρησιμοποιούν πολλές αεροπορικές
My Flickr
Zorz έγραψε:corsair έγραψε:και οταν πεταξα Αγγλια με 340 αλλα και Ροδο με Α300-600R.
Ωραιες εποχες. Γενικα ομως η Aegean ειναι boring as hell. Βρώμισε με 320 και πηγαινει οπου πάει το έρμο... πουθενα αλλου. Θα θελα να δω καποτε να βαζει μερικα δρομολογια μακρυνα με τα αντιστοιχα wide body.
Fleet commonality είναι το όνομα του παιχνιδιού. Δουλεύει για τη Southwest, δουλεύει για την Easyjet, δουλεύει και για την Aegean. Άλλωστε, για regional δεν μπορείς να πεις ότι έχει κακό δίκτυο. Από Εδιμβούργο μέχρι Τζέντα πετάει. Τώρα, αν θέλεις 742 με ελληνική σημαία στο Narita --> αυτά μόνο με ΠΑΣΟΚ.
Ερώτηση: 1 ώρα για ανταπόκριση σε MUC μαζί με έλεγχο διαβατηρίων (από εκτός Σέγκεν) βγαίνει; Δεν έχω πρόσφατη εμπειρία από Μόναχο, έχω χρόνια να περάσω από εκεί. Τουλάχιστον στο FRA πρέπει να τρέξεις, αλλά θυμάσαι προς τα που.
Περασα από Μοναχο στην τελευταια υπερατλαντικη πτηση, δεν θυμαμαι πολλα αλλα δεν ειχα καποιο πρόβλημα. Νομιζω ειχα λιγο παραπανω από 1 ωρα, και λιγο περπατημα ισως να εκανα αλλα όχι πολύ μεγαλη αποσταση.
https://www.euro2day.gr/news/enterprise ... -gram.html
corsair έγραψε:Zorz έγραψε:Ο Κορσές έφτασε στο απόγειο όταν η Ολυμπιακή πετούσε τα Α300 στο ATH-SKG.
και οταν πεταξα Αγγλια με 340 αλλα και Ροδο με Α300-600R.
Ωραιες εποχες. Γενικα ομως η Aegean ειναι boring as hell. Βρώμισε με 320 και πηγαινει οπου πάει το έρμο... πουθενα αλλου. Θα θελα να δω καποτε να βαζει μερικα δρομολογια μακρυνα με τα αντιστοιχα wide body.
Θυμάμαι που πέταγα Λέρο με Dash 8
My Flickr