Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#527942 Απ ότι φαίνεται άρχισε και η Aegean να χρεώνει την έξοδο κινδύνου αλλα και της θέσεις μπροστα απο αυτη (πιθανόν ανάλογα και με το ναυλο). Η πτήση λοιπόν σχετικά άδεια και οι δυο σειρές στη δεξιά πλευρά του αεροσκάφους χωρίς επιβάτες. Έρχεται λοιπόν η κοπελίτσα και ρωτάει τον κύριο που καθόταν στη σειρά μου στο διάδρομο αν θέλει να μετακινηθεί στη μια απο τις δυο (στην άλλη έβαλε κάποιον άλλο) για να βοηθήσει σε περίπτωση ανάγκης. Ο κύριος δέχτηκε και μεταφέρθηκε. Βλέπω το σκηνικό φωνάζω την κοπέλα και τη ρωτάω αν έχει τελειώσει το boarding (είχε τελειώσει) κι αν μπορώ να μεταφερθώ κι εγώ σε μια απο τις 4 άδειες θέσεις, για να λάβω την επική απάντηση ότι οι θέσεις χρεώνονται έξτρα (μου έκαναν check in στο γραφείο και δεν το είχα δει) και γι αυτό δεν μπορώ να μεταφερθώ..της λέω μα ειναι άδειες κι έχει ολοκληρωθεί το boarding δεν βγάζει νόημα αυτό που λέει, για να λάβω απάντηση ξανά ότι ειναι με χρέωση και δεν μπορει να γίνει η αλλαγή... :dizzy:
Μόνο εμένα μου φαίνεται χαζό όλο αυτό; Γιατί εχω σκοπό να το αναφέρω στο feedback που ζητάει η Aegean. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By dimitris
#527946 Εγώ έτυχα στην αντίθετη φάση, ένας κύριος καθόταν στην έξοδο κινδύνου, και είχε 2 ελεύθερες θέσεις στη σειρά του, όποτε οταν τελείωσε το boarding μετακινήθηκαν 2 κυριοι απο πιο πίσω θέσεις κι έκατσαν σε αυτές. Ο κύριος που καθόταν εξ αρχής φώναξε την αεροσυνοδό και διαμαρτυρήθηκε έντονα διότι ο ίδιος είχε πληρώσει και οι άλλοι οχι.

Το αν ειναι χαζό η οχι ειναι θέμα προσέγγισης. Απο τη μια μας κακοφαίνεται να πληρώνουμε επιπλεον για κάτι που προηγουμένως δεν πληρώναμε, και μάλιστα σε ενα ούτως η άλλως ακριβό εισιτήριο. Απο την άλλη, ο συλλογισμός οτι αφου έμεινε κενή θα έπρεπε να μπορει κάποιος απο τους υπόλοιπους επιβάτες να την καλύψει δεν ειναι αυτονόητα σωστός, οπως αντίστοιχα αν μείνει μια θέση στη business δεν ειναι αυτονόητο οτι κάποιος απο την economy θα μπορει να την καλύψει. Άλλωστε, οποίος αγοράζει μια πιο ακριβή θέση, ενδεχομένως προσβλέπει και για στην αυξημένη πιθανότητα να μην εχει αγοράσει κανείς τη διπλανή του θέση, όποτε να ταξιδέψει πιο άνετα.
Άβαταρ μέλους
By pierce21
#527949 Αθήνα -Ρώμη η Alitalia τη χρέωνε την έξοδο, Ρώμη -Παλέρμο όχι :lol: . (σσ, το Ρώμη Παλέρμο ήταν με μεγαλύτερο αεροπλάνο)
Τόσο και σε αυτό το δρόμολόγιο, όσο και για Βερολίνο που πέταξα πρόσφατα με Easy, έκλεισα τις θέσεις ακριβώς πίσω από τις θέσεις στο φτερό για να μπορώ να κάνω τη μεταφορά αν υπάρχει ευκαιρία. Στις πτήσεις που αυτές που ήταν άδειες, οι της easy με ρώτησαν αν ήθελα να μεταφερθώ πριν την απογείωση, οι της alitalia αδιαφόρησαν πλήρως που έκανα την μεταφορά μόνος μου αφού είχαμε πιάσει υψόμετρο.
Και στις 2 περιπτώσεις δεν υπήρχε κανείς στις θέσεις εξόδου πάντως.

Η aegean πρέπει να έχει κοντά χρόνο (; ) που έχει διαφορετικές χρεώσεις. Είμαι μαζί σου Δία, μου φαίνεται χαζό το σκηνικό όπως το περιέγραψες.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#527951
Zeus έγραψε:Απ ότι φαίνεται άρχισε και η Aegean να χρεώνει την έξοδο κινδύνου αλλα και της θέσεις μπροστα απο αυτη (πιθανόν ανάλογα και με το ναυλο). Η πτήση λοιπόν σχετικά άδεια και οι δυο σειρές στη δεξιά πλευρά του αεροσκάφους χωρίς επιβάτες. Έρχεται λοιπόν η κοπελίτσα και ρωτάει τον κύριο που καθόταν στη σειρά μου στο διάδρομο αν θέλει να μετακινηθεί στη μια απο τις δυο (στην άλλη έβαλε κάποιον άλλο) για να βοηθήσει σε περίπτωση ανάγκης. Ο κύριος δέχτηκε και μεταφέρθηκε. Βλέπω το σκηνικό φωνάζω την κοπέλα και τη ρωτάω αν έχει τελειώσει το boarding (είχε τελειώσει) κι αν μπορώ να μεταφερθώ κι εγώ σε μια απο τις 4 άδειες θέσεις, για να λάβω την επική απάντηση ότι οι θέσεις χρεώνονται έξτρα (μου έκαναν check in στο γραφείο και δεν το είχα δει) και γι αυτό δεν μπορώ να μεταφερθώ..της λέω μα ειναι άδειες κι έχει ολοκληρωθεί το boarding δεν βγάζει νόημα αυτό που λέει, για να λάβω απάντηση ξανά ότι ειναι με χρέωση και δεν μπορει να γίνει η αλλαγή... :dizzy:
Μόνο εμένα μου φαίνεται χαζό όλο αυτό; Γιατί εχω σκοπό να το αναφέρω στο feedback που ζητάει η Aegean. :hmmm:


δλδ αμα σηκωνώσουν στη διάρκεια της πτήσης και πήγαινες εκεί τί θα σου λεγε? :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By Chris
#527959 Κλεινω παντα τελευταια σειρα παραθυρο, και οταν τυχαινει να εχει και η :inlove: διαφορετικη κρατηση, κλεινει το διαδρομο. Το σκεπτικο ειναι πως ακομα και μια θεση να μεινει κενη στην πτηση, η τελευταια σειρα κεντρο εχει τις καλυτερες πιθανοτητες να ειναι αυτη. Αρκετες φορες εχει συμβει να πεταμε μονοι μας, ή και μονος μου, στην 3αδα, ή το χειροτερο, με εναν αγνωστο στο διαδρομο. Μια φορα λοιπον, ενω ημουν μονος μου, μετα απο κανα μισαωρο μου εφερε η αεροσυνοδος ενα ζευγαρι, νομιζω εξαιτιας καποιου μωρου που εκλαιγε διπλα τους. Σε ολη τη διαρκεια της πτησης λοιπον αυτοι φασωνονταν ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ, αν θυμαμαι καλα η κοπελια ειχε καβαλησει τον τυπο σε καποια φαση.

Εκει τι κανεις?????

Προσωπικα δεν κοιμαμαι στα αεροπλανα, γιατι δε με βολευουν και κοιμαμαι ελαφρια και σπαστα, και επισης επειδη ροχαλιζω. Ε, εκεινη τη μερα επεσα ξερος και δεν με πειραξε και καθολου

Τελος, η καλυτερη επενδυση: καλα ακουστικα με anc, αλλη φαση τελειως, πηρα δωρο τα sony mdr1000x και αλλαξε τελειως η εμπειρια του αεροπλανου. Δεν βαζω καν μουσικη, απλα τα εχω στα αυτια μου να κοβουν το βουητο και βγαινω απο τις πτησεις ατσαλακωτος


< >
Άβαταρ μέλους
By melos86
#527975 Αυτο που κανει η Aegean ειναι η υπερτατη γυφτια!!! Μιλαμε για εταιρια που δεν ειναι low cost....
Ακομα και ολο το αεροπλανο με 150 ατομα να πληρωνε το 3 η 4ευρω που ζηταει για να διαλεξεις θεση (που οι περισσοτεροι δεν τα πληρωνουν!) θα μαζευε 400-500 ευρω!! Αυτα ειναι δηλαδη που της λειπουν ανα πτηση??
Πραγματικα ωρες ωρες δεν μπορω να καταλαβω με ποιο τροπο σκεφτονται και αποφασιζουν τετοια πραγματα!
Άβαταρ μέλους
By markvag
#527978
rx8_drifter έγραψε:
δλδ αμα σηκωνώσουν στη διάρκεια της πτήσης και πήγαινες εκεί τί θα σου λεγε? :dizzy:


Λογικά θα σου έλεγε να σηκωθείς και αν δεν το έκανες ίσως σου έκανε καταγγελία πως δημιούργησες πρόβλημα εν πτήσει... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#528022
melos86 έγραψε:Αυτο που κανει η Aegean ειναι η υπερτατη γυφτια!!! Μιλαμε για εταιρια που δεν ειναι low cost....
Ακομα και ολο το αεροπλανο με 150 ατομα να πληρωνε το 3 η 4ευρω που ζηταει για να διαλεξεις θεση (που οι περισσοτεροι δεν τα πληρωνουν!) θα μαζευε 400-500 ευρω!! Αυτα ειναι δηλαδη που της λειπουν ανα πτηση??
Πραγματικα ωρες ωρες δεν μπορω να καταλαβω με ποιο τροπο σκεφτονται και αποφασιζουν τετοια πραγματα!
Δεν το κανει μονο η Aegean και δεν το κανουν μονο οι low cost.
Τωρα τα υπόλοιπα ειναι άλλο θέμα.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#528044 Για να ταξιδεύει κάποιος με αυτήν την αεροπορική, σημαίνει ότι το φυσάει άρα καλώς κάνει και χρεώνει και την αποσκευή και την έξοδο κινδύνου και όλα.

Άκουσα ότι πολλά ροκ συγκροτήματα πουλάνε τα ιδιόκτητα τζετ τους για να ζήσουν την εμπειρία απόλυτης χλιδής της Aegean.
Άβαταρ μέλους
By dimitris
#528080
Chris έγραψε:Μια φορα λοιπον, ενω ημουν μονος μου, μετα απο κανα μισαωρο μου εφερε η αεροσυνοδος ενα ζευγαρι, νομιζω εξαιτιας καποιου μωρου που εκλαιγε διπλα τους. Σε ολη τη διαρκεια της πτησης λοιπον αυτοι φασωνονταν ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ, αν θυμαμαι καλα η κοπελια ειχε καβαλησει τον τυπο σε καποια φαση.

Πολύ περίεργο, θα περίμενα ότι το μωρό που προηγουμενως έκλαιγε δίπλα τους θα είχε ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#528087
markvag έγραψε:
Dimitris_P έγραψε:Για να στεγνώσει γρήγορα και μη μείνει υγρασία ; :hmmm:


Καλό... Φαντάζομαι στη Σουηδία δεν βάφουν ποτέ τα κτίρια...

Δεν γνωρίζω, αν και ο κακούλης μέσα μου λέει πως έτσι θα δει ο περισσότερος κόσμος πως η φραπόρτ "κάτι κάνει"... :innocent:

Επίσης, επισκευάζουν σταδιακά (δύο δύο) τις θέσεις στάθμευσης των αεροπλάνων, κάτι που σίγουρα ήταν απαραίτητο, αλλά δεν ξέρω πόσο αρμονικά συνδυάζεται η απώλεια θέσεων με την high season... Βάλε και το ότι μία θέση έχει ήδη χαθεί, λόγω των εργασιών για το δεύτερο τέρμιναλ... :vava:

Βέβαια, ακόμα και ένας κακόβουλος σαν κι εμένα, πρέπει να παραδεχτεί πως κάνουν κάποια έργα και ξεκίνησαν οι εργασίες ανέγερσης του δεύτερου τέρμιναλ.

Εύκολο βέβαια, αν δεν βάζεις δικά σου λεφτά... :twisted:
Είσαι λίγο μονόπλευρος μου φαίνεται πάντως.
Στέκεσαι στο βάψιμο όταν φτιαχνουν ολόκληρο καινούριο terminal.
Στη Κω ουσιαστικά θα αλλάξουν όλες οι κτιριακές εγκαταστάσεις.Να μη σου πω με τι ελλείψεις παρέλαβαν το αεροδρόμιο.Ουτε η πυρανίχνευση δε δούλευε.
Και φυσικά τα προβλήματα σε ότι έχει να κάνει με το δημόσιο κομμάτι των αεροδρομίων και της αεροναυτιλιας είναι άπειρα .Πολυ περισσότερα από αυτά που "δημιουργει" η fraport.Ασε που δεν έχει περάσει και πολύς καιρός από τότε που ανελαβε .Ο συγκεκριμένος τομέας χρειάζεται χρόνο.


< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#528088 To δεύτερο τέρμιναλ θα γίνει με λεφτά της Fraport ή του Δημοσίου;

EDIT: Από ένα ψάξιμο, είδα πως είναι της Fraport. Υπήρχε παλιότερο σχέδιο επί Δημοσίου, αλλά δεν είχε προχωρήσει λόγω έλλειψης χρημάτων.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#528090 Τελικά βάφουν μόνο τα αεροδρόμια ή φτιάχνουν και κάτι διαδρόμους ,terminal κτλ?
Άμα ήταν μόνο το βάψιμο γιατί δε το έκανε και το δημόσιο τόσα χρόνια με το οποίο όλα λειτουργούν στην εντέλεια?

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#528094 Τα σοβαρά έργα θέλουν χρόνο. Σε πρώτη φάση μόνον βάφουν και αλλάζουν τουαλέτες. Επίσης, κατάφεραν να πάρουν ως αποζημίωση σχεδόν τα μισά από τα 60 εκατομμύρια που ζητούσαν για τις καμμένες λάμπες (μεταξύ άλλων).
http://www.imerodromos.gr/apozimiosi-27 ... kazanakia/

Η Fraport θα κάνει έργα, όπως θα έκανε και το Δημόσιο αν είχε αυτά τα χρήματα. Τα χρήματα είναι από δάνεια, όχι από την Fraport την ίδια (παντού έτσι είναι).
https://www.fraport-greece.com/eng/medi ... l-airports
Προφανώς και το αποτέλεσμα θα είναι τα αεροδρόμια να είναι πιο όμορφα, με καλύτερες υποδομές γενικώς. Θα είναι πολύ πιο ακριβά όμως, κυρίως για τους επαγγελματίες που νοικιάζουν χώρους, αλλά και λιγότερο για το κοινό.
https://centreforaviation.com/news/frap ... 018-779135
Γενικώς, η Ελλάδα εξαναγκάστηκε στην πώληση αυτή πάντως, δεν ήταν πως εξετάστηκε ποτέ κάποια άλλη λύση. Οι Παραχωρήσεις είναι ευρωπαϊκή πολιτική και η Γερμανία και ο Σόιμπλε, ήθελε να βάλει το χέρι και στον ελληνικό τουρισμό με αυτόν τον τρόπο. Μην ξεχνάμε πως η Fraport ανήκει σε γερμανική κρατική εταιρεία επί της ουσίας (ο Κοπελούζος έχει μικρό ποσοστό):
https://www.fraport-greece.com/eng/

Ο γενικός κανόνας είναι απλός: οι Παραχωρήσεις πάνω απ' όλα συμφέρουν τους Παραχωρησιούχους. Μετά τους εργαζομένους σ' αυτές (αν μιλάμε για το middle management και πάνω...), ενώ δεν συμφέρουν καθόλου το κοινό (πολύ μεγαλύτερο το κόστος). Γενικά, οι προσφερόμενες υπηρεσίες είναι καλύτερες, αλλά το κόστος είναι αρκετά, έως πολύ αυξημένο. Είτε μιλάμε για δρόμους, είτε για αεροδρόμια.
Σύντομα θα παραχωρηθούν και τα υπόλοιπα αεροδρόμια επίσης, μιας και το μοντέλο κρίθηκε επιτυχημένο...
:s_dance