Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By fokion
#803397 Κι αλλα αεροσκάφη ειναι εκ σχεδιασμου "ασταθη"...

αν δε ξερεις τα πως και τα γιατι καθε συμβαντος μπορεις να καταληξεις σε βλακωδη συμπερασματα του τυπου το c-130 ειναι η μεγαλυτερη σκοτωστρα στην ΠΑ....

οποτε........

Καθε αεροσκάφος εχει ενα "φακελο πτησης".
Οταν/αν ξεφυγεις απο αυτον ολα μπορουν να συμβουν...
Άβαταρ μέλους
By dimik
#803400
mousatos έγραψε:The F-4 Phantom II is a great plane. But to answer this question I will quote one of its pilots. I can’t remember the pilots name but I do remember him saying “It has the aerodynamics of a brick”! From a design perspective the canted wings and triangular tail configuration are remedies to aerodynamic instabilities. I also remember him saying that if both J-79 engines were turned off in flight the F-4’s glide ratio is 1:10 or for every foot forward it would drop 10 feet.

ρε παιδιά, με τόσους νεκρούς ΕΛΛΗΝΕΣ πιλότους είναι προφανές , επικίνδυνο αεροπλάνο που δε συγχωρεί , γι'αυτό δεν πρέπει να πετάει τόσο χαμηλά.


Δεν έχει να κάνει ούτε με το αεροσκάφος ούτε με τους πιλότους ούτε με το προφίλ πτήσης.

Υπολόγισε πόσες χιλιάδες ώρες πτήσης έχουν γράψει τα F4 όλα αυτά τα χρόνια διαίρεσε με τα ατυχήματα και θα δεις ότι μάλλον χαμηλά θα είναι.
Αστοχίες υλικού παρά τις συνεχείς επιθεωρήσεις, ανθρώπινα λάθη και εξωγενείς παράγοντες πάντα θα υπάρχουν και για αυτό δεν μπορεί να υπάρξει 100% ασφαλές μέσο, πόσο μάλλον στρατιωτικό που επιχειρεί υπο άλλες συνθήκες.

Θα μπορούσαν να είναι διαφορετικά τα πράγματα αν πετούσαν ψηλότερα αλλά αυτή είναι η δουλειά τους, το γνωρίζουν εκ των προτέρων και το αποδέχονται αλλιώς θα πετούσαν Airbus. Δεν έγινε ποτέ κανείς ιπτάμενος στην ΠΑ με το ζόρι ή για βιοπορισμό.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#803429 Phantom F-4: Λύγισε ο πατέρας του υποσμηναγού - «Είχε χαλάσει ξανά προ διμήνου το αεροσκάφος»

https://www.newsbomb.gr/ellada/story/13 ... ro-diminou
Άβαταρ μέλους
By Morx
#803434 Το επαγγελμα ειναι επικινδυνο . -
Ο πατερας του πιλοτου ειναι σε συγχυση και ειναι απολυτως φυσιολογικο... οι μεγαλυτερες μου καταρες στα βρωμοκαναλα τα οποια του εδωσαν το βημα να βγει live και ενα εκφραστει, υπογραμμιζοντας σαχλαμαρες χωρις ουσια για τις προβολες και μονο.

Τα θερμοτερα μου συλληπητηρια στις οικογενειες των χειριστων!


Υ.Γ. Οι βλαβες ειναι συχνες ειτε σε παλαιοτερους τυπους α/φων ειτε σε νεοτερους. Εκτος απο αυτες ομως υπαρχει και το ανθρωπινο λαθος στη μεση. Ο συνδυασμος και των δυο μαζι, σε ενα επαγγελμα οπου το ΠΕΙΣΜΑ σε χαρακτηριζει για να παραμενεις μαχιμος, ειναι μοιραιος και το λεω αυτο, γιατι απο πεισμα ο πατερας μου, το πηγε μεχρι τελους καμποσες φορες χωρις να εγκαταλειψει ενω θα μπορουσε. Το ιδιο και καποιοι συναδελφοι του οι οποιοι με ειχαν στα χερια τους οταν ημουν σπορος και πλεον δεν ειναι μαζι μας.
Άβαταρ μέλους
By Lalfamaz
#803448
dimik έγραψε:
Θα μπορούσαν να είναι διαφορετικά τα πράγματα αν πετούσαν ψηλότερα αλλά αυτή είναι η δουλειά τους, το γνωρίζουν εκ των προτέρων και το αποδέχονται αλλιώς θα πετούσαν Airbus. Δεν έγινε ποτέ κανείς ιπτάμενος στην ΠΑ με το ζόρι ή για βιοπορισμό.


Σωστό.

Από την άλλη 50 ετών πολεμικό αεροπλάνο σε μία χώρα που σπαταλάει δις σε εξοπλιστικά :omg: :help: :lipsealed: :dizzy:

Τεσπά, R.I.P. :(
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#803449 Σε ηλικιωμένα αεροπλάνα που έχουν σκοτώσει 20 χειριστές εγώ δε θα έδινα εντολή για τέτοια άσκηση . Δε θα σώσουν τα F4 την Ελλάδα. Ο μπαμπάς του υποσμηναγού με τις δηλώσεις του απέτρεψε ίσα με 100 άτομα να πάνε Ικάρων . Χτύπησε κι αυτός τους υπεύθυνους με τον τρόπο του.
Τελευταία επεξεργασία από mousatos και 31 Ιαν 2023, 18:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By dimik
#803451 H ηλικία του αεροσκάφους δεν έχει καμία σχέση, οι έλεγχοι που περνάνε δεν είναι απλά λάδια, φίλτρα μπουζί.

Υπάρχουν και Spitfire 80 ετών που πετάνε και θα συνεχίσουν να πετάνε.
Άβαταρ μέλους
By Lalfamaz
#803454
dimik έγραψε:Υπάρχουν και Spitfire 80 ετών που πετάνε και θα συνεχίσουν να πετάνε.


Σε air shows. Και τι με αυτό;
Γιατί δεν αγοράζουμε spitfire τότε και να βάλουμε εξαρτήματα από F-35;

https://www.smithsonianmag.com/air-space-magazine/where-have-all-the-phantoms-gone-96320627/

:hmmm:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#803457
Lalfamaz έγραψε:
dimik έγραψε:Υπάρχουν και Spitfire 80 ετών που πετάνε και θα συνεχίσουν να πετάνε.


Σε air shows. Και τι με αυτό;
Γιατί δεν αγοράζουμε spitfire τότε και να βάλουμε εξαρτήματα από F-35;

https://www.smithsonianmag.com/air-space-magazine/where-have-all-the-phantoms-gone-96320627/

:hmmm:


Έχεις την εντύπωση οτι τα airshows είναι λιγότερο επικίνδυνα και δεν απαιτούν ελιγμούς?


Ξαναλέω η ηλικία δεν έχει καμία σχέση πόσο μάλλον για ένα αεροσκάφος σαν το F4 που έχει αποδείξει την αξία του και επιχειρησιακά υπο πολύ δύσκολες συνθήκες.

Επίσης
Στα τέλη του 1997 και μετά από 23 χρόνια υπηρεσίας στην ΠΑ αποφασίστηκε η αναβάθμιση των αεροσκαφών που αγοράστηκαν στο πλαίσιο των προγραμμάτων Peace Icarus I και Peace Icarus IΙ. Η αναβάθμιση προέβλεπε τη δομική ενίσχυση των αεροσκαφών και για την ποιοτική αναβάθμιση των ηλεκτρονικών τους.

Στόχος ήταν η εφαρμογή ενός προγράμματος Structure Life Extension Program (SLEP) στα 72 F-4E/RF-4E που είχαν απομείνει σε υπηρεσία και η αναβάθμιση των μαχητικών ικανοτήτων Avionics Upgrade Program (AUP) 39 F-4 (29 αεροσκαφών Ρeace Ιcarus Ι και 10 Ρeace Ιcarus ΙΙ). Τον Δεκέμβριο του 1998, υπογράφηκε η σύμβαση μεταξύ της Γερμανικής Αεροδιαστημικής Βιομηχανίας (DASA) και της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας (ΕΑΒ).

Η αναβάθμιση των ηλεκτρονικών περιλάμβανε την εγκατάσταση του σύγχρονου Radar AN/APG-65 GR, νέου υπολογιστή αποστολής, ΗUD, έγχρωμων οθόνων πολλαπλής λειτουργίας, GΡS/ΙΝS, ΙFF Ιnterrogator, ασύρματου V/UΗF, υψομέτρου-Radar, καταγραφέα εικόνας-βίντεο κα. Οι αλλαγές αυτές επέτρεψαν τη δυνατότητα μεταφοράς πυραύλων ΑΙΜ-120 AMRAAM καθώς και άλλων προηγμένων όπλων αέρος/εδάφους. Το συνολικό κόστος του προγράμματος ανήλθε σε 315 εκατομμύρια δολάρια και μετά την ολοκλήρωση τα αναβαθμισμένα αεροσκάφη έλαβαν τον τίτλο F-4E Peace Icarus 2000 (PI2000). Το πρωτότυπο αναβαθμισμένο F-4Ε πέταξε στις 28 Απριλίου 1999.

Την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2002, στις εγκαταστάσεις της ΕΑΒ στην Τανάγρα, πραγματοποιήθηκε η τελετή παράδοσης στην ΠΑ του πρώτου αεροσκάφους παραγωγής του προγράμματος, με αριθμό “01507”, ενώ ήδη στην 117 ΠΜ βρίσκονταν άλλα τρία αναβαθμισμένα αεροσκάφη, μεταξύ των οποίων και το αρχικό “Ρrincess of Andraνida” (01523).

Με τα νέα δεδομένα η ΠΑ προχώρησε σε αναδιοργάνωση του στόλου των F-4 συγκεντρώνοντας όλα τα αεροσκάφη των προγραμμάτων PI I&II στην Ανδραβίδα. Τα SRA ενσωματώθηκαν το 1997 στην 337 Μοίρα Παντός Καιρού, πετώντας με ρόλο αναχαίτισης μέχρι τις 27 Δεκεμβρίου του 2005 οπότε και αποσύρθηκαν.

https://www.haf.gr/arsenal/f-4e-phantom-ii/


Οπότε αυτά για αεροσκάφη 50 και 60 ετών δεν ισχύουν.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#803460 To θέμα είναι πως γίνονται οι απαιτούμενες συντηρήσεις (θεωρώ πως γίνονται σωστά), οι οποίες, ανάλογα με τους κύκλους - ώρες πτήσης μπορεί να φτάσουν και σε αντικατάσταση βασικών δομικών στοιχείων ενός αεροσκάφους...

Αυτό εδώ για παράδειγμα, πετάει από τη δεκαετία του '50 κι έχει ακόμα καμιά 30αριά χρονάκια... Αλλά γίνονται και πολύ χοντρές δουλειές... Αντίστοιχα με τα Canadair στην Ελλάδα, που είναι πολύ παλιά αεροπλάνα και επιπλέον τρώνε αλάτι με το κουτάλι κάθε καλοκαίρι...


Κρίμα, πολύ κρίμα για τους ανθρώπους που έχασαν τη ζωή τους, αυτό μόνο...