mirage έγραψε:Pardon me αλλα και τα CL415 turboprop ειναι σαν τα C130. Φυσικά και μπορεί το C130 να κάνει τα ίδια με ένα CL415
Θανάση μου, έχεις σπουδές πάνω στο θέμα, αλλά δεν μπορώ να μην σημειώσω ότι ο τρόπος πρόωσης ναι μεν παίζει ρόλο αλλά δεν καθορίζει πλήρως το θέμα της ελάχιστης ταχύτητας και φυσικά δεν παίζει τόσο ρόλο στο manoeuvrability, θέματα τα οποία εξαρτώνται κυρίως από το αεροδυναμικό προφίλ του α/φ. To C130 έχει cruise speed 290 kn και stall speed 110 kn, ενώ το CL415 180 kn και 70 kn αντίστοιχα. Να μιλήσουμε για τα g που μπορούν να τραβήξουν σε αυτές τις ταχύτητες, ειδικά έμφορτα; Καλύτερα όχι...
mirage έγραψε:δεν υπάρχει λόγος να τρώει κύκλους ενα αεροσκάφος σαν και αυτό.
Συμφωνώ σε μεγάλο βαθμό, αλλά σε περιπτώσεις ανάγκης ίσως θα έπρεπε να υπάρχει η δυνατότητα αυτή, όπως γίνεται με τα CΗ-47 της ΑΣ.