REALZEUS έγραψε:Προσωπικά πιο πολύ εμπιστοσύνη έχω σε αυτόν που επικεντρώνεται στην οδήγηση, παρά σε αυτόν που παίζει με τα μπιμπλίκια και τα "ινφοτένια" και βάζει αυτόνομη οδήγηση κλπ...
Το θέμα είναι βέβαια πως η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ πλειοψηφία των χλμ γίνονται από οδηγούς που είναι κουρασμένοι, βαριούνται, νυστάζουν, χαζεύουν τα αξιοθέατα, κτλ, κτλ... Οπότε ΠΡΟΦΑΝΩΣ και αυτά τα συστήματα (που ούτε κουράζονται, ούτε βαριούνται, ούτε χαζεύουν) είναι πολύ πιο αξιόπιστα από τον μέσο οδηγό.
Και, θα το ξαναπώ, δεν υπάρχει ΠΟΤΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να βρεθεί σύστημα που δεν θα κάνει ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑ λάθος, που δεν θα έχει κάποια δυσλειτουργία, που δεν θα έχει κάποιο bug, κτλ... Το θέμα (το ΜΟΝΟ θέμα) είναι το αποτέλεσμα. Αν δηλαδή αυτά τα συστήματα αυξάνουν το επίπεδο ασφάλειας. Αν πχ σήμερα έχουμε 3000 νεκρούς από τροχαία στην Ελλάδα και αύριο με ένα μαγικό κουμπί όλα τα αυτοκίνητα γίνουν αυτόνομα και οι νεκροί πέσουν στους 2500, ΠΡΟΦΑΝΩΣ μιλάμε για τεράστια βελτίωση. Και θα ξαναπώ και κάτι ακόμα: Τα αυτόνομα συστήματα στα αυτοκίνητα είναι ακόμα στην πρώτη τους γενιά. Προφανώς και οι βελτιώσεις θα είναι σημαντικές στις επόμενες γενιές. Ιδίως δε αν στους δρόμους εκλείψουν τα αυτοκίνητα που δεν έχουν τον αντίστοιχο εξοπλισμό και ακόμα περισσότερο αν υπάρχει η υποδομή για τα αυτοκίνητα να επικοινωνούν μεταξύ τους. Και πάλι, το να περιμένουμε μηδέν σφάλματα, μηδέν δυσλειτουργίες είναι εκτός πραγματικότητας.
Τώρα, για το θέμα της οδηγικής απόλαυσης είναι κάτι που θα μου λείψει κι εμένα προσωπικά, αλλά βλέποντας πλέον πως όλα σχεδόν τα χλμ που κάνω είναι παντελώς διεκπεραιωτικά και σχεδόν πάντα σε συνθήκες που η απολαυστική οδήγηση είναι εγκληματικά επικίνδυνη για εμένα και τους γύρω μου, σε συνδυασμό με την αυξημένη ασφάλεια...ε... δεν τίθεται θέμα επιλογής... ΟΚ, τη μία φορά το χρόνο (ή κάπου εκεί) που θα βρεθώ σε έναν έρημο δρόμο για 10-20χλμ και θα το σκίσω θα μου λείψει... Τα υπόλοιπα 15000χλμ όμως θα είναι πολύ πιο ασφαλή για όλους. Και φυσικά δεν βλέπω τι περιθώρια οδηγικής απόλαυσης έχεις όταν πας πχ στον περιφερειακό της Θεσσαλονίκης με 90-100 μέσα στην κίνηση, μαζί με 150 χιλιάδες κουρασμένους, βαριεστημένους, νευριασμένους, άσχετους, νευρικούς, ψυχασθενείς, κτλ ή αν πας με μέση ταχύτητα 2χαω σε μποτιλιάρισμα στην πόλη (το 99% των χλμ που κάνουμε σχεδόν όλοι μας δηλαδή)... ΟΚ, οι ασκήσεις αποφυγής ηλιθίων είναι μία συγκίνηση, αλλά θα προτιμούσα να ζω χωρίς τέτοιες συγκινήσεις...
Τώρα, σε ότι αφορά τα αεροπλάνα, τα αυτοματοποιημένα αυτά συστήματα ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για το ότι σήμερα το αεροπλάνο είναι ΤΟ ασφαλέστερο μέσο μεταφοράς, ΜΑΚΡΑΝ. Αν έχετε αμφιβολία, ρωτήστε και κάποιον πολύ πιο ειδικό, που καθημερινά εξαρτά τη ζωή του από αυτά τα συστήματα, έναν πιλότο. Τι θα προτιμούσε να πετάει; Ένα αεροπλάνο χωρίς κανένα ηλεκτρονικό βοήθημα ή ένα σύγχρονο αεροπλάνο με όλα τα ηλεκτρονικά του;;; 100 στους 100 θα διαλέξουν το δεύτερο.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα