- 09 Αύγ 2018, 09:55
#528160
kostis20 έγραψε:Είσαι λίγο μονόπλευρος μου φαίνεται πάντως.
Στέκεσαι στο βάψιμο όταν φτιαχνουν ολόκληρο καινούριο terminal.
Στη Κω ουσιαστικά θα αλλάξουν όλες οι κτιριακές εγκαταστάσεις.Να μη σου πω με τι ελλείψεις παρέλαβαν το αεροδρόμιο.Ουτε η πυρανίχνευση δε δούλευε.
Και φυσικά τα προβλήματα σε ότι έχει να κάνει με το δημόσιο κομμάτι των αεροδρομίων και της αεροναυτιλιας είναι άπειρα .Πολυ περισσότερα από αυτά που "δημιουργει" η fraport.Ασε που δεν έχει περάσει και πολύς καιρός από τότε που ανελαβε .Ο συγκεκριμένος τομέας χρειάζεται χρόνο.
< A3003 >
Είμαι όντως λίγο αρνητικός με τη φραπόρτ, μιας και μου έχει δώσει άπειρες αφορμές τον τελευταίο 1,5 χρόνο. Αφορμές και ανοησίες που προκάλεσαν από μικρά έως πολύ σημαντικά προβλήματα (πχ φτάσαμε να είμαστε στο όριο να μην έχουμε μηχανικούς με άδεια εισόδου στην πίστα με 100% φταίξιμο της φραπόρτ, κοινώς να μην μπορούμε να λειτουργήσουμε).
Τώρα, ΠΡΟΦΑΝΩΣ και καλά κάνει που το βάφει το τέρμιναλ, αλλά αυτό θα μπορούσε να περιμένει 1-2 μήνες να τελειώσει η σεζόν, έτσι ώστε να δημιουργηθούν πολύ λιγότερα προβλήματα. Αντίστοιχα, ΚΑΛΑ κάνει και επιδιορθώνει την άσφαλτο στα slots, η οποία όπως είπα ήταν σε κακή κατάσταση, αλλά γιατί δεν το κάνεις και αυτό 1-2 μήνες μετά που δεν θα έχεις τόσο κίνηση; Ιδίως τη στιγμή που έχεις ήδη κόψει (αναγκαστικά) μία θέση λόγω εργασιών για το δεύτερο τέρμιναλ.
Και, ναι, προφανώς (και το είπα) πως οι εργασίες για το δεύτερο τέρμιναλ προχωρούν.
Να σημειωθεί εδώ πως το κόστος για τις επισκευές (αν θυμάμαι καλά) το πληρώνει η φραπόρτ και το ζητάει από το δημόσιο.
Δεν ξέρω τι παίζει με το δεύτερο τέρμιναλ.
Ο τομέας της αεροπορίας στην Ελλάδα πονάει πολύ, όντως. Τόσο η ΥΠΑ (που είναι μία γελοιότητα, όχι υπηρεσία), όσο και ο καρκίνος που ονομάζεται πρώην εργαζόμενοι της Ολυμπιακής (με κάποιες εξαιρέσεις προφανώς), οι οποίοι όχι μόνο συνεχίζουν να υπάρχουν και να κρατάνε σε μεγάλο βαθμό τα ηνία της πολιτικής αεροπορίας ακόμα και σήμερα, αλλά ετοιμάζουν και τους διαδόχους τους, έχουν κάνει την κατάσταση μη αναστρέψιμη θεωρώ. Δυστυχώς.
Τώρα, από την άλλη η φραπόρτ στη Θεσσαλονίκη που γνωρίζω (δεν μπορώ να πω για άλλα αεροδρόμια, δέχομαι αυτά που λες για την Κω), εκτός από την ΕΙΚΟΝΑ, έχει κάνει τη χρήση του αεροδρομίου πιο προβληματική (για τις εταιρείες εννοώ), πολύ πιο ακριβή και γραφειοκρατική σε σημείο αποπληξίας (ποτέ, σε καμία δημόσια υπηρεσία δεν αντιμετώπισα τέτοια γραφειοκρατία και τέτοια αδιαφορία εξυπηρέτησης). Και δυστυχώς δεν είναι θέμα ενός υπαλλήλου, αλλά πολιτικής της εταιρείας.
Και ΦΥΣΙΚΑ και το κόστος το πληρώνει ο πελάτης. Όταν δεκαπλασιάζεται το ενοίκιο του χώρου σου, όταν δεκαπλασιάζεται το κόστος για να έχεις το αεροπλάνο εκεί, πως θα βγουν αυτά τα έξοδα;;; Αυτά που βλέπω στη Θεσσαλονίκη πάντως δείχνουν ασχετοσύνη (πχ όταν απαγόρευσαν την είσοδο φιαλών με αέρια υπό πίεση στην πίστα, όπως δηλαδή τις φιάλες αζώτου που χρησιμοποιούνται ΠΑΝΤΟΥ στον κόσμο για να γεμίσουν τα ελαστικά των αεροσκαφών
)
Peugeot 206 1.6 110ps => not any more... bye bye...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα