Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#580261
Dimitris_P έγραψε:Μήπως δεν θα έπρεπε να είναι στην κρίση του πιλότου αυτό;

ο πυργος δεν ξερει τι γινεται εκει μεσα αμα ο πιλοτος του λεει πως ολα καλα γιατι να κατσει να βγαλει τους παντες εξω?

δες αυτο π.χ

:lol:
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#580273
cabala10 έγραψε:
Dimitris_P έγραψε:Μήπως δεν θα έπρεπε να είναι στην κρίση του πιλότου αυτό;

ο πυργος δεν ξερει τι γινεται εκει μεσα αμα ο πιλοτος του λεει πως ολα καλα γιατι να κατσει να βγαλει τους παντες εξω?

Το αν θα δηλώσει emergency το πλήρωμα και τι είδους, είναι μεν σχετικό αλλά δεν δεσμεύει τη συνεγερση του αεροδρομίου. Φυσικά και είναι στην κρίση και στις διαδικασίες του ελεγκτή πότε θα ενεργοποιήσει την εκάστοτε υπηρεσία υποστήριξης. Αλίμονο αν περίμενε να του το ζητήσει ο πιλότος, που έχει να "παίξει" και με τις πολιτικές της κάθε εταιρείας του για το πότε θα ζητήσει emergency.
Πυροσβεστικά βγαίνουν και με χαλιά καιρό/κάθετους ανέμους, κλπ, για το 1/1000 που γίνει το παραμικρό, θα περιμένουν το σινιάλο του πιλότου;
Και στο ηχητικό που παρατέθηκε πιο πάνω, ήταν standby μέχρι την προσγείωση, μη τυχόν και.
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#580283
JarnoT έγραψε:
cabala10 έγραψε:
Dimitris_P έγραψε:Μήπως δεν θα έπρεπε να είναι στην κρίση του πιλότου αυτό;

ο πυργος δεν ξερει τι γινεται εκει μεσα αμα ο πιλοτος του λεει πως ολα καλα γιατι να κατσει να βγαλει τους παντες εξω?

Το αν θα δηλώσει emergency το πλήρωμα και τι είδους, είναι μεν σχετικό αλλά δεν δεσμεύει τη συνεγερση του αεροδρομίου. Φυσικά και είναι στην κρίση και στις διαδικασίες του ελεγκτή πότε θα ενεργοποιήσει την εκάστοτε υπηρεσία υποστήριξης. Αλίμονο αν περίμενε να του το ζητήσει ο πιλότος, που έχει να "παίξει" και με τις πολιτικές της κάθε εταιρείας του για το πότε θα ζητήσει emergency.
Πυροσβεστικά βγαίνουν και με χαλιά καιρό/κάθετους ανέμους, κλπ, για το 1/1000 που γίνει το παραμικρό, θα περιμένουν το σινιάλο του πιλότου;
Και στο ηχητικό που παρατέθηκε πιο πάνω, ήταν standby μέχρι την προσγείωση, μη τυχόν και.

ε ναι δεν ειναι ολα τα emergency ομως ιδια αυτο θελω να πω
για το μεν 7600 δες εδω τι λεει
II. IFR: If the failure occurs in IFR conditions, then you should continue your flight, and ATC will also assume that you are continuing, and clear airspace accordingly. The three elements of the navigation are:

Route
Altitude
Leaving the clearance limit in order to shoot the approach
http://www.scottsasha.com/aviation/hand ... /avef.html

τωρα γιατι αλλαξαν τοσο αργα το squak code τους ειναι αλλο θεμα
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#580287 Επιμένω ότι οι υπηρεσίες πρέπει να είναι standby, αν όχι να έχουν πάρει θέση, σε κάθε emergency case. Ο πιλότος μπορεί να νομίζει ότι είναι χεράς και να μπορεί να το προσγειώσει, δεν είναι όμως όλοι Sully. Πόσα τέτοια mayday επεισόδια έχουμε δει; Η ιστορία μας έχει δείξει ότι αν κάτι πάει στραβά, πιο εύκολα θα γίνει στραβότερο παρά να συμμαζευτεί. Και μια τραγωδία ποτέ δεν είναι αφορμή ενός γεγονότος αλλά πολλών μαζί :(
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#580322
cabala10 έγραψε:ε ναι δεν ειναι ολα τα emergency ομως ιδια αυτο θελω να πω

Dimitris_P έγραψε:Επιμένω ότι οι υπηρεσίες πρέπει να είναι standby, αν όχι να έχουν πάρει θέση, σε κάθε emergency case.

Συμπληρωματικά και τα δύο σωστά. Ούτε όλα είναι ίδια, αλλά πάντα εκτιμάει κανείς το χειρότερο σενάριο από τα πιθανά βάσει εκάστοτε προβλήματος.
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#580325
cabala10 έγραψε:για το μεν 7600 δες εδω τι λεει
II. IFR: If the failure occurs in IFR conditions, then you should continue your flight, and ATC will also assume that you are continuing, and clear airspace accordingly. The three elements of the navigation are:
Route
Altitude
Leaving the clearance limit in order to shoot the approach

τωρα γιατι αλλαξαν τοσο αργα το squak code τους ειναι αλλο θεμα

Τώρα τα 7500, 7600, 7700 είναι μυστήριες φάσεις και σε κάθε μία σωστά υπάρχει μια αλληλουχία ενεργειών που πρέπει να γίνουν. Από πλευράς πιλότου αναμένεται να βάλει κώδικα, αλλά δεν είναι ούτε αυτονόητο ούτε "υποχρεωτικό". Μπορεί να μην προλάβει ποτέ. Αν το δηλώσει στη συχνότητα περιττεύει το να βάλει και τον κώδικα ανάγκης. Ας πούμε διευκολύνει τον ελεγκτή ραντάρ να τον βλέπει στην οθόνη, γιατί οτιδήποτε με τέτοιους κώδικες κιτρινίζουν και κοκκινίζουν, κάνουν μπαμ!
Άβαταρ μέλους
By fokion
#580411 η καθηστερηση των πυροσβεστικών ειναι απλώς δραματική.

Συνυπολογιζοντας οτι εχουμε ενα αεροπλανο τιγκα στο καυσιμο....

το bouncing σιγουρα δεν βοηθησε αν και πλορει να οφειλεται και σε τεχνική βλαβη......

αλλα ο χρονος αποκρισης ειναι τραγικός................
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#580421
krom έγραψε:Εννοείται ήταν με βαλίτσες.

https://video.mk.ru/upload/entities/201 ... 223473.mp4

corsair έγραψε:Πάντως, σοβαρα τωρα, αυτο το πράγμα με τις βαλίτσες κλπ δεν πρόκειται να σταματήσει. Αλλος εχει τα ρουχα του, αλλος τα διαβατηρια-λεφτα κλπ... ο καθενας αυτο που θεωρει πολυτιμο εκεινη την στιγμη και δεν θέλει να το χάσει γιατι θα μπλέξει με τον εναν η τον αλλο τροπο. Πολλοι δεν αντιλαμβανονται ισως την κρισιμοτητα των στιγμών. Επειδή αυτά ανηκουν στην ανθρωπινη φύση και κάποια πράγματα αλλαζουν εξαιρετικα δύσκολα, ισως ειναι καλυτερα να σχεδιάζουν λαμβάνοντας υποψιν το πως θα συμπεριφερθει ο πραγματικος επιβάτης και οχι ενα ιδανικο μοντέλο επιβάτη.

Οπερ σημαινει: φαρδυτεροι διάδρομοι? απαγορευση carry ons? εγγυημενη αμεση αποζημιωση για οποιαδηποτε απωλεια? κάτι αλλο?


Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο, και στην EK521 και στη BA2276 συνέβη το ίδιο. Μετά το Las Vegas μάλιστα, στις ειδήσεις έγραφαν διάφοροι σχόλια στη ψύχρα ότι θα έκαναν το ίδιο. :thumbsdown:

Anonymous Founder έγραψε:Όσο για τις αποσκευές, πείτε μου ένα λόγο να μην κλειδώνουν τα ντουλάπια σε τέτοιες περιπτώσεις; Είναι πανεύκολο και θα γινόταν με ένα ηλεκτρομαγνητικό διακόπτη. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα σε μια τέτοια λύση που μου διαφεύγει;
:hmmm:


https://www.forbes.com/sites/marisagarc ... 8868bb356b
https://www.bbc.co.uk/news/magazine-36985862

Chris έγραψε:Αυτο σκεφτηκα κι εγω. Και ξεκλειδωμα μονο ζητωντας το απο την αεροσυνοδο.

Αυτό δεν εξυπηρετεί σε κάτι, και απλά θα αυξήσει δραματικά το φόρτο εργασίας του cabin crew άνευ λόγου.

markvag έγραψε:Εδώ αναφέρει πως έγινε και προηγούμενη προσπάθεια για emergency landing, η οποία απέτυχε και προσγειώθηκε με τη δεύτερη. Άρα η πυροσβεστική είχε ΠΑΡΑΠΑΝΩ από επαρκή χρόνο για να αντιδράσει. Αν ήταν όπως πρέπει και όχι με μερικές βότκες στο χέρι...

The aircraft then attempted two emergency landings. On the first approach the plane was travelling too fast and on the second the automatic systems failed, Russian news agency Interfax said.

Γράφουν για 2 απόπειρες προσγείωσης, αλλά στο flightradar δεν φαίνεται κάποιο go around, εκτός κι αν το ADS–B σταμάτησε να γράφει στη 1η προσπάθεια. :hmmm:

fokion έγραψε:το bouncing σιγουρα δεν βοηθησε αν και πλορει να οφειλεται και σε τεχνική βλαβη......

αλλα ο χρονος αποκρισης ειναι τραγικός................

Σίγουρα προσγειώθηκε υπέρβαρο, και πιθανότατα με υπερβολική ταχύτητα. Το αναπηδητό θυμίζει μερικά παρόμοια ατυχήματα με MD11.



Η καθυστέρηση της πυροσβεστικής σαφώς και είναι απαράδεκτη.
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#580543
Άβαταρ μέλους
By markvag
#580568
JarnoT έγραψε:
markvag έγραψε: Η δεύτερη δουλειά του πύργου ελέγχου όταν δηλώνεται emergency, μετά από το να καθαρίσει τον διάδρομο, είναι να θέσει σε συναγερμό τις υπηρεσίες άμεσης επέμβασης!

Ακόμα καλύτερα, είναι η 1η 1η 1η δουλειά του ελεγκτή να συνεγειρει την πυροσβεστική μέσω σειρήνας (2-3 δευτερόλεπτα είναι αρκετά σαν χρόνος αντίδρασης), να πεταχτούν εκτος σταθμού με οχήματα και καθοδόν να λάβουν την πρώτη πληροφορία. Μετά τη σειρήνα φροντίζει όλα τα άλλα, όσο ενημερώνει τους διάφορους εμπλεκόμενους στη διάσωση. Συνήθως υπάρχουν συγκεκριμένα τσεκ λιστς που πρέπει να ακολουθήσει, αλλά σε μεγάλο αεροδρόμιο με κάμποσους στη βάρδια, καθένας αναλαμβάνει από κάτι συγκεκριμένο.


Σωστά! :s_yes

JarnoT έγραψε:
REALZEUS έγραψε:Στο δικό σας πόσα λεπτά νομίζεις ότι θα κάνει;

markvag έγραψε:Δεν θεωρώ το SKG ως πρότυπο αεροδρόμιο! :lol: Με την καμία όμως! :lol:

Ας μην φανταζόμαστε τα χειρότερα για τα ελληνικά δεδομένα. Από τη δική μου μικρη εμπειρία οι αντιδράσεις των πυροσβεστών είναι πάρα πολύ καλές στο να βγούνε και να πάρουν τις προβλεπόμενες θέσεις και να περιμένουν. Τι κάνουν μετά είναι άλλο θέμα, εκεί έχω μερικές ανασφάλειες, από όσα έχω δει. Σε καμιά περίπτωση αυτό το χάλι που παρουσιάζεται στη Μόσχα.


Και πάλι σωστά!

Γενικά το προσωπικό προσπαθεί να κάνει το καλύτερο, δεν βοηθιέται από τις εγκαταστάσεις και την κακή οργάνωση. Δεν το έκανα ξεκάθαρο, αλλά η βασική μου αμφιβολία είναι για το αν το σύστημα διοίκησης είναι αυτό που πρέπει και θα δουλέψει σωστά, όχι για το αν οι άνθρωποι θα κάνουν ότι καλύτερο μπορούν.




Dimitris_P έγραψε:Μήπως δεν θα έπρεπε να είναι στην κρίση του πιλότου αυτό;


Δεν είναι. :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#580686

Το Spartan εντυπωσιακό :metalo:
Άβαταρ μέλους
By fokion
#580789 https://www.militaire.gr/petaxe-to-prot ... rC010pmnu0

στο παραπανω συνδεσμο ( που δε μπορω να απομονωσω το βιντεο sorry :( :( ) βλεπουμε το πρωτο Π3 να απογειώνεται απο ταναγρα ( επιτελους και να πηγαινει ελευσίνα) αλλα οτι ηδη υπαρχει ενα πυροσβεστικό ( το κιτρινο ιδιοκτησίας ΕΑΒ ) να ειναι standby.....

Αυτα για το κατα ποσον οι ρωσσοι αργησαν....
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#580794 ακομη δεν μπορω να καταλαβω γιατι ακριβως θεωρησαν προτιμοτερο να ριξουν μισο δις στα p3 και να μην παρουν 3-4 kawasaki p-1