ΑΛΛΑ, η διαδικασία μπορεί να ξεκινήσει με τα α και β χαρτιά μόνο και τα υπόλοιπα όταν έρθει η έγκριση. ΟΚ; ΟΚ... Πάει λοιπόν σήμερα ο καϋμένος ο markvag με τα α και β χαρτιά και παίρνει την απάντηση: Α... όχι, χρειαζόμαστε και τα γ και δ...
Από πότε; Αφού είχαμε πει πως...
Ε, άλλαξε ( ). Τώρα θέλω τα α, β, γ και δ και μετά ξεκινάει η διαδικασία.
Εγώ:
Μόνιμη κατάσταση. Πας και ρωτάς τι σκατά κωλόχαρτα θέλουν και ΚΑΘΕ φορά, σου λένε άλλα... ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ όμως...
Ξαναλέω: χίλιες, όχι χίλιες, άπειρες φορές καλύτερα και λιγότερο γραφειοκρατικά με τη δημόσια ΥΠΑ. ΠΟΤΕ στα 3 χρόνια που έκανα ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ με την ΥΠΑ δεν αντιμετώπισα τέτοια προβλήματα. Οι διαδικασίες ήταν ΠΑΝΤΑ σταθερές, οι χρόνοι ανταπόκρισης πολύ πιο μικροί και φυσικά ΠΑΝΤΑ υπήρχε ευελιξία και διάθεση για συνεργασία και βοήθεια. ΠΑΝΤΑ.
Α! και φυσικά ΠΡΕΠΕΙ να βάψουμε το τέρμιναλ ΣΤΟ ΜΕΣΟ ΤΗΣ ΚΩΛΟΣΕΖΟΝ που γίνεται της ΠΟΠΗΣ στην πίστα και να μην μπορούμε να παρκάρουμε τα αμάξια μέσα (που εκεί πάμε ΜΟΝΟ για δουλειές, είναι αμάξια που χρησιμοποιούνται για τη δουλειά). 1,5 χρόνο δεν μπορούσαμε να πάρουμε ένα στουπέτσι να βάψουμε, έπρεπε να περάσει η μισή σεζόν!
Αλλά ' νταξ'... ιδιωτικές επενδύσεις (με δικά μας λεφτά), πιο αποδοτικοί (2-10πλάσιες τιμές και από 15 μέρες ανταπόκριση πήγαμε σε μήνες )... Αλλά φτιάξαμε τη χέστρα. Και ελέγχουμε αν φοράν όλοι φωσφορίζων γιλέκο...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα