Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#811335 Προφανώς δεν θα συνδεόταν απλά με το Αγγελοχώρι, αλλά με την Εξωτερική Περιφερειακή η οποία θα κατέληγε εκεί και όχι στην Ευκαρπία όπου καταλήγει σήμερα. Η λογική ήταν ότι κάποιος που ερχόταν από την εθνική οδό θα μπορούσε να βγει απευθείας στην περιοχή του αεροδρομίου, καθώς και να συνεχίσει για Χαλκιδική, χωρίς να χρειάζεται να περάσει από την πόλη.
Κατασκευαστικά δεν πιστεύω ότι ήταν ιδιαίτερα δύσκολο να γίνει, γιατί η απόσταση παραλίας Χαλάστρας - Αγγελοχωρίου δεν είναι πάνω από 7km ενώ το μέγιστο βάθος της θάλασσας είναι γύρω στα 15 μέτρα.
Εδώ βέβαια δεν έφτασαν τα λεφτά για την εξωτερική περιφερειακή και παιδευόμαστε τώρα με το flyover, την σύνδεση εθνικής οδού με το Αγγελοχώρι συζητάμε...

ΥΓ. Εντωμεταξύ, βλέπω τα στοιχεία από το link που παρέθεσε ο Morx

Δείκτης τραυματισμών (τραυματίες ανά 1 δις οχηματοχιλιόμετρα):
- Μέσος όρος: 40,71
- Αττική οδός: 32,13
- Περιφερειακή οδός: 436,64 !!!

Δείκτης θνησιμότητας (νεκροί ανά 1 δις οχηματοχιλιόμετρα)
- Μέσος όρος: 6,25
- Αττική οδός: 2,47
- Περιφερειακή οδός: 29,97 !!!

Τελικά δεν ήταν η ιδέα μου ότι είναι επικίνδυνος δρόμος :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By thednick
#811368 Έχει κανείς να προτείνει κατάστημα από το οποίο μπορώ να αγοράσω μερικές μασιφ βέργες 12mm και κοιλοδοκούς για να φτιάξω μια μικρή επέκταση καγκέλων? Βρίσκω και στο leroy αλλά οι τιμές μου φαίνονται εξωφρενικές γιατί θέλω αρκετή ποσότητα. Είτε ανατολικά είτε δυτικά δεν είναι πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#811370
thednick έγραψε:Έχει κανείς να προτείνει κατάστημα από το οποίο μπορώ να αγοράσω μερικές μασιφ βέργες 12mm και κοιλοδοκούς για να φτιάξω μια μικρή επέκταση καγκέλων? Βρίσκω και στο leroy αλλά οι τιμές μου φαίνονται εξωφρενικές γιατί θέλω αρκετή ποσότητα. Είτε ανατολικά είτε δυτικά δεν είναι πρόβλημα.

ΤΕΜΣΑ & Σιδηρομεταλ
Άβαταρ μέλους
By bebes
#811371
axel12p έγραψε:
Τελικά δεν ήταν η ιδέα μου ότι είναι επικίνδυνος δρόμος :lipsealed:

Η σύγκριση με την Αττική Οδό μόνο κλάμα μπορει να μας προκαλέσει.

΄Κάποια τμήματα του περιφερειακού Θεσσαλονίκης έγιναν πολύ πρόχειρα και γρήγορα*.
Τι να πρωτοθαυμάσεις, χάραξη; κακοτεχνίες;
+οτι είναι πολύ επιβαρυμένος κυκλοφοριακά (ειδικά στο δυτικό τμημα) με αποτέλεσμα να καταστρέφεται το οδόστρωμα απο τα βαριά οχήματα.

*Θυμάμαι το 199? που παρέδωσαν άρον άρον το τμήμα απο Τούμπα προς Κων/κα για να το βρει ετοιμο ο Μητσοτάκης που θα ερχόταν για τη ΔΕΘ.
Δεν είναι τυχαίο οτι μεχρι σήμερα ειναι το πιο επικύνδυνο κομμάτι
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#811374 Η σύγκριση με την ΑΟ είναι άτοπη. Η ΑΟ έχει διόδια και πολύ καλύτερη συντήρηση, ενώ καθημερινά υπάρχουν περιπολίες, επιτήρηση, τροχαία ειδικά για την ΑΟ, κλπ κλπ. Μην συγκρίνουμε τ'ασύγκριτα.
Αν έβαζες ένα 2ευρω διόδια και στην Θεσσαλονίκη, να είστε σίγουροι πως η κίνηση θα έπεφτε, τα ατυχήματα θα μειώνονταν, και όλα θα ήταν καλύτερα... Εκτός από την τσέπη του κόσμου που θα μετακινούνταν... You can't win 'em all.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#811375 Θυμάμαι όμως επίσης τους Οικολόγους εκεί στα 80ς που δένονταν στα δέντρα στο Κρυονέρι και στο γήπεδο του Κεραυνού για να μην καταστρέψει η Περιφερειακή το δάσος που είναι ανάσα οξυγόνου. Που για να σωθούν δέντρα είχαμε κακή σχεδίαση με στενό οδόστρωμα και φανάρια για τις αριστερές στροφές στο Επταπύργιο και το Κρυονέρι. Άντε να εξηγήσεις ότι με καμία οικολογική μελέτη τα δέντρα που κόπηκαν δε θα παρήγαγαν αρκετό οξυγόνο για να ισοσταθμίσουν το καυσαέριο όλων αυτών των αυτοκινήτων που θα περνούσαν από την Εγνατία, την Τσιμισκή και την Αγίου Δημητρίου.
Άβαταρ μέλους
By thednick
#811411
Morx έγραψε:
thednick έγραψε:Έχει κανείς να προτείνει κατάστημα από το οποίο μπορώ να αγοράσω μερικές μασιφ βέργες 12mm και κοιλοδοκούς για να φτιάξω μια μικρή επέκταση καγκέλων? Βρίσκω και στο leroy αλλά οι τιμές μου φαίνονται εξωφρενικές γιατί θέλω αρκετή ποσότητα. Είτε ανατολικά είτε δυτικά δεν είναι πρόβλημα.

ΤΕΜΣΑ & Σιδηρομεταλ


Ευχαριστώ!
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#811428
Anonymous Founder έγραψε:Η σύγκριση με την ΑΟ είναι άτοπη. Η ΑΟ έχει διόδια και πολύ καλύτερη συντήρηση, ενώ καθημερινά υπάρχουν περιπολίες, επιτήρηση, τροχαία ειδικά για την ΑΟ, κλπ κλπ. Μην συγκρίνουμε τ'ασύγκριτα.
Αν έβαζες ένα 2ευρω διόδια και στην Θεσσαλονίκη, να είστε σίγουροι πως η κίνηση θα έπεφτε, τα ατυχήματα θα μειώνονταν, και όλα θα ήταν καλύτερα... Εκτός από την τσέπη του κόσμου που θα μετακινούνταν... You can't win 'em all.

Πόσο να πέσει η κίνηση με το 2ευρω;
Εδώ μιλάμε για έναν δρόμο που σχεδιάστηκε για 30.000 οχήματα την ημέρα και το 2010 είχε φτάσει να εξυπηρετεί 150.000 αυτοκίνητα την ημέρα. Δρόμος που κανονικά θα ήταν 2 λωρίδες + ΛΕΑ και τελικά κατήργησαν την ΛΕΑ και έχουμε 3 στριμωγμένες λωρίδες. Ενώ φυσικά αν κάποιος έχει την ατυχία να μείνει, δεν υπάρχει ΛΕΑ για να σταματήσει, οπότε ξεκινάει το μποτιλιάρισμα. :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#811436 Μπορείς να ρίξεις μια ματιά στην Ολυμπία Οδό τα πρωινά και το απόγευμα, πόσα αυτοκίνητα στριμώχνονται στην Π.Ε.Ο για να μην πληρώσουν διόδια. Εννοείται επίσης πως το flyover δεν θα γίνει ακριβώς δωρεάν, δηλαδή μπορεί να μην το λένε τώρα, αλλά δεν θα απέκλεια καθόλου να μπουν διόδια για να πληρωθεί το έργο σε βάθος χρόνου.
Βέβαια η υφυπουργάρα λέει πως δεν θα έχει διόδια, αλλά μην παίρνετε όρκο για κάτι τέτοια:
https://www.newsauto.gr/news/choris-dio ... ssaloniki/
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#811446 Αυτό το οποίο λέω είναι πως η Περιφερειακή της Θεσσαλονίκης δεν έχει τις ίδιες προδιαγραφές με την Αττική Οδό. Δεν έχει δηλαδή 14 φορές περισσότερους τραυματισμούς ανά οχηματοχιλιόμετρο, επειδή απλά δεν έχει διόδια και έχει παραπάνω κίνηση.
Όσο για τα διόδια, έχει πλέον έτσι και αλλιώς στην εξωτερική περιφερειακή (0.5€), οπότε δεν θα μου έκανε εντύπωση σε κάποιο διάστημα να βάλουν και στην εσωτερική.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#811460
axel12p έγραψε:Αυτό το οποίο λέω είναι πως η Περιφερειακή της Θεσσαλονίκης δεν έχει τις ίδιες προδιαγραφές με την Αττική Οδό. Δεν έχει δηλαδή 14 φορές περισσότερους τραυματισμούς ανά οχηματοχιλιόμετρο, επειδή απλά δεν έχει διόδια και έχει παραπάνω κίνηση.
Όσο για τα διόδια, έχει πλέον έτσι και αλλιώς στην εξωτερική περιφερειακή (0.5€), οπότε δεν θα μου έκανε εντύπωση σε κάποιο διάστημα να βάλουν και στην εσωτερική.

Δεν ειναι εξωτερικη περιφερειακη, αλλα τμημα της ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ.

Εξωτερικη ηταν (και "τσαμπα" προφανως, αφου δεν υπηρχαν διοδια πανω απο τα Διαβατα), οταν εβγαιναν ολοι απο εκει για Καλοχωρι / Σινδο ενω η περιφερειακη ειχε στο δυτικο της τμημα 5 φαναρια απο Ευκαρπια μεχρι κομβο λαχαναγορας.
Άβαταρ μέλους
By elvet
#811468
axel12p έγραψε:Προφανώς δεν θα συνδεόταν απλά με το Αγγελοχώρι, αλλά με την Εξωτερική Περιφερειακή η οποία θα κατέληγε εκεί και όχι στην Ευκαρπία όπου καταλήγει σήμερα. Η λογική ήταν ότι κάποιος που ερχόταν από την εθνική οδό θα μπορούσε να βγει απευθείας στην περιοχή του αεροδρομίου, καθώς και να συνεχίσει για Χαλκιδική, χωρίς να χρειάζεται να περάσει από την πόλη.


Ούτε εκεί θα κατέληγε, ούτε θα συνδεόταν αξιοπρεπώς. Η εξωτερική περιφερειακή, ήταν κάτι τόσο νεφελώδες που ήταν ανεφάρμοστο. Κόπηκε στις μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Θα έπρεπε να περάσει από ασβεστοχώρι και πανόραμα (με τούνελ) και μετά θα κατέληγε μέσω Ν. Ραιδεστού (γι ακόμβο αεροδρομίου) στο Σχολάρι. Για Αγγελοχώρι δεν… απλά είναι το εγγύτερο σημείο στην απέναντι όχθη και το πρότειναν στην άσκηση επί χάρτου
Άβαταρ μέλους
By Dikastis
#811623 Έχετε να προτείνετε κάποιο μαγαζί στη Θεσσαλονίκη για τοποθέτηση φιμέ μεμβρανών; Ιδανικά να μην χρειάζεται να γίνει αφαίρεση ταπετσαρίας για την τοποθέτηση.