Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By elvet
#410530 Όπως τα λέει ο Pitt, θα τον βάλουμε στο συμβούλιο των σοφών
(με Vice και LeonP).

Χωρίς περιφερειακή η πόλη ήταν αδιάβατη και τότε η Λαγκαδά ήταν μιάμιση λουρίδα με 50 φανάρια. Το τραγικό ήταν όταν έγινε η περιφερειακή, που παραδόθηκε μισή!, αφού τελείωνε ανατολικά στη Διαγόρα και όλοι έβγαιναν στη Λαμπράκη (τότε Κονίτσης)!
Επίσης η Νέα Εγνατία δεν συνδεόταν με την Εγνατία, έστριβες στο 424 και ξανανέβαινες, και ήταν 2 λουρίδες όλη κι όλη προ διαπλάτυνσης.
Γενικά υπήρχε κυκλοφοριακό γιατί δεν υπήρχε διαμπερής κυκλοφορία, γι’ αυτό και δοκίμασαν την αμφιδρόμηση της Μ. Αλεξάνδρου, 6-12 το πρωί εάν θυμάμαι καλά, και συγκρούονταν σε κάθε διασταύρωση
Άβαταρ μέλους
By corsair
#410538
egobrain έγραψε:προψεσινο μπανιο στους Επιβατες και πρωτη φορα στη ζωη μου ειδα καφε βρωμα στις πετσετες μετα το σκουπισμα!
τι στο μπουτσο ρε? :help:


Ποσο καιρο εχεις να βαλεις σαπουνι πανω σου ρε? :omg:
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#410691
egobrain έγραψε:προψεσινο μπανιο στους Επιβατες και πρωτη φορα στη ζωη μου ειδα καφε βρωμα στις πετσετες μετα το σκουπισμα!
τι στο μπουτσο ρε? :help:


Απορώ πως βουτάτε σε κεινα τα μέρη. :omg:
Άβαταρ μέλους
By egobrain
#410959 οκ παραλια (μεχρι προσφατα τουλαχιστον) σε βολικη αποσταση. ειχα παει περσι-προπερσι χωρις κανενα προβλημα..
Άβαταρ μέλους
By 106s16
#410981 Εικόνα
Σαν σε όνειρο πρόλαβα την παραλία της Καλαμαρίας και την μία μικρή ξύλινη σκάλα περίπου στο ύψος του Ρεμέτζο 200μ από το σπίτι μου (στην φωτο η μεγάλη ξύλινη) όταν γινότανε η πλαζ, μετακινηθήκαμε για μπάνιο στον Χαμόδρακα πριν φτιάξουν την μαρίνα της Αρετσούς, μετά εφόσον μας κλείσανε το παραλιακό μέτωπο το κολύμπι μας ήταν μπλόκια-φάρος ή κολυμπώντας λαθραία είσοδος στην πλαζ.
Εικόνα.
Μετά μεγαλώσαμε και αρχίσμε να ξετσουτσουνιάζουμε στις τουρίστριες σε Χαλκιδική και νησιά, πάντα με οτοστοπ και πάντα άφραγκοι.
Οι πιό όμορφες αναμνήσεις φυσικά από Αρετσού.
Άβαταρ μέλους
By alexm
#411096
markvag έγραψε:
Pitt έγραψε:Αυτό που θυμάστε τότε ήταν προσωρινή αμφιδρόμιση κάποιες ώρες το πρωί για ν' ανασάνει η Β. Ολγας.

___
... tapatalk


Θυμάμαι να υπάρχει και διπλή διαγράμμιση... :hmmm: τόσο λάθος θυμάμαι;;; :hmmm: μπορεί βέβαια, έχουν περάσει πάνω από 30 χρόνια και ήμουν πολύ μικρός... :hmmm:


ArrowsFA1 έγραψε:Είχαμε κυκλοφοριακό πρόβλημα στα mid-80's; :lipsealed:


Αν είχε;;; Οι γονείς μου είχαν εξοχικό στην περιοχή της Λητής και τότε μέναμε Μπότσαρη. Όταν θέλαμε να πάμε εκεί (τα Σ/Κ) ακόμα θυμάμαι το ότι κάναμε πάνω από 1ώρα λόγω κίνησης... Άντε πάρε Β. Όλγας, Τσιμισκή και το χειρότερο απ' όλα: Λαγκαδά ( :omg: ), την ίδια στιγμή με ΟΛΗ τη Θεσσαλονίκη. ΧΩΡΙΣ περιφερειακό! :rtfm: Η 1 ώρα ήταν το μίνιμουμ, εκτός αν φεύγαμε πάρα πολύ νωρίς. Μιλάω για το δεύτερο μισό των 80's...

Και φυσικά ακόμα θυμάμαι μία φορά που το Citroen Dyane :inlove: (ολόδιο με αυτό) που είχε ο πατέρας μου τότε να έχει μείνει στο συντριβάνι (μάλλον υπερθεμάνθηκε ο αερόψυκτος 600άρης κινητήρας του είχε καμιά 40άρα) και να προκαλούμε το απίστευτο μποτιλιάρισμα... :innocent: πρέπει να ήμουν 5-6 πάλι...

Ακόμα θυμάμαι επίσης το πόσο μεγάλη εντύπωση μας έκανε όταν άνοιξε ο περιφερειακός πως κάναμε μόνο 30-40 λεπτά... Και σκέψου τότε ξεκινούσε από Τούμπα και είχε σε κάθε διασταύρωση φανάρια... Αλλά μόνο το ότι γλίτωνες τη Λαγκαδά ήταν μεγάλη υπόθεση...

Ειδα χθες στην Καλαμαρια (απεναντι απο το design στην Αρετσου) ενα ακριβως ιδιο με πινακιδες ΝΑΕ.

.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#411120
alexm έγραψε:Ειδα χθες στην Καλαμαρια (απεναντι απο το design στην Αρετσου) ενα ακριβως ιδιο με πινακιδες ΝΑΕ.

.


:s_crazy Θα με τρελάνεις τώρα... :inlove: :inlove:

Το δικό μας είχε πράσινο μουσαμά πάνω... αλλά λογικά ο μουσαμάς θα έχει αλλαχθεί 5-6 φορές στα 30 χρόνια... :lol:

Το αστείο είναι πως το είχα δει κάπου στην Καλαμαριά να κυκλοφορεί κάπου στα τέλη της δεκαετίας του '90... δεν θυμάμαι τώρα πινακίδες, αλλά ήταν αυτό... Ο πατέρας μου το πούλησε στον θείο μου το 1987 και αυτός το κράτησε 4-5 χρόνια, οπότε και το πούλησε άγνωστο σε ποιον και που... Σπάσε πλάκα να ήταν αυτό... πρέπει να ρωτήσω τον father αν θυμάμαι τις πινακίδες του...

Το αμάξι αυτό πρέπει να ήρθε Ελλάδα γύρω στα 1978-79... Το έφερε ο πατέρας μου από το Παρίσι που πήγανε ταξίδι με τη μητέρα μου πριν παντρευτούν... road trip ξεκίνησαν με 2 αυτοκίνητα η παρέα και γύρισαν με 3. Ένα από τα αυτοκίνητα ήταν το 2cv που είχε ο πατέρας μου πριν το dyanne... :inlove: Ιστορίες από την παιδική μου ηλικία... :inlove:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#411134
elteo έγραψε:Πήγε από Θεσ/νίκη - Παρίσι με 2CV;

HΡΩΑΣ!


Μέσω Αυστρίας (ναι, το 2CV πέρασε τις Άλπεις) και με 4 άτομα + αποσκευές το αμάξι (ναι το 2CV πέρασε τις Άλπεις με 4 άτομα + αποσκευές)! :rtfm: :metalo: :metalo: :lol: :lol:

Αν μπορούσα (χρόνος, λεφτά, διαθεσιμότητα αυτοκινήτου) θα το έκανα κι εγώ άνετα... :metalo: :twisted:
Άβαταρ μέλους
By dstou
#411138 Στα σέβεντις, θυμάμαι ΔΕΚΑΔΕΣ ντεσεβώ και κατρέλ με γαλλικές ή ολλανδικές πινακίδες να κάνουν διακοπές στο Πεταλίδι, στο Πευκί και αλλού φορτωμένα και στ' αυτιά. Πολύ συνηθισμένο θέαμα.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#411157
markvag έγραψε:Σπάσε πλάκα να ήταν αυτό... πρέπει να ρωτήσω τον father αν θυμάμαι τις πινακίδες του...

Το αμάξι αυτό πρέπει να ήρθε Ελλάδα γύρω στα 1978-79...


To '79 έπαιζαν στην Θεσσαλονίκη πινακίδες με 2 γράμματα που ξεκινούσαν από Μ.


markvag έγραψε:Αν μπορούσα (χρόνος, λεφτά, διαθεσιμότητα αυτοκινήτου) θα το έκανα κι εγώ άνετα...


Τι μαζοχισμός είναι αυτός; :omg: Ούτε μέχρι την Κατερίνη δεν θα πήγαινα με τέτοιο ματρακά...
Άβαταρ μέλους
By teddx
#411235 Και μιας και λετε για τη προ περιφερειακης εποχης, θυμαμαι οταν ηταν να παμε στις σερρες στο χωριό, οπου συνέπιπτε με την εξοδο για γιορτες εκλογες. Επειδη υπηρχε μεγαλο μποτιλιαρισμα σε εγνατια- λαγκαδα θυμαμαι πηγαιναμε απο πανω την πλατεια παλιων δικαστηρίων, οπου εκει πρεπει να ειχε και καποια κτελ, βγαιναμε Κασσάνδρου και μετα στην λαγκαδα πανω απο ωρα για ολο αυτο και κοβαμαι δρομο και κινηση. Και μιας και λςμε για πςριφεριακη, δεν χρειάζεται να παμε πολυ παλια, πριν 12 χρονια πριν γινουν οι ανισοπεδοι κομβοι στην τουμπα, νεαπολη, κλπ απο τουμπα για σινδο ηθελα πανω μια ωρα το πρωι και υπο φυσιλογικες συνθήκες. Αν γινοταν ατυχημα, αστο ξεχνα το, κατοπιν με την ολοκληρωση των ανισοπεδων και την καθετη της εγανατιας ο χρονος επεσε στα 35-40 λεπτα μαξ.

< Smart ultra >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#411245
teddx έγραψε:Σε 40 χρονια ματρακας θα θεωρειται και το σημερινο σου αυτοκινητο.

< Smart ultra >


Ναι και θα το έχω αλλάξει προφανώς. Βέβαια δε νομίζω να είναι τόσο τραγικά μεγάλη η διαφορά σε σχέση με τα σημερινά αυτοκίνητα 40ετίας.
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#411284 @elvet, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια... :s_howdy

REALZEUS έγραψε:
teddx έγραψε:Σε 40 χρονια ματρακας θα θεωρειται και το σημερινο σου αυτοκινητο.

< Smart ultra >


Ναι και θα το έχω αλλάξει προφανώς. Βέβαια δε νομίζω να είναι τόσο τραγικά μεγάλη η διαφορά σε σχέση με τα σημερινά αυτοκίνητα 40ετίας.


Νομίζω ότι θα είναι τραγικότερη Αλέξανδρε.
Τα αυτοκίνητα εκείνα ήταν φτιαγμένα για να αντέξουν και η τεχνολογία τους και η κατασκευή τους ήταν απλή.

Τα σημερινά αυτοκίνητα με τους τους 5 εγκεφάλους, τους 55 αισθητήρες και τους 555 αυτοματισμούς δεν υπάρχει περίπτωση να αντέξουν. Φαντάζεσαι να πας το αυτοκίνητο που έχεις στο συνεργείο μετά από 40 χρόνια και να προσπαθούν να βρούν γιατί ανάβει το λαμπάκι και έχει μπεί σε limb mode?

Τι να πρωτοελέγξει κανείς και τι να αλλάξει σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο...

Διαγνωστικό θα έχουν; To πρόγραμμα θα τρέχει πάνω σε... Windows?... XP ίσως; :s_dunno

Κάτι για το οποίο μετάνοιωσα ήταν η βλακεία που έκανα και απέσυρα την 24χρονη Ascona μου. Δεν είχε κλιματισμό, δεν είχε ABS, δεν είχε ESP, δεν είχε υδραυλικό τιμόνι, δεν είχε ηλεκτροχρωματικούς καθρέφτες, δεν είχε ηλεκτρικά παράθυρα, δεν έπαιζε mp3, δεν είχε αυτόματο χειρόφρενο, δεν είχε ούτε καν αερόσακους. Κι όμως, ταξίδεψα όλον τον κόσμο μ' εκείνην και αν την είχα σήμερα, θα εμπιστευόμουν περισσότερο τον παλιό κινητήρα της από οποιοδήποτε σημερινό αυτοκίνητο. Ακόμη και βλάβη να πάθαινε ποτέ στο δρόμο, ήταν τόσο απλή και είχε τόσο χώρο στο μηχανοστάσιο που μπορούσες να κάνεις ότι θέλεις άνετα, γρήγορα και χωρίς να χρειαστεί να διαλύσεις το μισό αυτοκίνητο.