Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By GTS
#528138
Zeus έγραψε:Απ ότι φαίνεται άρχισε και η Aegean να χρεώνει την έξοδο κινδύνου αλλα και της θέσεις μπροστα απο αυτη (πιθανόν ανάλογα και με το ναυλο). Η πτήση λοιπόν σχετικά άδεια και οι δυο σειρές στη δεξιά πλευρά του αεροσκάφους χωρίς επιβάτες. Έρχεται λοιπόν η κοπελίτσα και ρωτάει τον κύριο που καθόταν στη σειρά μου στο διάδρομο αν θέλει να μετακινηθεί στη μια απο τις δυο (στην άλλη έβαλε κάποιον άλλο) για να βοηθήσει σε περίπτωση ανάγκης. Ο κύριος δέχτηκε και μεταφέρθηκε. Βλέπω το σκηνικό φωνάζω την κοπέλα και τη ρωτάω αν έχει τελειώσει το boarding (είχε τελειώσει) κι αν μπορώ να μεταφερθώ κι εγώ σε μια απο τις 4 άδειες θέσεις, για να λάβω την επική απάντηση ότι οι θέσεις χρεώνονται έξτρα (μου έκαναν check in στο γραφείο και δεν το είχα δει) και γι αυτό δεν μπορώ να μεταφερθώ..της λέω μα ειναι άδειες κι έχει ολοκληρωθεί το boarding δεν βγάζει νόημα αυτό που λέει, για να λάβω απάντηση ξανά ότι ειναι με χρέωση και δεν μπορει να γίνει η αλλαγή... :dizzy:
Μόνο εμένα μου φαίνεται χαζό όλο αυτό; Γιατί εχω σκοπό να το αναφέρω στο feedback που ζητάει η Aegean. :hmmm:


Εδω και καιρο χρεωνουν και το κανουν και αλλες εταιρειες αυτο. Προφανως απο την στιγμη που χρεωνουν δεν θα αφηνουν δωρεαν χρηση. Το θεμα ειναι να μην αρχισουν να χρεωνουν και αυτοι το φαγητο & ποτα.
Άβαταρ μέλους
By melos86
#528153 Ναι, γιατι τετοια γκουρμεδια που σερβιρουν και τις τρεις γουλιες κοκα κολας που θα τα βρεις στο εδαφος?! :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#528155 Ο πελάτης χρήστης ενδιαφέρεται να βλέπει και να έχει ενα χώρο φροντισμένο, μοντέρνο όπως βλέπει σε αλλες ευρωπαϊκές χώρες. Το κόστος δεν τον ακουμπά πολύ αφού δεν ρο πληρώνει άμεσα αλλά έμμεσα σε βάθος χρονου. Λες και αν το έκανε σωστά το δημοσιο θα του έδιναν τη διαφορά... Αστεία πράγματα, εαν η διοίκηση του κράτους και των υπηρεσιών του είναι τίμια και σωστη και φυσικά καλά αμοιβομενη ο οποίος ιδιώτης θα κανει καλη δουλεια και θα κερδίσει ανάλογα. Εαν έχουμε κράτος με ατομα απο κομματικούς μηχανισμούς ώστε να εξασφαλίσουν ενα μισθό μικρο η μεγάλο ποτε δεν θα έχουμε χρηστή διοίκηση. Οποτε το κοστος και το κέρδος είναι άγνωστες ποσότητες για τον πολίτη...

.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#528159 Απλά μια διευκρίνιση επειδή βλέπω ότι αναφέρεστε απλά σε πιο όμορφα και πολυτελή κτίρια με τους ιδιώτες.
Η διαφορά είναι πολύ μεγαλύτερη από ότι φαντάζεστε.Στη Κω πχ η πραγματικότητα εδώ και δεκαετίες είναι η αναμονή σε τεράστιες ουρές που φτάνουν έξω από τα κτίρια μέσα στο λιοπύρι ή το πάστωμα στα ανύπαρκτα gates μέχρι να φύγει η πτήση,με ελάχιστα καθίσματα,όρθιοι.
Άρα η διαφορά δεν είναι απλά η μεγαλύτερη πολυτέλεια αλλά η ύπαρξη των βασικών.
Η fraport δεν είναι και καμιά άσχετη.Ηδη ξέρω ότι έχει υπο τον έλεγχο της το αεροδρόμιο της Αγίας Πετρούπολης (Και οι Ρώσοι ????) καθώς και το αεροδρόμιο της Ανταλυα στη Τουρκία.
Απλά σκεφτείτε να ελεγχε το Βενιζέλος το ελληνικό δημόσιο.Υπηρχε περίπτωση να δουλεύει έτσι?


< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#528160
kostis20 έγραψε:Είσαι λίγο μονόπλευρος μου φαίνεται πάντως.
Στέκεσαι στο βάψιμο όταν φτιαχνουν ολόκληρο καινούριο terminal.
Στη Κω ουσιαστικά θα αλλάξουν όλες οι κτιριακές εγκαταστάσεις.Να μη σου πω με τι ελλείψεις παρέλαβαν το αεροδρόμιο.Ουτε η πυρανίχνευση δε δούλευε.
Και φυσικά τα προβλήματα σε ότι έχει να κάνει με το δημόσιο κομμάτι των αεροδρομίων και της αεροναυτιλιας είναι άπειρα .Πολυ περισσότερα από αυτά που "δημιουργει" η fraport.Ασε που δεν έχει περάσει και πολύς καιρός από τότε που ανελαβε .Ο συγκεκριμένος τομέας χρειάζεται χρόνο.


< A3003 >



Είμαι όντως λίγο αρνητικός με τη φραπόρτ, μιας και μου έχει δώσει άπειρες αφορμές τον τελευταίο 1,5 χρόνο. Αφορμές και ανοησίες που προκάλεσαν από μικρά έως πολύ σημαντικά προβλήματα (πχ φτάσαμε να είμαστε στο όριο να μην έχουμε μηχανικούς με άδεια εισόδου στην πίστα με 100% φταίξιμο της φραπόρτ, κοινώς να μην μπορούμε να λειτουργήσουμε).

Τώρα, ΠΡΟΦΑΝΩΣ και καλά κάνει που το βάφει το τέρμιναλ, αλλά αυτό θα μπορούσε να περιμένει 1-2 μήνες να τελειώσει η σεζόν, έτσι ώστε να δημιουργηθούν πολύ λιγότερα προβλήματα. Αντίστοιχα, ΚΑΛΑ κάνει και επιδιορθώνει την άσφαλτο στα slots, η οποία όπως είπα ήταν σε κακή κατάσταση, αλλά γιατί δεν το κάνεις και αυτό 1-2 μήνες μετά που δεν θα έχεις τόσο κίνηση; Ιδίως τη στιγμή που έχεις ήδη κόψει (αναγκαστικά) μία θέση λόγω εργασιών για το δεύτερο τέρμιναλ.

Και, ναι, προφανώς (και το είπα) πως οι εργασίες για το δεύτερο τέρμιναλ προχωρούν.


Να σημειωθεί εδώ πως το κόστος για τις επισκευές (αν θυμάμαι καλά) το πληρώνει η φραπόρτ και το ζητάει από το δημόσιο. :iconcool: Δεν ξέρω τι παίζει με το δεύτερο τέρμιναλ.

Ο τομέας της αεροπορίας στην Ελλάδα πονάει πολύ, όντως. Τόσο η ΥΠΑ (που είναι μία γελοιότητα, όχι υπηρεσία), όσο και ο καρκίνος που ονομάζεται πρώην εργαζόμενοι της Ολυμπιακής (με κάποιες εξαιρέσεις προφανώς), οι οποίοι όχι μόνο συνεχίζουν να υπάρχουν και να κρατάνε σε μεγάλο βαθμό τα ηνία της πολιτικής αεροπορίας ακόμα και σήμερα, αλλά ετοιμάζουν και τους διαδόχους τους, έχουν κάνει την κατάσταση μη αναστρέψιμη θεωρώ. Δυστυχώς.

Τώρα, από την άλλη η φραπόρτ στη Θεσσαλονίκη που γνωρίζω (δεν μπορώ να πω για άλλα αεροδρόμια, δέχομαι αυτά που λες για την Κω), εκτός από την ΕΙΚΟΝΑ, έχει κάνει τη χρήση του αεροδρομίου πιο προβληματική (για τις εταιρείες εννοώ), πολύ πιο ακριβή και γραφειοκρατική σε σημείο αποπληξίας (ποτέ, σε καμία δημόσια υπηρεσία δεν αντιμετώπισα τέτοια γραφειοκρατία και τέτοια αδιαφορία εξυπηρέτησης). Και δυστυχώς δεν είναι θέμα ενός υπαλλήλου, αλλά πολιτικής της εταιρείας.

Και ΦΥΣΙΚΑ και το κόστος το πληρώνει ο πελάτης. Όταν δεκαπλασιάζεται το ενοίκιο του χώρου σου, όταν δεκαπλασιάζεται το κόστος για να έχεις το αεροπλάνο εκεί, πως θα βγουν αυτά τα έξοδα;;; Αυτά που βλέπω στη Θεσσαλονίκη πάντως δείχνουν ασχετοσύνη (πχ όταν απαγόρευσαν την είσοδο φιαλών με αέρια υπό πίεση στην πίστα, όπως δηλαδή τις φιάλες αζώτου που χρησιμοποιούνται ΠΑΝΤΟΥ στον κόσμο για να γεμίσουν τα ελαστικά των αεροσκαφών :lol: :metalo: )
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#528164
melos86 έγραψε:Θα τρωμε Burger King ομως σε λιγο καιρο.... Εξευρωπαιζομαστε!!!!

https://www.protothema.gr/economy/artic ... rt-greece/


ω ρε κάψιμο :inlove:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#528182
markvag έγραψε:
kostis20 έγραψε:Είσαι λίγο μονόπλευρος μου φαίνεται πάντως.
Στέκεσαι στο βάψιμο όταν φτιαχνουν ολόκληρο καινούριο terminal.
Στη Κω ουσιαστικά θα αλλάξουν όλες οι κτιριακές εγκαταστάσεις.Να μη σου πω με τι ελλείψεις παρέλαβαν το αεροδρόμιο.Ουτε η πυρανίχνευση δε δούλευε.
Και φυσικά τα προβλήματα σε ότι έχει να κάνει με το δημόσιο κομμάτι των αεροδρομίων και της αεροναυτιλιας είναι άπειρα .Πολυ περισσότερα από αυτά που "δημιουργει" η fraport.Ασε που δεν έχει περάσει και πολύς καιρός από τότε που ανελαβε .Ο συγκεκριμένος τομέας χρειάζεται χρόνο.


< A3003 >



Είμαι όντως λίγο αρνητικός με τη φραπόρτ, μιας και μου έχει δώσει άπειρες αφορμές τον τελευταίο 1,5 χρόνο. Αφορμές και ανοησίες που προκάλεσαν από μικρά έως πολύ σημαντικά προβλήματα (πχ φτάσαμε να είμαστε στο όριο να μην έχουμε μηχανικούς με άδεια εισόδου στην πίστα με 100% φταίξιμο της φραπόρτ, κοινώς να μην μπορούμε να λειτουργήσουμε).

Τώρα, ΠΡΟΦΑΝΩΣ και καλά κάνει που το βάφει το τέρμιναλ, αλλά αυτό θα μπορούσε να περιμένει 1-2 μήνες να τελειώσει η σεζόν, έτσι ώστε να δημιουργηθούν πολύ λιγότερα προβλήματα. Αντίστοιχα, ΚΑΛΑ κάνει και επιδιορθώνει την άσφαλτο στα slots, η οποία όπως είπα ήταν σε κακή κατάσταση, αλλά γιατί δεν το κάνεις και αυτό 1-2 μήνες μετά που δεν θα έχεις τόσο κίνηση; Ιδίως τη στιγμή που έχεις ήδη κόψει (αναγκαστικά) μία θέση λόγω εργασιών για το δεύτερο τέρμιναλ.

Και, ναι, προφανώς (και το είπα) πως οι εργασίες για το δεύτερο τέρμιναλ προχωρούν.


Να σημειωθεί εδώ πως το κόστος για τις επισκευές (αν θυμάμαι καλά) το πληρώνει η φραπόρτ και το ζητάει από το δημόσιο. :iconcool: Δεν ξέρω τι παίζει με το δεύτερο τέρμιναλ.

Ο τομέας της αεροπορίας στην Ελλάδα πονάει πολύ, όντως. Τόσο η ΥΠΑ (που είναι μία γελοιότητα, όχι υπηρεσία), όσο και ο καρκίνος που ονομάζεται πρώην εργαζόμενοι της Ολυμπιακής (με κάποιες εξαιρέσεις προφανώς), οι οποίοι όχι μόνο συνεχίζουν να υπάρχουν και να κρατάνε σε μεγάλο βαθμό τα ηνία της πολιτικής αεροπορίας ακόμα και σήμερα, αλλά ετοιμάζουν και τους διαδόχους τους, έχουν κάνει την κατάσταση μη αναστρέψιμη θεωρώ. Δυστυχώς.

Τώρα, από την άλλη η φραπόρτ στη Θεσσαλονίκη που γνωρίζω (δεν μπορώ να πω για άλλα αεροδρόμια, δέχομαι αυτά που λες για την Κω), εκτός από την ΕΙΚΟΝΑ, έχει κάνει τη χρήση του αεροδρομίου πιο προβληματική (για τις εταιρείες εννοώ), πολύ πιο ακριβή και γραφειοκρατική σε σημείο αποπληξίας (ποτέ, σε καμία δημόσια υπηρεσία δεν αντιμετώπισα τέτοια γραφειοκρατία και τέτοια αδιαφορία εξυπηρέτησης). Και δυστυχώς δεν είναι θέμα ενός υπαλλήλου, αλλά πολιτικής της εταιρείας.

Και ΦΥΣΙΚΑ και το κόστος το πληρώνει ο πελάτης. Όταν δεκαπλασιάζεται το ενοίκιο του χώρου σου, όταν δεκαπλασιάζεται το κόστος για να έχεις το αεροπλάνο εκεί, πως θα βγουν αυτά τα έξοδα;;; Αυτά που βλέπω στη Θεσσαλονίκη πάντως δείχνουν ασχετοσύνη (πχ όταν απαγόρευσαν την είσοδο φιαλών με αέρια υπό πίεση στην πίστα, όπως δηλαδή τις φιάλες αζώτου που χρησιμοποιούνται ΠΑΝΤΟΥ στον κόσμο για να γεμίσουν τα ελαστικά των αεροσκαφών :metalo: )
Ναι αλλά μη ξεχνας ότι η fraport έχει να έρθει σε συνεννόηση με το ελληνικό δημόσιο και μάλιστα με παγιωμένες θέσεις και διαδικασίες δεκαετιών.Επισης στη παραμικρή στραβή την περιμένουν ,δημόσιο συνδικαλιστές κτλ να τις φορτώσουν τα πάντα και να πουν ορίστε οι ιδιώτες....
Εντωμεταξύ όταν σκέφτομαι τι επικρατούσε και τι επικρατεί στο δημόσιο κομμάτι ,μου φαίνεται άδικο τέτοιο κράξιμο στη fraport όταν πριν δεν ακουγόταν τίποτα...Άσε που είναι πολύ δύσκολο να κάνεις τόσες αλλαγές σε εν λειτουργία αεροδρόμια.
Τέλος μη ξεχνάτε τι σημαίνουν όλα αυτά για το τουρισμό της χώρας.Ο σχεδιασμός πχ για τη Κω μιλάει για πολύ μεγάλη αύξηση αφίξεων σε συνεννόηση με τους tour operators.Αυτα ούτε κατά διάνοια δεν μπορούσαν να γίνουν επί δημοσίου.
Και μη ξεχνάμε φυσικά τη τραγική κατάσταση του αεροδρομίου που δεν είχε ούτε χώρο αναμονής ούτε χώρο για check in....Και για όσους δε ξέρουν μιλάμε για αεροδρόμιο με πάνω από 100 κινήσεις τη μέρα προς όλη την Ευρώπη από Απρίλιο μέχρι Οκτώβριο...

< A3003 >
Τελευταία επεξεργασία από kostis20 και 09 Αύγ 2018, 11:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By dimik
#528187 Να προσθέσω ότι η αύξηση των διαδικασιών στον ιδιώτη θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη, στο δημόσιο από την άλλη και να γίνει καμια στραβή δεν τρέχει τίποτα θα γίνει καμια ΕΔΕ, θα αναλάβει κάποιος την πολιτική ευθύνη και όλα μέλι γάλα οπότε μπορεί να λειτουργήσει και oversimplified το πράμα.
Άβαταρ μέλους
By Govus
#528199
dimik έγραψε:χάλια τα BK, σαν τα Goodys τα παλιά δεν έχει.


Τα Hambo τα πρόλαβες :rtfm: ;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#528204
Govus έγραψε:
dimik έγραψε:χάλια τα BK, σαν τα Goodys τα παλιά δεν έχει.


Τα Hambo τα πρόλαβες :rtfm: ;


στην Καλλιθεα ειχε τετοια :inlove:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#528217
Govus έγραψε:
dimik έγραψε:χάλια τα BK, σαν τα Goodys τα παλιά δεν έχει.


Τα Hambo τα πρόλαβες :rtfm: ;


Όχι αλλά πρόλαβα τα Wendy's :inlove:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#528221 εγώ πρόλαβα τα παλιά goody's :inlove: , ένα στενό πίσω από τον Άρειο Πάγο , Κάλβου.
Κάπου στα 1982 ;