Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By pro
#858982
PeterPan έγραψε:Και εγώ παίρνω αστικό για την απόσταση Καλαμαριά-Κέντρο και είμαι μια χαρά ευχαριστημένος.
Δεν το χρησιμοποιώ ώρες αιχμής πάντα... Παρόλα αυτά η δουλειά γίνεται...


Κι αν δεν υπήρχε στάση - στάθμευση στην λεωφορειολωρίδα στην όλγας θα ήταν 10 φορές καλύτερα. 30 και χρόνια από την δημιουργία της και ο καθένας συνεχίζει να κάνει ότι του κατέβει.
Άβαταρ μέλους
By egobrain
#858986 Κόρτο μην είσαι απόλυτος για ΟΑΣΘ. Καλά κάνουν και διαμαρτύρονται/όμαστε ακόμα.
Πρωί-απόγεμα-βράδυ συνεχίζει κάθε τόσο η σαρδελοποιία. Χτες στις 8 το βράδυ 2άρι προς ανατολικά με μάγουλα στα τζάμια. Παρομοίως για 10, 31, 58 που τα βλέπω εγώ και τ' ακούω κι απ' τη γυναίκα μου.
Ναι, έχει βελτιωθεί απ' όταν ιδιωτικοποιήθηκαν οι μισές γραμμές και μπήκαν νέα λεωφορεία, αλλά πάλι κάθε τόσο πηδάνε ένα δρομολόγιο και το επόμενο πήζει, τα γνωστά στις ώρες αιχμής, τηλεματική με αόρατα δρομολόγια.

Για το σύνολο των μέτρων τα 'χε γράψει αναλυτικά και ο Μάρκος τις προάλλες, στη συνεδριάση του ΔΣ το λέγαν διάφοροι ποια είναι τα δεδομένα εδώ και δεκαετίες στις κυκλοφοριακές μελέτες και προς τα πού πηγαίνουν οι πόλεις αλλά τώρα ήρθε flyover για κλύσμα.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#858999 Είμαι φανατικός υπέρμαχος των ΜΜΜ και για δεκαετίες τα χρησιμοποιούσα σχεδόν αποκλειστικά για τις μετακινήσεις μου στην πόλη (μαζί με ποδήλατο και πόδια), ενώ απέφευγα ΙΧ και ταξί όπως ο διάολος το λιβάνι.
Ωστόσο έφτασα στο σημείο να μην αντέχω άλλο. Πριν τον κορωνοϊό η κατάσταση ήταν τρισάθλια (σε βαθμό να θέλεις να κάνεις εμετό μέσα στο λεωφορείο από το σαρδέλωμα), κατά τις καραντίνες η κατάσταση βελτιώθηκε και μετά από αυτές, πάλι χάλια. Τα τελευταία δύο χρόνια η κατάσταση έχει κάπως βελτιωθεί, αλλά κυρίως στις δυτικές γραμμές που 'ιδιωτικοποιήθηκαν'.

ΑΝ πρέπει να είσαι στη δουλειά σου 08.30-09.00 και να γυρίσεις 14.30 - 17.00 ή 20.30-21.00 η κατάσταση παραμένει φρικτή, θες περίπου 50' μαζί με την αναμονή για απόσταση 6 χλμ...δλδ λίγο λιγότερο απ' όσο θα ήθελες με τα πόδια :yahoo:
Έτσι αναγκάστηκα να πάρω σκούτερ και βρήκα την υγειά μου...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#859003 Να σημειώσω εδώ ότι ο ΟΑΣΘ ήταν "ιδιωτική" εταιρεία (μέχρι την κρατικοποίησή της το 2018 αν δεν με απατά η μνήμη μου).

Το ιδιωτική σε εισαγωγικά, γιατί λειτουργούσε σαν το χειρότερο δημόσιο που μπορεί να φανταστεί στους χειρότερους εφιάλτες του ο Τζήμερος. Βασικά, ακόμα χειρότερα.
Άβαταρ μέλους
By 106s16
#859087 Παιδιά τι γίνεται τελικά με τις μηχανές στις λεωφορειολωρίδες της Θεσσαλονίκης επιτρέπονται ή απαγορεύονται ;
Άβαταρ μέλους
By 106s16
#859106
ArrowsFA1 έγραψε:Αν προσέξεις τις πινακίδες, θα δεις ότι επιτρέπονται και τα δίκυκλα.

ευχαριστώ, Για να διασχίζω την πόλη με την μηχανή hornet 750 από Δ σε Α γύρω στις 6.30-7.00 το πρωί και από Α σε Δ στις 1.15-1.45 το μεσημέρι σε στεγνό οδόστρωμα τι λέτε ότι είναι πιο ασφαλές, από μέσα ή από τον περιφερειακό;
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#859166 νομίζω και τις δύο ώρες που αναφέρεις η κίνηση είναι χαλαρή εντός πόλης, οπότε δεν έχεις ιδιαίτερο λόγο να γράψεις τα παραπάνω χιλιόμετρα του περιφερειακού, εκτός αν πηγαίνεις κάπου για το οποίο μέρος μεσολαβούν κακοί δρόμοι/πολλά φανάρια κλπ (π.χ. από Άγιο Ιωάννη σε Διαβατά).
Άβαταρ μέλους
By 106s16
#859171 ευχαριστώ, από Εύοσμο-Κηφισιά και το ανάποδο, θα δοκιμάσω και τις δύο επιλογές και θα γράψω την εμπειρία μου
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#859172
106s16 έγραψε:
ArrowsFA1 έγραψε:Αν προσέξεις τις πινακίδες, θα δεις ότι επιτρέπονται και τα δίκυκλα.

ευχαριστώ, Για να διασχίζω την πόλη με την μηχανή hornet 750 από Δ σε Α γύρω στις 6.30-7.00 το πρωί και από Α σε Δ στις 1.15-1.45 το μεσημέρι σε στεγνό οδόστρωμα τι λέτε ότι είναι πιο ασφαλές, από μέσα ή από τον περιφερειακό;
Για το hornet θα μας πεις κάτι;

.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#859175
106s16 έγραψε:
ArrowsFA1 έγραψε:Αν προσέξεις τις πινακίδες, θα δεις ότι επιτρέπονται και τα δίκυκλα.

ευχαριστώ, Για να διασχίζω την πόλη με την μηχανή hornet 750 από Δ σε Α γύρω στις 6.30-7.00 το πρωί και από Α σε Δ στις 1.15-1.45 το μεσημέρι σε στεγνό οδόστρωμα τι λέτε ότι είναι πιο ασφαλές, από μέσα ή από τον περιφερειακό;

Πριν τα εργα του flyover, μακραν πιο ασφαλης ο περιφερειακος. Δεν κινδυνεψα ΠΟΤΕ.
Αντιθετως, τωρα που διασχιζω μερος του κεντρου καθημερινα για τη δουλεια μου, πραγματικα ειναι τρομερα αγχωδης η διαδικασια μετακινησης με μοτοσυκλετα ή σκουτερ. Μπορεις να παθεις τα παντα, παντου!
Άβαταρ μέλους
By 106s16
#859186
PaNick67 έγραψε:
106s16 έγραψε:
ArrowsFA1 έγραψε:Αν προσέξεις τις πινακίδες, θα δεις ότι επιτρέπονται και τα δίκυκλα.

ευχαριστώ, Για να διασχίζω την πόλη με την μηχανή hornet 750 από Δ σε Α γύρω στις 6.30-7.00 το πρωί και από Α σε Δ στις 1.15-1.45 το μεσημέρι σε στεγνό οδόστρωμα τι λέτε ότι είναι πιο ασφαλές, από μέσα ή από τον περιφερειακό;
Για το hornet θα μας πεις κάτι;

.

Θετικά. Δυνατός κινητήρας σε όλο το φάσμα, τιμή χώμα (με ψάξιμο το παίρνεις πιο κάτω και από την τιμή καταλόγου),ελαφρύ,ευέλικτο (παπάκι),ωραίος θόρυβος, πολλά ηλεκτρονικά βοηθήματα και ωραία οθόνη,οικονομικό 4,4 με 120 km/h,καλή και ξεκούραστη θέση οδήγησης με σωστές γωνίες (είμαι 61) έχω το γκρι που νομίζω είναι το καλύτερο χρώμα για εμένα, δείχνει υπέροχο στην πραγματικότητα και δεν είναι καγκούρικο, επαρκή ανάρτηση και φρένα
Αρνητικά Μέτρια ποιότητα για Honda, είμαι 1.81, 85 κιλά και είμαι οριακά, δείχνει μικρό στο μάτι και όντως είναι (εμένα με αρέσει), μικρή ορατότητα από τους καθρέφτες, τα dunlop που έχει το δικό μου δεν με εμπνέουν εμπιστοσύνη σε βρεγμένο, έχει μόνο τα βασικά (ήδη έβαλα puig μανιτάρια, μεγάλη ελαφρώς φιμέ ζελατίνα και πίσω φτερό που δυστυχώς την έχουν αφαιρέσει σχεδόν από όλα τα βασικά μηχανάκια τους οι Γιαπωνέζοι και παλεύεις με τα νερά και τις λάσπες), συνεπιβάτης ίσον φακίρης, στην Ελλάδα δεν υπάρχει ακόμη η συνδεσιμότητα με το roadsync της honda
Άβαταρ μέλους
By 106s16
#859188
Morx έγραψε:
106s16 έγραψε:
ArrowsFA1 έγραψε:Αν προσέξεις τις πινακίδες, θα δεις ότι επιτρέπονται και τα δίκυκλα.

ευχαριστώ, Για να διασχίζω την πόλη με την μηχανή hornet 750 από Δ σε Α γύρω στις 6.30-7.00 το πρωί και από Α σε Δ στις 1.15-1.45 το μεσημέρι σε στεγνό οδόστρωμα τι λέτε ότι είναι πιο ασφαλές, από μέσα ή από τον περιφερειακό;

Πριν τα εργα του flyover, μακραν πιο ασφαλης ο περιφερειακος. Δεν κινδυνεψα ΠΟΤΕ.
Αντιθετως, τωρα που διασχιζω μερος του κεντρου καθημερινα για τη δουλεια μου, πραγματικα ειναι τρομερα αγχωδης η διαδικασια μετακινησης με μοτοσυκλετα ή σκουτερ. Μπορεις να παθεις τα παντα, παντου!

Γενικά μας έχει τσιτώσει όλους αυτή η κατάσταση, ψάχνομαι γιατί μέχρι τώρα τα τελευταία οχτώ χρόνια μένω Καλλικράτεια και δουλεύω Κηφισιά και έχω βρει την υγειά μου, αλλά από καλοκαίρι μάλλον μετακομίζω προς Εύοσμο, Κορδελιό και κάνω σχέδια πολεμικής μετακίνησης, αυτοκίνητο, μηχανή, πόδια+μετρό, ευτυχώς θα είμαι ανάποδα στην πολλή κίνηση και δουλεύω 8.15-1.15, το πρωινό το κάνω και στις 6.30 έτσι και αλλιώς εμείς τα γερόντια ξυπνάμε νωρίς.
Άβαταρ μέλους
By St.Devote
#859202 Είναι να νοικιάσω για δύο μήνες ( Ιούλιο - Αύγουστο ) ένα σπίτι για την θυγατέρα . Είμαι μεταξύ δύο - συνολικά ισάξιων - επιλογών. Το ένα σπίτι είναι στην Διαλέττη ( πίσω από τον ΛΠ ) και το άλλο στην Ιατρού Ζαννα ( Μπότσαρη με Όλγας ).

Ποιο από τα δύο πιστεύετε ότι είναι πιο βολικό για μετακίνηση μέσω αστικών για Θέρμη ;

Το Gmaps μου βγάζει ίδιους χρόνους ( 46 - 49 λεπτά ) με την χρήση των 10 και 66.

Η Διαλέττη έχει μηδενικό περπάτημα --> 10 > Βούλγαρη > 66 > Θέρμη
Η Ζαννα έχει 13 λεπτά περπάτημα --> 10 > Βούλγαρη > 66 > Θέρμη

Έχει κανείς άποψη ή τα θεωρείτε ισάξια και να ψάξω την διαφοροποίηση στην επιλογή μου σε άλλο κριτήριο ?

Thnx in advance.
Άβαταρ μέλους
By egobrain
#859206 νομίζω είναι βολικότερο να φτάνει στην Εγνατία από Διαλέττη απ' το ν' ανεβαίνει μέχρι Παπαναστασίου από χαμηλά.
αλλά αν εννοείς στεγνά μόνο τη χρονική σύγκριση (χωρίς πρόσημο πχ για το περπατημα) τοτε δεν έχουν ουσιαστικές διαφορές.
μαλλον θα γείρεις σε άλλα κριτήρια: η Διαλέττη δίνει το γκλάμορ του κέντρου, η Ζάννα τη Νεα Παραλία (που θα είναι λουκούμι αυτούς τους μήνες) ή τις Σαββοπουλικές αναφορές της.

(υπολόγισε ότι την εξυπηρετεί επίσης η γραμμή 36Χ)