- 28 Ιαν 2020, 09:57
#624787
Μη σκεφτεστε "αεροπλανικα" τα ελικόπτερα.
Πολλοι κανονισμοί διαφερουν λογω του γεγονοτος οτι το ελικόπτερο μπορει να προσγειωθεί παντού.
Γι αυτο λοιπον τα ελαχιστα των ελικοπτερων ειναι πιο χαμηλά απο των αεροπλάνων.
Απο κει και περα μονο ο ιδιος ο πιλότος και ο Θεός ξερει το "γιατι"....
εμεις μονο εικάζουμε....
ο καιρός ειναι ακραία και σχεδόν ακαριαία ευμετάβλητος ..
Πχ Στη Λαρισα με το drone ειχαμε ελικόπτερο για την εναερια βιντεοσκόπηση του...
8 μερες ηταν καθηλωμενο λογω ομιχλης.
Μια μερα που ανοιξε καπως αποφασισαμε να το βγαλουμε εξω να το βαλουμε μπροστα να μην αδειασουν οι μπαταρίες... μετα απο λιγο ανοιξε και ειπαμε να κανουμε πλανα εντός των οριων του αεροδρομιου που ειχε επαρκή ορατότητα...
Μετά απο λιγο κι ενω ηταν ηδη στον αερα "ανοιξε" ενας διαδρομος ( ορατότητας ) και πηγαν παραλία...
Αντιστοιχα μια αλλη μερα εκει που το ετοιμάζαμε μεσα σε 30 λεπτά εκλεισε ο καιρός τοσο που "εχανες" το ελικοπτερο στη πιστα..
και σίγουρα η "πίεση" στο οτι ο αθλητής επρεπε να παρεβρεθει και σε αλλη εκδήλωση επεξε κι αυτο το ρολο της στις αποφασεις..
και μη πειτε "ας μη πεταγε"... στο κατω κατω και αυτος το κεφαλι του επαιξε - κι εχασε....
Και παντα ΠΟΤΕ δεν φταιει ενας μονο παράγοντας.... ειναι συνήθως συνδιασμός "ατυχιών".... ( πχ ακομα δε ξερουμε αν ηταν βλαβη ή οχι - προσοχη - "ξερουμε" οχι υποθετουμε..)