Thomas_C200K έγραψε:Εάν δεν λυθούν τα προβλήματα που προκαλούν τα έργα στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης «η Fraport είναι υποχρεωμένη όταν παραλάβει το αεροδρόμιο Μακεδονία να το κρατήσει κλειστό όχι μόνο γιατί δεν έχουν τηρηθεί τα συμφωνηθέντα, αλλά κυρίως γιατί δεν θα μπορεί να το λειτουργήσει όπως πρέπει και με ασφάλεια», αναφέρουν κύκλοι με ενδελεχή γνώση των όσων συμβαίνουν τις τελευταίες ημέρες στην εταιρεία.
«Μια τέτοια εξέλιξη θέτει σε κίνδυνο ματαίωσης όλη τη συμφωνία παραχώρησης των 14 αεροδρομίων, καθώς το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης είναι το μεγαλύτερο αεροδρόμιο από τα 14 και σημαντικός πυλώνας της επένδυσης», προσθέτουν. Μιλούν δε για επιμονή της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας «να υλοποιήσει το έργο μεσούσης της τουριστικής περιόδου αντί να αναβάλει την έναρξή του έργου, που ούτως ή άλλως δεν έχει γίνει 10 χρόνια τώρα, για μια εποχή με λιγότερη κίνηση στο αεροδρόμιο, όπως είναι ο Σεπτέμβρης».
Εμπεριστατωμένη και to-the-point απάντηση-κόλαφος της κυβέρνησης:
«Δεν διακινδυνεύεται καμία συμφωνία για την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, λόγω των έργων στο αεροδρόμιο Μακεδονία» διαβεβαιώνει το υπουργείο Μεταφορών απαντώντας τόσο σε σχετικά δημοσιεύματα όσο και σε στελέχη της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ σχετικά με το εν λόγω έργο.
Το υπουργείο παραθέτει επίσης πληροφορίες για τα έργα που εκτελούνται, τις ημερομηνίες των συμβάσεων και την πρόοδο των εργασιών:
«Επέκταση διαδρόμου προσαπογειώσεων αεροσκαφών 10-28 Κρατικού αερολιμένα Θεσσαλονίκης 'ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ'. Ημερομηνία υπογραφής σύμβασης: 31.10.2005. Συμβατική ημερομηνία περαίωσης: 28. 7.2011.
Στη συνέχεια υπογράφτηκε Συμπληρωματική Σύμβαση για την Επέκταση διαδρόμου προσαπογειώσεων αεροσκαφών 10-28 Κρατικού αερολιμένα Θεσσαλονίκης «Μακεδονία».
Ημερομηνία υπογραφής σύμβασης: 26.04.2011. Συμβατική ημερομηνία περαίωσης: 31. 12.2012.
» Ποια όμως ήταν η πρόοδος των εργασιών σε κάθε έργο για τα οποία τόσο αγωνιά σήμερα (σ.σ. η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ);
» Αναβάθμιση αντοχής χερσαίου τμήματος διαδρόμου 10-28 Κρατικού αερολιμένα Θεσσαλονίκης. Ημερομηνία υπογραφής σύμβασης: 24.12.2012. Συμβατική ημερομηνία περαίωσης: 16. 8.2014.
» Τα ποσοστά προόδου των εργολαβιών (ποσοστά απορρόφησης) την 1-1-2015 συγκεκριμένα ήταν:
» Για την εργολαβία της Αναβάθμισης είχε εκτελεστεί το 22% των έργων 4 χρόνια μετά την αρχική ημερομηνία περαίωσης.
« Για την εργολαβία της Επέκτασης 76% περίπου της αρχικής Σύμβασης (87% της 1ης ΣΣΕ), 3 χρόνια μετά τη συμβατική ημερομηνία περαίωσης.
» Και τα αντίστοιχα ποσοστά προόδου σήμερα (στοιχεία της 30ής Νοεμβρίου 2016):
Για την εργολαβία της Αναβάθμισης 53% περίπου και για την εργολαβία της Επέκτασης 81% περίπου της αρχικής Σύμβασης (95% η 1η ΣΣΕ).»
Τα έργα, δυστυχώς για τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, πραγματοποιούνται από αυτή την κυβέρνηση και αυτό είναι το πρόβλημά τους, καταλήγει η ανακοίνωση.
http://news.in.gr/economy/article/?aid=1500120605
Τι κάνεις Γιάννη, κουκιά σπέρνω.