- 30 Νοέμ 2018, 16:43
#553195
224v έγραψε:Το 340 της Γερμανικης προεδριας μετα την απογειωση εχασε τις επικοινωνιες και με ραδιβοηθηματα επεστρεψε πισω. Μαλλον θελει ανακατασκευή... αληθεια ποσο επικινδυνο είναι αυτό αν συμβει πανω από τον ωκεανο??
Δεν είναι και το πιο ακίνδυνο, αλλά πετάει, δηλαδή δεν πέφτει το αεροπλάνο από αυτό (όπως πχ το να μείνεις χωρίς κινητήρες). Προφανώς βέβαια προσγειώνεται στο πλησιέστερο αεροδρόμιο και είναι AOG (Aircraft On Ground) μέχρι να επιδιορθωθεί το πρόβλημα. Ή (και το πιο πιθανό) να προβλέπεται από τον κατασκευαστή πως μπορεί να πετάξει Χ κύκλους ή / και Ψ ώρες πτήσεις ΜΕ το πρόβλημα. Που είναι και μακράν το συνηθέστερο. Στην περίπτωση αυτή είτε ήταν κάτι πολύ χοντρό (no go item; μπορεί) είτε, λόγω του ότι είναι το αεροπλάνο της καγκελαρίου δεν θέλησαν να το αφήσουν να πετάξει με το πρόβλημα. Πάντως, όλοι μας έχουμε πετάξει κάποια στιγμή σε αεροπλάνο με πρόβλημα
Βέβαια, η περιγραφή αυτή είναι πολύ γενική, φαντάζομαι κάποιο transceiver τα έπαιξε... Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες, αλλά είμαι σίγουρος πως κάποιοι μηχανικοί στη Γερμανία αυτή τη στιγμή τρέχουν και δεν φτάνουν...
Τα ανταλλακτικά γενικά την αεροπορία επισκευάζονται / ανακατασκευάζονται. Δηλαδή, αν έχεις ένα προβληματικό, παίρνεις το καλό από τον προμηθευτή, κάνεις την αντικατάσταση και του επιστρέφεις το βλαμμένο για επισκευή. Και πληρώνεις ένα ενοίκιο για τις μέρες που ο προμηθευτής ήταν χωρίς ανταλλακτικό (10% της αξίας του) και το κόστος επισκευής του ανταλλακτικού. Και έχετε και οι δύο από ένα ανταλλακτικό που δουλεύει! Κάτι αντίστοιχο βέβαια συμβαίνει και σε άλλες βιομηχανίες όπου τα κόστη είναι συχνά υπέρογκα... Ένα καινούριο / επισκευασμένο / ανακατασκευασμένο transceiver σε Α340 άνετα μπορεί ξεπερνάει σε αξία τα 50Κ ευρώ (πιθανώς και τα 100Κ) ως ανταλλακτικό.
Peugeot 206 1.6 110ps => not any more... bye bye...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα