Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#621777
Dimsabas έγραψε:Στο δικό μας σύμπαν πάντως, Σάββατο 11/1/20 στις 09:45, οι Χάρτες δείχνουν μισή ώρα:Εικόνα
Εργάσιμη καθημερινή το Σάββατο;
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#621778 Ρε παιδί μου, ΤΩΡΑ λέμε! Τη στιγμή που έγραψες εσύ ότι ΔΕΝ είναι μισάωρο, εκείνη τη στιγμή ΕΊΝΑΙ μισάωρο. Θέλησα να δείξω το οξύμωρο του θέματος. Προφανώς και δεν είναι τόσο στις 13:00 μιας καθημερινής, αλλά δεν είναι πολύ παραπάνω. Δεν είναι πρωί να έχει τόσο κίνηση. Λέω στις 13:00 γιατί αυτή την ώρα κινήθηκε ο Δίας.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#621780 Να συγκρίνουμε ίδια πράγματα όμως. Γιατί και η διαδρομή της Θεσσαλονίκης υπό συνθήκες μπορεί και να γίνεται σε μισή ώρα.
Σε καμία περίπτωση δεν είναι αντιπροσωπευτικο αυτό.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#621784 Η Βουλιαγμένη είναι στα όρια του πολεοδομικού συγκροτήματος της Αθήνας. Η Περαία είναι πρακτικά ένα χωριό έξω από την Θεσσαλονίκη. Θα παρομοίαζα την Βουλιαγμένη περισσότερο με την Νέα Κρήνη, παρά με την Περαία, ενώ η Περαία περισσότερο μου κάνει στυλ Σπάτα.

Σε κάθε περίπτωση, το πρόβλημα στην Θεσσαλονίκη είναι όπως ανέφερε ο Μάρκος, ότι υπάρχουν βασικά 2 βασικές αρτηρίες (+ Περιφερειακή) και πως είσαι υποχρεωμένος να περάσεις από εκεί αν θέλεις να διασχίσεις την πόλη. Αν προσθέσεις σε αυτό το πρόβλημα με το παράνομο παρκάρισμα και τα έργα του Μετρό, η κατάσταση δεν είναι πολύ ρόδινη.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#621788 Essen - Düsseldorf downtown έχει 2/3 απόστασης Autobahn.

ΕικόναΤόσο μεγάλες ταχύτητες μπορεί να αναπτύξει κανείς στην Ποσειδώνος;

60 χαω μέση ταχύτητα είναι πολύ μεγάλη για αστικό ιστό.

ΥΓ: αν βάλεις Βουλιαγμένη-Περιστέρι τώρα στο Maps 1 ώρα μετά από το ποστ σου δείχνει 38 λεπτά ήδη


< >
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#621802 Στα περί ενοικίασης πάρκινγκ όσο πιο κεντρικά είσαι τόσο πιο πολύ ανεβαίνει η μηνιαία χρέωση. Κάτω από 120€ στο κέντρο δεν παίζουν. Παράκεντρο βρίσκεις και με 80-90€ ενώ επίσης κάποιοι νοικιάζουν πυλωτές και γκαράζ στα 50-60€. Αν μένεις κέντρο και δε χρειάζεται να βγεις εκτός αυτού δε χρειάζεται το αυτοκίνητο. Επίσης για κοντινές διαδρομές υπάρχει και η λύση του ηλεκτρ. πατινιού.

Στα της κίνησης λυπάμαι αυτούς που αναγκάζονται (προφανώς λόγω δουλειάς) να διασχίζουν το κέντρο το οποίο αναμφισβήτητα είναι μεγάλο μπ.....ο. Σε ώρες αιχμής για διαδρομή 2.5 χλμ μέσα από το κέντρο για περιοχή σταθμού χρειάζομαι 20 λεπτά. Για διαδρομή από περιοχή σταθμού σε Ιπποκράτειο περίπου 40 λεπτά. Επιπλέον υπάρχει το μαρτύριο του παρκαρίσματος για αυτούς που δεν έχουν κάρτα κατοίκου.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#621822 Ξαναλέω... Όταν κάποιος ζήσει την εμπειρία "8 το πρωί καθημερινής στον περιφερειακό με ατύχημα" (δεν είναι δύσκολο, συχνό το φαινόμενο) για την 67η φορά θα βλαστημήσει την ώρα και τη στιγμή. :inlove:

Και θα καταλάβει γιατί η Θεσσαλονίκη είναι τόσο ερωτική πόλη... Μας γαμάει ασάλιωτα καθημερινά :inlove:

Το δε σενάριο "μένω κέντρο, άρα δεν χρειάζομαι αμάξι" είναι ενδιαφέρον, αλλά οι περισσότερες δουλειές είναι εκτός κέντρου (πχ Σίνδο) και άρα χρειάζεται αμάξι για τη μετακίνηση (άλλος έρωτας η Τσιμισκή, Βασ. Όλγας, Εγνατία, Μοναστηρίου, Λαγκαδά, κτλ πρωί καθημερινής :inlove: )... Επίσης, σπίτι χωρίς θέση στάθμευσης είναι ερωτική καταδίκη (με τις σκέψεις μετά από το πρώτο μισάωρο αναζήτησης θέσης να συνοψίζονται στο "που θα βρω να το αφήσω το ρημάδι γαμώ το φελέκι μου μέσα;;;" :inlove: ).


Δεν λέω πως δεν έχει τα καλά της, αλλά αυτά αφορούν κυρίως τη διασκέδαση και όχι την καθημερινότητα... :s_wink
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#621845
markvag έγραψε:Το δε σενάριο "μένω κέντρο, άρα δεν χρειάζομαι αμάξι" είναι ενδιαφέρον, αλλά ...

Μένω κέντρο και δε χρειάζομαι αμάξι :)
Άβαταρ μέλους
By markvag
#621857
Corto Maltese έγραψε:
markvag έγραψε:Το δε σενάριο "μένω κέντρο, άρα δεν χρειάζομαι αμάξι" είναι ενδιαφέρον, αλλά ...

Μένω κέντρο και δε χρειάζομαι αμάξι :)


:lol: Το ξέρω, αλλά δυστυχώς οι περισσότερες δουλειές είναι εκτός κέντρου... :lol:
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#621871 Μένω κέντρο και η δουλειά δεν είναι στο κέντρο. Και δε χρειάζομαι απαραίτητα αμάξι. :lol:

Δε είπε κανένας ότι όταν μένεις κέντρο δε χρειάζεσαι γενικά αυτοκίνητο. Δε χρειάζεσαι ΜΟΝΟ όταν δε χρειάζεται να βγεις εκτός αυτού (λόγω δουλειάς κλπ). Επίσης το κέντρο κατακλύζεται εκτός από εμπορικά καταστήματα και από πολλά γραφεία, ιατρεία, υπηρεσίες κλπ οπότε ένα μεγάλο ποσοστό εργαζομένων δουλεύει κέντρο. Αν το καλοσκεφτώ ο κύκλος μου περισσότερο εργάζεται κέντρο και πέριξ οπότε δε νομίζω ότι οι περισσότερες δουλειές είναι εκτός αυτού, μάλλον ζυγισμένη είναι η κατάσταση.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#621872 Είμαστε σε αναζήτηση μεταχειρισμένου αυτοκινήτου για την :inlove: , για χρήση κυρίως πόλης αλλά με δυνατότητες αξιοπρεπούς ταξιδιού. Πρώτο υποψήφιο το Suzuki Swift. Μας αρέσει και το Fiat 500 αλλά δεν ξέρω πόσο τραβάει σε ανοικτό δρόμο, ενώ έχουν βρεθεί και μερικά Mini Cooper με δυνατά μοτέρ σε λογικές τιμές.
Εδώ είναι το νήμα για Θεσσαλονίκη, οπότε αν έχετε να μου προτείνετε καλούς μηχανικούς που μπορούν να ελέγξουν ένα μεταχειρισμένο αμάξι αυτών των κατασκευαστών, θα ήμουν ευγνώμων.
Αν υπάρχει και σύντομη γνώμη για τα αμάξια αυτά ή άλλη πρόταση θα ήμουν επίσης υπόχρεος, αν και φεύγουμε off topic. Θα κοιτάξω και στην ενότητα των κατασκευαστών και ίσως ανοίξω νέο θέμα εκεί.

Edit: για το αυτοκίνητο καθ' εαυτό έκανα νέο post, οπότε στο παρόν thread μπορούμε να περιοριστούμε στους μηχανικούς.
viewtopic.php?f=23&t=2584
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#621920 Η αλήθεια είναι ότι λείπω χρόνια από την Αθήνα, αλλά έχω ζήσει χρόνια εκεί (4 χρόνια στην Βάρη και άλλα 2 στον Αυλώνα, που και πάλι Αθήνα γυρνούσα) και οι αποστάσεις / χρονικές διαδρομές που ανέφερα ήταν για τότε ρεαλιστικές. Τώρα, αν έγιναν χειρότερες, ΟΚ, δεκτόν. Προφανώς οι διαδρομές στην Αθήνα-Αττική είναι ΠΟΛΥ μεγαλύτερες, αλλά ο χρόνος που τρως "σπίτι-δουλειά" είναι παρόμοιος, εκτός αν μένεις Γλυφάδα και δουλεύεις Οινόφυτα. Εκεί ναι...
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#621956
ArrowsFA1 έγραψε:Είμαστε σε αναζήτηση μεταχειρισμένου αυτοκινήτου για την :inlove: , για χρήση κυρίως πόλης αλλά με δυνατότητες αξιοπρεπούς ταξιδιού. Πρώτο υποψήφιο το Suzuki Swift. Μας αρέσει και το Fiat 500 αλλά δεν ξέρω πόσο τραβάει σε ανοικτό δρόμο, ενώ έχουν βρεθεί και μερικά Mini Cooper με δυνατά μοτέρ σε λογικές τιμές.
Εδώ είναι το νήμα για Θεσσαλονίκη


Τόσα ποστ λέμε ότι δεν χρειάζεται αυτοκίνητο για τη Θεσσαλονίκη και εσύ μας αγνοείς. :protest:

Επίσης, δεν έχει ανοιχτό δρόμο στην πόλη και γύρω. Σημείωσε ότι δεν υπάρχει και αξιοπρέπεια στην πόλη, άρα το να κάνεις αξιοπρεπές ταξίδι θα σε βγάλει εκτός της αστικής κουλτούρας. :lol:

Ο ρυθμός απώλειας μαλλιών και φρυδιών βαίνει αυξανόμενος. :lol:

Ροκστα, δώσε τα φώτα σου και για Σουζούκι και για Φίατ (όπως και για τη θυγατρική Πεζό).
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#621959 Άσε, είμαστε οι μεγαλύτεροι υπέρμαχοι της αστικής συγκοινωνίας, αλλά η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο...

++φώτα για Renault παρακαλώ γιατί οι γνώστες του φόρουμ αλλά και εγώ όπως φαίνεται είμαστε φαν του Renault Clio 1.2 TCe.