Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#627975
elteo έγραψε:Photoshop? :dizzy:


Αναφέρεσαι στην φωτο που παρέθεσα;
Άβαταρ μέλους
By dimik
#627984 Ποιο photoshop? Δες κάμερα που κρατάει ο άλλος, ακόμα δεν το έχουν ανακαλύψει

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#628053 https://twitter.com/WRCgerardquinn/stat ... 8006183936
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#628094
dimviii έγραψε:https://twitter.com/WRCgerardquinn/status/1228958818006183936


Δεν ξέρω πόσο "ζόρι" τράβηξαν οι τροχοί και το σύστημα προσγείωσης όταν το έσκασε με το πλάι στον διάδρομο , σε άλλες περιπτώσεις εχω δει να τα ισιώνουν ακριβώς πριν πιάσουν τον διάδρομο.

Το μοναδικό αεροπλάνο που είναι φτιαγμένο να πιάνει με το πλάι κοιτώντας η μύτη τον άνεμο ενω το σύστημα προσγείωσης είναι ευθυγραμμισμένο με την κεντρική γραμμή του διαδρόμου είναι το Β-52.
Δυνατότητα (rotating landing gear) που ήταν απόρρητη για πάρα πολλά χρόνια έδινε την ικανότητα απογείωσης -προσγείωσης σε ισχυρούς πλάγιους ανέμους (πόσο ισχυρούς ; :hmmm: μάλλον απόρρητο ακόμα) μάλιστα ανάλογα με το ποιος έβλεπε καλλίτερα (απο το πλαϊνό παράθυρο) κυβερνήτης ή συγκυβερνήτης αναλάμβανε την διαδικασία .

https://www.youtube.com/watch?v=TCUHQ_-l6Qg

με το πλάι όλον τον διάδρομο! :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#628101
MONMAN έγραψε:
dimviii έγραψε:https://twitter.com/WRCgerardquinn/status/1228958818006183936


Δεν ξέρω πόσο "ζόρι" τράβηξαν οι τροχοί και το σύστημα προσγείωσης όταν το έσκασε με το πλάι στον διάδρομο , σε άλλες περιπτώσεις εχω δει να τα ισιώνουν ακριβώς πριν πιάσουν τον διάδρομο.

Το μοναδικό αεροπλάνο που είναι φτιαγμένο να πιάνει με το πλάι κοιτώντας η μύτη τον άνεμο ενω το σύστημα προσγείωσης είναι ευθυγραμμισμένο με την κεντρική γραμμή του διαδρόμου είναι το Β-52.
Δυνατότητα (rotating landing gear) που ήταν απόρρητη για πάρα πολλά χρόνια έδινε την ικανότητα απογείωσης -προσγείωσης σε ισχυρούς πλάγιους ανέμους (πόσο ισχυρούς ; :hmmm: μάλλον απόρρητο ακόμα) μάλιστα ανάλογα με το ποιος έβλεπε καλλίτερα (απο το πλαϊνό παράθυρο) κυβερνήτης ή συγκυβερνήτης αναλάμβανε την διαδικασία .

https://www.youtube.com/watch?v=TCUHQ_-l6Qg

με το πλάι όλον τον διάδρομο! :yahoo:



Αυτό το θηρίο μπορεί να πετάξει και χωρίς κάθετο σταθερό :lipsealed:

Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#629229
Chris έγραψε:Με κατι μου μοιαζει αυτο ρε συ :hmmm:


< >


Ναι, σου μοιάζει μάλλον με το Concorde, που βγήκε ΜΕΤΑ από το Tu-144, που βλέπεις στην φώτο...
Άβαταρ μέλους
By dimik
#629239 Βασικά ψιλοξεφτιλα έγιναν πάλι οι παγκόσμιοι αντιγραφεις...


Το πρωτότυπο πέταξε για πρώτη φορά στις 31 Δεκεμβρίου του 1968 κοντά στη Μόσχα, δύο μήνες πριν από την πρώτη πτήση του Κονκόρντ. Το Tu-144 πέταξε για πρώτη φορά υπερηχητικά στις 5 Ιουνίου του 1969 και στις 26 Μαΐου του 1970 έγινε η πρώτη εμπορική μεταφορά που ξεπέρασε το Μαχ 2. Ένα Tu-144 συνετρίβη το 1973 σε αεροπορική επίδειξη στο Παρίσι, καθυστερώντας την περαιτέρω ανάπτυξή του. Το αεροσκάφος μπήκε στην υπηρεσία των επιβατών την 1η Νοεμβρίου του 1977, σχεδόν δύο χρόνια μετά το Κονκόρντ, λόγω περιορισμών του προϋπολογισμού. Το Μάιο του 1978, άλλο ένα Tu-144 (μία βελτιωμένη έκδοση, ονόματι Tu-144D) συνετρίβη σε δοκιμαστική πτήση κατά την παράδοσή του και ο επιβατηγός στόλος καθηλώθηκε μετά από μόλις 55 τακτικές πτήσεις. Το αεροσκάφος παρέμεινε σε πτήση ως φορτηγό αεροσκάφος μέχρι το 1983, οπότε και ολοκληρώθηκαν συνολικά 102 εμπορικές πτήσεις


Ουτε για φορτηγό έκανε

< >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#629434 Τι λες ρε παιδί μου, έπεσε αεροπλάνο; Δεν ξανάγινε... Το δυστύχημα στο Παρίσι ήταν κακός χειρισμός (και εμπλεκόταν και ένα Μιράζ), στην 2η περίπτωση έσπασε ένα σωληνάκι καυσίμου.

Την χαζομαρούλα περί αντιγραφής δεν θα την σχολιάσω καν.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#629436 Πέταξα με Aegean 320neo ολοκαίνουργιο Αθήνα-Λονδίνο.
Δεν μου άρεσε που μικρύναν τον δίσκο με το φαγητό και καταργήσαν το ψωμάκι, το τυράκι, το βουτυράκι και το γλυκάκι μάλλον έχει υποβαθμιστεί. Βέβαια παραμένει η μόνη εταιρεία που σε ταΐζει.
Έχω την εντύπωση ότι οι απόσταση από την εμπρός πλάτη καθίσματος μειώθηκε, πλέον ακουμπάνε τα γόνατά μου χωρίς προσπάθεια. Αναρωτιέμαι πως την παλεύουν οι ψηλοί.
Αλλά μου άρεσε πολύ η πτυσσόμενη βάση στήριξης τηλεφώνου/τάμπλετ έτσι ώστε να βλέπεις την ταινία σου άσχετα από το αν έχεις το τραπεζάκι ανοιχτό ή κλειστό.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#629437 Το είδα πρόσφατα για το Tupolev 144 απο το εξαιρετικό κανάλι αυτό



Επίσης, οι Αμερικανοί κατασκεύασαν κάτι αντίστοιχο μεσουσης μιας δεκαετίας που ήταν θέμα κύρους και η κατασκευή τέτοιου επιβατηγού.
Απορρίφθηκε εν τέλει, αφού η υπερηχητική πτήση πάνω απο κατοικημενες
περιοχές δημιουργούσε πρόβλημα στις ζωές των κατοίκων (πχ θόρυβο, υλικές ζημιές)
Επίσης πολύ καλό vid αυτό, απο το ίδιο κανάλι
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#629458
sknipper έγραψε:Πέταξα με Aegean 320neo ολοκαίνουργιο Αθήνα-Λονδίνο.
Δεν μου άρεσε που μικρύναν τον δίσκο με το φαγητό και καταργήσαν το ψωμάκι, το τυράκι, το βουτυράκι και το γλυκάκι μάλλον έχει υποβαθμιστεί. Βέβαια παραμένει η μόνη εταιρεία που σε ταΐζει.

Δεν μου άρεσε το παραπάνω. Ελπίζω να υπάρχει προφανής εξήγηση. Δεν τους κάνεις και κανά post στο twitter ; Πάντως προχθές στην πρωινή πτήση για Βουκουρέστι έπαιξε κρύο σαντουιτσάκι και καφές/χυμός/serenata. Λογικά λόγω σύντομης διαδρομής, αλλιώς θα σέρβιραν ζεστό πρωινό, συνήθως μια ακατανόητη ψωμούμπα με κάτι σαν κόκκινη σάλτσα.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#629461
Dimitris_P έγραψε:
sknipper έγραψε:Πέταξα με Aegean 320neo ολοκαίνουργιο Αθήνα-Λονδίνο.
Δεν μου άρεσε που μικρύναν τον δίσκο με το φαγητό και καταργήσαν το ψωμάκι, το τυράκι, το βουτυράκι και το γλυκάκι μάλλον έχει υποβαθμιστεί. Βέβαια παραμένει η μόνη εταιρεία που σε ταΐζει.

Δεν μου άρεσε το παραπάνω. Ελπίζω να υπάρχει προφανής εξήγηση.


Υπάρχει. Μείωση κόστους. :lol: