Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#621685 Δεν κρύβω ότι ποτέ δεν μου είχε περάσει από το μυαλό να φύγω από την Αθήνα και να μετακομίσω στη Θεσσαλονίκη.Το πρόσωπο επιμένει ότι το σωστό είναι να κατέβει αυτή κάτω και να ψάξει να βρει δουλειά και σπίτι και όχι να ανέβω εγώ μιας και αυτή δεν είναι από Θεσσαλονίκη αλλά από ένα μέρος της Πέλλας και τώρα κάνει την πρακτική της.Οσο για το πάρκινγκ δεν είμαι κανένας ψωνισμένος αλλά πραγματικά κοντά στην πόλη μέρος να παρκάρεις δεν έχει και το βράδυ που δεν γράφουν μου έφαγαν τον προφυλακτήρα μέσα σε 5 ώρες.Μονο με κάρτα έχει σε ορισμένα σημεία όπου δεν ξέρω πως λειτουργεί και ανα πόσες ώρες πρέπει να παίρνεις κάρτα μιας και η δημοτική αστυνομία γυρίζει όλο το κέντρο 2-3 φορές τη μέρα.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#621687
MIXOStsi έγραψε:
red_monster έγραψε:
MIXOStsi έγραψε:γενικά στη ζωή σου, μην είσαι παρορμητικός...




Γιατί το λες αυτό ?

viewtopic.php?f=77&t=97&start=1005


:shifty:


ακριβώς γι αυτό...

κάθε μλκια είναι χρήσιμη εμπειρία και όντως μπορεί να μην έχει τίποτα να χάσει, αλλά τελευταία φορά του κόστισε περίπου 20k...

δεν είμαι αρνητικός αλλά να κάτι τέτοιο να γίνει για τους σωστούς λόγους όπως αναφέρθηκε και όχι επειδή το μνι σέρνει καράβι!

λείπει ο bihlas όντως...

εγώ για να έμενα Θεσ/νίκη πρέπει να γίνει πρώτα ανθρώπινη πόλη (imho)...



red_monster έγραψε:
Γιατί δεν βρίσκεις ελεύθερο πάρκινγκ ? :hmmm:


Γιατί φοβάται για το FR...


20κ για ποιον λογο? 4.5κ δεν πηγε?

Αν φοβαται για το Λεον (το οποιο και εγω θα ειχα θεμα) το αφηνεις Αθηνα για λιγους μηνες μεχρι να βρει καποιο παρκινγκ να νοικιασει με τον μηνα σε λογικα ποσα. Εξαλλου η Θεσαλλονικη δεν θελεις Αμαξι και να ανεβει Αθηνα-Θες με τραινο μερικες φορες δεν θα παθει κατι.
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#621689 Επειδή παίρνω λίγες μέρες ανεβαίνω με αμάξι,τώρα πχ που θα πάρω μια βδομάδα άδεια θα ανέβω με κτελ/τρένο,μισά λεφτά και όλα στα πόδια σου και αν θες κάποια πιο μακριά παίρνεις ένα αστικό ή ταξί.5.100€ κόστισε η ζημιά και για πάρκινγκ η αλήθεια είναι ότι ζητάνε ότι θέλουν.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#621691
MIXOStsi έγραψε:
εγώ για να έμενα Θεσ/νίκη πρέπει να γίνει πρώτα ανθρώπινη πόλη (imho)...


Ακριβώς. Εξαιρετική πόλη για να μην κάνεις τίποτα και να απολαμβάνεις βόλτες και φαγητό, αλλά αν μένεις εκεί μόνιμα και δουλεύεις θα βλαστημήσεις πολύ σύντομα. Κάτι η έλλειψη δρόμων, συγκοινωνιών, κάτι το ότι είναι μακρόστενη πόλη και έχει ουσιαστικά δύο δρόμους, σου βγάζει έναν ερωτισμό (με την κακή έννοια).

Την πρώτη φορά που θα γυρνάς από δουλειά πτώμα και θα πετύχεις ατύχημα στον περιφερειακό και θα κάνεις 1 ώρα παραπάνω, θα με θυμηθείς... Για αρκετά χρόνια είχα τη δυστυχία να διασχίζω τον περιφερειακό καθημερινά... :s_shout Και μην ακούσω την πρόταση "θα πάω μέσα από την πόλη"... :s_sarcastic Γιατί σε ώρα χωρίς κίνηση κάνεις τον διπλάσιο χρόνο... :s_crazy

Όχι ότι η Αθήνα είναι καλύτερη, αλλά τουλάχιστον έχεις μια ελπίδα να σε βολεύει κάποιο μέσο μεταφοράς και να μην χρειάζεσαι αμάξι για τη δουλειά...
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#621701 Φίλε για το πάρκιγκ, αν έχεις μονιμη κατοικία μπορείς να βγάλεις κάρτα μονιμου κατοίκου και να παρκαρεις δωρεαν στις θέσεις που ειναι για αυτό, δεν είναι πολλές αλλά ούτε και λίγες, και αν δεν χρειάζεσαι συχνά το αμάξι, είναι μια κάποια λύση.
Όπως επίσης μια λύση είναι να μη μένεις κέντρο, δεν είναι υποχρεωτικό και αυτό ξέρεις.
Η μετακίνηση προς το κέντρο είναι τραγική υπόθεση έτσι όπως έχει καταντήσει ο ΟΑΣΘ και για αυτό φταίνει όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις και αυτή εδώ μαζί.-

Τα κλειστά πάρκιγκ στο κέντρο, για μηνιαία μίσθωση, απ' όσο ξέρω ζητούν πάνω από 200 € το μήνα.

Αυτή τη στιγμή ο καλύτερος τρόπος μετακίνησης Αθήνα-Θεσ/νίκη είναι το τρένο, 72 € allez-retour, διάρκεια δρομολογίου 4 ώρες ή 4h20m αναλόγως την περίπτωση, και είσαι κατευθείαν στο κέντρο των πόλεων.

Η πρόσβαση στο χρήμα, στην πληροφορία και στα αγαθά είναι πολύ καλύτερη στην Αθήνα, όπως μεγαλύτερα είναι και τα έξοδα της ζωής.
Η Θεσσαλονίκη είναι πιο συμμαζεμένη, και φυσικά αρκετά παραμελημένη από το Αθηνοκεντρικό κράτος, με όλα τα καλά και τα στραβά που έχει αυτό.

Εξαιρετική ποιότητα ζωής βρίσκεις σε μικρότερες πόλεις, αρκεί να βρεις τρόπο να λύσεις το βιοποριστικό.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#621702 Τι σχέση έχει η Αθήνα με τη Θεσσαλονίκη;

Τη Θεσσαλονίκη τη συγκρίνεις με Γιάννενα Τρίκαλα Ηράκλειο κλπ. Η Αθήνα παίζει σε άλλη λίγκα
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#621712
GTS έγραψε:20κ για ποιον λογο? 4.5κ δεν πηγε?


Γιατί του φύτρωσε το FR? Δεν το αγόρασε?

ArrowsFA1 έγραψε:Η Θεσσαλονίκη είναι πιο συμμαζεμένη, και φυσικά αρκετά παραμελημένη από το Αθηνοκεντρικό κράτος, με όλα τα καλά και τα στραβά που έχει αυτό.


Αυτό είναι μεγάλη παπάτζα. Δεν φταίει η ανεπάρκεια των Δημοτικών Αρχών γι αυτή τη κατάντια...

Κι εμείς σε πιο επαρχιακή πόλη ζούμε, αλλά αυτό το χάλι δεν το έχουμε και συνέχεια γίνονται προσπάθειες για καλύτερη ποιότητα ζωής στα πλαίσια της ελληνικής πραγματικότητας...
Δεν υπάρχει δίκτυο ομβρίων στους δρόμους εκεί πάνω... :dizzy:

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Arrow
#621726 έχει ένα παρόμοιο roundabout έξω από τη θέρμη :hmmm: με τη Θεσσαλονίκη να είναι το νο2 αστικό κέντρο με πολύ μεγάλη διαφορά από το νο3 (όπως έχει τεράστια διαφορά και από την Αθήνα) η πόλη είναι μια κατηγορία μόνη της στην Ελλάδα. Το πως θα συγκριθεί με πολεις σαν τα Τρικαλα, Γιαννενα κτλ δε ξέρω χωρίς να θίγω τα μέρη αυτά, μιλάμε για πολύ μικρότερα μεγέθη. Το κέντρο ποτέ δεν την αβαντάρισε για πολλούς λόγους, η τοπική νοοτροπία ειναι πολλές φορές γτπ και θεωρώ ότι είναι και φτωχή σε αντίθεση με μερικές μικρότερες.
Παρά τα κακά της μπορεί να γίνει πολύ καλύτερη σαν εμπειρία αν βρεθούν ικανοί άνθρωποι στις διοικήσεις και όχι σαν αυτούς που τη διαφέντεψαν τα τελευταία 70 χρόνια.
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#621749
MIXOStsi έγραψε:
Αυτό είναι μεγάλη παπάτζα. Δεν φταίει η ανεπάρκεια των Δημοτικών Αρχών γι αυτή τη κατάντια...



διόρθωση στο παραπάνω γιατί άλλο ήθελα να γράψω... :oops: :oops:

Δεν φταίει το Αθηνοκεντρικό κράτος για την ανεπάρκεια των Δημοτικών Αρχών γι αυτή τη κατάντια...
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#621750 για αυτό σίγουρα δεν φταίει, αλλά υπάρχουν ζητήματα κεντρικής πολιτικής- ευρύτερων υποδομών (βλ. δρόμοι, μετρό) για τα οποία επίσης δεν φταίνε οι δημοτικές αρχές.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#621752 Διαβάζω απόψεις από Αθηναίους που με κάνουν να αναρωτιέμαι αν έχουν πατήσει ποτέ το πόδι τους εδώ πάνω για παραπάνω από 2 μέρες... :vava: Μάλλον νομίζουν ότι η Θεσσαλονίκη είναι το παραλληλόγραμμο "Λεωφόρος Νίκης - Αγγελάκη - Εγνατία - Δωδεκανήσου" και "λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου". :lol: Σαν να λέμε ότι η Αθήνα είναι "Ακρόπολη-Πλάκα-Ζάππειο" και "μουζάκα, συρτάκι και βλάχικα στην Βάρη". :s_rofl

Για να πας σε ώρα αιχμής από τον Βαρδάρη στην Κηφισιά (το αντίστοιχο δρομολόγιο "Ν. Φιλαδέλφεια-Φάληρο" στην Αθήνα) θέλεις πάνω από 1 ώρα με το αυτοκίνητο, ακόμα περισσότερο με τον ΟΑΣΘ. Προφανώς οι αποστάσεις είναι ΠΟΛΥ μεγαλύτερες στην Αθήνα, αλλά ο χρόνος που χρειάζεται για να τις διανύσεις είναι ο ίδιος με αυτόν που χρειάζεσαι στην Θεσσαλονίκη στην καθημερινότητά σου, λόγω έλλειψης μεγάλως δρόμων και κυκλοφοριακού φόρτου εδώ πάνω. Έχει τύχει φίλος ΑΘηναίος να γυρίσει και να μου πει ότι "δεν παλεύεται το μπάχαλό σας"... Επίσης στην Θεσσαλονίκη έχεις μόνον 3 επιλογές: α) ΙΧ, β) ταξί, γ) λεωφορείο. Το πιο αστείο από όλα που διάβασα είναι ότι η Θεσσαλονίκη δεν χρειάζεται αυτοκίνητο... :svivhaha:

Πραγματικό περιστατικό πριν από 20 μέρες: Μένω κοντά στην Περαία (ένα παραλιακό προάστιο στυλ Βουλιαγμένης, από άποψη απόστασης πάντα, όχι οικονομική) και είχα επαγγελματικό ραντεβού στον Βαρδάρη (περιοχή στα κεντρο-δυτικά, σαν να λέμε Περιστέρι/Κολωνός), στις 13:00. Και οι 2 διαδρομές που ανέφερα απέχουν περίπου 30 χλμ. Έκανα 1 ώρα και 5 λεπτά μέχρι να φτάσω, ενώ η ίδια διαδρομή στην Αθήνα γίνεται συνήθως σε μισή ώρα. :s_bye

@nikos!: Τι να πω κι εγώ βρε φίλε μου στο παιδί; Θέλει να φάει το κεφάλι του... :lol:
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#621771 Σε ποιο σύμπαν Βουλιαγμένη - Περιστέρι είναι μισή ώρα δρόμος;
Με νορμάλ κίνηση μια οποιαδήποτε εργάσιμη καθημερινή θες μία ώρα, εύκολα.