Χωρίς περιφερειακή η πόλη ήταν αδιάβατη και τότε η Λαγκαδά ήταν μιάμιση λουρίδα με 50 φανάρια. Το τραγικό ήταν όταν έγινε η περιφερειακή, που παραδόθηκε μισή!, αφού τελείωνε ανατολικά στη Διαγόρα και όλοι έβγαιναν στη Λαμπράκη (τότε Κονίτσης)!
Επίσης η Νέα Εγνατία δεν συνδεόταν με την Εγνατία, έστριβες στο 424 και ξανανέβαινες, και ήταν 2 λουρίδες όλη κι όλη προ διαπλάτυνσης.
Γενικά υπήρχε κυκλοφοριακό γιατί δεν υπήρχε διαμπερής κυκλοφορία, γι’ αυτό και δοκίμασαν την αμφιδρόμηση της Μ. Αλεξάνδρου, 6-12 το πρωί εάν θυμάμαι καλά, και συγκρούονταν σε κάθε διασταύρωση