Δεν επιμένω. Μάλλον κάνω λάθος λοιπόν...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
< 9T Pro >
< >
When the going gets tough, the tough get going
Καταστήματα κλειστά, αεροδρόμιο κλειστό, SMS και 21.00 - 05.00 μόνο για εργασία ή ζήτημα υγείας. Δεν πειράζει, είχαμε τη βραδιά στα Λαδάδικα να θυμόμαστε τις μέρες που θα πήξουμε.
Μπορεί να ενδιαφέρει κάποιον.
Περίεργο πάντως, τα δικά μου EDR (δοκίμασα σε 2) δεν έπιασαν τίποτα, είμαι με adblock παρεμπιπτόντως.
Λοιπόν μετά από σχεδόν 10 χρόνια κεντρώος ήρθε η ώρα που τα δεδομένα με οδηγούν σε αναζήτηση γειτονιάς (λίγο) παραέξω. Πλέον, με σταθερή σχέση χρόνων, προοπτική και κριτήρια διαφορετικά απ' ό,τι παλιότερα, δηλαδή όχι πια την εγγύτητα στα ιστορικά σημεία της πόλης, την αγορά, τους οικείους δρόμους και χώρους διασκέδασης αλλά κάποια αίσθηση γειτονιάς, με πιο σταθερό κόσμο κι όχι -κατά βάση- τράνζιτ ανθρώπους, πιο ήσυχα κι όχι στον κόμπο της Σαλονίκης.
Τα χαρακτηριστικά τώρα. Γυρεύουμε ενα δυάρι προς τα ανατολικά με ταβάνι τα ~350€. Οι δουλειές είναι Κηφισιά και Κέντρο.
Απο περιοχές ξεκίνησα με μια προτίμηση σε παραθεριστική συνοικία, τις Σαράντα Εκκλησιές
Είναι κοντά στο κέντρο, είναι αρκετά ήσυχα, έχει χαμηλές οικοδομές/όγκους, δεν είναι όσο πυκνοχτισμένες είναι οι περισσότερες άλλες. Σε δεύτερη διαλογή η προτίμηση τσούλησε προς Τούμπα, σε ένα περιβάλλον πιο αυτόνομο, πιο κεντρικά στην πόλη (με το αλφάδι προς τα ανατολικά), με επιλογές σε μαγαζιά και πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία (λόξα αλλά παίζει κι αυτό με τον τρόπο του). Είναι επίσης και το ζήτημα της γενικής κίνησης και του φωτισμού, ζητήματα που συνδιαμορφώνουν την αίσθηση ασφάλειας που είναι βασικό κριτήριο της Γιάνναινας.
Επίσης στο άμεσο μέλλον υπάρχει σκέδιο για αμάξι άρα υπάρχει και το ζήτημα του παρκαρίσματος.
Μεταξύ των επιλογών που οριοθετεί το ταβάνι στο νοίκι και είναι στο φάκελο πτήσης μας, δηλαδή Τούμπα-Μαλακοπή-Χαριλάου, αν κάποια χρειάζεται έναν καρκίνο κάθε που θα επιστρέφουμε από τσάρκα τότε θα μπει πιο κάτω στις επιλογές. Εντάξει, οι περιοχές αυτές καταλαβαίνω πως δεν έχουν τεράστιες διαφορές αλλά μια σχετική άνεση θα μετρήσει.
Γενικά η σκεψη για την καθημερινή μετακίνηση είναι πως δεν θα γίνεται με αμάξι. Ποδήλατο/πατίνι για τα κοντινά, αστικό για τη δουλειά, το αμάξι για ευκαιριακές βόλτες μέσα στην πόλη ή τριγύρω και τις τακτικές εκδρομές έξω απ' την πόλη στις άδειες.
Δεν ξέρω αν θα έπαιζε και η περιοχή γύρω απ' τη Μαρτίου και κάτω απ' την Εγνατία. Μου δίνει την αίσθηση πως φέρνει στο κέντρο περισσότερο, ο σασιρμάς στην Όλγας κλπ, αν και τα διαμερίσματα του κάδρου είναι λίγο-πολύ τα ίδια. Ανάληψη, Σαλαμίνα, Ιπποκράτειο, Κυβέλεια κοκ είναι δυο κλικ παρακάτω στην εκτίμηση για παρόμοιους λόγους. Ευχαρίστως κάθε γνώμη για το σύνολο αυτών των περιοχών φυσικά!
Πορ φαβόρ οχι γενικεύσεις και απόλυτα τύπου όλες αυτές οι περιοχές είναι πήχτρες και ημίμετρα, σφίξε τη σούφρα σου για Αγιάννη ή Κωνσταντινουπολίτικα για να βρεις το ραχατλίκι σου. Χώστε χουλιαμά αλλά να δούμε και το ζουμάκι, προσπαθούμε να βρούμε ό,τι πιο ικανοποιητικό στα πλαίσια μας οπότε ας είναι αυτά η βάση.
egobrain έγραψε:Δεν ξέρω αν θα έπαιζε και η περιοχή γύρω απ' τη Μαρτίου και κάτω απ' την Εγνατία. Μου δίνει την αίσθηση πως φέρνει στο κέντρο περισσότερο, ο σασιρμάς στην Όλγας κλπ, αν και τα διαμερίσματα του κάδρου είναι λίγο-πολύ τα ίδια.
Μαρτίου - Μπότσαρη κτλ κάτω από Εγνατία θα σου βγαίνει η πίστη κάθε μέρα για παρκάρισμα.
Πάντως το να βρεις δυάρι με 350€, αξιοπρεπές σε χαρακτηριστικά στις περιοχές που λες μου φαίνεται πολύ δύσκολο πια.
Μπορεί βέβαια να έχουν αλλάξει τα δεδομένα λόγω COVID.