Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#553060
fokion έγραψε:Μια εποχη - καπου 3ή4 χρονια πριν που ειχα ιδιαιτερες παρτιδες με τον Πυργο του Ελ.βεν. μου ειχαν πει οτι το ρεκόρ αεροδρομιου με ΕΝΑ διαδρομο ηταν 47 προσοαπογειωσεις την ωρα...
Πρακτικά "κατι" ανα λεπτό.
το ρεκόρ του Βεν εκεινη την ιδια εποχή ηταν 42 και με τους 2 διαδρόμους...

Στον RWY 10-28 του DUB (Δουβλίνο), που χρησιμοποιείται κατά κόρον (έχει και έναν λοξό που λόγω διεύθυνσης ανέμων δεν πολυ-παίζει), έχουν capacity 46 κινήσεις την ώρα!! Το οποίο το έπιασαν φέτος...
Αλλά εκεί θέλει χώρια από τρελή εμπιστοσύνη στα high-tech συστήματά σου, και πολλαπλές διαδικασίες αναχωρήσεων ώστε να απογειώνει ο Πύργος σε λιγότερο από λεπτό τις διαδοχικές αναχωρήσεις.

Στο Ηράκλειο φέτος, με επίσημο capacity 22 κινήσεων, μέτρησα σε βάρδια 24. Δεν ξέρω αν ήταν το μέγιστο, αλλά είναι στα άνω όρια της υπάρχουσας δομής. Στο Ελ Βεν λόγω των rapid exits και του radar πύργου, το 22-24 είναι αστείο νούμερο.
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#553090
JarnoT έγραψε:Στο Ηράκλειο φέτος, με επίσημο capacity 22 κινήσεων, μέτρησα σε βάρδια 24. Δεν ξέρω αν ήταν το μέγιστο, αλλά είναι στα άνω όρια της υπάρχουσας δομής. Στο Ελ Βεν λόγω των rapid exits και του radar πύργου, το 22-24 είναι αστείο νούμερο.


Αν θυμάμαι καλά, η χωρητικότητα στο Ελ. Βενιζέλος ήταν 60 κινήσεις την ώρα όταν άνοιξε (30/διάδρομο) και πλέον έχει αυξηθεί. Απέχουμε ακόμα αρκετά από τη κατάσταση στο Heathrow που είναι κάπως έτσι:



:lol:
Άβαταρ μέλους
By gianik
#553111 Αθήνα - Lisbon σήμερα, με λεωφορείο, κοντεψαμε να φτάσουμε Κορωπί μέχρι να φτάσουμε στο αεροπλανο..

.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#553157 Το 340 της Γερμανικης προεδριας μετα την απογειωση εχασε τις επικοινωνιες και με ραδιβοηθηματα επεστρεψε πισω. Μαλλον θελει ανακατασκευή... αληθεια ποσο επικινδυνο είναι αυτό αν συμβει πανω από τον ωκεανο??
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#553159 Το να χάσει αεροσκάφος τις επικοινωνίες?
Καθόλου, λογικά... Έτσι κι αλλιώς δεν καλύπτεται όλη η γή...
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#553163
gianik έγραψε:Αθήνα - Lisbon σήμερα, με λεωφορείο, κοντεψαμε να φτάσουμε Κορωπί μέχρι να φτάσουμε στο αεροπλανο..

.


ε και τι έγινε, εσύ οδηγούσες; :shifty:

Τι taboo είναι αυτό με το λεωφορείο τέλος πάντων; :s_dunno

Καλά να περάσετε :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#553195
224v έγραψε:Το 340 της Γερμανικης προεδριας μετα την απογειωση εχασε τις επικοινωνιες και με ραδιβοηθηματα επεστρεψε πισω. Μαλλον θελει ανακατασκευή... αληθεια ποσο επικινδυνο είναι αυτό αν συμβει πανω από τον ωκεανο??


Δεν είναι και το πιο ακίνδυνο, αλλά πετάει, δηλαδή δεν πέφτει το αεροπλάνο από αυτό (όπως πχ το να μείνεις χωρίς κινητήρες). Προφανώς βέβαια προσγειώνεται στο πλησιέστερο αεροδρόμιο και είναι AOG (Aircraft On Ground) μέχρι να επιδιορθωθεί το πρόβλημα. Ή (και το πιο πιθανό) να προβλέπεται από τον κατασκευαστή πως μπορεί να πετάξει Χ κύκλους ή / και Ψ ώρες πτήσεις ΜΕ το πρόβλημα. Που είναι και μακράν το συνηθέστερο. Στην περίπτωση αυτή είτε ήταν κάτι πολύ χοντρό (no go item; μπορεί) είτε, λόγω του ότι είναι το αεροπλάνο της καγκελαρίου δεν θέλησαν να το αφήσουν να πετάξει με το πρόβλημα. Πάντως, όλοι μας έχουμε πετάξει κάποια στιγμή σε αεροπλάνο με πρόβλημα :lol:

Βέβαια, η περιγραφή αυτή είναι πολύ γενική, φαντάζομαι κάποιο transceiver τα έπαιξε... Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες, αλλά είμαι σίγουρος πως κάποιοι μηχανικοί στη Γερμανία αυτή τη στιγμή τρέχουν και δεν φτάνουν... :lol:

Τα ανταλλακτικά γενικά την αεροπορία επισκευάζονται / ανακατασκευάζονται. Δηλαδή, αν έχεις ένα προβληματικό, παίρνεις το καλό από τον προμηθευτή, κάνεις την αντικατάσταση και του επιστρέφεις το βλαμμένο για επισκευή. Και πληρώνεις ένα ενοίκιο για τις μέρες που ο προμηθευτής ήταν χωρίς ανταλλακτικό (10% της αξίας του) και το κόστος επισκευής του ανταλλακτικού. Και έχετε και οι δύο από ένα ανταλλακτικό που δουλεύει! Κάτι αντίστοιχο βέβαια συμβαίνει και σε άλλες βιομηχανίες όπου τα κόστη είναι συχνά υπέρογκα... Ένα καινούριο / επισκευασμένο / ανακατασκευασμένο transceiver σε Α340 άνετα μπορεί ξεπερνάει σε αξία τα 50Κ ευρώ (πιθανώς και τα 100Κ) ως ανταλλακτικό.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#553207 σε αυτό το αεροσκάφος ειχε συμβει ηδη άλλες 2 3 φορες!!! Είναι αγορασμενο από Lufthansa, και μαλλον αρκετα παλιο. Τσιπηδες οι Γερμανοι!!! :lol: Αλλα πηγαινε Μπουένος Αιρες για τους G20
Άβαταρ μέλους
By fokion
#553231 Μαρκο μετασχηματιστής ηταν λενε που ηδη εχει αλλαχθεί αρα λογικά εχανε ολο το "τμημα" που ηταν πανω του....
Πιλοτοι που μιλησα ( οχι στον τυπο παντως) μου ειπαν οτι λογικά καπου επαιζε και μια μπαταρια που θεωρητικά καλυπτε την απωλεια (redundancy)
Άβαταρ μέλους
By markvag
#553263
224v έγραψε:σε αυτό το αεροσκάφος ειχε συμβει ηδη άλλες 2 3 φορες!!! Είναι αγορασμενο από Lufthansa, και μαλλον αρκετα παλιο. Τσιπηδες οι Γερμανοι!!! :lol: Αλλα πηγαινε Μπουένος Αιρες για τους G20


Εντάξει... δεν λέει κάτι αυτό απαραίτητα... Ένα παλιό αεροπλάνο, αλλά σωστά συντηρημένο μπορεί να πετάει ασφαλέστατα! ΟΚ, υπήρχε ένα τεχνικό θέμα, αλλά αυτά συμβαίνουν σε τόσο περίπλοκα μηχανήματα...

fokion έγραψε:Μαρκο μετασχηματιστής ηταν λενε που ηδη εχει αλλαχθεί αρα λογικά εχανε ολο το "τμημα" που ηταν πανω του....
Πιλοτοι που μιλησα ( οχι στον τυπο παντως) μου ειπαν οτι λογικά καπου επαιζε και μια μπαταρια που θεωρητικά καλυπτε την απωλεια (redundancy)


Α, ΟΚ, δεν ήξερα τι είδους βλάβη είχε. Σίγουρα υπήρχε redundancy, όπως και σε όλα τα ζωτικά συστήματα... Αλλά σίγουρα δεν πετάς με το κύριο σύστημα off...
Άβαταρ μέλους
By mirage
#553301
224v έγραψε:σε αυτό το αεροσκάφος ειχε συμβει ηδη άλλες 2 3 φορες!!! Είναι αγορασμενο από Lufthansa, και μαλλον αρκετα παλιο. Τσιπηδες οι Γερμανοι!!! Αλλα πηγαινε Μπουένος Αιρες για τους G20
Χαχαχαχαχ. Καλό.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#553309 Για να πουμε και του στραβου το δικιο και το νέο Air Force One μεταχειρο το πηραν από μια φαληρισμενη οι Αμερικανοι αλλα με λιγες ωρες πτησης και θα το φτιαχνουν μεχρι το 22 περιπου… οποτε θα είναι σε καλυτερη κατασταση φυσικα.
Αλλα μτχ από Lufthansa!!! ελεος δλδ, εκτος αν ειχαν γυρισει τις ωρες πτησης οι μαντραδες και κορόιδεψαν τους κυβερνητικούς που το αγορασαν!!!. Αλλα μαλλον ΔΕΝ γινοντραι τετοια πραγματα στην Γερμάνια της ΕΕ μας. :lol:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#553324
224v έγραψε:Για να πουμε και του στραβου το δικιο και το νέο Air Force One μεταχειρο το πηραν από μια φαληρισμενη οι Αμερικανοι αλλα με λιγες ωρες πτησης και θα το φτιαχνουν μεχρι το 22 περιπου… οποτε θα είναι σε καλυτερη κατασταση φυσικα.
Αλλα μτχ από Lufthansa!!! ελεος δλδ, εκτος αν ειχαν γυρισει τις ωρες πτησης οι μαντραδες και κορόιδεψαν τους κυβερνητικούς που το αγορασαν!!!. Αλλα μαλλον ΔΕΝ γινοντραι τετοια πραγματα στην Γερμάνια της ΕΕ μας.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By markvag
#553340
224v έγραψε:Για να πουμε και του στραβου το δικιο και το νέο Air Force One μεταχειρο το πηραν από μια φαληρισμενη οι Αμερικανοι αλλα με λιγες ωρες πτησης και θα το φτιαχνουν μεχρι το 22 περιπου… οποτε θα είναι σε καλυτερη κατασταση φυσικα.
Αλλα μτχ από Lufthansa!!! ελεος δλδ, εκτος αν ειχαν γυρισει τις ωρες πτησης οι μαντραδες και κορόιδεψαν τους κυβερνητικούς που το αγορασαν!!!. Αλλα μαλλον ΔΕΝ γινοντραι τετοια πραγματα στην Γερμάνια της ΕΕ μας. :lol:


Βασικά δεν γίνονται, τελεία. ΔΕΝ μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο, είναι ανέφικτο!

Αλήθεια, γιατί, τι έχουν τα αεροπλάνα της Lufthansa;;; :dizzy: