Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By bebes
#624675 Έπεσε Boeing στο Αφγανιστάν με 83 επιβαίνοντες :(

Φουλ υλικό για το "may day' τον τελευταίο καιρό...
Άβαταρ μέλους
By drdino
#624689 USAF E-11 είναι.
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#624690 Για το Sikorsky μάλλον για CFIT είναι...
Πετούσε Special VFR και πετούσε πολύ χαμηλά για το ATC...
Κρίμα :sorry:
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#624735
MIXOStsi έγραψε:Για το Sikorsky μάλλον για CFIT είναι...
Πετούσε Special VFR και πετούσε πολύ χαμηλά για το ATC...
Κρίμα :sorry:

Πολύ παράξενο. Πριν γυρίσει στον τελευταίο τομεα, αναφέρει ότι γυρίζει σε vfr conditions, πράγμα από μόνο του παράξενο όντας στα 1400 πόδια με overcast στα 1100. Τα νέφη ήταν πίτα, όλη την ώρα πετούσε ενόργανα (σαν special vfr) απίθανο να έβλεπε τίποτα έξω.
Σε σχέση με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς το συγκεκριμένο είναι off, δεν θα έπρεπε να πετάει τόσο χαμηλά.
Αλλά πάλι η ίδια η πτώση δεν είναι εξηγησιμη μόνο μ' αυτό.
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#624736 σαν special vfr σημαίνει οτι το ελικόπτερο πετάει IFR? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#624739 ο πιλότος ήταν έμπειρος εκπαιδευτής.
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#624745 Αυτό καμιά φορά καταδικάζει τόσο τον πιλότο όσο και τυχόν επιβαίνοντες...
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#624765
MIXOStsi έγραψε:σαν special vfr σημαίνει οτι το ελικόπτερο πετάει IFR? :hmmm:

Ακριβώς. Ισχύουν όλοι οι κανόνες και οι προϋποθέσεις IFR (ύψη, transponder code και φυσικά πιλότο πιστοποιημένο για IFR). Αυτό στο οποίο "ελπίζει" μια special VFR πτήση είναι μέχρι να εξέλθει μιας συγκεκριμένης ελεγχόμενης περιοχής (πχ ΤΜΑ) να έχει καταφέρει να αποκτήσει οπτική επαφή με το περιβάλλον ή το πεδίο και να συνεχίσει ως VFR. Αλλιώς ή επιστρέφει για προσγείωση σε αεροδρόμιο ή συνεχίζει επίσημα IFR. Αυτά τώρα στην Ευρώπη. Δεν ξέρω τι ισχύει στις ΗΠΑ.

Το παράξενο όμως, ξαναλέω, είναι ότι δηλώνει κάποια στιγμή transition to VFR, λίγο πριν γυρίσει συχνότητα στον τελευταίο σταθμό, που σημαίνει ότι άρχισε να βλέπει κάποια στιγμή. Αυτό όμως δεν προκύπτει όμως από τα μετεωρολογικά στοιχεία, που έδειχναν πλήρη κάλυψη νεφών στα 1100 πόδια (το ελικόπτερο πετούσε πιο ψηλά, στα 1400, μετά στα 1200).
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#624768 διάβασα ότι για ελικόπτερα δεν ισχύει το IFR σε συνθήκες special VFR...
Άβαταρ μέλους
By JBT
#624780 Διαβάζω ότι ο πιλότος ήταν όπως είναι φυσικό μεγάλη φίρμα με διαπιστεύσεις κλπ

Μήπως αυτό τους έφαγε τελικά; Η υπέρμετρη σιγουριά για καλή έκβαση; :(

Σε παρόμοιες συνθήκες λέει είχε πετάξει κι άλλες φορές... :(
Άβαταρ μέλους
By fokion
#624787 Μη σκεφτεστε "αεροπλανικα" τα ελικόπτερα.
Πολλοι κανονισμοί διαφερουν λογω του γεγονοτος οτι το ελικόπτερο μπορει να προσγειωθεί παντού.
Γι αυτο λοιπον τα ελαχιστα των ελικοπτερων ειναι πιο χαμηλά απο των αεροπλάνων.
Απο κει και περα μονο ο ιδιος ο πιλότος και ο Θεός ξερει το "γιατι"....
εμεις μονο εικάζουμε....
ο καιρός ειναι ακραία και σχεδόν ακαριαία ευμετάβλητος ..
Πχ Στη Λαρισα με το drone ειχαμε ελικόπτερο για την εναερια βιντεοσκόπηση του...
8 μερες ηταν καθηλωμενο λογω ομιχλης.
Μια μερα που ανοιξε καπως αποφασισαμε να το βγαλουμε εξω να το βαλουμε μπροστα να μην αδειασουν οι μπαταρίες... μετα απο λιγο ανοιξε και ειπαμε να κανουμε πλανα εντός των οριων του αεροδρομιου που ειχε επαρκή ορατότητα...
Μετά απο λιγο κι ενω ηταν ηδη στον αερα "ανοιξε" ενας διαδρομος ( ορατότητας ) και πηγαν παραλία...
Αντιστοιχα μια αλλη μερα εκει που το ετοιμάζαμε μεσα σε 30 λεπτά εκλεισε ο καιρός τοσο που "εχανες" το ελικοπτερο στη πιστα..

και σίγουρα η "πίεση" στο οτι ο αθλητής επρεπε να παρεβρεθει και σε αλλη εκδήλωση επεξε κι αυτο το ρολο της στις αποφασεις..
και μη πειτε "ας μη πεταγε"... στο κατω κατω και αυτος το κεφαλι του επαιξε - κι εχασε....

Και παντα ΠΟΤΕ δεν φταιει ενας μονο παράγοντας.... ειναι συνήθως συνδιασμός "ατυχιών".... ( πχ ακομα δε ξερουμε αν ηταν βλαβη ή οχι - προσοχη - "ξερουμε" οχι υποθετουμε..)
Άβαταρ μέλους
By melos86
#624790 Ας μην βγαλουμε απο το παιχνιδι και την μηχανικη βλαβη... Υπαρχουν μαρτυριες που μιλανε για περιστροφες του ελικοπτερου και ακανονιστο θορυβο πριν συντριβει! Και ακουσα πιλοτους να απορριπτουν αυτη την περιπτωση γιατι το αεροσκαφος ειχε δυο κινητηρες! Ναι αλλα δεν χαλανε μονο οι κινητηρες! To Augusta του προεδρου της Λεστερ επεσε απο την αστοχια ενος πειρου! :(
Άβαταρ μέλους
By fokion
#624791 κινητηρες μπορει να εχουν 2 αλλα "σαζμαν" εχουν ενα πχ οπως σωστα ειπες..

Οντως.. Ας το αφησουμε αυτο.
οταν βεβαια το NTSB θα βγαλει το πορισμα ποιος θα ενδιαφερεται τότε.....
οπως και σε ολα τα συμβαντα που "εντυπωσίασαν" στα νεα...
6 μηνες μετά ποιος ασχολείται να βγουν οι πραγματικές αιτίες........
Άβαταρ μέλους
By melos86
#624793 Αυτοι που ενδιαφερονται για το aviation κομματι της ιστοριας.