Dimitris_P έγραψε:Μήπως δεν θα έπρεπε να είναι στην κρίση του πιλότου αυτό;
ο πυργος δεν ξερει τι γινεται εκει μεσα αμα ο πιλοτος του λεει πως ολα καλα γιατι να κατσει να βγαλει τους παντες εξω?
δες αυτο π.χ
Dimitris_P έγραψε:Μήπως δεν θα έπρεπε να είναι στην κρίση του πιλότου αυτό;
cabala10 έγραψε:Dimitris_P έγραψε:Μήπως δεν θα έπρεπε να είναι στην κρίση του πιλότου αυτό;
ο πυργος δεν ξερει τι γινεται εκει μεσα αμα ο πιλοτος του λεει πως ολα καλα γιατι να κατσει να βγαλει τους παντες εξω?
JarnoT έγραψε:cabala10 έγραψε:Dimitris_P έγραψε:Μήπως δεν θα έπρεπε να είναι στην κρίση του πιλότου αυτό;
ο πυργος δεν ξερει τι γινεται εκει μεσα αμα ο πιλοτος του λεει πως ολα καλα γιατι να κατσει να βγαλει τους παντες εξω?
Το αν θα δηλώσει emergency το πλήρωμα και τι είδους, είναι μεν σχετικό αλλά δεν δεσμεύει τη συνεγερση του αεροδρομίου. Φυσικά και είναι στην κρίση και στις διαδικασίες του ελεγκτή πότε θα ενεργοποιήσει την εκάστοτε υπηρεσία υποστήριξης. Αλίμονο αν περίμενε να του το ζητήσει ο πιλότος, που έχει να "παίξει" και με τις πολιτικές της κάθε εταιρείας του για το πότε θα ζητήσει emergency.
Πυροσβεστικά βγαίνουν και με χαλιά καιρό/κάθετους ανέμους, κλπ, για το 1/1000 που γίνει το παραμικρό, θα περιμένουν το σινιάλο του πιλότου;
Και στο ηχητικό που παρατέθηκε πιο πάνω, ήταν standby μέχρι την προσγείωση, μη τυχόν και.
cabala10 έγραψε:ε ναι δεν ειναι ολα τα emergency ομως ιδια αυτο θελω να πω
Dimitris_P έγραψε:Επιμένω ότι οι υπηρεσίες πρέπει να είναι standby, αν όχι να έχουν πάρει θέση, σε κάθε emergency case.
cabala10 έγραψε:για το μεν 7600 δες εδω τι λεει
II. IFR: If the failure occurs in IFR conditions, then you should continue your flight, and ATC will also assume that you are continuing, and clear airspace accordingly. The three elements of the navigation are:
Route
Altitude
Leaving the clearance limit in order to shoot the approach
τωρα γιατι αλλαξαν τοσο αργα το squak code τους ειναι αλλο θεμα
krom έγραψε:Εννοείται ήταν με βαλίτσες.
https://video.mk.ru/upload/entities/201 ... 223473.mp4
corsair έγραψε:Πάντως, σοβαρα τωρα, αυτο το πράγμα με τις βαλίτσες κλπ δεν πρόκειται να σταματήσει. Αλλος εχει τα ρουχα του, αλλος τα διαβατηρια-λεφτα κλπ... ο καθενας αυτο που θεωρει πολυτιμο εκεινη την στιγμη και δεν θέλει να το χάσει γιατι θα μπλέξει με τον εναν η τον αλλο τροπο. Πολλοι δεν αντιλαμβανονται ισως την κρισιμοτητα των στιγμών. Επειδή αυτά ανηκουν στην ανθρωπινη φύση και κάποια πράγματα αλλαζουν εξαιρετικα δύσκολα, ισως ειναι καλυτερα να σχεδιάζουν λαμβάνοντας υποψιν το πως θα συμπεριφερθει ο πραγματικος επιβάτης και οχι ενα ιδανικο μοντέλο επιβάτη.
Οπερ σημαινει: φαρδυτεροι διάδρομοι? απαγορευση carry ons? εγγυημενη αμεση αποζημιωση για οποιαδηποτε απωλεια? κάτι αλλο?
Anonymous Founder έγραψε:Όσο για τις αποσκευές, πείτε μου ένα λόγο να μην κλειδώνουν τα ντουλάπια σε τέτοιες περιπτώσεις; Είναι πανεύκολο και θα γινόταν με ένα ηλεκτρομαγνητικό διακόπτη. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα σε μια τέτοια λύση που μου διαφεύγει;
Chris έγραψε:Αυτο σκεφτηκα κι εγω. Και ξεκλειδωμα μονο ζητωντας το απο την αεροσυνοδο.
markvag έγραψε:Εδώ αναφέρει πως έγινε και προηγούμενη προσπάθεια για emergency landing, η οποία απέτυχε και προσγειώθηκε με τη δεύτερη. Άρα η πυροσβεστική είχε ΠΑΡΑΠΑΝΩ από επαρκή χρόνο για να αντιδράσει. Αν ήταν όπως πρέπει και όχι με μερικές βότκες στο χέρι...The aircraft then attempted two emergency landings. On the first approach the plane was travelling too fast and on the second the automatic systems failed, Russian news agency Interfax said.
fokion έγραψε:το bouncing σιγουρα δεν βοηθησε αν και πλορει να οφειλεται και σε τεχνική βλαβη......
αλλα ο χρονος αποκρισης ειναι τραγικός................
JarnoT έγραψε:markvag έγραψε: Η δεύτερη δουλειά του πύργου ελέγχου όταν δηλώνεται emergency, μετά από το να καθαρίσει τον διάδρομο, είναι να θέσει σε συναγερμό τις υπηρεσίες άμεσης επέμβασης!
Ακόμα καλύτερα, είναι η 1η 1η 1η δουλειά του ελεγκτή να συνεγειρει την πυροσβεστική μέσω σειρήνας (2-3 δευτερόλεπτα είναι αρκετά σαν χρόνος αντίδρασης), να πεταχτούν εκτος σταθμού με οχήματα και καθοδόν να λάβουν την πρώτη πληροφορία. Μετά τη σειρήνα φροντίζει όλα τα άλλα, όσο ενημερώνει τους διάφορους εμπλεκόμενους στη διάσωση. Συνήθως υπάρχουν συγκεκριμένα τσεκ λιστς που πρέπει να ακολουθήσει, αλλά σε μεγάλο αεροδρόμιο με κάμποσους στη βάρδια, καθένας αναλαμβάνει από κάτι συγκεκριμένο.
JarnoT έγραψε:REALZEUS έγραψε:Στο δικό σας πόσα λεπτά νομίζεις ότι θα κάνει;markvag έγραψε:Δεν θεωρώ το SKG ως πρότυπο αεροδρόμιο! Με την καμία όμως!
Ας μην φανταζόμαστε τα χειρότερα για τα ελληνικά δεδομένα. Από τη δική μου μικρη εμπειρία οι αντιδράσεις των πυροσβεστών είναι πάρα πολύ καλές στο να βγούνε και να πάρουν τις προβλεπόμενες θέσεις και να περιμένουν. Τι κάνουν μετά είναι άλλο θέμα, εκεί έχω μερικές ανασφάλειες, από όσα έχω δει. Σε καμιά περίπτωση αυτό το χάλι που παρουσιάζεται στη Μόσχα.
Dimitris_P έγραψε:Μήπως δεν θα έπρεπε να είναι στην κρίση του πιλότου αυτό;
Προσφορές πήρα από 80 μέχρι 300 παρά. Για αυτό […]
Σιχαμένο ήχο αυτά τα Ολλανδικά ( γλώσσα) .
Κι όπως όλες οι ΕΛ ομάδες , τώρα στην 3η περίοδο θ[…]
Θεσσαλονίκη: Ξεκινούν και πάλι τα έργα για το Flyo[…]