Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By melos86
#570705
Εκτενώς σχολιάζεται επίσης η ομοιότητα που έχει η συγκεκριμένη αεροπορική τραγωδία με την συντριβή του αεροσκάφους της ινδονησιακής Lion Air τον Οκτώβριο του 2018.

Και στις δύο περιπτώσεις τα μοιραία αεροσκάφη ήταν Boeing 737 MAX 8 που είχαν παραδοθεί μόλις λίγους μήνες πριν στις αεροπορικές εταιρείες, και είχαν μόνο μερικές εκατοντάδες ώρες πτήσης στα «κοντέρ» τους. Επίσης, και στις δύο τραγωδίες τα αεροσκάφη συνετρίβησαν λίγα λεπτά μετά την απογείωσή τους.

Απο το αρθρο για το συμβαν του Πρωτου Θεματος
https://www.protothema.gr/world/article ... -airlines/
Άβαταρ μέλους
By fokion
#570711 Αν υπαρξει η παραμικρή υποψια οτι προκειται περι παρεμφερους βλαβης τοτε θα υπαρξει μεγαλο θεμα....
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#570802 δίνω 90% πιθανότητα για συγκαλυμμένες τρομ. ενέργειες
Άβαταρ μέλους
By bill33
#570808 Πολύ συντηρητικό σε βρίσκω ,πάνω από 100% είναι σίγουρα.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#570810 By January-end, Boeing had delivered 350 of the 737 MAX family jets to customers, with 4,661 more on order. !!

Boeing shares slid almost 10 percent in early trading on Monday. The move, if maintained through normal trading hours, would be the biggest fall in Boeing's stock in nearly two decades, halting a surge that has seen it triple in value in just over three years to a record high of $446 last week.
Άβαταρ μέλους
By corsair
#570812
mousatos έγραψε:δίνω 90% πιθανότητα για συγκαλυμμένες τρομ. ενέργειες


εγω παλι δινω 5/7 οτι ειναι αστοχια της Boeing ή και των πιλοτων.
Άβαταρ μέλους
By melos86
#570815
corsair έγραψε:
mousatos έγραψε:δίνω 90% πιθανότητα για συγκαλυμμένες τρομ. ενέργειες


εγω παλι δινω 5/7 οτι ειναι αστοχια της Boeing ή και των πιλοτων.

Ακουγεται για νεο λογισμικο και ελλειπη εκπαιδευση των πιλοτων σε τετοιες αλλαγες! Αρκετα τα ατυχηματα που προεκυψαν απο τον συνδιασμο των παραπανω... Μενει να φανει!
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#570816 MACS software manages the rear horizontal stabilizer & apparently fails during high AOA turns... Software code for every contingency is not practical... yet.

https://en.wikipedia.org/wiki/Angle_of_attack

Above this critical angle of attack, the aircraft is said to be in a stall. A fixed-wing aircraft by definition is stalled at or above the critical angle of attack rather than at or below a particular airspeed. The airspeed at which the aircraft stalls varies with the weight of the aircraft, the load factor, the center of gravity of the aircraft and other factors. However the aircraft always stalls at the same critical angle of attack. The critical or stalling angle of attack is typically around 15° - 20° for many airfoils.

Some aircraft are equipped with a built-in flight computer that automatically prevents the aircraft from increasing the angle of attack any further when a maximum angle of attack is reached, regardless of pilot input. This is called the 'angle of attack limiter' or 'alpha limiter'. Modern airliners that have fly-by-wire technology avoid the critical angle of attack by means of software in the computer systems that govern the flight control surfaces.

Α ωραία , αντί για μπόμπες αρκεί ένα καλό χακάρισμα .
Οι κινέζοι καθήλωσαν τα δικά τους , οι αμερικάνοι και καναδοί όχι.
Τελευταία επεξεργασία από mousatos και 11 Μαρ 2019, 15:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By drdino
#570817 Πηγή του statement αυτού; Δεν είναι σωστό.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#570819
drdino έγραψε:Πηγή του statement αυτού; Δεν είναι σωστό.


σχόλιο σε άρθρο :sorry:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#570820 Το MACS έχει θέμα αν ο -μοναδικός κατά όπως φαίνεται, άλλη ηλιθιότητα κι αυτή, single point failure κι έτσ'- αισθητήρας AoA χαλάσει και δίνει λανθασμένα δεδομένα. Η boeing σου λέει σε περίπτωση που διαπιστώσεις τριμμάρισμα που ξεφεύγει (σαν runaway trim) να κλείσεις το σύστημα μέσω ενός συγκεκριμένου διακόπτη, ο οποίος όμως έχει ανάποδη φορά στο on/off από όλους τους άλλους διακόπτες τέτοιου τύπου.

Τέσπα, η κουβέντα έχει αρκετό ψωμί, όπως πχ το ότι το Max ουσιαστικά έχει πιστοποίηση μέσω grandfather rights κι ότι ως αυτόνομο σχέδιο δεν θα έπαιρνε πιστοποίηση "τώρα"...
Άβαταρ μέλους
By elteo
#570821
drdino έγραψε:
Τέσπα, η κουβέντα έχει αρκετό ψωμί, όπως πχ το ότι το Max ουσιαστικά έχει πιστοποίηση μέσω grandfather rights κι ότι ως αυτόνομο σχέδιο δεν θα έπαιρνε πιστοποίηση "τώρα"...


το εξηγείς λίγο αυτό σε εμάς τους άσχετους? :oops: