- 11 Νοέμ 2019, 17:47
#614292
melos86 έγραψε:markvag έγραψε:
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Η Aegean δεν είναι low cost εταιρεία, με ότι αυτό σημαίνει σε εξυπηρέτηση, αεροπλάνα, κτλ. Και όλα αυτά έχουν κόστος. Η Astra ήταν (μάλλον μιλάμε για παρελθοντικό χρόνο) low cost. Οπότε σαφέστατα και το περιθώριο κέρδους της δεν ήταν 200%.
Ποια τα χαρακτηριστικα που κανουν μια εταιρια low cost εναντι των high cost?
Το ρωταω γιατι εχω την εντυπωση πως ολα εχουν υιοθετηθει απο τις μεν στις δε χωρις να πεφτουν οι τιμες!
Συνήθως πλέον είναι σε κάποια πράγματα που δεν βλέπει ο επιβάτης (πχ στη Ryan οι αεροσυνοδοί γίνονται και συνεργείο καθαρισμού
) και στο ότι σου δίνει ένα γεύμα, δεν πουλάει πράγματα στην πτήση, κτλ. Επίσης, λειτουργεί με διαφορετικό μοντέλο γενικά ως εταιρεία, πχ η Ryan δεν θα ασχοληθεί καν με γραμμές που δεν θα γεμίσει στο 90%+ (ή κάπου εκεί) ΚΑΘΕ πτήση, οι μη low cost προφανώς θα κάνουν ανάλυση κερδοφορίας, αλλά δεν είναι τόσο αυστηρές. Γι' αυτό έχει ακόμα δρομολόγια Aegean για Αθήνα - Θεσσαλονίκη, ενώ η Ryan σταμάτησε ν' ασχολείται. Γενικά θα δεις καλύτερη εξυπηρέτηση. Και αν δεις, τα περιθώρια κέρδους της Aegean δεν είναι και τόσο μεγάλα...
Επίσης, ένα σημαντικό κομμάτι που βλέπει ο επιβάτης, είναι πως η κλασσική αεροπορική δεν θα έχει τα καθίσματα σχεδόν κολλητά με τα μπροστινά τους (δηλαδή θα έχεις χώρο να καθίσεις σαν άνθρωπος), αν και αυτό αλλάζει σταδιακά...
Peugeot 206 1.6 110ps => not any more... bye bye...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα