Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#615003 το κάνουν για τα νέα λεωφορεία του ΟΑΣΘ....


εντελώς τυχαία κανένας δεν διαμαρτύρεται πλέον.... σωστά. αφού ήρθανε οι άριστοι και με ένα μαγικό τρόπο ΟΟΟΟΟΟΟΛΑ λύθηκαν.

άχρηστα ζώα
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#615854 Ήδη η κυβέρνηση έχει εξαγγείλει τη διενέργεια νέου διαγωνισμού (μετά την ακύρωση του διαγωνισμού Σπίρτζη) για την αγορά περίπου 800 έως 1.000 καινούργιων λεωφορείων από τα οποία στη Θεσσαλονίκη θα αναλογούν 350 (300 ντήζελ και 50 ηλεκτρικά). Όμως ο διαγωνισμός θα πάρει μήνες και τα πρώτα λεωφορεία δεν θα είναι διαθέσιμα πριν από το 2021.

Πηγή: https://www.voria.gr/article/se-oriaki- ... ke-i-lisis


οι ψεύτες ακυρωσανε τον διαγωνισμο , γιατι αραγε;;;;

οι ψευτες λοιδορούσαν τον ΠΑΠΑ οτι δεν έκανε δηθεν σωστα την δουλεια του. μίσος χρόνος περασε και φυσικα οπως ηταν αναμενόμενο , ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΙΠΟΤΕ.

οι ξεφτιλισμενες φυλλάδες και μπλογκ της πόλης αναφέρουν φυσικά μόνο τα τυπικά. τον ΜΑΙΟ που πέρνανε το παραδακι, πυροβολουσανε αβέρτα.

και εσυ |λογοκρισία| ελληναρα ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΕ φαε το σκατό και ΣΚΑΣΕ.
Άβαταρ μέλους
By elvet
#615940 Το άρθρο που παρατέθηκε αναφέρει ξεκάθαρα ότι επι ΣΥΡΙΖΑ κατέρρευσε ο ΟΑΣΘ

και όσο για τον «διαγωνισμό» του Σπίρτζη μόνο διαγωνισμός δεν ήταν, αλλά ένα ακόμη προεκλογικό ψέμα του ΣΥΡΙΖΑ :
"Προχθές Τετάρτη ανέβασε στη Διαύγεια κάτι που μοιάζει με διαγωνισμό για να δείξει ότι επιτέλους ξεκινά η διαδικασία αγοράς καινούργιων λεωφορείων για Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Μόνον που αυτό που ανέβασε ο κ. Σπίρτζης δεν είναι διαγωνισμός, αλλά είναι άλλη μια κουτοπόνηρη απόπειρα παραπλάνησης των Θεσσαλονικέων, ενόψει κάλπης.'"

Πηγή: https://www.voria.gr/article/fikia-gia- ... o-spirtzis

και Η προχθεσινή δήλωση του κ. Σπίρτζη στην ΕΡΤ ότι δεν πρόκειται να προχωρήσει στη συγκρότηση της εταιρείας «Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης», που θα ήταν το διάδοχο σχήμα του ΟΑΣΘ, αποτελεί απλώς επιβεβαίωση της πλήρους παραίτησής του, υπό το βάρος της αποτυχίας του εγχειρήματος της κρατικοποίησης του Οργανισμού.  

Πηγή: https://www.voria.gr/article/o-spirtzis ... -ton-oasth
Άβαταρ μέλους
By markvag
#615968 Το χάλι του ΟΑΣΘ είναι κάτι δυστυχώς διακομματικό. Το έχω γράψει άπειρες φορές πως ο ΟΑΣΘ είναι από τις μεγαλύτερες αμαρτίες των ελ.

Η αποκλειστική ευθύνη βαρύνει τα λαμόγια που ήταν οι μέτοχοι του οργανισμού και φυσικά το σύνολο των πολιτικών διοικήσεων από καταβολής του οργανισμού που τους άφηνε να αλωνίζουν. Το ότι κατέρρευσε επί συριζα ήταν καθαρή σύμπτωση. Ίσως απλά ο συριζα να μην δέχτηκε να συνεχιστεί το πανηγύρι και σταμάτησε να ρίχνει άπειρο χρήμα στη μαύρη τρύπα που λέγεται ΟΑΣΘ.
Άβαταρ μέλους
By elvet
#615985
markvag έγραψε: Το ότι κατέρρευσε επί συριζα ήταν καθαρή σύμπτωση

Η κατάρρευση του ΟΑΣΘ από την αποτυχημένη κρατικοποίηση επί ΣΥΡΙΖΑ και την καταστροφική διοίκηση του πατέρα του υπουργού που άφησε την πόλη με τα μισά (μετρημένα) λεωφορεία και χωρίς έσοδα ήταν καθαρή σύμπτωση!!! Το ακούσαμε και αυτό :slap: :slap:
Άβαταρ μέλους
By melos86
#615988 Ενω πριν συριζα ολα πηγαιναν ρολοι... επειδη πληρωνονταν οι μετοχοι!!
Να ναι καλα οι κρατικες επιδοτησεις!!!
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#615989 H κατάρρευση του ΟΑΣΘ ήρθε με την κρατικοποίηση; Μέχρι τότε δούλευε δηλαδή;
Γιατί εγώ θυμάμαι διαφορετικά. Θυμάμαι επίσης πως το κόστος της επιδότησης από το κράτος για τον "ιδιωτικό" ΟΑΣΘ, ήταν ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ από αυτό του "κρατικού" ΟΑΣΑ.
Καταλαβαίνω κάποιες συμπάθειες, αλλά μην φτάνουμε και σε άρνηση της πραγματικότητας.
Άβαταρ μέλους
By elvet
#615991 H Πραγματικότητα είναι ότι προ ΣΥΡΙΖΑ ο ΟΑΣΘ ήταν μονοπώλιο και σκάνδαλο, αλλά υπήρχαν λεωφορεία και εξυπηρέτηση για τους πολίτες.
Επί ΣΥΡΙΖΑ εξαφανίστηκαν τα μισά λεωφορεία και δεν βελτιώθηκαν τα οικονομικά, το αντίθετο. Το σκάνδαλο συνεχίστηκε και με απευθείας αναθέσεις και με περίεργες προμήθειες και παντελή διάλυση των υπηρεσιών.
Ακόμα και αν ήθελαν με διοίκηση του μπαμπά του υπουργού, συνδικαλιστή τη της ΔΕΗ, να φτιάξουν τα πράγματα, ήταν τόσο ανίκανοι που τον κατέστρεψαν.
Δεν είναι καθαρή σύμπτωση, το ακριβώς αντίθετο
Και για όσους επικαλούνται την άρνηση της πραγματικότητας, προσκαλούνται σήμερα με βροχή να εξυπηρετηθούν από τον ΟΑΣΘ :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#615992 Εκτος απο το επισημο χαρτζηλικι του ΟΑΣΘ απο τους Ελληνες φορολογουμενους, το παρτυ δεν τελειωνε εκει... Οι μετοχοι (ειδικα τα υψηλοβαθμα λαμογια) ειχαν μεγαλυτερη εξουσια και κανανε περισσοτερα ρουσφετια κι απο τους υπουργους. Εχω γνωστο που προσπαθουσε 10 χρονια να μπει οδηγος στον ΟΑΣΘ. Το τι δωρα εχει στειλει σε μερικα απο αυτα τα λαμογια, τι Χριστουγεννα, τι ονομαστικες εορτες, τι καλαθια με ουσκι, τι καρτες με δωροεπιταγες, δε λεγεται. Τελικα καταφερε να γινει το ονειρο του πραγματικοτητα. Ευτυχισμενος ανθρωπος. Τουλαχιστον ηταν ευτυχισμενος την τελευταια φορα που τον ειδα πριν τους χαλασει το παρτυ ο Τσιπρας. Τωρα που μιλαμε δεν ξερω ποσο ευοιωνο ειναι το μελλον του!

Καλα εκανε ο Τσιπρας και εσπασε το αποστημα. Απλα επρεπε να φροντισει καλυτερα το μπαχαλο που ακολουθησε...
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#616043 Μην ξεχνάμε και την οικογενειοκρατία. Τα μεγαλύτερα κεφάλια βολεψαν συζύγους, παιδιά, αδέρφια, μπατζανακιδες...



< Note >
Άβαταρ μέλους
By Govus
#616058 Ακούγεται σαν την πάλαι ποτέ Ολυμπιακή, υπό κλίμακα βέβαια :lol: ...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#616073
elvet έγραψε:
markvag έγραψε: Το ότι κατέρρευσε επί συριζα ήταν καθαρή σύμπτωση

Η κατάρρευση του ΟΑΣΘ από την αποτυχημένη κρατικοποίηση επί ΣΥΡΙΖΑ και την καταστροφική διοίκηση του πατέρα του υπουργού που άφησε την πόλη με τα μισά (μετρημένα) λεωφορεία και χωρίς έσοδα ήταν καθαρή σύμπτωση!!! Το ακούσαμε και αυτό :slap: :slap:


Η κρατικοποίηση έγινε επειδή οι μέτοχοι είχαν καταληστεύσει τον ΟΑΣΘ σε τέτοιο επίπεδο που απλούστατα δεν μπορούσε να λειτουργήσει. Η κατάρρευση δηλαδή ήρθε ΠΡΙΝ την κρατικοποίηση και η κρατικοποίηση έγινε γιατί διαφορετικά δεν θα υπήρχε ούτε ένα λεωφορείο στους δρόμους... Δεν ξέρω αν θυμάσαι πόσες απεργίες έκαναν οι εργαζόμενοι επειδή ήταν απλήρωτοι... Επίσης, γνωρίζω πως χρόνια πριν ο ΟΑΣΘ είχε σοβαρότατο πρόβλημα ρευστότητας και συχνά αδυνατούσε να αγοράσει ακόμα και απλά ανταλλακτικά, λόγω φυσικά της καταλήστευσής του από τους μετόχους του.

Βέβαια όλον αυτόν τον καιρό οι μέτοχοι έπαιρναν κανονικότατα τις μερισματάρες τους (αυξημένες κάθε χρόνο) και τα υπέρογκα ενοίκια που πλήρωνε ο ΟΑΣΘ για την ενοικίαση χώρων σε εταιρείες ιδιοκτησίας των μετόχων του ( :s_crazy ) καταβάλλονταν κανονικότατα. Και όλα αυτά (και άλλα αντίστοιχα) καταβάλλονταν κανονικότατα σε προτεραιότητα σε σχέση με τη μισθοδοσία, τα καύσιμα, τα ανταλλακτικά, κτλ...

Οι επιδοτήσεις σταμάτησαν να πληρώνονται από το 2013 και απλά κάποια στιγμή έσκασε το όλο πράγμα...

Εάν δεν είχε κρατικοποιηθεί η Θεσσαλονίκη απλά δεν θα είχε ΚΑΘΟΛΟΥ λεωφορεία. Δεν λέω πως ήταν όλα καλά και όλα ανθηρά με την κρατικοποίηση (τουναντίον), απλά την ευθύνη για το ότι ο ΟΑΣΘ έφτασε στο χάλι που έφτασε την έχουν 100% οι μέτοχοι και όσοι τους άφηναν να συνεχίζουν τα αίσχη τους. Και οι επιλογές ήταν απλές:

α) Σκάσιμο της φούσκας και μηδέν λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη.
β) Συνέχιση των αισχών με κάλυψη του κράτους. Δύσκολο έως αδύνατο το κράτος να πλήρωνε τόσες εκατοντάδες εκατομμύρια που χρωστούσε στον ΟΑΣΘ εκείνη την περίοδο (και το να το κάνει θα σήμαινε την συνέχιση του αίσχους)
γ) Κρατικοποίηση με τον τρόπο που έγινε...
δ) Κρατικοποίηση χωρίς αίσχη.

Απ' ότι φαίνεται δεν υπάρχουν δυνατότητες για το δ, οπότε η λύση γ που επιλέχθηκε ήταν η μόνη θεωρώ που κράτησε κάποιο (απαράδεκτα χαμηλό) επίπεδο υπηρεσιών...





Govus έγραψε:Ακούγεται σαν την πάλαι ποτέ Ολυμπιακή, υπό κλίμακα βέβαια :lol: ...


Χειρότερο από Ολυμπιακή, απλά σε μικρότερη κλίμακα λόγω αντικειμένου... Στην Ολυμπιακή έκλεβαν μόνο οι εργαζόμενοι, στον ΟΑΣΘ έκλεβαν και οι ιδιοκτήτες... :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#616081 Εδώ να πούμε πως ούτε στην Αθήνα δουλεύουν όλα τα λεωφορεία, και πολλά εξ αυτών είναι από την εποχή του Μητσοτάκη του 1ου, δηλαδή αρχές 90!
Άλλα το να δείχνουμε τους ΣΥΡΙΖΑίους σαν φταίχτες, όταν τελικά αυτοί κάτι πήγανε να κάνουνε όταν έσκασε η καυτή πατάτα στα χέρια τους, είναι λίγο κουλό. Γιατί το κακό είχε ξεκινήσει πριν, και όχι με την κρατικοποίηση.
Ξέρω πως και μόνον η λέξη "κρατικοποίηση" για κάποιους είναι τζιζ, αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση, μιλάμε για τεράστιο φαγοπότι και ειλικρινά δεν περίμενα να βρεθεί κάποιος να δικαιώσει τον ΟΑΣΘ και τους μετόχους του. Πάλι έκανα λάθος λοιπόν.
:s_sad
Άβαταρ μέλους
By elvet
#616093 Το πρόβλημα του ΟΑΣΘ ήταν διαχρονικό, ήταν σκάνδαλο ο τρόπος λειτουργίας του (Και λίγα γράφτηκαν εδώ), αλλά λειτουργούσε και εξυπηρετούσε τους πολίτες.
Δεν το δημιούργησε ο ΣΥΡΙΖΑ, ούτε έσκασε κάποια πατάτα στα χέρια του. Δεν ήταν νομοτελειακό ότι θα έκλεινε εάν δεν τον αναλάμβανε ο ΣΥΡΙΖΑ, δεν προκύπτει από κάπου αυτό.
Αυτό που ισχύει είναι ότι η λύση που πήγε να κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν η χειρότερη δυνατή.
Κανένα πρόβλημα δεν λύθηκε γιατί εξακολουθεί να υπάρχει κρατική χρηματοδότηση!! η οποία είναι απολύτως απαραίτητη για να υπάρχει αυτό το μόρφωμα που υφίσταται τώρα.
Κατέρρευσαν τα έσοδα, αφού επί συριζα καταργήθηκαν οι έλεγχοι στα εισιτήρια,
Δεν υπάρχουν λεωφορεία, ούτε μπορούν να συντηρηθούν τα υπάρχοντα, ούτε σωστές προμήθειες ανταλλακτικών μπορούν να γίνουν
Δεν εξυπηρετείται κανένας στην πόλη. Εχουν καταργηθεί πολλά δρομολόγια, δεν ξέρεις πότε και εάν θα περάσει το λεοφωρείο, και όταν έρθει κάποτε δνε χωράς να μπεις)
Αναγκάστηκαν να παραδώσουν αρκετές γραμμές στο ΚΤΕΛ, οι οποίες λειτουργούν μια χαρά
Αρα για την καταστροφή του ΟΑΣΘ φταίει η διοίκηση ΣΥΡΙΖΑ, η οποία δεν δημιούργησε το πρόβλημα, αλλά:
-κατέστρεψε τις συγκοινωνίες της πόλης
-Εξακολουθεί να στηρίζεται μόνο στην κρατική χρηματοδότηση
-Εφυγε και άφησε συντρίμμια που δεν μαζεύονται,
Και επίτηδες να το έκαναν, κάτι καλύτερο θα κατάφερναν

-Δεν βλέπω να δικαιώνει κάποιος τους μετόχους του ΟΑΣΘ, αλλά ότι καταλαβαίνει ο καθένας