Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#511463
fokion έγραψε:
REALZEUS έγραψε:
JarnoT έγραψε:Ενίοτε και η επιθυμία ή τυχόν απαίτηση του πιλότου.


Σε περίπτωση tail wing, τους δίνετε clearance για κάτι τέτοιο;



Σε καμια περιπτωση. Ο "ελεγκτης" κυρησει το αεροδρομιο τι "προσανατολισμό" εχει....
Φανταζεστε να ερχεται χαμηλώνοντας αεροπλάνο και στο ιδιο ιχνος απογειώνεται αλλο???? ουτε γι αστειο....

Κι όμως, ο πιλότος έχει τον τελευταίο λόγο στην επιλογή διαδρόμου. Όλα by the book. Ο ελεγκτής ωστόσο θα του υπολογίσει και θα τον ενημερώσει για τον πιθανό χρόνο επιπλέον καθυστέρησης για "ανάποδο" διάδρομο. Συνήθως όταν ακουει το πλήρωμα την καθυστέρηση, ξεχνάει τέτοιες χαζές εμπνεύσεις.
Αν όμως εξακολουθεί να το θέλει, για οποιονδήποτε δικό του λόγο, θα έρθει/φύγει από τον διάδρομο που διάλεξε.

Ακομα και σε περίπτωση tailwind, ναι. Κάποια αεροδρόμια έχουν δημοσιευμενες tailwind operations, safe για προσεγγίσεις. Αλλά και να μην έχουν, και με tailwind, εφόσον ζητηθεί θα το πάρει, πάντα με την όποια καθυστέρηση αναλόγως κίνησης.
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#511817 Μπήκα στο aia και λέει αυτό


Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι,
από την Πέμπτη 24 Μαΐου 2018, στις 13:00
στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών θα λειτουργεί και το κτίριο του Δορυφορικού Αεροσταθμού,
από όπου θα εξυπηρετούνται οι παρακάτω αεροπορικές εταιρείες:

Aer Lingus - Brussels Airlines - Easyjet - Easyjet Switzerland -Eurowings
Norwegian - Norwegian Air International - Ryanair - Ryanair Sun
Transavia - Transavia France - TUI Fly - Vueling
Air Transat (από 25.05) - Scoot (από 25.05)


:superman: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#511821 Τώρα αυτό είναι καλό ή θα λιώσουμε στο περπάτημα με τα πιτσιρίκια;

< >
Άβαταρ μέλους
By fokion
#511863 δεν εγγυωμαι την ορθοτητα αλλά

https://www.airport-athens.com/terminals.php

Satellite Terminal
It is located south of the Main Terminal. It is only used during the high seasons, when traffic increases. The building has two floors: arrivals and departures. Passengers can reach the satellite terminal via an underground people moving walkway.

It has gates from A30 to A39.

The satellite terminal is provided with 10 jetbridges and some of the airlines which uses the terminal are Niki, Volotea and Germanwings.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#511900
Scotch έγραψε:Τώρα αυτό είναι καλό ή θα λιώσουμε στο περπάτημα με τα πιτσιρίκια;

< >
Έχει υπόγεια διάβαση από το κεντρικό με κυλιόμενο διάδρομο όντως από ότι θυμάμαι.
Είχα πετάξτε από εκεί δύο τρεις φορές παλιότερα.


< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#512893 Λοιπόοοον... Σήμερα που έχω όρεξη, καθώς μετά από καιρό κάθομαι στο σπίτι μου, ας γράψω μερικά φωνήεντα για την αγαπημένη μου εταιρεία διαχείρισης αεροδρομίων... :inlove: :shifty:

Στα θετικά:

Α) Έχει οργανωθεί λίγο έως αρκετά καλύτερα το αεροδρόμιο σε θέματα ασφαλείας, τόσο του προσωπικού όσο και πτήσεων. Ενώ και οι έλεγχοι στις εισόδους είναι πιο τυπικοί (αν και σε κάποια πράγματα ανόητοι, αλλά ΟΚ, το επίπεδο έχει ανέβει αισθητά).

Β) Έχουν φτιαχτεί οι τουαλέτες και έχουν μπει σωστά blow dryer (για όποιον ενδιαφέρεται :s_biggrin )

Γ) Εμφανισιακά φτιάχνεται το αεροδρόμιο (βάφεται το τέρμιναλ και γενικώς δίνεται μία προσοχή).

Δ) Στο χώρο στάθμευσης του εμπορευματικού έχει μπει μία τάξη και δεν μπορεί να μπαίνει ο καθένας και να παρατάει το αμάξι του (ιδίως με τα ενοικιαζόμενα είχε καταντήσει αηδία).

Πάμε τώρα... :twisted:

Α) Η γραφειοκρατεία... Το να πω πως έχει αυξηθεί είναι πολύ λίγο. Δουλειές που κάναμε σε 5 λεπτά τώρα θέλει να στείλεις e-mail με 500 στοιχεία, να περιμένεις 1-2 μέρες και άααααααααααααααααμα σου απαντήσουν κάποια στιγμή θα ξέρεις. Ζητάνε έγγραφα και διαδικασίες που η ΥΠΑ δεν ζητούσε ποτέ, ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΖΗΤΑΕΙ και σε κάποιες περιπτώσεις βεβαιώσεις από αστυνομία (πχ ένα παράδειγμα που έχω) που η αστυνομία ΔΕΝ μπορεί να βγάλει, γιατί δεν προβλέπεται από τον σχετικό νόμο για τις περιπτώσεις που έχω. :help: Τι θα γίνει με αυτό, δεν ξέρω, λογικά από βδομάδα θα έχω νέα... Αν δεν υποχωρήσει η φραπόρτ, η εταιρεία που δουλεύω (φαντάζομαι και άλλες) θα έχει σοβαρότατο πρόβλημα. Να τονίσω πως δεν είμαι μόνο εγώ που έχω το ίδιο πρόβλημα, ΟΛΟΙ με όσους έχω μιλήσει σχετικά έχουν τρελαθεί. Δεν είναι δυνατόν ο ιδιώτης να απαιτεί γραφειοκρατία που κάνει το δημόσιο να παραμιλάει... :lol: Για διαδικασίες που παίρνουν περισσότερο, ας μην το συζητάμε... Δεν παίζει να σε ενημερώσουν πως είναι έτοιμα τα χαρτιά... Χώρια που η φραπόρτ (εκδίδοντας εκ νέου τις ταυτότητες στα αεροδρόμια που ανέλαβε) έχει αυξήσει το φόρτο εργασίας σε όλες τις σχετικές υπηρεσίες που εγκρίνουν τα διάφορα έγγραφα, με αποτέλεσμα οι καθυστερήσεις (που πριν ήταν ανύπαρκτες) πλέον να χτυπάνε κόκκινο... Πέρα από τις μη αναμενόμενες καθυστερήσεις (που πλέον είναι ο κανόνας), σε κάποιες διαδικασίες από εκεί που ήταν "σε 15 μέρες απάντηση" έγινε "σε 40 μέρες απάντηση"... :roll:

Β) Σχετικό με το Α... Οι καινούριες διαδικασίες / απαιτήσεις έρχονται ΣΥΧΝΟΤΑΤΑ ουρανοκατέβατες και τις μαθαίνουμε κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή. Δεν ρωτάνε κανέναν, δεν ενημερώνουν κανέναν, απλά μία ωραία πρωία πας στη δουλειά σου και μαθαίνεις πχ πως δεν μπορείς να μπεις, γιατί η Φραπόρτ αποφάσισε πως θα πρέπει πχ να είσαι σε μία λίστα, αλλά ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΕ ΚΑΜΙΑ ΛΙΣΤΑ... Έτσι απλά μία Δευτέρα λοιπόν δεν μπορούσαμε να μπούμε στη δουλειά... Παρόλο που με διαβεβαίωσε προσωπικά ο υπεύθυνος την προηγούμενη Πέμπτη πως "μην ανησυχείτε, θα σας ενημερώσουμε, δεν θα γίνει κάτι απότομα"... @@... 2,5 ώρες εκείνο το πρωί τις έφαγα να τρέχω σαν τον παλαβό... :roll: Απλά για να μπορέσουμε να δουλέψουμε... :vava: Άλλο παράδειγμα όταν απαγόρευσαν την είσοδο φιαλών με αέρια υπό πίεση στην πίστα. Ένα Σάββατο... Χωρίς φυσικά να σκεφτεί κανείς πως ΟΛΑ τα αεροπλάνα ΠΑΝΤΟΥ φουσκώνουν λάστιχα με μία φιάλη αζώτου... :roll: Μία ώρα ο μηχανικός στην πύλη και ευτυχώς δεν είχε δρομολόγιο μετά... :roll:

Γ) Τα κόστη έχουν εκτοξευθεί. Τα ενοίκια διπλασιάστηκαν έως και 6πλασιάστηκαν. Φυσικά δεν υπήρξε καμία βελτίωση στις παρεχόμενες υπηρεσίες, χειροτέρευση σε αρκετές περιπτώσεις.

Δ) Απίστευτη ακαμψία. Αποφασίζομεν και διατάζομεν. "Μα... αυτό δεν μπορεί να γίνει"... Στα @@ μας. :rant: (βλέπε πχ ιστορία με Ryanair και υποχρέωση για παρουσία πυροσβεστικού οχήματος, προφανώς και άλλα πολλά).

Ε) Ενώ έχουν γίνει έργα που φαίνονται στον κόσμο (και άρα είναι καλά για το PR της φραπόρτ) για κάτι ουσιαστικό ακόμα περιμένουμε. Δεν μιλάω για το νέο τέρμιναλ (που φαίνεται πως ξεκινάει να γίνεται, καλό αυτό), αλλά για πολύ απλά, όπως διαγράμμιση εντός πίστας, όπου αυτή τη στιγμή η κίνηση των οχημάτων είναι τελείως χαοτική. Αυτό προφανώς και είναι ευθύνη του δημοσίου, αλλά είμαστε στο 2ο καλοκαίρι και ακόμα μία κωλογραμμή στην άσφαλτο δεν τράβηξαν... που τους νοιάζει και τόσο πολύ η ασφάλεια...


Γενικά, έχουν γίνει πράγματα που φαίνονται στον πολύ κόσμο και έχουν γίνει και 1-2 μικρά αλλά ουσιώδη (για την ασφάλεια). Αλλά η σούμα είναι πως η ζωή για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο αεροδρόμιο έχει γίνει ΠΟΛΥ πιο δύσκολη και ΠΟΛΥ πιο ακριβή. Θα αλλάξει κάτι; Ελπίζω. Θα βελτιωθούν οι υποδομές (βλέπω κινητικότητα στο θέμα του δεύτερου τέρμιναλ και είπαν πως τον χειμώνα που μας έρχεται θα γίνει διαγράμμιση - ΑΜΗΝ...), αλλά δεν βλέπω ούτε τη γραφειοκρατία να μειώνουν ούτε την ακαμψία.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#512900 Τελικα με το 737 σας τι έγινε;
Άβαταρ μέλους
By markvag
#513043
mirage έγραψε:Τελικα με το 737 σας τι έγινε;


Ούτε κι εγώ κατάλαβα, πάντως κάπου κόλλησε η δουλειά 2 φορές :s_dunno . Προς το παρόν νοικιάζουμε για τη σεζόν και μένουμε και με το BAe και βλέπουμε...
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#513052 Τυπική αποιοκρατική συμπεριφορά. Bonus , άσχετοι με το αντικείμενο μανατζαρέοι σε βαθμό που να το εκλαμβάνεις και ως σαμποτάζ κατά του τουρισμού και της χώρας γενικότερα.
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#513065 Άσχετο, αλλά η Ryan κάνει πλέον τακτικά δρομολόγια Αθήνα-Ηράκλειο και τούμπαλιν. Θέλαμε δε θέλαμε, τους φορτωθήκαμε τώρα κι αυτούς. Με callsign RYS και όνομα που καλεί Magic Sun :innocent:
Άβαταρ μέλους
By fokion
#513102
mousatos έγραψε:Τυπική αποιοκρατική συμπεριφορά. Bonus , άσχετοι με το αντικείμενο μανατζαρέοι σε βαθμό που να το εκλαμβάνεις και ως σαμποτάζ κατά του τουρισμού και της χώρας γενικότερα.


ΑΝ η φημη που εχω ακουσει αληθευει μονο ασχετους δε τους λες καθοτι ( αυτη ειναι η φημη ) οι περισσότεροι ειναι πρωην ΥΠΑτζηδες....
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#513120
markvag έγραψε:Λοιπόοοον... Σήμερα που έχω όρεξη, καθώς μετά από καιρό κάθομαι στο σπίτι μου, ας γράψω μερικά φωνήεντα για την αγαπημένη μου εταιρεία διαχείρισης αεροδρομίων... :inlove: :shifty:


Εκτιμώ ότι για να βελτιωθεί η ανταγωνιστικότητα, πρέπει να ρίξουμε το μισθολογικό κόστος κάπου 30-40%, επίσης μια ρήτρα εγγυημένου κέρδους για τον ανάδοχο είναι χρήσιμη για να είμαστε ελκυστική χώρα στις επενδύσεις. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#513163
fokion έγραψε:
mousatos έγραψε:Τυπική αποιοκρατική συμπεριφορά. Bonus , άσχετοι με το αντικείμενο μανατζαρέοι σε βαθμό που να το εκλαμβάνεις και ως σαμποτάζ κατά του τουρισμού και της χώρας γενικότερα.


ΑΝ η φημη που εχω ακουσει αληθευει μονο ασχετους δε τους λες καθοτι ( αυτη ειναι η φημη ) οι περισσότεροι ειναι πρωην ΥΠΑτζηδες....


Δηλαδή κατά 95% τελείως άσχετοι... :lol: :lol: Σε εμάς οι 2-3 βασικοί manatzareus είναι όντως πρώην ΥΠΑτζήδες, με βασικό προσόν τους για την καριέρα τους στην ΥΠΑ και τώρα τις κομματικές διασυνδέσεις. Εκτός από έναν που είναι γνώστης και σωστός επαγγελματίας (αν και απ' ότι το κόβω δεν μπορεί να κάνει και πολλά μόνος του). Οι περισσότεροι από το λοιπό προσωπικό ήταν σε εταιρείες του κλάδου (πχ handling) και βλέπω πως κάποιοι απλά δεν ξέρουν να κάνουν τη δουλειά που τους έχει ανατεθεί.

Και δεν μιλάω πως δεν ξέρεις τη νομοθεσία, κτλ. ΟΚ αυτό. Μιλάω για απλά πράγματα, του στυλ ΣΤΕΙΛΕ ΕΝΑ ΓΑΜΩ-EMAIL να με ενημερώσεις πως αύριο αν δεν σου στείλω μία λίστα δεν θα μπορώ να μπω στη δουλειά μου! :rant: Δεν ζητάω πυρηνική φυσική. Μη μου λες τη μία μέρα "ΟΚ, δεν θα κάνουμε τίποτα χωρίς να σας ενημερώσουμε" και την επόμενη να το κάνεις χωρίς να μας ενημερώσεις! :s_mad Και αυτό είναι μία μόνιμη κατάσταση, δεν είναι ένα μόνο συμβάν...

Επίσης, υπάρχει τεράστια ακαμψία στο να βοηθήσουν να ξεπεραστούν εμπόδια. Όταν ζητάς μία βοήθεια (στυλ: ΟΚ, έχεις πρόβλημα και άρα δεν μπορείς να με βοηθήσεις, όμως έχω κι εγώ πρόβλημα, πάμε στην ΥΠΑ που θα σε ελέγξει να δούμε πως θα το ξεπεράσουμε; Γιατί με την ΥΠΑ ποτέ δεν μου είχε δημιουργηθεί τέτοιο πρόβλημα, άρα θα μας υποδείξει κάποιον τρόπο να ξεπεραστεί... Να κάνω εγώ τη δουλειά μου, να μην είσαι κι εσύ εκτεθειμένος), η απάντηση είναι ένας τοίχος άρνησης. :rant:



Zorz έγραψε:
Εκτιμώ ότι για να βελτιωθεί η ανταγωνιστικότητα, πρέπει να ρίξουμε το μισθολογικό κόστος κάπου 30-40%, επίσης μια ρήτρα εγγυημένου κέρδους για τον ανάδοχο είναι χρήσιμη για να είμαστε ελκυστική χώρα στις επενδύσεις. :iconcool:


Ξέχασες να αναφέρεις πως δεν θα πρέπει ο "επενδυτής" να βάλει δικά του κεφάλαια και πως όλα τα δάνεια θα πρέπει να τα εγγυάται το δημόσιο! :s_wink