Εγώ όταν μπορώ διαλέγω 3-4 τελευταίες σειρές, και για να έχω ..απέραντη οπτική και για να την κάνω γρήγορα από την πίσω πόρτα (όταν έχει φυσούνα κλάφτα βέβαια..), και κοντά στο WC (καλό και κακό κι αυτό..). Αλλά γούστα είναι αυτά.
(Ματθ.ιθ΄30 / Μάρκ.ι΄31)
Απο εκεί και πέρα, μπροστά είναι πιο γρήγορο το έβγα 99%, και το πιο σημαντικό είναι ότι έχει σαφώς λιγότερο θόρυβο (και απο τους συνεπιβάτες αλλά και απο τις μηχανές), και καταλαβαίνεις λιγότερο τις αναταράξεις/ταλαντώσεις.
Γενικά πολύ πιο ξεκουραστο ταξίδι.
Βέβαια όσο πιο πίσω, τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες να έχεις κενή θέση ανάμεσα (που πλέον πάει και αυτό τώρα που είναι όλα τίγκα...)
skous έγραψε:Καλά τα ποσοστά είναι προφανώς σε δεσμευμένη πιθανότητα, όπου ναι μεν έχει +10% πιθανότητες, εφόσον φυσικά είσαι τυχερός και το αεροπλάνο είναι στο 0,00005% των ατυχημάτων που δεν διαλύεται ολοκληρωτικά...
Εμ... Βασικά όχι...
But when the US National Transportation Safety Board did a review of national aviation accidents from 1983-1999, it found that more than 95% of aircraft occupants survived accidents, including 55% in the most serious incidents.
.................................
The European Transport Safety Council estimated that 90% of aircraft accidents were technically survivable in a study in 1996.
.................................
In the two decades since these two studies were done, airline safety has improved even further, with fatal accidents steadily declining.
Γι' αυτό υπάρχουν τα μέτρα ασφαλείας στα αεροπλάνα (από σωσίβια, μάσκες οξυγόνου, κτλ), οπότε αν κοιμάστε όταν γίνεται η επίδειξή τους, καλό είναι να περιμένετε και να την δείτε.
Η συντριπτική πλειοψηφία όσων εμπλέκονται σε ατύχημα με αεροπλάνο επιβιώνει και η απειροελάχιστη μειοψηφία των ατυχημάτων είναι μη επιβιώσιμη.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
markvag έγραψε:Η συντριπτική πλειοψηφία όσων εμπλέκονται σε ατύχημα με αεροπλάνο επιβιώνει και η απειροελάχιστη μειοψηφία των ατυχημάτων είναι μη επιβιώσιμη.
Αρκεί να μη σου τύχει τίποτα τέτοιο...
Amen and a-women!
Μην μου ζητήσετε πηγή, κάπου το είχα ξαναδεί, αν βρω χρόνο θα το ψάξω
We are such stuff as dreams are made on and our little life is rounded with a sleep.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Thanks drdino!
We are such stuff as dreams are made on and our little life is rounded with a sleep.
Scotch έγραψε:markvag έγραψε:Η συντριπτική πλειοψηφία όσων εμπλέκονται σε ατύχημα με αεροπλάνο επιβιώνει και η απειροελάχιστη μειοψηφία των ατυχημάτων είναι μη επιβιώσιμη.
Αρκεί να μη σου τύχει τίποτα τέτοιο...
Ωστόσο αυτό είναι πρακτικά αδύνατο να συμβεί και ούτε και εκεί θα είχε συμβεί αν είχε δεθεί σωστά το φορτίο.
Και σε αμάξι, αν πέσεις με 200 σε τοίχο, δεν σώζεσαι ότι κι μέτρα ασφαλείας κι αν υπάρχουν (αερόσακοι, ζώνες, κτλ), αυτό τι σημαίνει, πως παίζουμε τη ζωή μας κορώνα γράμματα κάθε χλμ στο τιμόνι;; Όσο και αν σε κάποιες ακραίες περιπτώσεις δεν σε σώζει τίποτα, το γεγονός παραμένει πως το αεροπλάνο είναι μακράν το πιο ασφαλές μέσο μεταφοράς και πως στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων και των ατυχημάτων επιβιώνεις.
Μία ακραία περίπτωση δεν λέει κάτι.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Amen and a-women!