fokion έγραψε:Μη σκεφτεστε "αεροπλανικα" τα ελικόπτερα.
Πολλοι κανονισμοί διαφερουν λογω του γεγονοτος οτι το ελικόπτερο μπορει να προσγειωθεί παντού.
Γι αυτο λοιπον τα ελαχιστα των ελικοπτερων ειναι πιο χαμηλά απο των αεροπλάνων.
Απο κει και περα μονο ο ιδιος ο πιλότος και ο Θεός ξερει το "γιατι"....
εμεις μονο εικάζουμε....
Εννοείται μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε, αλίμονο.
Ως προς τα ελικόπτερα, πολύ σωστά αναφέρεις ότι τα όρια είναι χαμηλότερα, παρόλα αυτά υπάρχουν όρια και προϋποθέσεις, ειδικά για μια s-VFR πτήση. Το "ευαγγέλιο" αναφέρει ότι η ορατότητα στο έδαφος δεν πρέπει να είναι μικρότερη από 800m (1500m για αεροπλάνο) για να δύναται να εξουσιοδοτηθεί για απογείωση/προσγείωση/διασταύρωση ή πτήση σε ελεγχόμενη περιοχής, κλπ. Και η οροφή νεφών όχι μικρότερη από 600ft. Και πάλι είναι στην ευχέρεια και στην κρίση του ελέγχου να το εγκρίνει.
Ο διαχωρισμός από άλλες πτήσεις ανήκει στον έλεγχο κυκλοφορίας, ο διαχωρισμός από το έδαφος και τα εμπόδια στον πιλότο.
Αυτά by the book για s-VFR.
(Ματθ.ιθ΄30 / Μάρκ.ι΄31)
Jan. 29, 2020 10:19 AM ET|
About: American Airlines Group Inc. (AAL)|By: Clark Schultz, SA News Editor
American Airlines Group (AAL +0.7%) is cancelling flights from LAX to Shanghai and Beijing from February 9 to March 27,
Lufthansa (OTCQX:DLAKF) is reportedly cancelling all flights into China.
British Airways (OTCPK:ICAGY) has stopped all direct flights to and from Mainland China.
United Airlines (UAL -0.8%) suspended flights from February 1-8 due to a "significant" decline in demand.
Cathay Pacific (OTCPK:CPCAY) is reducing capacity to China by 50%.
Flight cancellations are also pouring in from carriers China Eastern Airlines (CEA +2%) , China Southern Airlines (ZNH +2.4%), Asiana Airlines (OTC:ASAIF), Jeju Air, Finnair Oyj (OTC:FNNNF), Lion Air, Jetstar Airways and Air Macau.
https://seekingalpha.com/news/3535777-a ... s-to-china
αφού δεν υπάρχει η ανάλογη ζήτηση να γίνει και η εξοικονόμηση...
Amen and a-women!
Αρχίζει να γεμίζει και αγχώνομαι..να βγάλω τη μάσκα να μη τη βγάλω.... Πάμε να ξεκινήσουμε και σκάει η κινέζα δίπλα κάνα δυο φτερνισματα...
Αφήνω τη ντροπή στην άκρη και εμφανίζομαι με μασκουλα....
Ε τι ήταν να δώσω σήμα...
Πριν προλάβω να την τοποθετήσω σωστά η νεαρά από το παράθυρο πετάγεται και θέλει να πάρει κάτι από πάνω... Τσουπ εμφανίζει μάσκα και τη φοράει στην ψύχρα και αυτή...
Με το που κάθεται, όλη η σειρά απέναντι βγάζει μάσκες:-)
Counter χτύπημα βγάζει και η κινέζα και φοράει....
Και ταξιδέψαμε έτσι όμορφα για δύο ώρες....
KiloMeater έγραψε:Μπαίνω για πτήση Μάλτα, είμαι διάδρομο. Έρχεται και κάθεται διπλα μου μια κινέζα και παράθυρο μια άλλη κοπέλα.
Αρχίζει να γεμίζει και αγχώνομαι..να βγάλω τη μάσκα να μη τη βγάλω.... Πάμε να ξεκινήσουμε και σκάει η κινέζα δίπλα κάνα δυο φτερνισματα...
Αφήνω τη ντροπή στην άκρη και εμφανίζομαι με μασκουλα....
Ε τι ήταν να δώσω σήμα...
Πριν προλάβω να την τοποθετήσω σωστά η νεαρά από το παράθυρο πετάγεται και θέλει να πάρει κάτι από πάνω... Τσουπ εμφανίζει μάσκα και τη φοράει στην ψύχρα και αυτή...
Με το που κάθεται, όλη η σειρά απέναντι βγάζει μάσκες:-)
Counter χτύπημα βγάζει και η κινέζα και φοράει....
Και ταξιδέψαμε έτσι όμορφα για δύο ώρες....
Εγώ πάντως καθάρισα την οθόνη με ντετόλ!!!!
Business as usual για το Dash 8...
https://aviation-safety.net/database/re ... 20200131-0
http://avherald.com/h?article=4d2c3005
Zorz έγραψε:
Business as usual για το Dash 8...
επιτηδες το κανεις?
Zorz έγραψε:(υποτίθεται) η ηχογράφηση του ATC στη Τεχεράνη:
Είναι άλλη πτηση στο approach απ' ότι λένε, που είδε το γεγονός και το έκανε relay στο ATC...
Amen and a-women!
dimviii έγραψε:Zorz έγραψε:
Business as usual για το Dash 8...
επιτηδες το κανεις?
Πίστεψε με, όχι!
(Στο βάθος το G-EUPJ με το ρετρό BEA livery)