Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By melos86
#614285
markvag έγραψε:
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Η Aegean δεν είναι low cost εταιρεία, με ότι αυτό σημαίνει σε εξυπηρέτηση, αεροπλάνα, κτλ. Και όλα αυτά έχουν κόστος. Η Astra ήταν (μάλλον μιλάμε για παρελθοντικό χρόνο) low cost. Οπότε σαφέστατα και το περιθώριο κέρδους της δεν ήταν 200%.

Ποια τα χαρακτηριστικα που κανουν μια εταιρια low cost εναντι των high cost?
Το ρωταω γιατι εχω την εντυπωση πως ολα εχουν υιοθετηθει απο τις μεν στις δε χωρις να πεφτουν οι τιμες!
Άβαταρ μέλους
By markvag
#614292
melos86 έγραψε:
markvag έγραψε:
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Η Aegean δεν είναι low cost εταιρεία, με ότι αυτό σημαίνει σε εξυπηρέτηση, αεροπλάνα, κτλ. Και όλα αυτά έχουν κόστος. Η Astra ήταν (μάλλον μιλάμε για παρελθοντικό χρόνο) low cost. Οπότε σαφέστατα και το περιθώριο κέρδους της δεν ήταν 200%.

Ποια τα χαρακτηριστικα που κανουν μια εταιρια low cost εναντι των high cost?
Το ρωταω γιατι εχω την εντυπωση πως ολα εχουν υιοθετηθει απο τις μεν στις δε χωρις να πεφτουν οι τιμες!


Συνήθως πλέον είναι σε κάποια πράγματα που δεν βλέπει ο επιβάτης (πχ στη Ryan οι αεροσυνοδοί γίνονται και συνεργείο καθαρισμού :dizzy: ) και στο ότι σου δίνει ένα γεύμα, δεν πουλάει πράγματα στην πτήση, κτλ. Επίσης, λειτουργεί με διαφορετικό μοντέλο γενικά ως εταιρεία, πχ η Ryan δεν θα ασχοληθεί καν με γραμμές που δεν θα γεμίσει στο 90%+ (ή κάπου εκεί) ΚΑΘΕ πτήση, οι μη low cost προφανώς θα κάνουν ανάλυση κερδοφορίας, αλλά δεν είναι τόσο αυστηρές. Γι' αυτό έχει ακόμα δρομολόγια Aegean για Αθήνα - Θεσσαλονίκη, ενώ η Ryan σταμάτησε ν' ασχολείται. Γενικά θα δεις καλύτερη εξυπηρέτηση. Και αν δεις, τα περιθώρια κέρδους της Aegean δεν είναι και τόσο μεγάλα...

Επίσης, ένα σημαντικό κομμάτι που βλέπει ο επιβάτης, είναι πως η κλασσική αεροπορική δεν θα έχει τα καθίσματα σχεδόν κολλητά με τα μπροστινά τους (δηλαδή θα έχεις χώρο να καθίσεις σαν άνθρωπος), αν και αυτό αλλάζει σταδιακά... :vava:
Άβαταρ μέλους
By skous
#614303 Όπως και ότι θα πας με φυσούνα/λεωφορείακι προς/από το αεροπλάνο και όχι ποδαράτα, δεν θα περιμένεις όρθιος εκτεθειμένος σε καιρικές συνθήκες σε διάφορα αεροδρόμια, θα υπάρχουν υπηρεσίες για να σε «βοηθήσουν» στο τσεκ ιν ή εάν χαθεί connection, δεν θα στα πρίζουν εν ώρα πτήσης με το να ανακοινώνουν προσφορές και ξυστά, θα πληρώνουν ίσως καλύτερα τους εργαζομεπνους, κλπ κλπ
Που οκ όλα αυτά σε πολλούς δεν λένε και κάτι, και πλείστες φορές δεν δουλεύουν όπως θα έπρεπε, αλλά υπάρχουν και αυτοί που τα χρειάζονται.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#614305 Και να προσθέσω έχουν κόστος.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#614323 Stansted διαφήμισηΕικόνα

< G (5S) >
Άβαταρ μέλους
By fokion
#614371 ο πιλότος κανει και τον υπολογο και πολλά αλλα...

Παιδια συγχωρατε με αλλα ( ευτυχως ) εχει πεσει ενα καλο προτζεκτακι στην εταιρεία ασχετο/σχετικό με AFW και τρέχω το διάολο μου
επισημως η ICAO λεει 18 δολαρια η επιβατο-ώρα αρα 20 ευρω λοδίνο δε βγαίνει.....
θα σας το βαλω σύνδεσμο αλλα ανεχτείτε με...........

οι Ελληνικές lowcost ζουνε απο την παχια αγελάδα των επιδοτούμενων ακριτικών γραμμών...
άλλα αεροσκάφος με 5 επιβατες δε βγαινει που να χτυπιόμαστε κατω τ' ανασκελο......

σίγουρα τσονταρει σημαντικά η μεταφορά φορτίων αλληλογραφίας κ.λ.π. αλλα και παλι......

ειμαι ο τελευταιος που θελει λιγοτερα αεροπλάνα στον αερα οπότε αδύναμες αεροπορικές..... Χορηγούς κυνηγάμε.... αλλα απο ενα σημείο και κατω ΔΕΝ βγαίνει και σε "ταιζουν" άλλες γραμμές...
αν δεν τις εχεις................... Astra Norwegean και αλλες κανα δυο low cost που εκλεισαν προσφάτως..........
Άβαταρ μέλους
By mirage
#614374 H Norwegian δεν έκλεισε.
Η Thomas Cook ηταν tour operator, η Aigle Azur φέρνει λιγο περισσότερο σε Astra. Wow και XL τις λες low cost. Η Adria ηταν εθνικός αερομεταφορέας της Σλοβενίας γενικα δεν υπάρχει κάποιο τρελό pattern.
Κρίμα που φεύγει ενας ακομα παίκτης απο την αγορά και ακομα πιο κριμα που θα μείνει κόσμος απλήρωτος και άνεργος.
Άβαταρ μέλους
By gianik
#614413 τις προάλλες πετούσαν 4 ζευγάρια συνάδελφοι για Βαρκελώνη με Vueling...
εκτός του ότι για το e check in η εταιρεία τους ζήτησε 11€/άτομο :dizzy: , όταν έφτασαν στο γκισέ , πέρασαν όλοι εκτός από την τελευταία κοπέλα , διότι όπως τους είπαν η πτήση ήταν overbooked .... :dizzy: Την έβαλαν σε λίστα προτεραιότητας (η κοπέλα χλώμιασε διότι όλη η παρέα είχε περάσει κλπ κλπ...) και ευτυχώς (γι αυτήν ) στην εν λόγω πτήση σταμάτησαν καμμιά 10ριά Πακιστανούς με πλαστά διαβατήρια , οπότε τελευταία στιγμή μπήκε κ αυτή στην πτήση...


υ.γ
Σε παράπονα τους , οι κοπέλες στο γκισέ εξήγησαν ότι νόμιμα οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να κάνουν overbooked μέχρι και το 10% των θέσεων του αεροπλάνου... :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By markvag
#614422
fokion έγραψε:
οι Ελληνικές lowcost ζουνε απο την παχια αγελάδα των επιδοτούμενων ακριτικών γραμμών...
άλλα αεροσκάφος με 5 επιβατες δε βγαινει που να χτυπιόμαστε κατω τ' ανασκελο......



Σύμφωνοι, οι άγονες γραμμές είναι σημαντική πηγή εσόδων για μία μικρή αεροπορική, απλά η συγκεκριμένη είχε σημαντικά έσοδα από charter. Προφανώς (εκ του αποτελέσματος) έγιναν κάποιες λανθασμένες επιχειρηματικές κινήσεις και επίσης προφανώς (για όσους γνωρίζουν την αγορά) υπήρξε κακός ανταγωνισμός στον κλάδο. Έχω επίσης και κάποιες αρκετά βάσιμες υποθέσεις για το τι έγινε ενδοεταιρικά, αλλά αυτά over tsipouro. :lol:


mirage έγραψε:Κρίμα που φεύγει ενας ακομα παίκτης απο την αγορά και ακομα πιο κριμα που θα μείνει κόσμος απλήρωτος και άνεργος.


Συν άπειρο. Και κυρίως για τον κόσμο που δεν δουλεύει σε αντικείμενο σχετικό με την αεροπορία (πχ λογιστές), καθώς πληρώματα, μηχανικοί, κτλ βρίσκουν δουλειά σχετικά εύκολα, καθώς υπάρχει ζήτηση στον κλάδο διεθνώς. Σαφέστατα βέβαια, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, δεν είναι εύκολο για κανέναν.



gianik έγραψε:υ.γ
Σε παράπονα τους , οι κοπέλες στο γκισέ εξήγησαν ότι νόμιμα οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να κάνουν overbooked μέχρι και το 10% των θέσεων του αεροπλάνου... :s_dunno


Ισχύει. :tomato: Και σχεδόν ποτέ δεν εμφανίζεται πρόβλημα. Με έμφαση στο σχεδόν. :lol:
Άβαταρ μέλους
By bill33
#614433
gianik έγραψε:τις προάλλες πετούσαν 4 ζευγάρια συνάδελφοι για Βαρκελώνη με Vueling...
εκτός του ότι για το e check in η εταιρεία τους ζήτησε 11€/άτομο :dizzy: , όταν έφτασαν στο γκισέ , πέρασαν όλοι εκτός από την τελευταία κοπέλα , διότι όπως τους είπαν η πτήση ήταν overbooked .... :dizzy: Την έβαλαν σε λίστα προτεραιότητας (η κοπέλα χλώμιασε διότι όλη η παρέα είχε περάσει κλπ κλπ...) και ευτυχώς (γι αυτήν ) στην εν λόγω πτήση σταμάτησαν καμμιά 10ριά Πακιστανούς με πλαστά διαβατήρια , οπότε τελευταία στιγμή μπήκε κ αυτή στην πτήση...


υ.γ
Σε παράπονα τους , οι κοπέλες στο γκισέ εξήγησαν ότι νόμιμα οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να κάνουν overbooked μέχρι και το 10% των θέσεων του αεροπλάνου... :s_dunno

Web check in γιατι όχι;
Άβαταρ μέλους
By gianik
#614436 Για το Web check in τους ζήτησαν 11€/ατομο...

.
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#614438 Σε λίγο θα διαφημίζουν εισιτήρια από 1 ευρώ και θα χρεώνουν τα βήματα, τις κινήσεις κλπ...
Καλό...
Άβαταρ μέλους
By bill33
#614445
gianik έγραψε:Για το Web check in τους ζήτησαν 11€/ατομο...

.

Μηπως διάλεξαν θέση και πληρώσαν τις θέσεις;
If you didn't select a seat during the booking process: you can check in online free of charge by requesting a random seat (subject to availability) between 7 days and 1 hour before your flight departs (with some exceptions*),
https://www.vueling.com/en/vueling-serv ... -in-online
Άβαταρ μέλους
By gianik
#614446 Οχι Bill...

.
Άβαταρ μέλους
By gakost
#614455 Δεν νομίζω να υπάρχει νόμος που να επιτρέπει η να απαγορεύει κάτι τέτοιο, μάλλον για εμπορική πολιτική / πρακτική μου ακούγεται. Οι αεροπορικές έχουν πολύ αναλυτικά στατιστικά και ξέρουν πόσο είναι σχετικά ασφαλές να κλείσουν υπεράριθμα εισητήρια. Αν η αεροπορική αρνηθεί επιβαση λόγο υπαιτιότητας της οι επιβάτες έχουν δικαιώματα
https://europa.eu/youreurope/citizens/t ... dex_el.htm

Στην ερώτηση τι διαφορά έχουν οι low cost με τις legacy έκτός από ότι ήδη αναφέρθηκε μια σοβαρή διαφορά είναι και το ότι δεν είναι σε κανένα CRS (amadeus, galileo) και συνεπώς δεν δέχονται κρατήσεις από εναλλακτικά δίκτυα διανομής κυρίως δηλαδη τουριστικά γραφεία φυσικά ή ηλεκτρονικά. Επίσης δεν έχουν προγράμματα επιβράβευσης, συνεργασίες με άλλες αεροπορικές και ππτήσεις με ανταποκρίσεις.