MIXOStsi έγραψε:red_monster έγραψε:MIXOStsi έγραψε:γενικά στη ζωή σου, μην είσαι παρορμητικός...
Γιατί το λες αυτό ?
viewtopic.php?f=77&t=97&start=1005
ακριβώς γι αυτό...
κάθε μλκια είναι χρήσιμη εμπειρία και όντως μπορεί να μην έχει τίποτα να χάσει, αλλά τελευταία φορά του κόστισε περίπου 20k...
δεν είμαι αρνητικός αλλά να κάτι τέτοιο να γίνει για τους σωστούς λόγους όπως αναφέρθηκε και όχι επειδή το μνι σέρνει καράβι!
λείπει ο bihlas όντως...
εγώ για να έμενα Θεσ/νίκη πρέπει να γίνει πρώτα ανθρώπινη πόλη (imho)...red_monster έγραψε:
Γιατί δεν βρίσκεις ελεύθερο πάρκινγκ ?
Γιατί φοβάται για το FR...
20κ για ποιον λογο? 4.5κ δεν πηγε?
Αν φοβαται για το Λεον (το οποιο και εγω θα ειχα θεμα) το αφηνεις Αθηνα για λιγους μηνες μεχρι να βρει καποιο παρκινγκ να νοικιασει με τον μηνα σε λογικα ποσα. Εξαλλου η Θεσαλλονικη δεν θελεις Αμαξι και να ανεβει Αθηνα-Θες με τραινο μερικες φορες δεν θα παθει κατι.
MIXOStsi έγραψε:
εγώ για να έμενα Θεσ/νίκη πρέπει να γίνει πρώτα ανθρώπινη πόλη (imho)...
Ακριβώς. Εξαιρετική πόλη για να μην κάνεις τίποτα και να απολαμβάνεις βόλτες και φαγητό, αλλά αν μένεις εκεί μόνιμα και δουλεύεις θα βλαστημήσεις πολύ σύντομα. Κάτι η έλλειψη δρόμων, συγκοινωνιών, κάτι το ότι είναι μακρόστενη πόλη και έχει ουσιαστικά δύο δρόμους, σου βγάζει έναν ερωτισμό (με την κακή έννοια).
Την πρώτη φορά που θα γυρνάς από δουλειά πτώμα και θα πετύχεις ατύχημα στον περιφερειακό και θα κάνεις 1 ώρα παραπάνω, θα με θυμηθείς... Για αρκετά χρόνια είχα τη δυστυχία να διασχίζω τον περιφερειακό καθημερινά... Και μην ακούσω την πρόταση "θα πάω μέσα από την πόλη"... Γιατί σε ώρα χωρίς κίνηση κάνεις τον διπλάσιο χρόνο...
Όχι ότι η Αθήνα είναι καλύτερη, αλλά τουλάχιστον έχεις μια ελπίδα να σε βολεύει κάποιο μέσο μεταφοράς και να μην χρειάζεσαι αμάξι για τη δουλειά...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Όπως επίσης μια λύση είναι να μη μένεις κέντρο, δεν είναι υποχρεωτικό και αυτό ξέρεις.
Η μετακίνηση προς το κέντρο είναι τραγική υπόθεση έτσι όπως έχει καταντήσει ο ΟΑΣΘ και για αυτό φταίνει όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις και αυτή εδώ μαζί.-
Τα κλειστά πάρκιγκ στο κέντρο, για μηνιαία μίσθωση, απ' όσο ξέρω ζητούν πάνω από 200 € το μήνα.
Αυτή τη στιγμή ο καλύτερος τρόπος μετακίνησης Αθήνα-Θεσ/νίκη είναι το τρένο, 72 € allez-retour, διάρκεια δρομολογίου 4 ώρες ή 4h20m αναλόγως την περίπτωση, και είσαι κατευθείαν στο κέντρο των πόλεων.
Η πρόσβαση στο χρήμα, στην πληροφορία και στα αγαθά είναι πολύ καλύτερη στην Αθήνα, όπως μεγαλύτερα είναι και τα έξοδα της ζωής.
Η Θεσσαλονίκη είναι πιο συμμαζεμένη, και φυσικά αρκετά παραμελημένη από το Αθηνοκεντρικό κράτος, με όλα τα καλά και τα στραβά που έχει αυτό.
Εξαιρετική ποιότητα ζωής βρίσκεις σε μικρότερες πόλεις, αρκεί να βρεις τρόπο να λύσεις το βιοποριστικό.
Τη Θεσσαλονίκη τη συγκρίνεις με Γιάννενα Τρίκαλα Ηράκλειο κλπ. Η Αθήνα παίζει σε άλλη λίγκα
GTS έγραψε:20κ για ποιον λογο? 4.5κ δεν πηγε?
Γιατί του φύτρωσε το FR? Δεν το αγόρασε?
ArrowsFA1 έγραψε:Η Θεσσαλονίκη είναι πιο συμμαζεμένη, και φυσικά αρκετά παραμελημένη από το Αθηνοκεντρικό κράτος, με όλα τα καλά και τα στραβά που έχει αυτό.
Αυτό είναι μεγάλη παπάτζα. Δεν φταίει η ανεπάρκεια των Δημοτικών Αρχών γι αυτή τη κατάντια...
Κι εμείς σε πιο επαρχιακή πόλη ζούμε, αλλά αυτό το χάλι δεν το έχουμε και συνέχεια γίνονται προσπάθειες για καλύτερη ποιότητα ζωής στα πλαίσια της ελληνικής πραγματικότητας...
Δεν υπάρχει δίκτυο ομβρίων στους δρόμους εκεί πάνω...
Amen and a-women!
Amen and a-women!
Παρά τα κακά της μπορεί να γίνει πολύ καλύτερη σαν εμπειρία αν βρεθούν ικανοί άνθρωποι στις διοικήσεις και όχι σαν αυτούς που τη διαφέντεψαν τα τελευταία 70 χρόνια.
MIXOStsi έγραψε:
Αυτό είναι μεγάλη παπάτζα. Δεν φταίει η ανεπάρκεια των Δημοτικών Αρχών γι αυτή τη κατάντια...
διόρθωση στο παραπάνω γιατί άλλο ήθελα να γράψω...
Δεν φταίει το Αθηνοκεντρικό κράτος για την ανεπάρκεια των Δημοτικών Αρχών γι αυτή τη κατάντια...
Amen and a-women!
Για να πας σε ώρα αιχμής από τον Βαρδάρη στην Κηφισιά (το αντίστοιχο δρομολόγιο "Ν. Φιλαδέλφεια-Φάληρο" στην Αθήνα) θέλεις πάνω από 1 ώρα με το αυτοκίνητο, ακόμα περισσότερο με τον ΟΑΣΘ. Προφανώς οι αποστάσεις είναι ΠΟΛΥ μεγαλύτερες στην Αθήνα, αλλά ο χρόνος που χρειάζεται για να τις διανύσεις είναι ο ίδιος με αυτόν που χρειάζεσαι στην Θεσσαλονίκη στην καθημερινότητά σου, λόγω έλλειψης μεγάλως δρόμων και κυκλοφοριακού φόρτου εδώ πάνω. Έχει τύχει φίλος ΑΘηναίος να γυρίσει και να μου πει ότι "δεν παλεύεται το μπάχαλό σας"... Επίσης στην Θεσσαλονίκη έχεις μόνον 3 επιλογές: α) ΙΧ, β) ταξί, γ) λεωφορείο. Το πιο αστείο από όλα που διάβασα είναι ότι η Θεσσαλονίκη δεν χρειάζεται αυτοκίνητο...
Πραγματικό περιστατικό πριν από 20 μέρες: Μένω κοντά στην Περαία (ένα παραλιακό προάστιο στυλ Βουλιαγμένης, από άποψη απόστασης πάντα, όχι οικονομική) και είχα επαγγελματικό ραντεβού στον Βαρδάρη (περιοχή στα κεντρο-δυτικά, σαν να λέμε Περιστέρι/Κολωνός), στις 13:00. Και οι 2 διαδρομές που ανέφερα απέχουν περίπου 30 χλμ. Έκανα 1 ώρα και 5 λεπτά μέχρι να φτάσω, ενώ η ίδια διαδρομή στην Αθήνα γίνεται συνήθως σε μισή ώρα.
@nikos!: Τι να πω κι εγώ βρε φίλε μου στο παιδί; Θέλει να φάει το κεφάλι του...
Με νορμάλ κίνηση μια οποιαδήποτε εργάσιμη καθημερινή θες μία ώρα, εύκολα.