- 04 Δεκ 2018, 11:11
#553771
224v έγραψε:
Το αεροπλανο ηταν 340 και όχι γερμανικο γερμανοι ηταν οι λειτουργουντες το και εκανα τσιπια… όχι μια αλλα περιπου 4 φορες με το Προεδρικο!!!! Αλλα είναι Γερμανοι και τα κανουν όλα ΠΑΝΤΑ καλα….
Καμία σχέση. Υπάρχουν χίλιοι λόγοι που μία βλάβη μπορεί να εμφανίζεται συνεχώς! Μπορεί να είναι πίσω από το προβληματικό εξάρτημα ένα connector πχ που είναι στα όρια του να κοπεί και τη μία να πιάνει επαφή και την άλλη να χάνει. Έτσι, αλλάζεις το εξάρτημα που νομίζεις πως έχει πρόβλημα, το καινούριο δουλεύει, αλλά μετά από 2-3 πτήσεις ξανά το ίδιο. Ή μπορεί κάτι να γίνεται κάπου αλλού και μία στο τόσο να δίνει πιο πολύ ρεύμα στο συγκεκριμένο εξάρτημα και να το καίει συχνά! Ή μπορεί να συμβαίνουν άλλα χίλια πράγματα! Δεν είναι τόσο απλό, ιδίως τα avionics!
Και φυσικά ΞΑΝΑΛΕΩ πως απλά ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να πλαστογραφηθούν τα δεδομένα συντήρησης και ωρών / κύκλων πτήσης!
Και φυσικά ο μηχανικός, ΙΔΙΩΣ σε αεροπλάνο που χρησιμοποιείται από την ανώτατη ηγεσία μίας χώρας, θα ακολουθήσει
κατά γράμμα το troubleshooting του κατασκευαστή, το οποίο (έκπληξη!) δεν είναι πάντα τέλειο. Και με αυτό εννοώ πως μπορεί να χρειαστεί να αλλάξει αρκετές φορές ένα εξάρτημα και να γίνουν άπειρα troubleshooting μέχρι να βρεθεί που πραγματικά είναι το πρόβλημα. Και εάν το πρόβλημα είναι στην καλωδίωση, εκεί πραγματικά την πάτησε ο μηχανικός, μιας και υπάρχουν άπειρα χλμ καλωδίων στο αεροπλάνο! Ή μπορεί ο κατασκευαστής να μην θεωρεί αφύσικη μία βλάβη στο συγκεκριμένο εξάρτημα πχ ανά 2 μήνες (λογικά όχι, αλλά δεν ξέρω τι προβλέπεται για την συγκεκριμένη βλάβη και τι διαδικασίες troubleshooting προβλέπονται για τη συγκεκριμένη βλάβη!). Μιλάμε για manual χιλιάδων σελίδων τώρα! Το οποίο φυσικά δεν γνωρίζουμε, μιας και ούτε μηχανικοί Airbus A340 είμαστε, ούτε καν ξέρουμε ποιο είναι αυτό το εξάρτημα...
Επίσης, δεν βρίσκω κανένα κακό με το να κάνει μία κυβέρνηση οικονομία χρησιμοποιώντας παλαιότερα αεροπλάνα. Ένα αεροπλάνο, από τη στιγμή που βρίσκεται εντός των προδιαγραφών του, δεν έχει κανένα θέμα να είναι airworthy, με τη σωστή συντήρηση. Και ξαναλέω, πως το ενδεχόμενο στη Γερμανία να μην γίνεται στο ακέραιο σωστή συντήρηση είναι ανύπαρκτο. Όχι εξαιρετικά μικρό, ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ! Ιδίως σε κρατικό αεροπλάνο που χρησιμοποιείται από την ηγεσία της χώρας! Το μόνο ενδεχόμενο λανθασμένης συντήρησης στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι το ανθρώπινο λάθος (που μπορεί να συμβεί στον καθένα προφανώς) ή λάθος οδηγίες του κατασκευαστή (που συμβαίνει καμιά φορά, σπάνια μεν, αλλά μπορεί να συμβεί). Τίποτε άλλο!
Α! Έχω ακούσει και πολύ πιο χοντρές βλάβες σε ολοκαίνουρια αεροπλάνα...
Και φυσικό είναι αυτό, μιας και πολλές βλάβες μπορεί να οφείλονται σε χιλιάδες άλλους λόγους, εκτός από την ηλικία ενός αεροσκάφους! Μην ξεχνάμε πως ένα αεροπλάνο είναι τόσο εξαιρετικά περίπλοκο και έχει τόσα εξαρτήματα που το καθένα έχει ένα ενδεχόμενο βλάβης, που δεν βλέπω κάτι περίεργο σε μία βλάβη, ακόμα και σε μία βλάβη που δεν λέει να σταματήσει να βγαίνει... Γι' αυτό εξάλλου τα αεροπλάνα είναι έτσι σχεδιασμένα που αποκλείεται μία βλάβη να τα ρίξει (εκτός αν μιλάμε για την περίπτωση της περίπτωσης), μιας και σε όλα τα critical συστήματα υπάρχουν 1 με 2 back-up.
Και τέλος να αναφέρω (για ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ) πως όταν θέλουμε να πούμε για το πως θα λειτουργούσε μία αεροπορική εταιρεία, υπό ιδανικές συνθήκες, λέμε "σαν τη Lufthansa"... Και το εμείς αναφέρεται από εμένα που είμαι τσουτσέκι στον χώρο, μέχρι μηχανικούς με 3 και βάλε δεκαετίες εμπειρία!
Στην Ελλάδα μόνο η Aegean είναι στα ίδια επίπεδα λειτουργίας, ούτε καν η Ολυμπιακή δεν πλησίαζε.
Peugeot 206 1.6 110ps => not any more... bye bye...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα